Wat is OrchestraCMS?

OrchestraCMS is het enige platform voor inhoud en digitale ervaring dat 100% native is gebouwd op Salesforce. OrchestraCMS helpt klanten van Salesforce aantrekkelijke digitale ervaringen te creëren voor hun klanten, partners en werknemers; het combineert op unieke wijze inhoud met bedrijfsgegevens, processen en toepassingen via elk kanaal of apparaat.

Wie gebruikt OrchestraCMS?

OrchestraCMS helpt middelgrote en grote bedrijven die Salesforce.com gebruiken om hun website en intranetten te beheren in de Salesforce Lightning-interface.

Waar kan OrchestraCMS worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Bridgeline Digital
  • Gevestigd in Burlington, VS
  • Opgericht in 2000

Ondersteuning voor OrchestraCMS

  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, Chili en nog 26 andere

Talen

Engels

Over de leverancier

  • Bridgeline Digital
  • Gevestigd in Burlington, VS
  • Opgericht in 2000

Ondersteuning voor OrchestraCMS

  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, Chili en nog 26 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van OrchestraCMS

Nog 1 bekijken

Vergelijk de kosten van OrchestraCMS met soortgelijke producten

OrchestraCMS

OrchestraCMS

US$ 500,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 5.000,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 329,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 4.800,00
Gratis versie
Gratis proef

Functies van OrchestraCMS

  • Activiteitendashboard
  • Analytics
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Integratie van derden
  • Merkenbeheer
  • Multichannel campagnes
  • Publicatieplanning
  • Sjabloonbeheer

Alternatieven voor OrchestraCMS

Qurate is a Content Strategy Platform for the 72% of marketing professionals struggling with managing omni-channel content.
SAS Customer Intelligence uses analytically driven contextual personalization to help marketers elevate the customer experience.
The content marketing tool for all content and all channels, for websites, magazines, annual reports, apps and social media.
Hootsuite is het meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media, vertrouwd door meer dan 800 bedrijven uit de Fortune 1000.
Geef je content extra kracht met een bekroonde DAM-oplossing en ongeëvenaarde service. Vanaf $ 29.900 per jaar. Meer informatie over Widen Collective
CoSchedule is de enige manier om je marketing te organiseren op één plek. De snelstgroeiende oplossing voor middelgrote bedrijven en grote ondernemingen.
Beheer je merkeigen klantloyaliteitsprogramma. Geef erkenning bij aankopen en bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei.
Facelift Cloud is een gecertificeerde softwareoplossing met alle componenten voor professionele social media marketing, geschikt voor grote ondernemingen. Meer informatie over Facelift Cloud
Powerful content, customer engagement, and product discovery offerings to achieve true personalization and drive unparalleled growth.
Publitas combineert een krachtig platform met een strategisch partnerschap om online inhoudsoplossingen te leveren voor het huidige retaillandschap.
Kapost's B2B marketing platform integrates teams, tools & channels to create, distribute & measure cross channel campaigns and content.
Create, collaborate, publish and analyze. A content marketing platform to manage all your content in one place.

Reviews over OrchestraCMS

Gemiddelde score

In totaal
4,0
Gebruiksgemak
3,5
Klantenservice
5,0
Functies
4,0
Waar voor je geld
5,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
50%
3
50%
Lori
Trainer in VS
Informatietechnologie en -diensten, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Orchestra review

5,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: Very user friendly. Integrates seamlessly with Salesforce and provides Content management and delivery.

Geverifieerde reviewer
Marketing Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Publiceren, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Ticketing tool that is lacking core functionality

3,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Thus far things haven't been great; I wouldn't recommend Orchestra for this use case.

Pluspunten:

Our support system was moved to Orchestra and existing tickets moved over so we have access to historical records.

Minpunten:

It's very difficult to follow a ticket's thread with Orchestra. Additional clicks and digging are required anytime I try to pull up a record.