Wat is Tiflux?

A ticket management, team management, contract management, and remote management, monitoring solution that help in productivity and control of IT assets for service providers, software houses and internal IT Departments.
Set your own brand, color and url at our white label plan to give more confidence to your customers.
Some off tools are Remote Access, Password Safe, Monitoring, chat, app mobile and other

Wie gebruikt Tiflux?

Information Technology and Services, Computer Services, Software Houses and IT Departments

Waar kan Tiflux worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Tiflux
  • Gevestigd in Joinville, Brazilië
  • Opgericht in 2017
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Angola, Brazilië, Equatoriaal-Guinea, Guinee-Bissau, Kaapverdië en nog 4 andere

Talen

Engels, Portugees, Spaans

Over de leverancier

  • Tiflux
  • Gevestigd in Joinville, Brazilië
  • Opgericht in 2017
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Angola, Brazilië, Equatoriaal-Guinea, Guinee-Bissau, Kaapverdië en nog 4 andere

Talen

Engels, Portugees, Spaans

Video's en afbeeldingen van Tiflux

Tiflux Software - 1
Tiflux Software - 2
Tiflux Software - 3
Tiflux Software - 4
Tiflux Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Tiflux-video
Tiflux Software - 1
Tiflux Software - 2
Tiflux Software - 3
Tiflux Software - 4
Tiflux Software - 5

Vergelijk de kosten van Tiflux met soortgelijke producten

Tiflux

N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 19,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 18,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Tiflux

  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Auditing van problemen
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Bestanden delen
  • Capaciteitsbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle en beheer op afstand
  • Dashboard
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • E-mailbeheer
  • Helpdeskbeheer
  • IT-reporting
  • Incidentenbeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Netwerkcontrole
  • Onderhoudsplanning
  • Prestatiemeetwaarden
  • Probleembeheer
  • Rapportage en analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Releasebeheer
  • Saneringsbeheer
  • Scherm delen
  • Servicecatalogus
  • Taakbeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Veranderingsbeheer
  • Voor MSP's
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor Tiflux

SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Deepser is een complete ITSM- en ITAM-oplossing die is ontwikkeld om ondersteuningsverzoeken, organisatorische processen en activabeheer te optimaliseren.
USU IT Service Management is a modular, fully ITIL-compliant software suite. It offers everything IT organizsations need.
HaloITSM brengt alles wat je nodig hebt voor IT-ondersteuning samen op één centrale locatie. Meer informatie over HaloITSM
Beheer eenvoudig al je helpdeskactiviteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard. Meer informatie over SysAid
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
C2 ATOM is a powerful online IT service management software, fully customizable to your operational performance enhancement needs.
Uitgebreide helpdeskprobleemvolging voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer. Meer informatie over Wrike
Pulseway is een bekroond IT-beheerplatform dat je de volledige controle geeft over alles wat met IT te maken heeft. Meer informatie over Pulseway
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
NinjaOne is een eenvoudige, alles-in-één oplossing voor IT-activiteiten die MSP's en IT-professionals graag gebruiken. Meer informatie over NinjaOne
De BOSS Solutions Suite is een bekroonde, volledig geïntegreerde help desk-/IT-oplossing voor servicebeheer die zowel in de cloud als lokaal beschikbaar is.

Reviews over Tiflux

Gemiddelde score

In totaal
4,9
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
5,0
Functies
4,8
Waar voor je geld
4,8

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
93%
4
7%
Diego
Diego
Vice president in Brazilië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Financiële dienstverlening, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

My experience with TIFLUX

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: I love the Tiflux.
Before then our company was a mess internally, with like a hundred different Trellos to sync all departments in the todos. Now we organize all our jobs between areas in a single software, with different SLA's and different fields for each kind of support that we need to do.

Pluspunten:

I loved the way it distributes the job between our internal teams and that we can have all the different teams solving all jobs in a single ticket software.

Minpunten:

We are using it internally being customer and provider in the system. It works very well, but, for sure, there are some improvements considering this specific use-case.

Reactie TiFlux Sistema de Gest?o

2 jaar geleden

Diego, we are grateful as regards these words and we are delighted to know that TiFlux is helping ASaaS to have outstanding results. We are standing by you for whatever you need, whether for KPIs and also extraordinary results!

Jonas
IT Coordinator in Brazilië
Nutsbedrijven, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Excellent tool

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Since we implemented TIFLUX in our technical support department, we have been able to control our tickets more productively.
In addition, we are recording data that we never kept.
Today we have a much better view of our customers and information that generates incredible reports.

Pluspunten:

- Possibility of customization - integrations - remote access - ease of locating tickets - Specialized and capable technical support

Minpunten:

- some settings are a little complicated - The interface is not so friendly but it is complete. - Email settings require special care

Reactie TiFlux Sistema de Gest?o

2 jaar geleden

Jonas, we are grateful as regards these words and we are delighted to know that TiFlux is helping ELG to have outstanding results. We are standing by you for whatever you need, whether for KPIs and also extraordinary results!

Rafael
IT coordinator in Brazilië
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

TI Flux

4,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

Ti Flux has a very easy and intuitive usability. The team's support is very fast. The product facilitates the management of tickets.

Minpunten:

some reports could be more advanced for service providers that they need to use to bill their customers.

Reactie TiFlux Sistema de Gest?o

2 jaar geleden

Rafael, we're very grateful for your feedback and partnership. We're working to launch new reports to help you, in order to optimize and improve your daily routine :)

Fabiano
Executivo de vendas in Brazilië
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

TIFLUX is the best app for IT companies and customer service

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: 217/5000
It helped us a lot to understand our performance and that is why it helps us in making decisions. Our routine became easier and we were able to plan better. If I had a few more reports it would be almost perfect

Pluspunten:

I really like the UX of this app. My team feels very easy on a daily basis with the ticket display screen. In addition I have good reports and a good range of settings. I really like the UX of this system. My team feels very easy on a daily basis with the ticket display screen. In addition, I have good reports and a good range of settings. However, what attracts me most at TIFlux is not the app itself but the attention given by the Customer Success department.

Minpunten:

Some details are still missing to assist in product configuration. Something that I dislike is the fact that after the first configuration it is very difficult to change several settings as the old records are stuck in these settings

Reactie TiFlux Sistema de Gest?o

2 jaar geleden

Fabiano, we are grateful as regards these words and we are delighted to know that TiFlux is helping Verum IT to have outstanding results. Concerned with the configuration, at present time in production, we will evaluate the best course of action to make your jorney with our solution even greater. We are standing by you for whatever you need, whether for KPIs and also extraordinary results!

Rodrigo
Technology consultant in Brazilië
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Our analysis of Ti Flux

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Here in Cairo we have professionals who work in the area since 1998.
Our opinion is unanimous, TI Flux concentrates all the tools that a company like ours needs. In addition to always surprising us with new features.

Pluspunten:

The best part is the integration of features. In other cases, we need to use more than one tool.

Minpunten:

The remote access tool can improve compared to others on the market, but it is still good.

Reactie TiFlux Sistema de Gest?o

2 jaar geleden

Rodrigo, we are grateful as regards these words and we are delighted to know that TiFlux is helping Cairo Tecnologia to have outstanding results. Concerned with the Remote Access, it's at present time in production, we will deliver a fantastic experience with our new RMM. We are standing by you for whatever you need to achieve extraordinary results!