Wat is ProProfs Help Desk?

ProProfs Help Desk is een allround tool waarmee bedrijven alle processen voor klantenondersteuning eenvoudig kunnen stroomlijnen. Vanaf het moment dat een klant verbinding maakt met een ondersteuningsmedewerker tot het creëren van een ticket voor hun probleem en tot het toewijzen van het ticket wordt alles geregeld met ProProfs Help Desk.

Met een gedeelde inboxfunctie die samenwerking tussen ondersteuningsmedewerkers eenvoudig en efficiënt maakt. Deze tool wordt ook geleverd met een robuuste rapportagefunctie om de prestaties van medewerkers te controleren.

Wie gebruikt ProProfs Help Desk?

Dit platform ondersteunt bedrijven van elk gebied, of je bedrijf zich nu bezighoudt met marketing, gezondheidszorg, klantenondersteuning of een andere sector. Dit platform ondersteunt ook bedrijven van elke omvang, van startups tot grote ondernemingen.

Waar kan ProProfs Help Desk worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • ProProfs
  • Opgericht in 2008
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden, Anguilla, Antigua en Barbuda, Argentinië en nog 90 andere

Talen

Engels

prijzen van ProProfs Help Desk

Beginprijs:

US$ 15,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

ProProfs Help Desk heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. ProProfs Help Desk heeft een betaalde versie vanaf US$ 15,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • ProProfs
  • Opgericht in 2008
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden, Anguilla, Antigua en Barbuda, Argentinië en nog 90 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van ProProfs Help Desk

ProProfs Help Desk Software - 1
ProProfs Help Desk Software - 2
ProProfs Help Desk Software - 3
ProProfs Help Desk Software - 4
ProProfs Help Desk Software - 5
Nog 6 andere bekijken
ProProfs Help Desk-video
ProProfs Help Desk Software - 1
ProProfs Help Desk Software - 2
ProProfs Help Desk Software - 3
ProProfs Help Desk Software - 4
ProProfs Help Desk Software - 5

Functies van ProProfs Help Desk

  • Aanpasbare rapporten
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van supporttickets
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • E-mailbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Rapportage en analyse
  • Ticketbeheer
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor ProProfs Help Desk

Het moderne helpdeskplatform voor elk type organisatie. Gehoste cloud of installeerbare lokale versie voor zelfhosting.
EcholoN, het softwarepakket voor servicebeheer, vertegenwoordigt een allesomvattende oplossing voor service, ondersteuning en klantenservice.
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Deskero is cloudgebaseerde software die eenvoudige maar effectieve tools biedt om verzoeken van verschillende kanalen te integreren.
Een volledig managed service-beheerpakket met ticketing, werkstroomautomatisering en notificatie voor ITSM, klantenservice en beveiliging.
Van startups tot grote ondernemingen, meer dan 20.000 klanten vertrouwen op het webgebaseerde platform van Cayzu voor hun behoeften aan klantenondersteuning.
Vision Helpdesk biedt Help Desk, Satellite of Multi Company Help Desk en ITIL Service Desk softwaretools voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Vision Helpdesk
Ticket Management, Customer Success, Customer Experience, Knowledge Base, NPS, CSAT, CES, Customer portal, Mobile apps, CRM data Sync
Configureer een clouddatabase naar zakelijke oplossingen zonder te hoeven programmeren. Bouw prototypes of grote bedrijfstoepassingen.

Reviews over ProProfs Help Desk

Gemiddelde score

In totaal
4,8 (11)
Gebruiksgemak
4,8 (11)
Klantenservice
4,8 (11)
Functies
4,5 (11)
Waar voor je geld
4,8 (11)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
82%
4
18%
Geverifieerde reviewer
Founder in Bangladesh
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

“Gmail like interface makes it Unique”

5,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

ProProfs is a perfect customer help desk software. I love their features: shared inbox, connect support systems, customer satisfaction survey. A customer satisfaction survey helps to identify how you can improve your customer support. Support agents' performance record makes it unique.

Minpunten:

I don’t find enough integrations. Hopefully, they will bring more integrations in the near future. But overall, it’s a complete customer help desk system.

Overwogen alternatieven: Zendesk

Reactie ProProfs

2 jaar geleden

Thank You for sharing your views on ProProfs Help Desk.

Sugandh S.
Marketing Head in India
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

The best investment we have made so far!

5,0 8 maanden geleden

Opmerkingen: With ProProfs, our reporting has become way stronger now. As a customer service manager, I can easily analyze both agents’ as well as team performance. Just one glance and we can easily see how customers are rating their interactions with our team. This is really helpful because even if a company has a low ticket resolution time, it’s not of much help if the customer is unhappy.

Pluspunten:

We picked ProProfs Help Desk after using another vendor for around 3 years. We thought we were measuring agent performance and that was enough. However, ProProfs helped us realize that important help desk metrics such as average first response time, average ticket resolution time, etc. are great for measuring team performance.

Minpunten:

We have been using this tool for the past 6 months now, and it has met our expectations on almost every occasion. No complaints as of now.

Maya B.
Customer Support Representative in Tunesië
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

Take support to your table

4,0 vorig jaar

Pluspunten:

It's very easy to use and has great customer support!

Minpunten:

I wish the deployment would be upgraded for ios users.

Reactie ProProfs

vorig jaar

Thanks for your views on ProProfs Help Desk

Harshad D.
Founder in India
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Awesome Gmail Like Interface!

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: It has been great for the past 7 months. It’s a lot easier for my team to provide support to customers and never miss out on a single sales or support opportunity. Kudos to the ProProfs team for creating an awesome support tool!

Pluspunten:

We like how the interface of this help desk software works. We have previously used a few help desk systems. They were nice. But this one feels even lighter on the pocket. It didn’t cost us much. And the best part is, the interface is fast, so it helps my agents answer customer support emails faster.

Minpunten:

The product is great overall. But here is a suggestion for the team. How about adding integrations to social media platforms. It will help us a lot to avoid the separate time we spend on checking our social media accounts separately to check customer requests or complaints.

Reactie ProProfs

2 jaar geleden

Thanks for sharing your views on ProProfs Help Desk.

Ashutosh P.
Ashutosh P.
Software Enginner in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

I see a lot of potential in this young tool

4,0 9 maanden geleden

Opmerkingen: Overall, the experience has been quite memorable. We are quite pleased to get some competitive functionalities at almost $10/agent/month. Our customer support operation has improved over the course of time and everything is in proper sync. Highly recommend this tool for small to mid-size businesses.

Pluspunten:

ProProfs Help Desk is quite young if you compare it to the likes of industry leaders like Zendesk or Freshdesk. However, the tool appears to be quite promising and I see it dominating the market in the near future. We are really happy with automation features such as automated ticket routing, chatbots, notifications, and more.

Minpunten:

The tool offers some great features but misses out on social media (It’s still a work in progress). If capturing social media tickets is not on your agenda, you must give this tool a try.