ProProfs Help Desk

ProProfs Help Desk

Wat is ProProfs Help Desk?

ProProfs Help Desk is een allround tool waarmee bedrijven alle processen voor klantenondersteuning eenvoudig kunnen stroomlijnen. Vanaf het moment dat een klant verbinding maakt met een ondersteuningsmedewerker tot het creëren van een ticket voor hun probleem en tot het toewijzen van het ticket wordt alles geregeld met ProProfs Help Desk.

Met een gedeelde inboxfunctie die samenwerking tussen ondersteuningsmedewerkers eenvoudig en efficiënt maakt. Deze tool wordt ook geleverd met een robuuste rapportagefunctie om de prestaties van medewerkers te controleren.

Wie gebruikt ProProfs Help Desk?

Dit platform ondersteunt bedrijven van elk gebied, of je bedrijf zich nu bezighoudt met marketing, gezondheidszorg, klantenondersteuning of een andere sector. Dit platform ondersteunt ook bedrijven van elke omvang, van startups tot grote ondernemingen.

ProProfs Help Desk Software - 1
ProProfs Help Desk Software - 2
ProProfs Help Desk Software - 3
ProProfs Help Desk Software - 4
ProProfs Help Desk Software - 5

Twijfels over ProProfs Help Desk? Vergelijk met een populair alternatief

ProProfs Help Desk

ProProfs Help Desk

4,8 (12)
US$ 15,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
33
1
4,8 (12)
4,8 (12)
4,8 (12)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 14,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
162
40
4,4 (2.001)
4,5 (2.001)
4,3 (2.001)

Andere goede alternatieven voor ProProfs Help Desk

Zoho Desk
Functies met hoogste beoordeling
Helpdeskbeheer
Ondersteuningstickets bijhouden
Ticketbeheer
Zendesk Suite
Functies met hoogste beoordeling
Incidentenbeheer
Ondersteuningstickets bijhouden
Ticketbeheer
Front
Functies met hoogste beoordeling
E-mailbeheer
Inboxbeheer
Mobiele toegang
Vivantio
Functies met hoogste beoordeling
E-mailbeheer
Rapportage en analyse
Ticketbeheer
Deskpro
Functies met hoogste beoordeling
Callcenterbeheer
Kennisbankbeheer
Live chatten
EcholoN
Functies met hoogste beoordeling
Kennisbankbeheer
Ticketbeheer
Zelfserviceportal
LiveAgent
Functies met hoogste beoordeling
Consumentgericht chatten in realtime
Proactief chatten
Ticketbeheer
Intercom
Functies met hoogste beoordeling
Consumentgericht chatten in realtime
Live chatten
Transcripten/chatgeschiedenis
Salesforce Service Cloud
Functies met hoogste beoordeling
Controle van oproepen
Oproepregistratie
Rapportage en analyse

Reviews over ProProfs Help Desk

Gemiddelde score

In totaal
4,8
Gebruiksgemak
4,8
Klantenservice
4,8
Functies
4,6
Waar voor je geld
4,8

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
83%
4
17%
Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

“Gmail like interface makes it Unique”

5,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

ProProfs is a perfect customer help desk software. I love their features: shared inbox, connect support systems, customer satisfaction survey. A customer satisfaction survey helps to identify how you can improve your customer support. Support agents' performance record makes it unique.

Minpunten:

I don’t find enough integrations. Hopefully, they will bring more integrations in the near future. But overall, it’s a complete customer help desk system.

Reactie ProProfs

2 jaar geleden

Thank You for sharing your views on ProProfs Help Desk.

Sugandh
Marketing Head in India
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

The best investment we have made so far!

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: With ProProfs, our reporting has become way stronger now. As a customer service manager, I can easily analyze both agents’ as well as team performance. Just one glance and we can easily see how customers are rating their interactions with our team. This is really helpful because even if a company has a low ticket resolution time, it’s not of much help if the customer is unhappy.

Pluspunten:

We picked ProProfs Help Desk after using another vendor for around 3 years. We thought we were measuring agent performance and that was enough. However, ProProfs helped us realize that important help desk metrics such as average first response time, average ticket resolution time, etc. are great for measuring team performance.

Minpunten:

We have been using this tool for the past 6 months now, and it has met our expectations on almost every occasion. No complaints as of now.

Maya
Customer Support Representative in Tunesië
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

Take support to your table

4,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

It's very easy to use and has great customer support!

Minpunten:

I wish the deployment would be upgraded for ios users.

Reactie ProProfs

2 jaar geleden

Thanks for your views on ProProfs Help Desk

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Administratie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Meet your SLAs and delight customers

5,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: Prior to using ProProfs Help Desk software, everything was a big mess. Tickets remained pending for weeks or sometimes, even months. However, with solid ticket organization features and statuses, managers can track which tickets need the utmost attention.

Pluspunten:

The best part about using this tool is that we can easily track all our overdue tickets (tickets that have missed the ideal response time) in one place. This ensures that agents know which tickets to prioritize first so that the customer experience is not ruined.

Minpunten:

The tool is great for startups and small businesses. We have not come across any major drawbacks yet.

Harshad
Founder in India
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Awesome Gmail Like Interface!

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: It has been great for the past 7 months. It’s a lot easier for my team to provide support to customers and never miss out on a single sales or support opportunity. Kudos to the ProProfs team for creating an awesome support tool!

Pluspunten:

We like how the interface of this help desk software works. We have previously used a few help desk systems. They were nice. But this one feels even lighter on the pocket. It didn’t cost us much. And the best part is, the interface is fast, so it helps my agents answer customer support emails faster.

Minpunten:

The product is great overall. But here is a suggestion for the team. How about adding integrations to social media platforms. It will help us a lot to avoid the separate time we spend on checking our social media accounts separately to check customer requests or complaints.

Reactie ProProfs

3 jaar geleden

Thanks for sharing your views on ProProfs Help Desk.