ProProfs Help Desk

ProProfs Help Desk

door ProProfs

Wie gebruikt ProProfs Help Desk?

Dit platform ondersteunt bedrijven van elk gebied, of je bedrijf zich nu bezighoudt met marketing, gezondheidszorg, klantenondersteuning of een andere sector. Dit platform ondersteunt ook bedrijven van elke omvang, van startups tot grote ondernemingen.

Wat is ProProfs Help Desk?

ProProfs Help Desk is een allround tool waarmee bedrijven alle processen voor klantenondersteuning eenvoudig kunnen stroomlijnen. Vanaf het moment dat een klant verbinding maakt met een ondersteuningsmedewerker tot het creëren van een ticket voor hun probleem en tot het toewijzen van het ticket wordt alles geregeld met ProProfs Help Desk.

Met een gedeelde inboxfunctie die samenwerking tussen ondersteuningsmedewerkers eenvoudig en efficiënt maakt. Deze tool wordt ook geleverd met een robuuste rapportagefunctie om de prestaties van medewerkers te controleren.

ProProfs Help Desk - Details

ProProfs

https://www.proprofs.com

ProProfs Help Desk - Prijsoverzicht

ProProfs Help Desk vanaf US$ 15,00/maand. ProProfs Help Desk heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Hieronder vindt u extra prijsinformatie voor ProProfs Help Desk.

Beginprijs

US$ 15,00/maand

Gratis versie

Ja

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van ProProfs Help Desk

Helpdesk software
Aanpasbare branding
Beheer van IT-assets
Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Communicatie via meerdere kanalen
Documenten opslaan
E-mailintegratie
Geautomatiseerde routing
Interactie bijhouden
Kennisbankbeheer
Netwerkcontrole
Realtime chatten
Ticketbeheer
Waarschuwingen / Escalatie
Zelfserviceportal
Assets volgen
Beschikbaarheidsbeheer
Configuratiebeheer
Contract- en licentiebeheer
Incidentenbeheer
Probleembeheer
Projectbeheer
Veranderingsbeheer
Versie- en implementatiebeheer
Zelfserviceportal
Afsprakenbeheer
Callcenterbeheer
E-mailbeheer
Enquêtes en feedback
Integratie van sociale media
Kennisbank
Live chatten
Prestatiemeetwaarden
Virtuele assistent
Waarschuwingen / Escalatie
Wachtrijbeheer
Workflowbeheer
Zelfserviceportal
Afstandsbediening
Beheer van IT-assets
CMDB
Incidentenbeheer
Inkoopbeheer
Kennisbank
Mobiele toegang
SLA-beheer
Veranderingsbeheer
Zelfserviceportal

Reviews van ProProfs Help Desk

3 van 3 reviews worden weergegeven

In totaal
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Klantenservice
5/5
Functies
4.7/5
Waar voor je geld
4.7/5
Harshad D.
Founder
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-3-2020

"Awesome Gmail Like Interface!"

Opmerkingen: It has been great for the past 7 months. It’s a lot easier for my team to provide support to customers and never miss out on a single sales or support opportunity. Kudos to the ProProfs team for creating an awesome support tool!

Pluspunten: We like how the interface of this help desk software works. We have previously used a few help desk systems. They were nice. But this one feels even lighter on the pocket. It didn’t cost us much. And the best part is, the interface is fast, so it helps my agents answer customer support emails faster.

Minpunten: The product is great overall. But here is a suggestion for the team. How about adding integrations to social media platforms. It will help us a lot to avoid the separate time we spend on checking our social media accounts separately to check customer requests or complaints.

Antwoord van de leverancier

van ProProfs op 27-3-2020

Thanks for sharing your views on ProProfs Help Desk.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-3-2020
Ms. beth F.
Academic Dean
E-learning, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-3-2020

"Amazing help desk software!"

Opmerkingen: just want to say . it's Perfect Help Desk software!

Pluspunten: I loved how user-friendly this software is. I can manage all my customer tickets easily using a shared inbox. At first, I thought a shared inbox would be really confusing, but after using ProProfs Help Desk, I was proved wrong! It is so easy and I can organize, prioritize my tickets to resolve them instantly. Great tool!

Minpunten: What i would love to see in the future versions is social media integration. I can manage all my channels but not social media and this makes it a little difficult to cater to customer requests received from social media.

Antwoord van de leverancier

van ProProfs op 20-3-2020

Thanks for sharing your views on ProProfs Help Desk.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-3-2020
Van W.
IT Executive
Basis- en voortgezet onderwijs, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-3-2020

"This tool makes customer support delightful!"

Opmerkingen: Amazing customer support . Great UI with Easy to use feature.

Pluspunten: Everything about this tool is awesome. The UI is great, the features are exactly what a company needs to offer excellent customer support, and the best part is - it’s worth the price. Personally, I love how easy it made customer support for me and my team. We all can collaborate and resolve customer tickets in less time than before. It's great!

Minpunten: I think a little more features in the reporting feature is needed. I can see what my agents are upto, but I would also like to get a detailed insight into how tickets were handled in the back end. Right now, I have a brief idea as to what is going on, but I can't find the root cause.

Antwoord van de leverancier

van ProProfs op 27-3-2020

Thanks for sharing your views on ProProfs Help Desk.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-3-2020