
Wie gebruikt ProProfs Help Desk?
Dit platform ondersteunt bedrijven van elk gebied, of je bedrijf zich nu bezighoudt met marketing, gezondheidszorg, klantenondersteuning of een andere sector. Dit platform ondersteunt ook bedrijven van elke omvang, van startups tot grote ondernemingen.
Wat is ProProfs Help Desk?
ProProfs Help Desk is een allround tool waarmee bedrijven alle processen voor klantenondersteuning eenvoudig kunnen stroomlijnen. Vanaf het moment dat een klant verbinding maakt met een ondersteuningsmedewerker tot het creëren van een ticket voor hun probleem en tot het toewijzen van het ticket wordt alles geregeld met ProProfs Help Desk.
Met een gedeelde inboxfunctie die samenwerking tussen ondersteuningsmedewerkers eenvoudig en efficiënt maakt. Deze tool wordt ook geleverd met een robuuste rapportagefunctie om de prestaties van medewerkers te controleren.
ProProfs Help Desk - Details
ProProfs
https://www.proprofs.com











ProProfs Help Desk - prijsoverzicht
Prijsmodellen bekijkenProProfs Help Desk heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. ProProfs Help Desk betaalde versie vanaf US$ 15,00/maand.
Beginprijs
US$ 15,00/maand Zie de prijsinformatie
Gratis versie
Ja
Gratis proef
ProProfs Help Desk - implementatie en ondersteuning
Ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Kantooruren
- Online
Implementatie
- Cloud, SaaS, Web
- Mobiel - Android native
Training
- Persoonlijk
- Documentatie
Functies van ProProfs Help Desk
Helpdesk software
- Aanpasbare branding
- Beheer van IT-assets
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Documenten opslaan
- E-mailintegratie
- Geautomatiseerde routing
- Integratie van sociale media
- Interactie bijhouden
- Kennisbankbeheer
- Macro's/reacties via sjablonen
- Netwerkcontrole
- Rapportage en analyse
- Realtime chatten
- Ticketbeheer
- Toegang en controle op afstand
- Waarschuwingen / Escalatie
- Workflowconfiguratie
- Zelfserviceportal
ITSM-software
- Assets volgen
- Beschikbaarheidsbeheer
- Configuratiebeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Incidentenbeheer
- Probleembeheer
- Projectbeheer
- Veranderingsbeheer
- Versie- en implementatiebeheer
- Zelfserviceportal
Klantenservice software
- Afsprakenbeheer
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Enquêtes en feedback
- Integratie van sociale media
- Kennisbank
- Live chatten
- Prestatiemeetwaarden
- Virtuele assistent
- Waarschuwingen / Escalatie
- Wachtrijbeheer
- Workflowbeheer
- Zelfserviceportal
Servicedesk software
- Afstandsbediening
- Beheer van IT-assets
- CMDB
- Incidentenbeheer
- Inkoopbeheer
- Kennisbank
- Mobiele toegang
- SLA-beheer
- Veranderingsbeheer
- Zelfserviceportal
ProProfs Help Desk alternatieven
Meer alternatieven voor ProProfs Help DeskReviews van ProProfs Help Desk
Lees alle reviewsTotaalscore
Gemiddelde score
Geverifieerde reviewer
-
Totaalscore5 /5
-
Gebruiksgemak5 /5
-
Functies en functionaliteit5 /5
-
Klantenondersteuning5 /5
-
Waar voor je geld5 /5
-
Waarschijnlijkheid van aanbeveling
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 10-10-2020
"“Gmail like interface makes it Unique”"
Pluspunten: ProProfs is a perfect customer help desk software. I love their features: shared inbox, connect support systems, customer satisfaction survey. A customer satisfaction survey helps to identify how you can improve your customer support. Support agents' performance record makes it unique.
Minpunten: I don’t find enough integrations. Hopefully, they will bring more integrations in the near future. But overall, it’s a complete customer help desk system.
Antwoord van de leverancier
van ProProfs op 19-10-2020
Thank You for sharing your views on ProProfs Help Desk.
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 10-10-2020
Harshad D.
-
Totaalscore5 /5
-
Gebruiksgemak5 /5
-
Functies en functionaliteit5 /5
-
Klantenondersteuning5 /5
-
Waar voor je geld5 /5
-
Waarschijnlijkheid van aanbeveling
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 24-3-2020
"Awesome Gmail Like Interface!"
Opmerkingen: It has been great for the past 7 months. It’s a lot easier for my team to provide support to customers and never miss out on a single sales or support opportunity. Kudos to the ProProfs team for creating an awesome support tool!
Pluspunten: We like how the interface of this help desk software works. We have previously used a few help desk systems. They were nice. But this one feels even lighter on the pocket. It didn’t cost us much. And the best part is, the interface is fast, so it helps my agents answer customer support emails faster.
Minpunten: The product is great overall. But here is a suggestion for the team. How about adding integrations to social media platforms. It will help us a lot to avoid the separate time we spend on checking our social media accounts separately to check customer requests or complaints.
Antwoord van de leverancier
van ProProfs op 27-3-2020
Thanks for sharing your views on ProProfs Help Desk.
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 24-3-2020
Maya B.
-
Totaalscore4 /5
-
Gebruiksgemak5 /5
-
Functies en functionaliteit4 /5
-
Klantenondersteuning4 /5
-
Waar voor je geld4 /5
-
Waarschijnlijkheid van aanbeveling
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 11-1-2021
"Take support to your table"
Pluspunten: It's very easy to use and has great customer support!
Minpunten: I wish the deployment would be upgraded for ios users.
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 11-1-2021
Curt P.
-
Totaalscore5 /5
-
Gebruiksgemak5 /5
-
Functies en functionaliteit5 /5
-
Klantenondersteuning5 /5
-
Waar voor je geld5 /5
-
Waarschijnlijkheid van aanbeveling
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 12-6-2020
"Really Like the Child Tickets Feature"
Opmerkingen: Really love the product. It has helped us track our agent productivity way better than any other tool. Would highly recommend people to give ProProfs Help Desk a shot!
Pluspunten: What really did put me into action to invest in a product like ProProfs Help Desk is the Child Ticket feature. Really this feature is amazing. The tickets we get can be assigned to the internal teams till the time the issue gets resolved. They can reply back on their child tickets and the same reply my agents can send to the customer across. And the best part is, this feature has its own reports section. All the more reason for us to like the product. Now we know which team delayed the request and why did that happen in the first place.
Minpunten: This is a tough question. I feel that someone who needs the tool for greater use can identify this better. So far our experience has been nothing less than delightful.
Antwoord van de leverancier
van ProProfs op 22-6-2020
Thank You for sharing your views on ProProfs Help Desk.
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 12-6-2020
Geverifieerde reviewer
-
Totaalscore5 /5
-
Gebruiksgemak4 /5
-
Functies en functionaliteit4 /5
-
Klantenondersteuning4 /5
-
Waar voor je geld4 /5
-
Waarschijnlijkheid van aanbeveling
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 22-10-2020
"Great Tool for Monitoring Customer Service Operations"
Opmerkingen: The experience so far with ProProfs Help Desk has indeed been a memorable one. We recommend this tool for businesses that wish to make data-driven decisions and improve their service quality.
Pluspunten: Previously, we had a hard time keeping track of crucial data and everything was haywire. The best part about this software is that it offers great insights into our performance, both at an individual as well as team level. Our service manager can easily track the tickets resolved by an agent and also view rated tickets.
Minpunten: There has not been any major issue worth mentioning. Let's see how things unfold.
Antwoord van de leverancier
van ProProfs op 3-11-2020
Thanks for sharing your views on ProProfs Help Desk.
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 22-10-2020