Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen

Wat is ViaSay?

Mindsay is vooraanstaand op het gebied van automatisering van klantervaringen voor de reissector. Met de volledig opgeleide AI-chatbots kunnen merken geweldige klantervaringen bieden en de kosten onder controle houden. Tot de klanten behoren Iberia Airlines, CWT, Vueling, Accor, Disneyland, SNCF, RATP en meer.

Wie gebruikt ViaSay?

Mindsay is vooraanstaand in automatisering van de klantervaringen voor de reissector.

ViaSay Software - 1
ViaSay Software - 2
ViaSay Software - 3
ViaSay Software - 4

Twijfels over ViaSay? Vergelijk met een populair alternatief

ViaSay

ViaSay

5,0 (3)
€ 2.000,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
57
7
4,7 (3)
5,0 (3)
5,0 (3)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 5.000,00
jaar
Gratis versie
Gratis proefversie
48
8
4,5 (41)
4,1 (41)
4,6 (41)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor ViaSay

Haptik
Functies met hoogste score
AI/machine learning
Chatbot
Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
Enterprise Bot
Functies met hoogste score
CRM
Scherm delen
Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
Quiq
Functies met hoogste score
Afspraakplanning
Doorgave menselijke medewerker
Inboxbeheer
Watermelon
Functies met hoogste score
Bestanden delen
Consumentgericht chatten in realtime
Rapportage en analyse
Intercom
Functies met hoogste score
Chatten/messaging
Consumentgericht chatten in realtime
Live chatten
Boost.AI
Functies met hoogste score
Chatbot
Leads vastleggen
Live chatten
Web1on1
Functies met hoogste score
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
Drift
Functies met hoogste score
Confirmations/Reminders
Consumentgericht chatten in realtime
Contactendatabase
INSIDE
Functies met hoogste score
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.

Reviews over ViaSay

Gemiddelde score

In totaal
5,0
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
5,0
Functies
4,7
Prijs-kwaliteitverhouding
5,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
100%
Flavie
Digital Project Assistant in België
Vrije tijd, reizen en toerisme, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Excellent product, awesome team and customer service

5,0 4 jaar geleden

Pluspunten:

- The platform is super user-friendly and easy to use (doesn't require specific IT knowledge), which enables the clients to be independent (i.e. complete freedom to modify the content, add or remove CTA, create new bot answers...) - The ability to monitor performance: thanks to tracking and analytics tools, the clients can follow CSAT/NPS and other KPIs and even target specific answers, which is very useful when releasing a new scenario or to improve existing ones. - A major advantage: the bot can easily be connected to CRM and other databases, which enables real time data check. This feature is what makes the bot particularly helpful to our customer service team. - The ability to manage the bot 4 different languages. - Team spirit: people at Mindsay are skilled, pleasant to work with and always here for their clients. They understand the needs quickly, offer solutions and work well and quick.

Minpunten:

- A bit more layout options would be great (i.e. possibility to use bold/colours etc. in the text displayed by the bot) and other minor UX improvements - Managing NLP used to be difficult but thanks to recent improvements it is much easier now for clients to it themselves Overall the Mindsay team is very open and do take into consideration client feedback in order to improve their product.

Jason
Sales Director in Portugal
Vrije tijd, reizen en toerisme, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

A Game Changer

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Fantastic experience so far. It’s early days but Their team has fantastic internal communication and it reflects in their ability to provide a great service with time framed targets being met with.

Pluspunten:

The ease of use for someone with no technical ability is great. The system to build the flow of conversations is easy to use and provides clarity throughout.

Minpunten:

Slightly slow to run, it can have delays when loading in some cases

Céline
Customer service digital officer in België
Vervoer/over de weg/per spoor, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

the best multilingual platform, easy content management

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: The chatbot enables us to help clients in 4 languages, either in redirecting the clients to our websites content, create cases (linked to our CRM) or manage a live chat with agents

Pluspunten:

Easy to manage different languages implementation between website and CRM the ongoing changes on the platform enable clients to be more independent in the content management super reactive team, open to feedback and new functionalities

Minpunten:

some UX improvments could still be done, but the team is very open to client's feedback and has already developed new functionnalities that are really helpful