Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Zendesk Sell?

Zendesk Sell, voorheen Base CRM, is een CRM-systeem voor de verkoop waarmee je meer deals kunt sluiten. Zendesk Sell is een krachtig alles-in-één verkoopplatform dat de acceptatie en gegevensverzameling onder vertegenwoordigers verhoogt. Hierdoor krijgen verkoopleiders de bruikbare, kwantificeerbare inzichten die ze nodig hebben om de prestaties te versnellen en de omzet te verhogen op een manier die meetbaar, herhaalbaar en schaalbaar is. Het Zendesk-team zorgt ervoor dat je meteen aan de slag kunt: 70% van de klanten van Zendesk Sell zijn binnen een week aan de slag.

Wie gebruikt Zendesk Sell?

Voor B2B-verkoopleiders die 20-250 verkopers leiden

Twijfels over Zendesk Sell? Vergelijk met een populair alternatief

Zendesk Sell

Zendesk Sell

4,3 (153)
US$ 19,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
101
32
4,4 (153)
4,1 (153)
4,1 (153)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 14,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
159
40
4,4 (2.141)
4,5 (2.141)
4,3 (2.141)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Zendesk Sell

Zoho Desk
Functies met hoogste score
Aanpasbare branding
CRM
Ticketbeheer
monday sales CRM
Functies met hoogste score
Beheer van verkooppipeline
Contactenbeheer
Leads beheren
HubSpot CRM
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Contactendatabase
Leads beheren
Zoho CRM
Functies met hoogste score
CRM
Helpdeskbeheer
Productcatalogus
Salesforce Sales Cloud
Functies met hoogste score
Gedeelde contacten
Klanten volgen
Voor salesteams/-organisaties
Velocify
Functies met hoogste score
Interactie bijhouden
Leadkwalificatie
Leads beheren
ActiveCampaign
Functies met hoogste score
Beheer van e-mailcampagnes
E-mailbeheer
Marketingautomatisering
SugarCRM
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Contactendatabase
Leads beheren
Salesflare
Functies met hoogste score
Beheer van verkooppipeline
Contactenbeheer
Leads beheren

Reviews over Zendesk Sell

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,1
Functies
4,0
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Aleksandra
Aleksandra
Client Success in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Great crm

5,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

Easy to use and a full suite of features

Minpunten:

Sometimes can be lacking some needed features

B. W.
Owner in VS
Kantoorbenodigdheden, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Great Product with GPS

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Zendesk is a great product at a great price and is a value to anyone who uses it. I liked almost everything about it, but we had a compatibility issue that was not their fault. They even have a free version if you are only using the phone app. How cool is that?

Pluspunten:

I loved the ability to log the GPS for site visits. This feature was way ahead of the competition.

Minpunten:

My email runs through a corporate cloud service and we couldn't get the email to integrate through the phone app.

Suzanne
Marketing Manager in VS
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Not worth it

2,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: We were trying to integrate our sales and support management systems, but we could never get Sell working reliably enough to even start working on the support migration piece. Their support was so poor, we didn't trust them to be able to help us with our mission-critical support application.

Pluspunten:

The layout is attractive, and adding custom fields is easy.

Minpunten:

There were lots of opportunities for this software to be a lot better than it was, and Zendesk doesn't seem to be interested in improving it. The main reason we chose Zendesk Sell was because we wanted to integrate our sales and support instances, but we were never able to get it working. It's impossible to rearrange columns in reports and you can't filter on certain things. There are simple issues, like when you export a list the FIRSTNAME and LASTNAME fields are combined and can't be separated. Their support was AWFUL; they routinely took SIX WEEKS to respond to urgent requests from us, and even then they didn't fix the problem.

Gabriel
E-Banking Channels in Oeganda
Bankwezen, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Good in managing sales

5,0 3 maanden geleden

Pluspunten:

The software is good in managing sales, I like the report making which you can use to create a report that can be exported for offline reading and analyzing of sales data

Minpunten:

The tool is bought independently which makes the software to be expensive to use for smaller businesses

Trent
Owner & Operator in VS
Facilitaire diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Powerful and simple sales management tool

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: I mostly used Zendesk Sell when it was the Base CRM, though they've both worked and functioned very similarly. They have created a super easy-to-use interface that makes keeping track of and interacting with clients both simple and easy. Being able to read whole past interactions as well as see relevant sales data makes it a perfect choice for a small business. I don't know how well suited it would be to a large business, but one can hope it would work well.

Pluspunten:

- Simple input for contact information for different clients and potential clients - Super easy to create deals and potential purchases for clients - Schedule appointments, set reminders, and send emails all from within the program - Check metrics and numbers of different members of the sales team for different times and situations. - Allows others to quickly catch up on what has happened in client interactions by reading through the emails that have been sent previously - Easily sort through customer lists to find people who are relevant under different categories

Minpunten:

- Sometimes too easy to change things that have been set by others - Contact uploading/downloading in .csv files is a bit of a pain at first, but not terrible to get used to.