Wat is Hybrid Chat?

Live chat, integrated to *any chat channel (Whatsapp, Viber, SMS, Webchat, Telegram, Facebook Messenger, Instagram,...), *your chatbot (Dialogflow, Amazon Lex, rasa.ai, IBM Watson,...) *CRM (Microsoft Dynamics, Salesforce, Siebel, Oracle, SAP,..) ..and optionally to your callcenter (Cisco, Genesys, FusionPBX,..)

Wie gebruikt Hybrid Chat?

Banks, Mobile Operators, Utilities, Healthcare, Airlines Expertflow has support offices in Europe, Africa, and South Asia

Hybrid Chat-video
Hybrid Chat Software - 1

Twijfel je over Hybrid Chat? Vergelijk met een populair alternatief

Hybrid Chat

5,0 (1)
Hybrid Chat
US$ 168,00
jaar
Gratis versie
Gratis proefversie
34
1
5,0 (1)
5,0 (1)
5,0 (1)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
Meeste beoordelingen
US$ 79,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
99
8
4,7 (42)
4,9 (42)
4,9 (42)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor Hybrid Chat

Gesponsord
Verbeter je klantensucces en klantenondersteuning en koester je klanten gedurende hun hele levenscyclus via één platform. Meer informatie over Froged
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Zoho SalesIQ helpt bezoekers van de site in realtime te betrekken om hen om te zetten naar betalende klanten. SalesIQ heeft 100.000 gebruikers wereldwijd. Meer informatie over Zoho SalesIQ
Live and automated omnichannel chat platform helping agents and consumers to engage across digital channels.
INSIDE van Powerfront is omnichannel klantenservice software die online naadloos een persoonlijke beleving reproduceert.
Vergic Engage is een digitaal betrokkenheidsplatform dat livechat, chatbots, video/spraak en social media biedt op basis van klantwaarde.
Smartping's AI chatbot features digital file sharing, analytics, automated notifications, dynamic updates, and contact sharing.
Omnichannel platform voor klantenbinding: livechat, sms-tekstintegratie, supportticketbeheer, kennisbank, Facebook en meer.
BeInContact is an enterprise, 100% Cloud, Contact Center Software Omnichannel platform.
De all-in Automotive Messaging Software die autodealers met hun klanten verbindt.
Live chat-oplossing met CRM- en helpdesk-integratie en krachtige rapportagemogelijkheden.
Drift helpt je team om meer leads te genereren en vergaderingen sneller te boeken met behulp van chatberichten.
PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid.
Comm100 biedt omnichannel-oplossingen voor de klantervaring om bedrijven te helpen vragen te beantwoorden, problemen op te lossen en klanten tevreden te houden.
Zakelijke berichtenfunctie met meerdere kanalen zoals oproepen, online chatten, integraties met Facebook en nog veel meer. Alles wat je bedrijf nodig heeft.
Giosg combines live chat, chatbots, AI, and interactive content in one platform to help companies improve online experience and sales.
Het moderne helpdeskplatform voor elk type organisatie. Gehoste cloud of installeerbare lokale versie voor zelfhosting.
Helpdesksoftware met e-mail, livechat, Facebook, WhatsApp, sms, KB, telefoon, SLA, en rapportage. Gebruik het in de cloud of lokaal. Vertrouwd door DHL.
Het platform biedt ondernemingen kosteneffectieve conversationele AI-oplossingen via chat, e-mail en spraak om de interactie met klanten te transformeren.

Reviews over Hybrid Chat

Gemiddelde score

In totaal
5,0
Gebruiksgemak
5,0
Klantenservice
5,0
Functies
4,0
Waar voor je geld
5,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
100%
Issa
Technology Support in VS
Gezondheid, wellness en fitness, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Contact center SMS, Chat, social media integration with Cisco Finesse

5,0 8 maanden geleden

Opmerkingen: The Missouri Poison Center is 24/7 contact center. We implemented ExpertFlow Hybrid Chat in 2019. The company culture, from the[SENSITIVE CONTENT] to the helpdesk, strive for customer’s success. Everyone was proactive and eager to assists us in ideas, solutions, and customization. We presented the company with many workflow needs during the design, implementation, and support phases; the ExpertFlow team delivered enhancements in a consistent manner. We are pleased with the company culture and continue investing in their products and services.

Pluspunten:

The software integrates nicely with Cisco Finesse. Reports are integrated in Cisco CUIC. Easy of use and short learning curve.

Minpunten:

I would like to see the backend simplified and a single GUI management interface for the different products provided by Expertflow.

Software gevonden in