Wat is Cristal?

Software for transport operations, logistics distribution and Fleet maintenance
With more than 20 years of experience in the transport and logistics market give us the experience and solidity required for manage your Core business
We have Cloud and On Premise solutions with web and mobile apps to complement and give a great integration between the company and the customers

Wie gebruikt Cristal?

Designed for maritime, freight, and other transportation businesses as well as logistics, warehouses, airlines, and distribution companies, it helps manage transport and fleet maintenance.

Waar kan Cristal worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Windows (desktop), Windows (lokaal)

Over de leverancier

  • digital express
  • Opgericht in 2014
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 224 andere

Talen

Engels, Frans, Spaans

Over de leverancier

  • digital express
  • Opgericht in 2014
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 224 andere

Talen

Engels, Frans, Spaans

Video's en afbeeldingen van Cristal

Cristal Software - 1
Cristal Software - 2
Cristal Software - 3
Cristal Software - 4
Nog 5 andere bekijken
Cristal-video
Cristal Software - 1
Cristal Software - 2
Cristal Software - 3
Cristal Software - 4

Vergelijk de kosten van Cristal met soortgelijke producten

Cristal

US$ 20,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 250,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 100,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 20,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Cristal

  • 3PL-beheer
  • Activiteitendashboard
  • Barcode-/labelbeheer
  • Beheer van chauffeurs
  • Beheer van onderdelen
  • Berekening van verzendkosten
  • Bestellingen bijhouden
  • Bewijs van aflevering
  • Brandstofbeheer
  • Brandstoffen bijhouden
  • CRM
  • Contactendatabase
  • Etiketten drukken
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • GPS
  • Geografische kaarten
  • Geolocatie
  • Historische verslaglegging
  • Import- en exportbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkooporderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Inventarisatie
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Kitting
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Kosten bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Levering volgen
  • Leveringsrecord
  • Live tracken bestuurder
  • Magazijnbeheer
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Nabestellingbeheer
  • Offertes
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Orderbeheer
  • Orders afhandelen
  • Personeelsbeheer
  • Plannen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Preventief onderhoud
  • Productidentificatie
  • Prognose
  • Providerbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage van incidenten
  • Realtime controle
  • Realtime updates
  • Reparatie bijhouden
  • Retourbeheer
  • Routehistorie
  • Routering
  • Servicegeschiedenis
  • Status bijhouden
  • Streepjescodes/RFID
  • Transport bijhouden
  • Transportbeheer
  • Vastleggen van mobiele ondertekening
  • Veiligheidsbeheer
  • Vereffeningen met chauffeurs
  • Verkoopprognose
  • Vervoer door de lucht
  • Vervoersbeheer
  • Verzendbeheer
  • Verzendetiketten
  • Voertuigbeheer
  • Voertuigen bijhouden
  • Voertuiginformatie
  • Voor koeriersdiensten
  • Voorraadauditing
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadoptimalisatie
  • Voorspellen van de vraag
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wagenparkbeheer
  • Website-integratie
  • Werkorderbeheer
  • Zoeken/filteren
  • eCommerce-beheer

Alternatieven voor Cristal

EXTRA biedt geavanceerde distributiesoftware die in realtime routes voor leveringen, afhalen en diensten, inclusief naar de eindbestemming, optimaliseert.
Routeique® gives fast-moving consumer goods businesses unprecedented supply chain insight, foresight and oversight.
Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 systeem voor taakbeheer.
End-to-end supply chain management platform combining domain expertise with A.I & M.L for intelligent SC planning and execution.
Cloudgebaseerd CMMS dat werkorder- en facilitair beheer stroomlijnt. Creëer projecten, geef toewijzingen voor werkorders en beheer je bedrijfsmiddelen.
Er is iets magisch aan het iedere dag waarmaken van activiteiten. Deskundige mensen en krachtige software. Ga binnen zes weken of minder live.
Digitize and automate your processes with our tailor-made ERP software especially for retailers and service providers.
Goede software voor leveringsbeheer met realtime tracking. Complete oplossing voor leveringsbeheer voor bezorgbedrijven. Vraag een demo aan Meer informatie over Shipox DMS
Software for management and maintenance of assets, spaces and infrastructures, turning them into an area with a measurable return.
Software voor het beheer van bestellingen, verzenden en inventaris. Geschikt voor detailhandelaren, groothandels, dropshippers, distributeurs en fabrikanten.
Infor CloudSuite WMS named as a Leader on the Gartner Magic Quadrant for Warehouse Management Systems, 2021, 2020, 2019.
Dispatch Science is een ontwrichtend leveringsbeheersysteem voor verladers, vervoerders en koeriersbedrijven.
Een softwarepakket, goede keuze voor fabrikanten, wagenparkeigenaren en logistiekbedrijven die een complete bedrijfsoplossing willen.

Reviews over Cristal

Gemiddelde score

In totaal
4,5 (4)
Gebruiksgemak
4,3 (4)
Klantenservice
4,3 (4)
Functies
4,5 (4)
Waar voor je geld
4,3 (4)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
75%
3
25%
Naomy zoey R.
Naomy zoey R.
IT Coordinator in Honduras
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Vervoer/over de weg/per spoor, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Cristal una solución innovadora.

5,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Me encanto la experiencia ya que realmente se nota una diferencia muy marcada en el antes y después de la implementación del software. Nos apoyaron en cambiar todas las etiquetas al lenguaje coloquial de nuestro país y brindaron en cada momento el acompañamiento para garantizar el éxito de la implementación.

Pluspunten:

Cristal es una herramienta que nos ha apoyado en gran manera a llevar el registro y control de todos los viajes realizados. Lo que más me gusta de cristal es que podemos integrarlo y agregar caractarecticas unicas que se adaptan a nuestras necesidades.

Minpunten:

En el caso único de nuestra empresa nuestros procesos erán más simples y la implementación de cristal fue un poco más difícil porque los procesos del software son más complejos y amplios hubo resistencia por el usuario ya que se agregaron unos pasos más. Para la empresa son de más apoyo pero el usuario se resiste más. Sin embargo, logramos implementarlo.

Reactie softAr

2 weken geleden

Muchas Gracias por tu aporte y estamos felices de poder estar a la altura de tu empresa!

Martin V.
Martin V.
ceo in Argentinië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Nice solution with great relation between cost and benefict

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Can manage all tracking and fleet

Pluspunten:

It is very easy to use and is Fully customizable, You can ask for developer new featrures and the company made it

Minpunten:

Don´t know what to specially specify about it

Diego C.
Jefe de IT in Argentinië
Logistiek en toeleveringsketen, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Opinión general

3,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Mi experiencia en general es muy satisfactoria, nos ha resuelto gran parte de nuestra necesidad operativa y conforme han pasado los años hemos evolucionado gracias a sus mejoras.

Pluspunten:

Es una plataforma simple de uso y posee mucho potencial de crecimiento. Su simplicidad en la actualización e instalación permite depositar cierto nivel de maniobras en profesionales jr y eso descomprime otros niveles. El módulo de taller es muy interesante, me resulta practico y simple.

Minpunten:

Considero que debería tener una mejora en su estética (tanto para la versión desktop como para la web), restringir aún más los niveles de seguridad en cuanto al acceso a parámetros de configuración, y si bien el modelo de instalación es muy sencillo, posiblemente sería mejor un modelo cliente servidor sin el formato de instancia actual donde se observa todo el contenido del software.

Reactie softAr

2 weken geleden

Thanks to help us to improve our software!

Reynelda A.
Digitador in Panama
Logistiek en toeleveringsketen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Un software completo

5,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Es buena,la uso a diario.

Pluspunten:

Permite la integración de las operaciones, las ventas y la administración en un solo programa.

Minpunten:

No se puede abrir multiples ventanas y teine multiples pasos para un proceso.

Reactie softAr

2 weken geleden

Muchas gracias por tu opinión. Sería muy bueno que contactes a nuestra mesa de ayudas para ayudarte en como abrir mútliples ventanas. Esto podés hacerlo haciendo CLICK en la opción con la tecla CTRL presionada Gracias!