Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is SubscriptionFlow?

SubscriptionFlow is een ultieme leverancier van oplossingen voor bedrijven die worstelen met het beheren van abonnementen. Het is uitgerust met robuuste automatisering en krachtige functies voor het afhandelen van abonnementen, zoals het beheren van meerdere abonnementen, proratie-afhandeling, beheer van aanmaningen en facturering, btw-beheer, een zelfbedieningsportaal voor klanten, een module voor prijsbepaling, betalingsverwerking en efficiënte analyse en rapportages.

Wie gebruikt SubscriptionFlow?

Wij bedienen kleine tot middelgrote en grote ondernemingen en al die bedrijfstakken die worstelen met de facturering van abonnementen en facturatiefuncties.

SubscriptionFlow Software - 1
SubscriptionFlow Software - 2
SubscriptionFlow Software - 3
SubscriptionFlow Software - 4

Twijfels over SubscriptionFlow? Vergelijk met een populair alternatief

SubscriptionFlow

SubscriptionFlow

4,9 (30)
US$ 99,00
jaar
Gratis versie
Gratis proefversie
125
16
4,8 (30)
4,9 (30)
4,8 (30)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 14,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
202
70
4,1 (6.749)
4,3 (6.749)
4,1 (6.749)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor SubscriptionFlow

Zoho CRM
Functies met hoogste score
CRM
Helpdeskbeheer
Voor start-ups
Zoho Billing
Functies met hoogste score
Abonnementenbeheer
Belastingbeheer
Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
Chargebee
Functies met hoogste score
Betalingen verwerken
Gegevensbeveiliging
Online betalingen
Zoho Invoice
Functies met hoogste score
Facturen opstellen
Factureren
Online facturering
AFAS Software
Functies met hoogste score
Financiële verslaglegging
Naleving van fiscale wetgeving
Voorraadbeheer
Sage Intacct
Functies met hoogste score
Gegevensextractie
Realtime data
Waarschuwing bij dubbele betaling
Odoo
Functies met hoogste score
Controle van goedkeuringsbeheer
Status bijhouden
Werkorders maken
EQUP
Functies met hoogste score
Beheer van e-mailcampagnes
Contactenbeheer
Contactendatabase
Marketing 360
Functies met hoogste score
Afsprakenbeheer
Bestemmingspagina's en webformulieren
Gedragsanalyse

Reviews over SubscriptionFlow

Gemiddelde score

In totaal
4,9
Gebruiksgemak
4,8
Klantenservice
4,8
Functies
4,8
Prijs-kwaliteitverhouding
4,9

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
93%
4
7%
Vera
Vera
CEO in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Schoolleiding, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Amazing experience with their billing features.

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Have a great experience with SubscriptionFlow team, they were very helpful in setting up the system!

Pluspunten:

It’s compatibility with Stripe and ease of use.

Minpunten:

Feature Documentation requires more work.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Managementconsulting, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

SubscriptionFlow is for complex membership subscription type business

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: Positive experience in using SF for more than a year now.

Pluspunten:

We have a complex membership plan and the SF development team went far and beyond to accommodate all our integration and technical requirements.

Minpunten:

UI/UX of the dashboard doesn't seem so intuitive but working just fine to filter search. Needs more improvement.

Brandon
General Manager in VS
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Subscription Billing / Recurring Invoice Tool

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: Powerful tool once configured and running properly.

Pluspunten:

Offered custom features not available with other options. Automated Invoicing, billing, payment dunning for recurring invoices.

Minpunten:

Took a while to get setup and running. Not a self setup experience. Some features can only be enabled by support.

Katherine
Publisher and Executive Director in VS
Management non-profit organisaties, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Onboarding with SubscriptionFlow and Using this new Product

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: I am so happy with our onboarding process. It's really above and beyond.

Pluspunten:

I like how customizable it is. We've been working with SF on getting our quarterly print magazine subscriptions uploaded and flowing smoothly. New customers can order everything easily.

Minpunten:

Right now our quarterly timetable seems to be something SF hasn't dealt with when it comes to renewals. But I can't say enough good things about their willingness to work through all our custom issues.

Katie
COO in VS
Bankwezen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Great Product

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Overall, I would strongly recommend ANY subscription based business to try it out. Check out the demo which is available on their website. We started off with a one user and then gradually added more users and it was a great experience. SubscriptionFlow Team is EXCELLENT and they really spend the time with you to get you familiar with the system. In our case they have set everything for us for free, even data importing and migration of all customer payment information from Authorize.net. We had some customization required which they did for us. I think they really want their product to work!

Pluspunten:

I like SubscriptionFlow because of the features it offers for managing your subscriptions including invoicing, payment processing, proration handling, managing pauses or subscription changes. The interface is easy to understand and you can get most things done intuitively. I also like their reporting part and you can create your own reports as it’s very easy to use.

Minpunten:

If they can add more advance marketing features within their app then I think it would be a great addition to their product but the good thing is they mentioned its part of their product road map – we are currently using mailchimp for that.