Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen

Wat is Froged?

Geef klanten gepersonaliseerde zelfbedieningsondersteuning.

Beheer honderden gesprekken via een gebruiksvriendelijk platform. Al je contactgedrag, gesprekken en kenmerken zijn altijd met één klik te vinden.

- 100% aanpasbaar;
- kennisbank en updates geïntegreerd;
- kwalificatieformulier;
- routing van gesprekken;
- tags en notities;
- gebruikersgedrag;
- antwoorden opslaan.

En nog veel meer...

Probeer vandaag nog het gratis abonnement.

Wie gebruikt Froged?

FROGED is een eenvoudige manier om onboarding-, retentie- en ondersteuningsprocessen te verbeteren. Ontworpen om gebruikers te betrekken bij een gebruiksvriendelijk platform voor klantsucces-, marketing- en productafdelingen.

Froged Software - 1
Froged Software - 2
Froged Software - 3
Froged Software - 4
Froged Software - 5

Twijfels over Froged? Vergelijk met een populair alternatief

Froged

Froged

4,5 (56)
€ 79,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
95
6
4,5 (56)
4,6 (56)
4,7 (56)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 20,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
87
195
4,4 (4.311)
4,3 (4.311)
4,4 (4.311)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Froged

HubSpot CRM
Functies met hoogste score
Beheer van verkooppipeline
Contactenbeheer
Leads beheren
LiveAgent
Functies met hoogste score
Controle van oproepen
Inboxbeheer
Oproepregistratie
HelpDesk
Functies met hoogste score
Alerts/Escalation
Beheer van supporttickets
Ticketbeheer
tawk.to
Functies met hoogste score
Consumentgericht chatten in realtime
Mobiele toegang
Transcripten/chatgeschiedenis
Freshdesk
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Consumentgericht chatten in realtime
Ticketbeheer
Help Scout
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Kennisbankbeheer
Ticketbeheer
Drift
Functies met hoogste score
Confirmations/Reminders
Consumentgericht chatten in realtime
Leads vastleggen
HelpCrunch
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Kennisbankbeheer
Leads beheren
Skalin
Functies met hoogste score
Activiteiten volgen
Gezondheidsscore
Klantenbeheer

Reviews over Froged

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,7
Functies
4,5
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
68%
4
21%
3
9%
1
2%
Roberto
Roberto
CEO in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Great for tracking and understanding users, leads and website visitors

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: I have a SaaS and I'm always looking for tools to help me manage and understand my users, so this is a perfect tool for me. I'm extremely happy with the support team. They always respond quickly and are very helpful.

Pluspunten:

First of all, the UI is super clean, intuitive and simple to navigate. With the Javascript SDK you can basically feed any type of data from your app, do dynamic tagging, add custom attributes, setup event tracking, and then with the Dynamic and Manual Segmentation you can do pretty much anything you want.

Minpunten:

Native mobile app is not yet where it needs to be, but they are working on a new version.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Very Effective Tool to Understand Your Traffic & Leads

4,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: So far I loved the great customer support. The tool is very well-build, seems very complete and the developers listen to all the feedback and feature requests.

Pluspunten:

I like how this tool easily integrates with my wordpress site's data. I can easily pass data from other tool and thus track a user coming from other channels.

Minpunten:

They don't allow removing their branding from the live chat and emails.

Timothy
Timothy
FOunder in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Telecommunicatie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Cons at best.

1,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: horrible, overall.

Pluspunten:

I used to like froged a LOT before they pulled their most recent con move i have ever seen a company do, so now, It is my job to shed light on this company and their con practices.

Minpunten:

I was a lifetime deal member. you pay 1 price for lifetime access through Appsumo. I wanted NPS surveys, and felt that this should be included with the LTD license. They disagreed, so they had me sign a contract for a year commitment for the NPS Surveys.Nowhere in the agreement did it say that if I miss a payment, or stop paying for the NPS surveys, they would nuke my LTD account, which was a seperate thing. If anything, they should have removed the NPS feature that the contract was for. Instead, they are holding my whole account hostage (an account that I paid for, with a lifetime deal). When I approached them, they claim that because the NPS survey contract was breached, they blocked my whole account until I pay the full amount of the annual agreement (the amount missed). This is insanely unethical to nuke an account that is already paid for, for a single feature that was never included in the LTD deal.

Richard
Richard
IT Director in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Internet, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Froged is an impressive Behavioral Messaging Platform like Intercom

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: Impressed! Excellent software and easy to use.

Pluspunten:

Incredibly easy to use and implement. Zero training to onboard the team. Clean interface that is robust and some great features. We use it mainly for website chat and the auto-messages. We will start using the behavioural emails and knowledge base in the future. Support has been fast and helpful.

Minpunten:

I would like to see an android and iPhone app, this is on the roadmap.

Evgeny Kasperovich
Evgeny Kasperovich
Owner in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Great addition to our tools arsenal for tracking and engaging users

5,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

The ability to track logged-in users, assigning own events, triggering upsells. Support is good. Roadmap has necessary features for making this product even better.

Minpunten:

UI doesn't look super modern (for me the most important that everything works, so this part doesn't bother me)

Ignacio
Product Designer in Spanje
Internet, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Excellent Customer Service to cover a not so mature product

3,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: I think it's a tool that can work perfectly for products with not very complicated needs in terms of knowledge base, customer support, basic onboarding flows...But, if you're looking for complex product flows I think there are other tools that can serve you better. Because we have Hubspot covering some of the features that Froged covers (Live chat, customer support, knowledge base...), we decided to shift to a User Onboarding tool.

Pluspunten:

The customer service was amazing, trying to implement a strategy together on how to use the tool. Customer Support chat, NPS and Knowledge Base was good too!

Minpunten:

The product flows functionality. It was pretty new by the time I used it so probably now it's much better. But this was a crucial feature for us and it didn't meet the quality standards at all.Also, the fact that it wasn't integrated wit our CRM (Hubspot), made sometimes difficult to create in-app announcements targeting the adequate users.

Reactie Froged Technologies

2 jaar geleden

Thank you so much for your review. We're glad you enjoyed our Customer Service and CSM tools! We are constantly improving and updating our product, and we thank you for your feedback on our Product Flows and available integrations! We will keep you up to date regarding these features :)

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

An all round solid product

3,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

The product was easy to use and set up. It's very powerful. It has an auto-message feature, a knowledge base and most importantly triggers based on the client behaviour. The fee is also reasonable

Minpunten:

The product isn't white label. Having "Powered by frogged" just isn't professional.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
E-learning, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Kind Toad for Live chat support and user aalytics.

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: Fantastic support and a great system for your priest to grow with.

Pluspunten:

The knowledge base, live chat and user tracking features

Minpunten:

No mobile app yet, sometimes it's hard integrate with existing platforms like e-commerce without slowing down your load time.

Chris
Product Owner in Australië
E-learning, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

A great new comer in the Customer Education and KB game!

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Driving customer education in our apps for several SaaS products, Froged has helped us establish better CSM practices and improved our standing with customers.The team in Spain is fantastic and always a delight to interact with.

Pluspunten:

The most features for its entry price point. The SDK allows a lot of customisation and fits our model perfectly.An amazing team of lively individuals looking after the customers and assisting every step of the way.A great [sensitive content hidden] who is open to challenges.Very cute product and easy to implement & use.

Minpunten:

Can be slow for us in Australia, in particular the Chat. Thought Froged has been regularly working on upgrades and improvements to the speed.The KB editing can be arduous at times and could benefit from more flexible styling options.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Very great product and a great platform

5,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

It's a great product that works properly. The user interface is very easy to understand and I love the feature that you can see the live users also and you can communicate with them too. Their team is very responsive when you need help from them.

Minpunten:

It takes some time to setup that platform and that's it. Not too much negative about Froged, for now.

Adolfo
Customer Service in Ierland
E-learning, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Muy buen producto con gran potencial

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Buena

Pluspunten:

El potencial y la flexibilidad que tiene

Minpunten:

A veces complica pasos, pero nada grave.

Duván
Product Manager in Spanje
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Fundamental para un software SaaS

5,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

La facilidad de uso y la facilidad de implementación, nos ayuda a poder gestionar las peticiones de los clientes para poder gestionarlas desde soporte.

Minpunten:

Quizas los flows son algo dificiles de crear a la hora de realizar test en la aplicación.

Marta Isabel
asistencia in Colombia
Draadloos, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Experiencia a Usuarios

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: su funcionalidad en tiempo de respues es excelente

Pluspunten:

Es muy intuitivo y me permite obtener estadisticas

Minpunten:

Es muy amigable , facil de interactuar con los usuarios

Juan Pablo
Control Desk Executive in Mexico
Administratie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Opinión Froged

5,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

De muy facíl uso, muy amigable y sobre todo con las herramientas necesarias para realizar el trabajo dia a día.

Minpunten:

Me gustaria ver cuando un cliente te responde sobre un mismo mensaje en las conversaciones.

Utsav
Product Manager in India
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Decent software but can improve

3,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Overall, it was a decent experience with Frogged. If they could work on the product depth, it would make Frogged an outstanding product.

Pluspunten:

It was easy-to-setup. It offered all the features that we needed at very affordable pricing.

Minpunten:

Lack of some basic functionalities like export and search. It was quite sluggish at times.

Nicolas
Tech lead in Spanje
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

un buen producto producto pero muy caro

4,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

las funciones de implementación que ofrece para recabar datos y el chat.

Minpunten:

el precio es demasiado elevado para lo que ofrece.

Reactie Froged Technologies

2 jaar geleden

Muchas gracias por tu feedback! Agradecemos este gesto por tu parte, que nos sirve para mejorar nuestro producto, oferta y soporte. Me encantaría enseñarte como puedes sacar más partido al plan actual que tienes contratado. Tienes total libertad para escribir a [email protected] y convocar una pequeña reunión.

Fernando
COO in Colombia
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Es un buen producto

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Es buena, como todo sistema hay cosas por mejorar.

Pluspunten:

El chat y las opciones para configurarlo

Minpunten:

Hemos tenido inconvenientes con las asignaciones de chats basados en reglas.

Paula
Analista de créditos in Mexico
Financiële dienstverlening, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Froged

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Es una aplica

Pluspunten:

Me ha gustado la facilidad de que tener una conversación con una persona.

Minpunten:

No me gusta la parte de templates, debido a que considero que es demasiado trabajo el crear uno

Miguel
COO in Mexico
Financiële dienstverlening, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Retro

3,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Atención centralizada para mis clientes

Pluspunten:

Atención centralizada para mis clientesAtención centralizada para mis clientes

Minpunten:

Funcionalidad limitada Funcionalidad limitada

Henry
CTO in Costa Rica
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Excelente producto

5,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

Impacto inmediato y excelente soporte, muy recomendado.

Minpunten:

La funcionalidad de knowledgebase podría ser mas versatil a nivel de look & feel.

Ismael
CMO & CPO in Spanje
Sportartikelen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Like Intercom, but better

5,0 4 jaar geleden

Pluspunten:

Froged combines all the good things of Intercom but without all those strange inconvenients of Intercom. Actually we moved from Intercom to Froged and we really notice the change for the better. It is a great powerfull tool to improve the marketing automation and the relations with customers.

Minpunten:

It is not a real con, but in our case we are a B2C company and this tool is clearly focused on B2B companies, nor ecommerces.

Raul
Raul
Socio Director in Spanje
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Programmaontwikkeling, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Un cambio radical en la gestion

4,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Un gran salta de calidad en la simplificacion de los procesos de atencion al cliente y comunicacion de las mejoras en nuestra plataforma.

Pluspunten:

Todo el acompañamiento por el equipo de CS. La simplicidad de las funcionalidades, está lo justo que se necesita para mejorar el procediemiento de asistencia y captacion de clientes.

Minpunten:

Faltan cositas por pulir y me gustaría tener una gestión mas clara de los flujos de automensajes. Pero esto no es un incoveniente

Roger
Owner in VK
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Software to support my clients thats I can’t do without

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Love this software. I’ve tried other solutions but nothing as slick and multi-functional as this.

Pluspunten:

Ease of deployment is so simple I can set up another location and get it up and running with a few tweaks and the provided code copied and pasted. The ease of use where it comes to using Froged to support my clients is fantastic. If I’m not at the computer I’ve got everything pushed through the mobile App so don’t miss an instance. Knowledge base has got to be my favourite function though. So slick and easy to set up.

Minpunten:

I’d appreciate support of other video channels in the future fir the knowledge base. I want to host my own so my clients are looking at YouTube recommendations at the end of my help videos. This would also provide me with the ability to swap a video out without changing the URL in the knowledge base if I needed to.

Michele
Michele
CEO in Italië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Vervoer/over de weg/per spoor, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Essential tool for customer success and onboarding process

5,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

The software is no frills! It gets to the point and represents a tool that makes the difference in building a high quality and above all reliable customer service. With custom events you can integrate your application as you never imagined.

Minpunten:

At the moment I don't find any noteworthy negative aspects.

Josías
CEO in Israël
Internet, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Great Functionalities Better For Deep Integrations

3,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: The experience so far is great. They are constantly improving the tools and have great support.

Pluspunten:

I love personalized marketing. Froged allows you to create customer support, customer experience, and marketing automation workflows with personalization in mind. The team behind is working hard. They often release updates and are open to getting feedback. That's how you built a winner.

Minpunten:

In order to get the most out of the tool, you need a developer to integrate it with your own saas platform. There is nothing wrong with this but would prefer an easier way. My app is not an app with thousands of users. I would like to easily see what each one of the active users is doing. This is possible with Froged, but it's hard to understand the data from a sales and marketing perspective at a glance. There is nothing wrong with the view Froged offers, so please note that my use case it's probably different from what their average users need.