Wat is Froged?

Als je op zoek bent naar een tool om je onboarding-, retentie- en ondersteuningsprocessen te verbeteren, is FROGED iets om te overwegen.

De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyclus te onderhouden.

Met FROGED kun je klantbetrokkenheid en -behoud vergroten en het verloop verminderen. Ondersteun de unieke behoeften van je klanten met aangepaste e-mailcampagnes, een prachtig geïntegreerde kennisbank, livechat en geautomatiseerde berichten.

Gratis proefversie voor 7 dagen

Wie gebruikt Froged?

FROGED is een eenvoudige manier om onboarding-, retentie- en ondersteuningsprocessen te verbeteren. Ontworpen om gebruikers te betrekken bij een gebruiksvriendelijk platform voor klantsucces-, marketing- en productafdelingen.

Waar kan Froged worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Chromebook (desktop), Android (mobiel)

Over de leverancier

  • Froged Technologies
  • Opgericht in 2019
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden, Andorra en nog 222 andere

Talen

Baskisch, Engels, Portugees (Portugal), Spaans

prijzen van Froged

Beginprijs:

€ 79,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Froged heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Froged heeft een betaalde versie vanaf € 79,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Froged Technologies
  • Opgericht in 2019
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden, Andorra en nog 222 andere

Talen

Baskisch, Engels, Portugees (Portugal), Spaans

Video's en afbeeldingen van Froged

Froged Software - 1
Froged Software - 2
Froged Software - 3
Froged Software - 4
Froged Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Froged-video
Froged Software - 1
Froged Software - 2
Froged Software - 3
Froged Software - 4
Froged Software - 5

Functies van Froged

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Autoresponders
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van supporttickets
  • CRM
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Dashboard
  • E-mailbeheer
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Geotargeting
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Mobiele toegang
  • NPS van klanten
  • NPS-enquêtestructuur
  • Offline formulier
  • Opmerkingen/notities
  • Overdrachten en routering
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proactief chatten
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Rapportage en analyse
  • Samenwerkingstools
  • Ticketbeheer
  • Toezicht houden op klachten
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Widgets
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor Froged

Drift helpt je team om meer leads te genereren en vergaderingen sneller te boeken met behulp van chatberichten.
Gratis livechat software voor startups en kleine bedrijven. Alles-in-één klantenplatform: Livechat + e-mails + ticketverkoop voor grotere bedrijven.
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat is ontworpen om de werkzaamheden van je team te vereenvoudigen. Bied uitstekende klantenondersteuning. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Chattool waarmee je contact kunt maken met je klanten via een mobiele app of op je website. Ondersteunt chatgeschiedenis en prestatieanalyses.
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk

Reviews over Froged

Gemiddelde score

In totaal
4,7 (40)
Gebruiksgemak
4,7 (40)
Klantenservice
4,9 (40)
Functies
4,7 (40)
Waar voor je geld
4,9 (40)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
78%
4
18%
3
5%
Roberto R.
Roberto R.
CEO in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Great for tracking and understanding users, leads and website visitors

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: I have a SaaS and I'm always looking for tools to help me manage and understand my users, so this is a perfect tool for me. I'm extremely happy with the support team. They always respond quickly and are very helpful.

Pluspunten:

First of all, the UI is super clean, intuitive and simple to navigate. With the Javascript SDK you can basically feed any type of data from your app, do dynamic tagging, add custom attributes, setup event tracking, and then with the Dynamic and Manual Segmentation you can do pretty much anything you want.

Minpunten:

Native mobile app is not yet where it needs to be, but they are working on a new version.

Ismael L.
CMO & CPO in Spanje
Sportartikelen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Like Intercom, but better

5,0 vorig jaar

Pluspunten:

Froged combines all the good things of Intercom but without all those strange inconvenients of Intercom. Actually we moved from Intercom to Froged and we really notice the change for the better. It is a great powerfull tool to improve the marketing automation and the relations with customers.

Minpunten:

It is not a real con, but in our case we are a B2C company and this tool is clearly focused on B2B companies, nor ecommerces.

Overwogen alternatieven: Drift

Redenen om voor Froged te kiezen: We decided to switch off Intercom and move to Froged because we found some limitations to improve email automation scenarios and it was complicate to predict the amount of the next bill.

Overgestapt van: Intercom

Redenen om over te stappen op Froged: We chose Froged over other alternatives because to customer service. We scheduled a demo with each one of those tools and we really appreciated the customer support Froged gave us.

Santino M.
Student in Jamaica
Schoolleiding, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Froged Review

4,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

Froged is very easy to set up and navigate. The UI is very aesthetically pleasing. Updates have made the platform progressively better overtime.

Minpunten:

The mobile app is buggy, apart from this I expect the platform to grow in the coming years.

Josías D.
CEO in Israël
Internet, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Great Functionalities Better For Deep Integrations

3,0 vorig jaar

Opmerkingen: The experience so far is great. They are constantly improving the tools and have great support.

Pluspunten:

I love personalized marketing. Froged allows you to create customer support, customer experience, and marketing automation workflows with personalization in mind. The team behind is working hard. They often release updates and are open to getting feedback. That's how you built a winner.

Minpunten:

In order to get the most out of the tool, you need a developer to integrate it with your own saas platform. There is nothing wrong with this but would prefer an easier way. My app is not an app with thousands of users. I would like to easily see what each one of the active users is doing. This is possible with Froged, but it's hard to understand the data from a sales and marketing perspective at a glance. There is nothing wrong with the view Froged offers, so please note that my use case it's probably different from what their average users need.

Overwogen alternatieven: tawk.to en Intercom

Redenen om voor Froged te kiezen: We still use tawk.to for our public-facing website because it is easier to understand what's going on in real-time in order to see what people are reading about and then interact with them proactively. But use Froged for the user-facing pages because it is better for support and user engagement.

Overgestapt van: tawk.to

Redenen om over te stappen op Froged: The team is accessible. You can tell they are improving the tool. I have the option to create auto-messages based on user behavior and triggers.

Roger D.
Owner in VK
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Software to support my clients thats I can’t do without

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: Love this software. I’ve tried other solutions but nothing as slick and multi-functional as this.

Pluspunten:

Ease of deployment is so simple I can set up another location and get it up and running with a few tweaks and the provided code copied and pasted. The ease of use where it comes to using Froged to support my clients is fantastic. If I’m not at the computer I’ve got everything pushed through the mobile App so don’t miss an instance. Knowledge base has got to be my favourite function though. So slick and easy to set up.

Minpunten:

I’d appreciate support of other video channels in the future fir the knowledge base. I want to host my own so my clients are looking at YouTube recommendations at the end of my help videos. This would also provide me with the ability to swap a video out without changing the URL in the knowledge base if I needed to.

Overwogen alternatieven: Freshdesk

Redenen om over te stappen op Froged: The modern fresh clean design and multi-function capabilities of it.