Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen

Wat is EasySend?

Digitaliseer je formulieren en workflows met het codeloze platform van EasySend. Binnen enkele dagen bij je klanten te introduceren. Gebruikt door ondernemingen zoals verzekeringsbedrijven, banken en financiële dienstverleners voor elke klantgerichte gebruikssituatie. Veelvoorkomende gebruiksscenario's zijn onboardingprocessen voor verzekeringsproducten, hypotheken en leningen, claims, autorisatie en aanvragen. Bespaar tijd, verlaag de kosten en verbeter de klantervaring en voltooiingspercentages.

Wie gebruikt EasySend?

Verzekeringen en financiële diensten, ondernemingen

Twijfels over EasySend? Vergelijk met een populair alternatief

EasySend

EasySend

5,0 (3)
US$ 1.000,00
Gratis versie
Gratis proefversie
64
4
5,0 (3)
5,0 (3)
5,0 (3)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 39,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
305
87
4,7 (2.368)
4,5 (2.368)
4,4 (2.368)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor EasySend

Jotform
Functies met hoogste score
Aanpasbare formulieren
Aanpasbare velden
Formulieren maken en ontwerpen
Caspio
Functies met hoogste score
Gegevensmigratie
Projectplanning
Workflowbeheer
monday.com
Functies met hoogste score
Bijhouden van vervaldatums
Productidentificatie
Voorraad bijhouden
Formaloo
Functies met hoogste score
Aanpasbare formulieren
Enquêtes opstellen
Formulieren maken en ontwerpen
Checkbox
Functies met hoogste score
Formulieren maken en ontwerpen
Proces- en workflowautomatisering
Workflowconfiguratie
TrueContext
Functies met hoogste score
Aanpasbare formulieren
Mobiele toegang
Proces- en workflowautomatisering
Rayven
Functies met hoogste score
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
Bitrix24
Functies met hoogste score
Confirmations/Reminders
Klantenbeheer
Klantendatabase
Wrike
Functies met hoogste score
Configureerbare workflow
Dashboards maken
Overurenberekening

Reviews over EasySend

Gemiddelde score

In totaal
5,0
Gebruiksgemak
5,0
Klantenservice
5,0
Functies
4,7
Prijs-kwaliteitverhouding
5,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
100%
Jozsef
AVP in VS
Verzekeringen, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Innovative technology platform to turn paper forms into digital workflows on any devices

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: EasySend has been very attentive to our needs (i.e. new feature requests, solution approaches etc.) and their customer support is excellent.

Pluspunten:

Innovative, easy to use technology platform to create device independent, web-based digital workflows from paper forms (i.e. PDFs) including electronic signatures. Does not require someone with high-end technical skills as most of the design/development work is “drag-and-drop and configure” style, low-code effort. The initial proof-of-concept initiative for 4 different forms was completed in four days and delivered functioning solutions that we were able to turn into a production implementation effortlessly. When the implemented digital workflow is submitted by the customer, the platform creates a PDF file filled in with the data from the workflow and an additional file with the workflow data. The latter enables seamless integration with our back-office systems to automate end-to-end business processes. The feedback on our initial implementation has been overwhelmingly positive both from our customers and internal customer service team members.

Minpunten:

There is not much to say here. The company is relatively young, hence there is a long road ahead with plenty of opportunities to enhance the capabilities of the platform which they are certainly committed to.

Kirven
Business Analysis II in VS
Verzekeringen, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

New User

5,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

It is easy to use and figure out without lots of help. I am a user of Axure so I have a background in this area. This tool has a lower learning curve.

Minpunten:

Just getting started so not too much to put here.

Francesca
BA in VS
Verzekeringen, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

BTIS Review

5,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

I like the UI automation feature and how easy it is to create a UI

Minpunten:

The model and workflow features are not intuitive for someone who doesn't have development experience.