Wie gebruikt 4myRollout?

Cloudgebaseerde oplossing voor projectmanagement ontworpen voor hotels, restaurants en detailhandelaars om grootschalige, wereldwijde initiatieven beter te beheren.

Wat is 4myRollout?

4myRollout helpt hotels, restaurants en detailhandelmerken om consistent te blijven. Wanneer je een nieuw initiatief hebt waarbij elke locatie een reeks taken moet voltooien, biedt 4myRollout alle belanghebbenden een eenvoudige aanpak om op koers te blijven. Locatieleiders hebben één plek om te weten wat er moet gebeuren en wanneer. Projectmanagers kunnen eenvoudig taken toewijzen, bewerken of toevoegen aan locaties gedurende de levenscyclus van het project. Realtime rapportage geeft Brand Leaders vertrouwen in het succes van de implementatie.

4myRollout - Details

EHSolution.com

https://www.ehsolution.com

Opgericht in 2009

4myRollout - Prijsoverzicht

4myRollout heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode.

407387
407388
407389
407387-thumb
407388-thumb
407389-thumb

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Nee

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Training

Persoonlijk

Live online

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van 4myRollout

Taakmanagement software
Beheer van terugkerende taken
Gamification
Gantt-/tijdlijnweergave
Mobiele toegang
Percentage-voltooid bijhouden
Rapportage en analyse
Samenwerkingstools
Spreadsheetweergave
Subtaken maken
Takenbordweergave
Takenlijstweergave
Tijd bijhouden

Reviews van 4myRollout

5 van 134 reviews worden weergegeven

In totaal
4,7/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenservice
4,5/5
Functies
4,5/5
Waar voor je geld
4,6/5
Melissa M.
Vice President of Sales
Horeca, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-5-2020

"Great software"

Opmerkingen: We use this software to track progress and tasks for opening new hotels with Marriott and Choice brands. The software is very user friendly, easy to navigate, and is great at keeping your team on target.

Pluspunten: We use this software to track progress and tasks for opening new hotels with Marriott and Choice brands. The software is very user friendly, easy to navigate, and is great at keeping your team on target.

Minpunten: I can't think of any improvements at this time.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-5-2020
Jason H.
general manager
Horeca, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-5-2020

"4myrollout review"

Opmerkingen: It has greatly helped us and we have enjoyed using the program.

Pluspunten: The ease of use. The site is very user friendly. I like how it lays out things for us to compete on a daily basis. Helps to keep organized.

Minpunten: Sometimes the links do not work. Also some of the items loaded ended up being not applicable to our type of opening process and just made it a bit confusing. If the loaded work was more specific to each type of unique opening that would be great.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-5-2020
Flavia silvana G.
rooms division manager
Horeca, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-6-2020

"useful for propenings"

Pluspunten: The software is easy to use, it brings you directly to the hotel chain page perfectly. Smart when it's about interacting with different departments. Should I have the same role in the future, would really like to use it again.

Minpunten: I do not remember having big issues with it.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-6-2020
Wanda H.
RDO/Director of New Openings
Horeca, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    6/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-5-2020

"Update"

Pluspunten: export and assign options. need better option to change dates

Minpunten: Update links that pertain to the project at hand. Some do not pertain, the ones that do have been relocated. Options for daily alerts with the links would help

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-5-2020
Vandana J.
AM-Operations
Horeca, 10.001+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-6-2020

"Tutorial review"

Opmerkingen: It has been good, quick response from the team if i get stuck anywhere.

Pluspunten: After the upgrade it has become much easier to understand and use this software as an administrator.

Minpunten: I think there should be more tutorials emailed or attached to the software of about how to add tasks to ones profile for themselves or delegate to others. There is not much description about this i think. It becomes difficult to explain to them without tutorial. Also, CP should not login for users if they use their eid since it creates lots of confusion on CP & Land-It tool.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-6-2020