Wat is Pacer?

4myRollout helpt hotels, restaurants en detailhandelmerken om consistent te blijven. Wanneer je een nieuw initiatief hebt waarbij elke locatie een reeks taken moet voltooien, biedt 4myRollout alle belanghebbenden een eenvoudige aanpak om op koers te blijven. Locatieleiders hebben één plek om te weten wat er moet gebeuren en wanneer. Projectmanagers kunnen eenvoudig taken toewijzen, bewerken of toevoegen aan locaties gedurende de levenscyclus van het project. Realtime rapportage geeft Brand Leaders vertrouwen in het succes van de implementatie.

Wie gebruikt Pacer?

Cloudgebaseerde oplossing voor projectmanagement ontworpen voor hotels, restaurants en detailhandelaars om grootschalige, wereldwijde initiatieven beter te beheren.

Waar kan Pacer worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web

Over de leverancier

  • EHSolution.com
  • Gevestigd in Philadelphia, VS
  • Opgericht in 2009
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Argentinië, Australië, Brazilië, Canada, Chili en nog 38 andere

Talen

Engels

prijzen van Pacer

Beginprijs:

Niet door leverancier verstrekt
  • Geen gratis versie

Pacer heeft geen gratis versie.

vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • EHSolution.com
  • Gevestigd in Philadelphia, VS
  • Opgericht in 2009
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Argentinië, Australië, Brazilië, Canada, Chili en nog 38 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Pacer

Pacer Software - 1
Pacer Software - 2
Pacer Software - 3
Pacer Software - 4
Pacer Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Pacer-video
Pacer Software - 1
Pacer Software - 2
Pacer Software - 3
Pacer Software - 4
Pacer Software - 5

Functies van Pacer

  • Activiteitendashboard
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Opmerkingen/notities
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Projectplanning
  • Rapportage en statistieken
  • Samenwerkingstools
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Subtaken maken
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Terugkerende taken
  • Waarschuwingen/Meldingen

Alternatieven voor Pacer

Bekroonde online projectmanagementsoftware met projectdashboards, Gantt-diagrammen, kanbanborden en teamsamenwerking.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
Nifty biedt een complete werkruimte voor projectmanagement. Beheer projecten, werk samen met je team en automatiseer je voortgangsrapportage. Meer informatie over Nifty
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
Alles-in-één platform voor bedrijfsactiviteiten dat alle essentiële tools voor het beheer van projecten, taken, financiën en ook klantrelatiebeheer bevat.
Plan je project, volg het en werk samen via de favoriete app voor projectbeheer van meer dan een miljoen gebruikers. Meer informatie over Zoho Projects
Krachtig platform voor projectmanagement en samenwerking
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations.
Teamhood is een visuele tool voor projectmanagement waarmee teams slimme plannen kunnen maken en de levering van resultaten kunnen beheren.

Reviews over Pacer

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,5
Functies
4,5
Waar voor je geld
4,6

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
72%
4
24%
3
3%
2
1%
Melissa
Melissa
Vice President of Sales in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Horeca, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great software

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: We use this software to track progress and tasks for opening new hotels with Marriott and Choice brands. The software is very user friendly, easy to navigate, and is great at keeping your team on target.

Pluspunten:

We use this software to track progress and tasks for opening new hotels with Marriott and Choice brands. The software is very user friendly, easy to navigate, and is great at keeping your team on target.

Minpunten:

I can't think of any improvements at this time.

Vandana
AM-Operations in India
Horeca, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Tutorial review

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: It has been good, quick response from the team if i get stuck anywhere.

Pluspunten:

After the upgrade it has become much easier to understand and use this software as an administrator.

Minpunten:

I think there should be more tutorials emailed or attached to the software of about how to add tasks to ones profile for themselves or delegate to others. There is not much description about this i think. It becomes difficult to explain to them without tutorial. Also, CP should not login for users if they use their eid since it creates lots of confusion on CP & Land-It tool.

Reactie EHSolution.com

3 maanden geleden

Hello Vandana! Thank you so much for your review and for your feedback! We have recently updated our website to include a reference guide of FAQs our users typically have within the application. You can find that link here: https://ehsolution.zendesk.com/hc/en-us If there is anything you would like to know more about, please feel free to email me at [email protected] and I will be sure to add additional info for you! We have also recommended combining subscriptions to our contacts at your company, in order to decrease confusion when logging in! Kristan & the Pacer Team

wanda
RDO/Director of New Openings in VS
Horeca, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Update

3,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

export and assign options. need better option to change dates

Minpunten:

Update links that pertain to the project at hand. Some do not pertain, the ones that do have been relocated. Options for daily alerts with the links would help

Reactie EHSolution.com

3 maanden geleden

Thank you so much for your review and feedback, Wanda! We recently have added a "feedback" component within Pacer, so that you can let your admins know when links are outdated or no longer relevant. When you click into a task, you will see a link that says "Feedback" which allows you to communicate to your admins! They can immediately go into their templates and make the update across your entire portfolio working on that project! We have also updated the Daily and Weekly Digest which allows you to click on any of the information and it takes you directly there within Pacer. If you have any questions about any of the functionality, please feel free to email me at [email protected] and I will be happy to help! Kristan & the Pacer Team

jason
general manager in VS
Horeca, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

4myrollout review

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: It has greatly helped us and we have enjoyed using the program.

Pluspunten:

The ease of use. The site is very user friendly. I like how it lays out things for us to compete on a daily basis. Helps to keep organized.

Minpunten:

Sometimes the links do not work. Also some of the items loaded ended up being not applicable to our type of opening process and just made it a bit confusing. If the loaded work was more specific to each type of unique opening that would be great.

Reactie EHSolution.com

3 maanden geleden

Thank you so much for your review and feedback, Jason! We recently have added a "feedback" component within Pacer, so that you can let your admins know when links are outdated or no longer relevant. When you click into a task, you will see a link that says "Feedback" which allows you to communicate to your admins! They can immediately go into their templates and make the update across your entire portfolio working on that project! If you have any questions about any of the functionality, please feel free to email me at [email protected] and I will be happy to help!

Arshad
Media Studies in Pakistan
Hoger onderwijs, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Pacer

5,0 6 maanden geleden

Opmerkingen: Pacer is an excellent tool to help manage and organize tasks related to hotel and hospitality industry.

Pluspunten:

Thanks to its user friendly interface, Pacer is very easy to use. It is a great tool to keep your tasks organized to get the project completed in time. The dashboard is very intuitive and navigation is easy.

Minpunten:

In Pacer, after we make changes to some critical item, it automatically reflects to other user who has signed up before. Like, if our hotel has signed up for a task and we apply changes to it, the old version of the tadk is still there.

Reactie EHSolution.com

3 maanden geleden

Hello Arshad! Thank you so much for your feedback! We appreciate your kind words and are so happy to hear that you enjoy working within the application. I am curious to understand more about your experience with updating critical items. Please feel free to email [email protected] to set up a call to understand more about the issue that you are having. Thank you again for your feedback and I look forward to speaking with you! Kristan & the Pacer Team