Nederland Lokaal product

Wat is Simplicate?

Vergroot jouw succes door efficiënter werken, realtime inzicht en tot 80% sneller te factureren. Met Simplicate breng je al jouw informatie samen op één centrale plek. Koppel eenvoudig jouw applicaties en ervaar een ongekende flow in je bedrijf. Van CRM en projectmanagement, tot aan planning, urenregistratie en facturatie. Ervaar de kracht van eenvoud en ontdek waarom meer dan 1.300 dienstverleners vertrouwen op onze alles-in-één oplossing.

Wie gebruikt Simplicate?

Simplicate CRM- en projectsoftware helpt zakelijke dienstverleners het maximale uit hun bedrijf te halen. Door realtime inzicht in bedrijfsprestaties, efficiënter werken, en sneller en eenvoudiger factureren.

Waar kan Simplicate worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Simplicate

Ondersteuning voor Simplicate

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

België, Nederland

Talen

Engels, Nederlands

prijzen van Simplicate

Beginprijs:

€ 28,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Simplicate heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Simplicate heeft een betaalde versie vanaf € 28,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Simplicate

Ondersteuning voor Simplicate

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

België, Nederland

Talen

Engels, Nederlands

Video's en afbeeldingen van Simplicate

Simplicate Software - 1
Simplicate Software - 2
Simplicate Software - 3
Simplicate Software - 4
Simplicate Software - 5
Nog 5 andere bekijken
Simplicate Software - 1
Simplicate Software - 2
Simplicate Software - 3
Simplicate Software - 4
Simplicate Software - 5

Functies van Simplicate

  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van verkooppipeline
  • Budgetbeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Documenten opslaan
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureren
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Offertes
  • Online tijdregistratie
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Overurenberekening
  • Personeelsplanning
  • Pipelinebeheer
  • Priorisering
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projecttijd bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime meldingen
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Terugkerende taken
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Visualisatie
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Simplicate

monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
AFAS Software is een Nederlands familiebedrijf. Een beetje gek, een tikkeltje eigenwijs, maar vooral vol passie! Meer informatie over AFAS Software
Projectmanagement op ondernemingsniveau, resourceplanning en projectboekhouding. Eerlijke totale eigendomskosten en snelle tijd-tot-waarde. Meer informatie over VOGSY
Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor project- en bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten. Meer informatie over Scoro
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer. Meer informatie over Wrike
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
Accelo is het meest flexibele, krachtige en geautomatiseerde platform voor servicewerkzaamheden voor dienstverlenende bedrijven en helpt je om de controle te houden.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
Software voor urenregistratie met budgettering, toekomstgerichte resourceplanning, kostenregistratie, visuele dashboards en flexibele rapporten.

Reviews over Simplicate

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,0
Klantenservice
4,0
Functies
4,5
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
50%
4
50%
Sanne
Social media manager in Nederland
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Simplicate: onmisbaar en multifunctioneel

5,0 7 maanden geleden

Opmerkingen: Simplicate is een ontzettend fijn programma dat erg gebruiksvriendelijk is en er aantrekkelijk uitziet. Perfect in het ondersteunen van alle bedrijfsprocessen.

Pluspunten:

Het grootste voordeel van Simplicate zit 'm al in de naam: alles (bedrijfsprocessen, HRM, urenregistratie) wordt veel simpeler gemaakt. Voorheen hadden we voor iedere bedrijfstaak een ander systeem, wat voor verwarring zorgde. Nu werkt iedereen in dezelfde tool en heb je zo meer overzicht. Ook de rapportages zijn erg fijn.

Minpunten:

Ik zie geen nadelen, maar zou nog wel een paar functies willen zien zoals een (sociaal) intranet, kennisbank, projectmanagementtools, et cetera.

Overwogen alternatieven: AFAS Software en monday.com

Redenen om over te stappen op Simplicate: Simplicate vervulde simpelweg meer wensen en behoeften dan de andere producten zoals urenregistratie en het bijhouden van leads.

Jasmijn
Social Media Manager in Nederland
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Simplicate review

4,0 7 maanden geleden

Pluspunten:

Voor mij is het heel fijn dat je de uren goed kan registreren. Zo kunnen we exact zien hoeveel uur er is gebruikt voor ingekochte uren van de klant.

Minpunten:

jammer dat het geen all in tool is. Fijn dat je andere systemen kunt integreren, maar nu moetj e alsnog met meerdere systemen werken