Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
Wat is Simplicate?
Vergroot jouw succes door efficiënter werken, realtime inzicht en tot 80% sneller te factureren. Met Simplicate breng je al jouw informatie samen op één centrale plek. Koppel eenvoudig jouw applicaties en ervaar een ongekende flow in je bedrijf. Van CRM en projectmanagement, tot aan planning, urenregistratie en facturatie. Ervaar de kracht van eenvoud en ontdek waarom meer dan 1.300 dienstverleners vertrouwen op onze alles-in-één oplossing.
Wie gebruikt Simplicate?
Simplicate CRM- en projectsoftware helpt zakelijke dienstverleners het maximale uit hun bedrijf te halen. Door realtime inzicht in bedrijfsprestaties, efficiënter werken, en sneller en eenvoudiger factureren.
Twijfels over Simplicate?
Vergelijk met een populair alternatief
Simplicate
Reviews over Simplicate
Eerder overwogen alternatieven:
Simplicate bij KarmacM&R BV
Opmerkingen: Prima implementatietraject, eenvoudig in gebruik en overal inzetbaar mede door de App.
Pluspunten:
Eenvoudige implementatie en makkelijk in gebruik. Data heel goed te beheren. CRM, Workflows en Sales werken goed en vooral goed samen.
Minpunten:
Facturatiemodule niet te gebruiken voor bedrijven die uren, diensten en producten leveren. Structuur voor facturatie is te star.
Eerder overwogen alternatieven:
Heel tevreden.
Opmerkingen: Er goed. We gebruiken het nu meer dan 5 jaar en zijn er erg tevreden over.
Pluspunten:
Gebruiksgemak en overzicht. Eenvoudig offreren en factureren.
Minpunten:
Dat taken/workflows niet in de mobiele app getoond worden.
Eerder overwogen alternatieven:
Simplicate: onmisbaar en multifunctioneel
Opmerkingen: Simplicate is een ontzettend fijn programma dat erg gebruiksvriendelijk is en er aantrekkelijk uitziet. Perfect in het ondersteunen van alle bedrijfsprocessen.
Pluspunten:
Het grootste voordeel van Simplicate zit 'm al in de naam: alles (bedrijfsprocessen, HRM, urenregistratie) wordt veel simpeler gemaakt. Voorheen hadden we voor iedere bedrijfstaak een ander systeem, wat voor verwarring zorgde. Nu werkt iedereen in dezelfde tool en heb je zo meer overzicht. Ook de rapportages zijn erg fijn.
Minpunten:
Ik zie geen nadelen, maar zou nog wel een paar functies willen zien zoals een (sociaal) intranet, kennisbank, projectmanagementtools, et cetera.
Simplicate maakt zaken inzichtelijk
Opmerkingen: Erg tevreden geeft structuur, is overzichtelijk en goed bruikbaar voor medewerkers en management.
Pluspunten:
Gebruikersgemak en rijke functionaliteit
Minpunten:
Beperkte CRM-mogelijkheden, bijvoorbeeld het vastleggen van verkoopgesprekken anders dan in notitie velden
Dé tool voor projectadministratie, urenregistratie, sales, CRM, facturatie en rapportages
Opmerkingen: Voor ons dé tool die we gebruiken voor alle facetten binnen onze processen. Van urenregistratie tot facturatie en van sales tot projectmanagement. Onboarding was simpel en als er vragen zijn kunnen we de support database makkelijk raadplegen voor extra informatie. Dat werkt voor ons super! Als applicatiebeheerder werkt dit fijn, want wanneer er vragen vanuit de organisatie zijn, kan je als aanspreekpunt snel handelen. Ook het support team werkt fijn mee.
Pluspunten:
1 tool voor projectadministratie, urenregistratie, sales, CRM, facturatie en rapportages. Werkt erg gebruiksvriendelijk, makkelijk te begrijpen en flexibel.
Minpunten:
Onze software developers schrijven hun uren in Jira. We zouden graag urenregistratie willen in 1 tool (dus simplicate), Maar hiervoor moeten we volledige gebruikers afnemen, terwijl we alleen urenregistratie hier doen.