Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is wolkvox?

wolkvox is een innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters en biedt zijn service in het SaaS-model.

Het platform valt op door zijn omnichannel voorspellende kiesfunctie, spraakanalyse, intelligente routering en een grafische interface (Diagram Studio) om spraakroutering, interactie en chat te ontwikkelen.

Het variabele uitgavenmodel is aangepast aan operationele fluctuaties en constante innovatie.

Wie gebruikt wolkvox?

De omnichannel-oplossing is bedoeld voor bedrijven die directe servicekanalen of outsourcing moeten implementeren en die ondersteunde en niet-ondersteunde kanalen als een klantenservicestrategie gebruiken.

wolkvox Software - 1

Twijfels over wolkvox? Vergelijk met een populair alternatief

wolkvox

wolkvox

4,6 (99)
US$ 54,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
109
Geen integraties gevonden
4,7 (99)
4,6 (99)
4,4 (99)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 75,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
153
11
4,4 (228)
4,1 (228)
4,0 (228)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor wolkvox

Genesys Cloud CX
Functies met hoogste score
Automatic call distribution (ACD)
Callcenterbeheer
VoIP-verbinding
Zendesk Suite
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Consumentgericht chatten in realtime
Ticketbeheer
Bitrix24
Functies met hoogste score
Klantendatabase
Klantendatabase
Marketingautomatisering
QueueMetrics
Functies met hoogste score
CTI (Computer Telephony Integration)
Campagnebeheer
Wachtrijbeheer
Play Digital Signage
Functies met hoogste score
Beheer van afspeellijsten
Beheer van externe weergave
Contentplanning
WhatsApp
Functies met hoogste score
Chatten/messaging
Mobiele toegang
Realtime chatten
Podio
Functies met hoogste score
Samenwerkingstools
Taakbeheer
Taken bewerken
Modern Campus Involve
Functies met hoogste score
Rapportage en analyse
Studenteninformatie/dossiers
Studentenportal
Elastic Stack
Functies met hoogste score
Gegevensvisualisatie
Verzameling logboeken
Zoeken/filteren

Reviews over wolkvox

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,4
Functies
4,6
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
68%
4
28%
3
4%
Juan David
Juan David
Project Manager in Colombia
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Telecommunicatie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

All u need for a high level Contact Center

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Very easy to use, deploy and manage, inexpensive if u compare with other vendors

Pluspunten:

Wolkvox have all modules u can need in a high level contact center operation

Minpunten:

Its not a worlwide company, but ther are in the correct road

Alexander
CEO in Colombia
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Excelente herramienta de contact center

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: It is a great experience. I have seen other applications and I consider this the best in cost-benefit

Pluspunten:

Very easy to deploy in all my operationsHave a lot of capabilities and tools

Minpunten:

Customer support, sometimes ticket solving takes long time

Yanina
SW Programmer in Mexico
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bankwezen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Easy to use at the beginning, bumps on the road later...

3,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: The product is a great promise, we need to work around to make it fully work.

Pluspunten:

The software is easy to learn and use in the beginning. You can use APIs to make it work with your other systems.

Minpunten:

The features don't always work as advertised, documentation is not thorough, help desk is not equipped to help developers.

David
CEO in VS
Telecommunicatie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Very advanced Contact Center Solution

5,0 vorig jaar

Pluspunten:

Very intuitive, very advance features, the multichannel predictive dialer, the diagram studio to program all routings, the agent scripting, the Auto quality assurance with AI is amazing and many more features that kames the operation effective and efficient.

Minpunten:

Maybe Wolkvox CRM need a little bit more work on to migrate customers from other CRM but I undertsand they are working on it.

Andres Felipe
Andres Felipe
CEO in Colombia
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Consumentendiensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Practical and Functional Tool

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: the cost is one of the best on the market, it contains functionalities that allow contact through multiple channels, the implementation is practical and agile

Pluspunten:

It is easy to implement that allows connectivity with multiple contact channels, it is easy to operate and adapts to today's needs.

Minpunten:

contains everything we need to operate transactions with the users of our clients, the user experience is practical and allows integration with other tools