Wie gebruikt deze software?

Jira Software wordt vertrouwd door flexibele teams die problemen willen vastleggen en organiseren, werk toewijzen en teamactiviteit bijhouden. De software is zo ontworpen dat Scrum, Kanban, en hybride modellen allemaal succesvol zijn.

Gemiddelde scores

7.009 beoordelingen
  • In totaal 4.5 / 5
  • Gebruiksgemak 4 / 5
  • Klantenservice 4 / 5
  • Functies 4.5 / 5
  • Waar voor je geld 4 / 5

Productgegevens

  • Beginprijs US$ 10,00/maand
    Zie de prijsinformatie
  • Gratis versie Nee
  • Gratis proefversie Ja, vraag een gratis proefversie aan
  • Implementatie Geïnstalleerd - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Geïnstalleerd - Windows
    Mobiel - iOS native
    Mobiel - Android native
  • Training Live online
    Webinars
    Documentatie
  • Ondersteuning 24/7 (contact met medewerker)
    Online

Leveranciergegevens

  • Atlassian
  • http://www.atlassian.com
  • Opgericht in 2002

Over JIRA

Jira Software is 's werelds populairste software-ontwikkelingstool die door flexibele teams wordt gebruikt voor het plannen, volgen, rapporteren en vrijgeven van software. Of het nu Scrum of Kanban is, of een variant daarvan, het flexibele next-gen-project van Jira Software stelt teams in staat om te ontwerpen op de manier die het beste werkt.

Softwareteams hebben zicht op langetermijndoelen, routekaarten van projecten, de status van werk en realtime informatie over releases - dit alles in een eenvoudige interface met slepen en neerzetten die eenvoudig is in te stellen en direct aan te passen.

Functies van JIRA

De leverancier heeft deze informatie niet opgegeven.
  • Bronnenbeheer
  • Coderefactoring
  • Foutopsporing
  • Gegevensmodellering
  • Implementatiebeheer
  • No-code
  • Ontwikkeling van web-apps
  • Ontwikkeling voor mobiel
  • Rapportage en analyse
  • Samenwerkingstools
  • Softwareontwikkeling
  • Testen van compatibiliteit
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Backlog-beheer
  • Filteren
  • Problemen bijhouden
  • Releasebeheer
  • Taakbeheer
  • Ticketbeheer
  • Workflowbeheer
  • CRM
  • Factureren
  • Financieel beheer
  • Inkoop
  • Leveranciersbeheer
  • Marketingmanagement
  • Orderbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Plannen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Projectbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Bewaken van de vraag
  • Capaciteitsanalyse
  • Facturering en registratie
  • Kostenbeheer
  • Multicloudbeheer
  • Prestatieanalyses
  • SLA-beheer
  • Toegangsbeheer
  • Vooraadcontrole
  • Workflowtoestemming
  • Beleidbeheer
  • Dashboard
  • Goedkeuringswerkstroom
  • KPI's
  • Portefeuillebeheer
  • Priorisering
  • Rapporten voor probleemoplossing
  • Releasebeheer
  • Tijdlijnbeheer
De leverancier heeft deze informatie niet opgegeven.
  • Beheer van problemen
  • Fouten bijhouden
  • Mijlpalen bijhouden
  • Ondersteuning van agile-software
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Priorisering
  • Resourcebeheer
  • Roadmaps van producten
  • Scrum-ondersteuning
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Vereistenbeheer
  • Auditing van problemen
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Uitgifteplanning
De leverancier heeft deze informatie niet opgegeven.
  • Budgettering en prognoses
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Marketingkalender
  • Mediaplanning
  • Predictieve analyse
  • Presentatietools
  • Projecten bijhouden
  • Samenwerking
  • Stroomdiagram
  • Uitgavenbeheer
  • Benchmarking
  • Feedbackbeheer
  • KPI's
  • Prestatiebeheer
  • Priorisering
  • Strategische planning
  • Voortgang bijhouden
  • Ideeënbeheer
  • Mijlpalen bijhouden
  • Priorisering
  • Releasebeheer
  • Resourcebeheer
  • Roadmaps van producten
  • Samenwerking
  • Vereistenbeheer
  • Verzamelen van feedback
  • Workflowbeheer
  • Inhoud importeren en exporteren
  • Mijlpalen bijhouden
  • Priorisering
  • Samenwerking
  • Slepen en neerzetten
  • Vereistenbeheer
  • Workflowbeheer
  • Bestanden delen
  • Databases maken
  • Documenten maken
  • Notitiebeheer
  • Office Suite
  • Presentatietools
  • Projectbeheer
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Teamchats
  • Aanpasbare sjablonen
  • Agile-methodiek
  • Budgetbeheer
  • Gantt-grafieken
  • Ideeënbeheer
  • Kanban-bord
  • Klantenportal
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Mijlpalen bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Resourcebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Traditionele methodologieën
De leverancier heeft deze informatie niet opgegeven.
  • Beheer van problemen
  • Budgetbeheer
  • Dashboard
  • Mijlpalen bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Resourcebeheer
  • Samenwerking
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Vereistenbeheer
De leverancier heeft deze informatie niet opgegeven.
  • Brainstormen
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Discussieforums
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Taakbeheer
  • Versiebheer
  • Videovergaderen
De leverancier heeft deze informatie niet opgegeven.
  • Beheer van terugkerende taken
  • Gamification
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mobiele toegang
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Samenwerkingstools
  • Spreadsheetweergave
  • Subtaken maken
  • Takenbordweergave
  • Takenlijstweergave
  • Tijd bijhouden
  • Aanpasbaar dashboard
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Compliance bijhouden
  • Documentbeheer
  • Formulierbeheer
  • Grafische workfloweditor
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • No-code
  • Taakbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Workflowconfiguratie

De nuttigste reviews van JIRA

JIRA- Easy to Plan, Track & Release Project.

Beoordeeld op 11-4-2019
Lead Engineer
Informatietechnologie en -diensten, 10.001+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
Klantenondersteuning
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Overall, experience with JIRA is just awesome.
Simple tool to maintain the team's effort and Project's status on a single page, Project boards.
Would blindly recommend JIRA for simple and complex Agile projects.
Happy Project Tracking :)

Pluspunten: I have been working on an Agile Project and I would say this is the best tool for the below reasons,
* Better visualization of the project roadmap for the team.
*Customizable options, Kanban and Scrum boards that can be modified as per the project and fields to be displayed, columns on board for the flow of tickets, etc..
* Easy task allocation and tracking, from both Manger's and team members view.
* Allows the user to create/edit respective items, for example making file and screenshot attachments just a click away.
* Integration with other apps used by the project is simple. Namely apps like TestRail & Confluence.
* Best part is the backlog, which helps to create/track ticket then and there when required and work on it in future.
* Viewing logs is easy as every action is tracked.
* Easy filtering options and report generation for project statuses.
* Filter out tickets release-wise, helpful for regression.

Minpunten: For the simplicity of the application, I could hardly think of any major negative points.
I faced this situation so just sharing it. If the team member is released from a project he/she has no option to request via.JIRA to dissociate from the Project Board/unsubscribe from getting emails related to the ex-project. Inbox gets loaded with all the comments and action performed by the ex-team members.

Jira: An Essential Task Management Application

Beoordeeld op 11-4-2019
Joshua M.
Process Optimization Analyst
Afdrukken en drukwerk, 10.001+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
4 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
Klantenondersteuning
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: My experience with Jira has been fantastic. Overall, once a team gets used to the 'ticketing' structure, there are a lot of organizational efficiencies that can be gained. The standardization of ticketing can help teams navigate through areas of need and allocate resources from other projects if ahead of schedule. Jira works phenomenally as a tool to help manage projects both large and small. I have helped test and implement projects that have utilized Jira as the primary project management tool and believe that it is a state-of-the-art solution. Overall, I cannot recommend this service enough!

Pluspunten: I use Jira for Project Management in my occupation. As a worker in a large enterprise, Jira does a phenomenal job of creating a fantastic user experience for both desktop and mobile. I think mobile project management is especially intuitive with this service. Where Jira stands apart from other standard project management tools is in its ability to track issues throughout an entire development lifecycle. Tickets are an essential component to keeping work organized and teams moving forward. The ability to collaborate via comments is unparalleled. Jira also offers extensive add-ons and pre-created templates for those just learning the service. When tracking projects, I never felt overly-encumbered by high learning curves or a clunky interface. Jira allowed me to work with many of the tools I am comfortable with and expand my potential.

Minpunten: From my experience, the largest pain-point / decision point between my team is on the issue of creating 'tickets'. While Jira is a very detail oriented application, this detail can sometimes become quite cumbersome. For example, the process of creating and resolving tickets can sometimes feel even longer than completing the task itself. Furthermore, it is difficult, if not impossible to close a ticket if you are not the creator. Therefore, project managers need to carry significant oversight as task statuses change. Therefore, tickets are very controversial but also an essential component to completing work successfully on this platform.

Lees meer reviews