Wat is Octadesk?

Customer service solution that organizes customer interactions, controls and optimizes all communication channels.

Wie gebruikt Octadesk?

Niet door leverancier verstrekt

Waar kan Octadesk worden geïmplementeerd?

Niet door leverancier verstrekt

Over de leverancier

  • Octadesk
  • Gevestigd in Sao Paulo, Brazilië

Beschikbaar in deze landen

Brazilië

Talen

Portugees

Over de leverancier

  • Octadesk
  • Gevestigd in Sao Paulo, Brazilië

Beschikbaar in deze landen

Brazilië

Talen

Portugees

Reviews over Octadesk

Gemiddelde score

In totaal
3,5
Gebruiksgemak
3,5
Klantenservice
2,5
Functies
4,5
Waar voor je geld
4,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

4
50%
3
50%
James
James
Sales and Marketing in Brazilië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

A formidable tool to organize your company's communication channels

4,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: We have used octadesk for a long time, and it has always been our ally to unite all our means of contact. We learned to communicate a little better with the octadesk support team and reduced our problems.

Pluspunten:

The biggest advantage of all is to unite numerous types of chat in one place. We use facebook, instagram, whatsapp chat and the virtual store's own chat. It has link with official whatsapp API. There are alternatives to register numerous users. The way in which it allows the creation of bots to pre-service customers is very intuitive.

Minpunten:

It has some instabilities that disconnect all social networks and it is necessary to reconnect from time to time. Sound alerts are considered weak by our team

Geverifieerde reviewer
Marketing in Brazilië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Vervoer/over de weg/per spoor, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Insuficiente

3,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

Preço bom para o que oferece no plano básico.

Minpunten:

É necessário outros serviços p complementar o uso do octa, recomendo procurar um mais completo para nova implementação.