Wat is Movidesk?

Omnichannel solution for customer services and help desk, with a price well below similar comprehensive products. Its single pricing plan includes everything, from chat and integrations with Facebook and WhatsApp, to features not found in the most popular solutions, such as advanced SLA, time & expense control, and asset management. Also includes both a sandbox and a flexible knowledge base for free. Movidesk's website is packed with screenshots, demos, and product documentation.

Wie gebruikt Movidesk?

Movidesk addresses the complex requirements of B2B companies (small, medium and large organizations). The product is available for simultaneous use in English, Spanish, and Portuguese. CCPA / GDPR.

Movidesk Software - 1 Movidesk Software - 2 Movidesk Software - 3 Movidesk Software - 4 Movidesk Software - 5

Twijfel je over Movidesk? Vergelijk met een populair alternatief

Movidesk

4,7 (3)
Movidesk
Niet beschikbaar in jouw land
US$ 99,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
40
6
5,0 (3)
4,3 (3)
4,7 (3)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 15,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
127
85
4,5 (2.672)
4,4 (2.672)
4,5 (2.672)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor Movidesk

Gesponsord
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk Suite
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
Vision Helpdesk biedt Help Desk, Satellite of Multi Company Help Desk en ITIL Service Desk softwaretools voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Vision Helpdesk
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
EcholoN, het softwarepakket voor servicebeheer, vertegenwoordigt een allesomvattende oplossing voor service, ondersteuning en klantenservice.
Het moderne helpdeskplatform voor elk type organisatie. Gehoste cloud of installeerbare lokale versie voor zelfhosting.
Helpdesksoftware met e-mail, livechat, Facebook, WhatsApp, sms, KB, telefoon, SLA, en rapportage. Gebruik het in de cloud of lokaal. Vertrouwd door DHL.
C2 ATOM is a powerful online IT service management software, fully customizable to your operational performance enhancement needs.
Een volledig managed service-beheerpakket met ticketing, werkstroomautomatisering en notificatie voor ITSM, klantenservice en beveiliging.
Kustomer is het omnichannel SaaS CRM-platform dat de klantenservice van ondernemingen opnieuw vormgeeft om opvallende ervaringen te bieden.
Ticket Management, Customer Success, Customer Experience, Knowledge Base, NPS, CSAT, CES, Customer portal, Mobile apps, CRM data Sync
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Gratis livechat software voor startups en kleine bedrijven. Alles-in-één klantenplatform: Livechat + e-mails + ticketverkoop voor grotere bedrijven.
Omnichannel platform voor klantenbinding: livechat, sms-tekstintegratie, supportticketbeheer, kennisbank, Facebook en meer.

Reviews over Movidesk

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
5,0
Klantenservice
4,7
Functies
4,3
Waar voor je geld
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
67%
4
33%
Renan
Analista de TI in Brazilië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Melhor ferramenta de Helpdesk!

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Excelente experiência, atendimento e suporte de qualidade. Configurei tudo diretamente com a ajuda do suporte.

Pluspunten:

Incrivelmente fácil de usar, fácil de editar e personalizar da forma que atenda a sua necessidade. Automatiza processos, gera estatísticas.

Minpunten:

Algumas melhorias de layout, mas nada que afete a usabilidade.

Vanusa
Support Coordinator in Brazilië
Computersoftware, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

With an affordable price, it meets the needs of service management very well.

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: When we chose Movidesk, it was a great challenge. We went through a 3-month preparation to ensure that the tool change process did not impact our customers, and it was a success.
We were able to organize our operation and share the information.
After 1 and a half years of use, we are still improving our day to day with the customizations that the tool allows, giving the possibility for the process of continuous improvement, which never stops.

Pluspunten:

Movidesk is all interactive, its use is simple and didactic. The possibility of customizing it according to the needs of my team, I would say is the right point for choosing this software. The entire organization has access to the platform and can follow in real time what is happening with each of our customers, this has brought us scale, that is, I don't need to but spend precious time updating, for example, the account manager of which calls your customer has open.

Minpunten:

Integration with (Jira) software used by the internal team is restricted and ends up making tasks that could be automated, manual. As an example, I mention information from Jira, which cannot be shared on Movidesk. Although I have recently seen improvements in the reports, I miss some reports to monitor the actions of agents, focused on management.

Emilio Joaquín
Customer Success and Implantation Analyst in Brazilië
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Easy attendance control

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: After the necessary configurations, working with Movidesk has made it possible to handle problems more easily, it has many built-in tools that make it easy.

Pluspunten:

It has a very easy to use and understand interface, allows you to quickly consult the necessary information.

Minpunten:

There are a lot of settings and settings to start using the software.