ServiceNow Customer Service Management

Wat is ServiceNow Customer Service Management?

Wie gebruikt ServiceNow Customer Service Management?

Brengt je klantenservice naar het volgende niveau, van het eerste verzoek tot en met de oplossing. Geweldige service betekent meer dan alleen het betrokken maken van je klanten. Verbind de klantenservice met andere teams om problemen snel en proactief op te lossen.

Waar kan ServiceNow Customer Service Management worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • ServiceNow
  • Gevestigd in Santa Clara, VS
  • Opgericht in 2012
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Verenigde Staten

Talen

Engels

Over de leverancier

  • ServiceNow
  • Gevestigd in Santa Clara, VS
  • Opgericht in 2012
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Verenigde Staten

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van ServiceNow Customer Service Management

ServiceNow Customer Service Management Software - 1
ServiceNow Customer Service Management Software - 2
Nog 3 andere bekijken
ServiceNow Customer Service Management-video
ServiceNow Customer Service Management Software - 1
ServiceNow Customer Service Management Software - 2

Vergelijk de kosten van ServiceNow Customer Service Management met soortgelijke producten

ServiceNow Customer Service Management

N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 19,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 18,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef

Functies van ServiceNow Customer Service Management

  • Afsprakenbeheer
  • Agent-interface
  • Auditing van problemen
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van supporttickets
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Chatbot
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Dashboard
  • Dataconnectors
  • E-mailbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevensdetectie
  • Gegevensvisualisatie
  • Gegevensvoorbereiding met zelfservice
  • Incidentenbeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
  • Machine learning
  • Opdrachtenbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Samenwerkingstools
  • Self-service analyse
  • Taakbeheer
  • Ticketbeheer
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst

Alternatieven voor ServiceNow Customer Service Management

Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
EcholoN, het softwarepakket voor servicebeheer, vertegenwoordigt een allesomvattende oplossing voor service, ondersteuning en klantenservice.
C2 ATOM is a powerful online IT service management software, fully customizable to your operational performance enhancement needs.
Capacity is een veilig, AI-native platform voor het automatiseren van ondersteuning om jou en je team te helpen tijd te besparen en slimmer te werken.
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Ticket Management, Customer Success, Customer Experience, Knowledge Base, NPS, CSAT, CES, Customer portal, Mobile apps, CRM data Sync
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie. Meer informatie over Front
Het moderne helpdeskplatform voor elk type organisatie. Gehoste cloud of installeerbare lokale versie voor zelfhosting.
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Issuetrak helpt je bij het beheren van tickets en verzoeken van start tot oplossing. Flexibel, aanpasbaar en makkelijk te gebruiken. Cloudgebaseerd of lokaal.
Een volledig managed service-beheerpakket met ticketing, werkstroomautomatisering en notificatie voor ITSM, klantenservice en beveiliging.

Reviews over ServiceNow Customer Service Management

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
4,0
Klantenservice
4,2
Functies
4,3
Waar voor je geld
4,1

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Ravi S.
Ravi S.
Senior manager in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Financiële dienstverlening, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

One of the best Ticketing tools available

5 4 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

Covers all ITIl aspects w.r.t incident, problem and change management. It has a very cohensive environment right from when an employee joins the organisation, getting access to applications, performing day to day jobs with tickets, requests, incidents, problems and changes. Given the fact that it also has inbuilt reporting capabilities, this is an absolute must. It's api and backend can be accessed by multiple softwares and applications enhancing the capability to produce visually appealing reports. Admins/engineers/customer service execs can create their own dashboards to monitor their queues efficiently. Inhouse capability to graphically repsent the queue make things easier while distributing work, prioritising work, planning change activities etc...

Minpunten:

None that I know of as yet. Whatever customisations i needed were easily available within the existing module.

Ryan W.
Analyst Developer in Canada
Telecommunicatie, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Complete Package

4 2 jaar geleden

Opmerkingen: We are using this ServiceNow CSM as our primary Customer Service tool and we are easily able to manage thousands of cases per day which we have found difficult when using other applications in the past.

Pluspunten:

The ServiceNow CSM modules offer a full suite of features for customer management. The product is easy to use and extremely flexible.

Minpunten:

ServiceNow's easy of customization can also be its achilles heel. If managed improperly or over-customized it does not take long to make oob upgrade path unsustainable.

Norbert K.
Functional Analyst in Polen
Informatietechnologie en -diensten, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

I really appreciate using Service Now in my daily basis

5 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: I'm using Service Now as a daily tool to support users with their technical issues and I find Service Now as a excelent tool for this. It's easy to use for users, customizable for me and my colleagues from the support team, have many options to organize Your work. I appreciate it very much and if I change my job, I hope that I will also work in Service Now in the new one.

Pluspunten:

I think most important part that I like is posibility to configure Service Now layouts, list and elements on the screen to meet Your personal needs. Want to have this element to be shown in Your homepage dashboard? No problem! You need to create own template to not put the same response every time? Sure thing, You can do it here! Very layouts and pages which I like the most.

Minpunten:

I think building reports and dashboards can be quite difficult when You are trying to do it first time. Report and dashboard builders are quite complex tools any such many options can be shocking at first and you need to spend some time to discover what is what and get used to it.

Will O.
Will O.
CEO & President in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

ServiceNow Not for Small and Medium Sized Businesses

1 5 maanden geleden

Opmerkingen: When this was flagged to ServiceNow Management, they have washed their hands of it and said for me not to get my hopes up that they will do anything. It's clear that I am too small of a business for them to do anything for us. My only option now is litigation.

Pluspunten:

The PROMISED functionality is fine. They never got it to a functional state after a year of "implementation." I do not recommend ServiceNow for small and medium sized businesses because ServiceNow doesn't care about fulfilling their promises because losing a small business is no big deal.

Minpunten:

I feel that ServiceNow lied to me. I was told that it could integrate with NetSuite, our ERP. ServiceNow referred us to one of their partners for implementation. We bought it in December of 2020. It is now December 2021, and the tool is still not implemented. On top of this, they are contacting me asking why I haven't paid for the second year of the service! We have not been able to actually use the tool once! We are too small of a company for Service Now to do anything about the issue.

Jason P.
Jason P.
Application Analyst in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

ServiceNow A Great Piece of Software

5 3 jaar geleden

Opmerkingen: We use it to enter tickets for clients experiencing issues with our software. I use it on a daily basis to log these tickets and to keep records of issues that are clients experience.

Pluspunten:

This software is very easy to use and is extremely user-friendly. I love that it is very customizable and can be tailored to any buisness model.

Minpunten:

There are times that it can be slow when trying to interact with some of the dashboards.