ServiceNow Customer Service Management

ServiceNow Customer Service Management

Wat is ServiceNow Customer Service Management?

Wie gebruikt ServiceNow Customer Service Management?

Brengt je klantenservice naar het volgende niveau, van het eerste verzoek tot en met de oplossing. Geweldige service betekent meer dan alleen het betrokken maken van je klanten. Verbind de klantenservice met andere teams om problemen snel en proactief op te lossen.

ServiceNow Customer Service Management-video
ServiceNow Customer Service Management Software - 1 ServiceNow Customer Service Management Software - 2

Twijfel je over ServiceNow Customer Service Management? Vergelijk met een populair alternatief

ServiceNow Customer Service Management

4,3 (131)
ServiceNow Customer Service Management
Niet beschikbaar in jouw land
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
45
10
4,0 (131)
4,1 (131)
4,2 (131)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
208
26
4,0 (17.499)
4,0 (17.499)
4,1 (17.499)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor ServiceNow Customer Service Management

Gesponsord
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk Suite
NetSuite is een cloudgebaseerd ERP dat je het inzicht en de controle geeft die je nodig hebt om slimme beslissingen te nemen en met vertrouwen te groeien. Meer informatie over NetSuite
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie. Meer informatie over Front
DevOps-pakket dat softwareontwikkeling vereenvoudigt via broncode- en pakketcontrole, testen en automatisering van de implementatie van apps.
Cloudcomputingplatform voor het creëren van VM's, het ontwerpen en uitvoeren van webgebaseerde toepassingen, smart client-toepassingen en XML-webservices.
App- en game-ontwikkelingsplatform waarmee ontwerpers apps kunnen ontwikkelen, bewerken en testen met behulp van verschillende tools en technieken.
Gives you out-of-the-box processes for incident management, self service, and inventory tracking for your help desk.
Profiteer van klantinzicht, verbeter de front-line efficiëntie en effectiviteit, stroomlijn kritieke bedrijfsprocessen.
Software voor het opnemen van zakelijke gesprekken. Gratis installatie, upgrades en ondersteuning.
Cross-channel solution that covers contact center, web, and social aspects of customer service experience.
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
An Enterprise configurable and ready to use ITSM software deployed on cloud infrastructure.
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
EcholoN, het softwarepakket voor servicebeheer, vertegenwoordigt een allesomvattende oplossing voor service, ondersteuning en klantenservice.
Ticket Management, Customer Success, Customer Experience, Knowledge Base, NPS, CSAT, CES, Customer portal, Mobile apps, CRM data Sync
C2 ATOM is a powerful online IT service management software, fully customizable to your operational performance enhancement needs.

Reviews over ServiceNow Customer Service Management

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
4,0
Klantenservice
4,2
Functies
4,3
Waar voor je geld
4,1

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Jason
Jason
Application Analyst in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

ServiceNow A Great Piece of Software

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: We use it to enter tickets for clients experiencing issues with our software. I use it on a daily basis to log these tickets and to keep records of issues that are clients experience.

Pluspunten:

This software is very easy to use and is extremely user-friendly. I love that it is very customizable and can be tailored to any buisness model.

Minpunten:

There are times that it can be slow when trying to interact with some of the dashboards.

Geverifieerde reviewer
Project Manager in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Service Now -tools to use for Ticket management

5,0 4 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: I love the look and feel of service-Now.Support documentation and KB articles.If you have HI portal access then 80% of your problem is gone. Means you will get all the access for KB and documents which help you to understand any issue or product/ releases.Price is bit high but it is worthy to have Servicenow in your company.

Pluspunten:

first and formost point is, most the module is Workflow driven.for Juniors it is ease to use and learn.coding is minimal.you will get hell lot of examples from Web and Service-now communities to refer. APIs are readily available to integrate with any app.

Minpunten:

if you report a problem or request for new feature then Servicenow team will take time to review that.then they will plan in their road Map may be it will come in next release like they have different release (helsinki/ geneva) or may be it will not come.this software they are keeping upto date so your team should have developers to fix the issue after each release.but i will say their product documentation is so so So good, it will help to understand and fix anything.

Ana
Software PM/Engineer in VS
Medische apparatuur, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

General queues

3,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Searching challenges and finding a lost ticket number can take a while

Pluspunten:

It's very configurable with a little of options, easy yo use

Minpunten:

Better search power would be useful and make it easier

Meenakshi
Project Coordinator in Canada
Detailhandel, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

S_Now

5,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: Excellent, Documents are accessible for guidance.

Pluspunten:

Widely used by companies so easy to train and hire subject matter experst.

Minpunten:

Building workflows takes time and effort as its not OOB.

Ryan
Analyst Developer in Canada
Telecommunicatie, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Complete Package

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: We are using this ServiceNow CSM as our primary Customer Service tool and we are easily able to manage thousands of cases per day which we have found difficult when using other applications in the past.

Pluspunten:

The ServiceNow CSM modules offer a full suite of features for customer management. The product is easy to use and extremely flexible.

Minpunten:

ServiceNow's easy of customization can also be its achilles heel. If managed improperly or over-customized it does not take long to make oob upgrade path unsustainable.