Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Apostle?
Apostle biedt een krachtig platform om je medewerkers, retailers/dealers, franchisees en andere stakeholders te activeren als merkambassadeurs op social media. Beheer alle bedrijfspagina’s en persoonlijke accounts van je merkambassadeurs in één gebruiksvriendelijk dashboard. Haal authentieke content eenvoudig op uit de organisatie en boost je organisch bereik.
1.000+ mkb- en enterprise bedrijven wereldwijd zetten Apostle in om hun online zichtbaarheid te vergroten, leads te genereren en nieuwe sollicitanten te werven. Ontdek de voordelen van Apostle voor jouw organisatie met een gratis demo!
Wie gebruikt Apostle?
Vertrouwd door 1.000+ mkb- en enterprise bedrijven wereldwijd om zowel marketing-, recruitment,- HR- en salesdoelstellingen te behalen.
Twijfels over Apostle?
Vergelijk met een populair alternatief

Apostle
Reviews over Apostle
Perfecte combinatie tussen motiveren personeel en tools
Opmerkingen: Vriendelijke aanpakkers die geloven in hun product en visie.
Pluspunten:
Een middel om medewerkers eenvoudig berichten te laten delen. Een directe link met de persoonlijke social media om direct het bericht te kunnen plaatsen. In de beginfase was dat alles wat nodig was, naarmate het programma vorm krijgt komen er meer aspecten bij kijken. Bijvoorbeeld; gamification, contentplanning, berichten verdeling. Deze zijn in ontwikkeling en bij lancering een verhoging van gebruiksgemak. Dit komt altijd het bedrijfsdoel ten goede.
Minpunten:
Complicaties en bugs. Toch door grondige testing sluipt er wel eens wat bij in. Ik neem het ze ook niet kwalijk, maar de eindgebruiker is al snel bezwaard om het in het vervolg te gebruiken. Juist die personen die hard nodig zijn om het bedrijfsdoel te halen.
Perfecte partij om je online bereik te vergroten!
Opmerkingen:
Apostle is heel fijn om binnen een organisatie de 'social shift' te maken. Om iedereen bewust te maken van de online zichtbaarheid van het bedrijf waar je werkt. Om gemakkelijk verhalen te delen met je netwerk.
De medewerkers van Apostle zijn erg, vriendelijk, behulpzaam en reageren snel op issues!
Pluspunten:
-Het klaarzetten van berichten voor collega's -Makkelijk in gebruik -Integratie met bestaande bedrijfsprocessen is eenvoudig
Minpunten:
-De berichtgeving in de app kan verbeterd worden (geen melding als je geen connectie meer hebt met Linkedin) -Het is niet heel makkelijk te zien dat je nog openstaande berichten hebt om te delen
Eerder overwogen alternatieven:
Erg fijn programma, heeft mijn werk een stuk makkelijker gemaakt!
Pluspunten:
Je hebt veel opties die je kan instellen, maar het is vooral super fijn dat je in 1 programma alles kan inplannen. Dat scheelt ons een hoop tijd & gedoe.
Minpunten:
Wat wij jammer vonden is dat het nog niet mogelijk was om direct ook Instagram te kunnen plaatsen. Maar als het goed is is dat binnenkort wel mogelijk :).
Accessible, realible and easy!
Opmerkingen: I like Apostle, they are friendly, professional and they really do listen. The software is great, easy and had an positive effect on our social media platforms.
Pluspunten:
Everybody can use Apostle. You don't have to be an online-marketing expert or IT expert. This goes for the management role and the user rol. You can post, share and edit posts in a matter of second. Another great option is the option to select groups per post. This makes every post relevant for every group.
Minpunten:
That you can't select your own relevant hours/days for a post/message. But I know they are working on that feature. Another postive aspect, they really do listen to customers.
Increasing online visibility via social media
Opmerkingen: Apostle has supported us in increasing our online visibility via social media. Together we set up a social media strategy and they provide us guidance in creating and posting interesting social media posts for our target audiences. As a result, the whole team is engaged/involed in being active on social media. Furthermore they supported us in making short corporate movies and Facebook campaigns.
Pluspunten:
- Apostle software is very user friendly - All colleagues can submit subjects, pictures and/or messages and Apostle creates and schedules an attractive post based on our input. - Apostle distributes the posts among the team members so everyone is active on social media
Minpunten:
- Software shows the turnover rate (if a colleague shares the proposed post), but it would also be very interesting to see the social media impact (e.g. how many views/likes). - Currently tagging and adjusting a post are still extra manual steps on the social media platform. It would be nice if this can be incorporated in the software.