Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Custify?

Het platform met succesverhalen van klanten van Custify is ontworpen voor B2B SaaS-bedrijven en stelt ze in staat hun churn te verminderen en de Customer Lifetime Value te verhogen. Naast inzichten in het gebruik van het product, verzamelt het ook gegevens van verschillende systemen, zoals CRM, ondersteuning of facturering en presenteert het alle relevante KPI's voor succesverhalen van klanten en klantinteracties in een gemakkelijk te begrijpen dashboard. Voor low-touch workflows is er ook een geavanceerde automatiseringsmotor ingebouwd.

Wie gebruikt Custify?

B2B SaaS-bedrijven

Waar kan Custify worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Custify
  • Gevestigd in Bucurest, Roemenië
  • Opgericht in 2017

Ondersteuning voor Custify

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 224 andere

Talen

Engels

prijzen van Custify

Beginprijs:

Niet door leverancier verstrekt.
  • Geen gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Custify heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Custify
  • Gevestigd in Bucurest, Roemenië
  • Opgericht in 2017

Ondersteuning voor Custify

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 224 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Custify

Custify Software - 1
Custify Software - 2
Custify Software - 3
Nog 3 andere bekijken
Custify Software - 1
Custify Software - 2
Custify Software - 3

Functies van Custify

  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountbeheer
  • Accountwaarschuwingen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • CSAT-enquêtestructuur
  • Customer journey mapping
  • E-mailbeheer
  • Engagement tracking
  • Feedbackbeheer
  • Gezondheidsscore
  • Inkomstenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantensegmenten
  • NPS-enquêtestructuur
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Rapportage en analyse
  • Sentimentanalyse
  • Taakbeheer
  • Trendanalyse
  • Volgen en analyseren van gebruik

Alternatieven voor Custify

Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub
Planhat is een klantensuccesplatform dat erop is gericht om klantensucces eenvoudig te maken.
Gainight vertaalt datapunten naar een bruikbare strategie voor klantensucces, waardoor je je klantenretentie kunt verhogen en de omzet kunt vergroten.
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Vitally helpt bedrijven van elke omvang om klantervaringen van wereldklasse te leveren, onverwachte uitdagingen aan te gaan en efficiënter te werken.
Het klantensuccesplatform van ChurnZero helpt bedrijven om verloop te bestrijden via gegevensintegraties, gezondheidsscores, automatisering, NPS en nog veel meer. Meer informatie over ChurnZero
Help Desk Migration is een unieke service waarmee gegevens van het ene helpdesksysteem naar het andere kunnen worden verplaatst.
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor verkoop, samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflowbeheer.
Drift helpt je team om meer leads te genereren en vergaderingen sneller te boeken met behulp van chatberichten.

Reviews over Custify

Gemiddelde score

In totaal
4,9
Gebruiksgemak
4,9
Klantenservice
5,0
Functies
4,9
Prijs-kwaliteitverhouding
5,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
95%
4
4%
3
1%
Stijn
Stijn
Head of Customer Success in België
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Schoolleiding, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

A true gem in the landscape of Customer Success Tools

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Pluspunten:

Their culture: They have a stellar onboarding process, and excellent support, and they LISTEN to their users. They are open to suggestions and actually implement them. They are on the right path.

Minpunten:

Literally nothing. The dashboarding can be a bit hard to figure out but with the stellar support of the entire team.

Overwogen alternatieven: Vitally en ChurnZero

Oliver
Oliver
Founder & CEO in Roemenië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Loving it so far

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: We’ve increased our customer satisfaction, resulting in higher revenues for us, the tool pays itself in the first day of the month - highly recommend.

Pluspunten:

Various health scores in a 360 view of our customers, very flexible automation engine, actionable tasks and super easy to use UI. Also worth mentioning the great onboarding and follow-up support.

Minpunten:

Nothing so far. We'll review this with with every new use case.

Overwogen alternatieven: ChurnZero en Planhat

Redenen om over te stappen op Custify: Other systems are more complex to use and our CSMs would need to work manually quite a bit. We've been looking for a system that allows our CSMs to spend their time with our clients instead of doing copy & paste. As a result, we’ve integrated Custify via API so we're sending events and attributes which allowed us to automate everything.

Peter
Head of Product in VS
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Descent product, makes NPS collection easy

3,0 3 maanden geleden

Pluspunten:

NPS collection feature. Customer Support.

Minpunten:

Occasional bug encounter, and the logic for setting up cohorts and surveys and playbooks is a bit hard to follow.

Edona
Head of Client Services in VK
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Head of Client Services

5,0 4 maanden geleden

Pluspunten:

-Playbooks ( I absolutely love the flexibility to automate outreach, create reminders and create notes and tasks for the team via playbooks. It is a critical feature if you work with small and midsize companies. Managing the clients has never been easier for us. Custify played a big plan in our overview Success strategy - Healthscoors- It's been a game changer for us to be able and monitor our client's journey and more so, to be able to create our healthcare matrixes - The support team is fantastic- They were always happy to jump on meetings and help us with the setup

Minpunten:

- The only thing I would point out is improving the native integrations. We use several other tools, and we are limited on being able to send data from Custify to our CRM, so we can centralize the data for all teams

Overwogen alternatieven: ChurnZero

Redenen om over te stappen op Custify: - Custify fits the best to our business model.- The team was friendly and professional, and we loved working with people with the same values.-Innovative and flexible to customize Custify so it could meet our needs

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Understanding our clients and leveraging that data is Custify’s main value

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: I would say that Custify is like a magic 8 ball; it somehow always has the right answer and our clients get better service in the end. The segmentation feature is great and the results are accurate. My reporting on our clients’ feature usage has never been more accurate. Custify saves time and lowers churn once you learn how to use it correctly.

Pluspunten:

When I use the customer 360 view, I can see how clients use our software to solve their issues. Custify also allows me to see the clients’ engagement with our product and use those insights through custom playbooks or segmented reports.

Minpunten:

There isn’t really anything I don’t like so far. Maybe the mobile view has some weird bugs.

Overwogen alternatieven: Vitally, ChurnZero en Gainsight CS

Redenen om over te stappen op Custify: Value for money and an extraordinarily CS team that actually partnered up with us and helped grow the business