Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Custify?

Het platform met succesverhalen van klanten van Custify is ontworpen voor B2B SaaS-bedrijven en stelt ze in staat hun churn te verminderen en de Customer Lifetime Value te verhogen. Naast inzichten in het gebruik van het product, verzamelt het ook gegevens van verschillende systemen, zoals CRM, ondersteuning of facturering en presenteert het alle relevante KPI's voor succesverhalen van klanten en klantinteracties in een gemakkelijk te begrijpen dashboard. Voor low-touch workflows is er ook een geavanceerde automatiseringsmotor ingebouwd.

Wie gebruikt Custify?

B2B SaaS-bedrijven

Waar kan Custify worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Custify
  • Gevestigd in Bucurest, Roemenië
  • Opgericht in 2017

Ondersteuning voor Custify

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 224 andere

Talen

Engels

prijzen van Custify

Beginprijs:

Niet door leverancier verstrekt.
  • Geen gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Custify heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Custify
  • Gevestigd in Bucurest, Roemenië
  • Opgericht in 2017

Ondersteuning voor Custify

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 224 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Custify

Custify Software - 1
Custify Software - 2
Custify Software - 3
Nog 3 andere bekijken
Custify Software - 1
Custify Software - 2
Custify Software - 3

Functies van Custify

  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountbeheer
  • Accountwaarschuwingen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • CSAT-enquêtestructuur
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Customer journey mapping
  • E-mailbeheer
  • Engagement tracking
  • Feedbackbeheer
  • Gezondheidsscore
  • Inkomstenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantensegmenten
  • Klantgegevensbeheer
  • NPS van klanten
  • NPS-enquêtestructuur
  • Opzeggingenbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Rapportage en analyse
  • Samenwerkingstools
  • Sentimentanalyse
  • Taakbeheer
  • Trendanalyse
  • Visuele analyse
  • Volgen en analyseren van gebruik

Alternatieven voor Custify

Help Desk Migration is een unieke service waarmee gegevens van het ene helpdesksysteem naar het andere kunnen worden verplaatst.
Bitrix24 is een gratis platform voor klantensucces en klantrelatiebeheer dat wereldwijd door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt.
Zendesk is de toonaangevende helpdesksoftware voor betere klantrelaties.
Drift helpt je team om meer leads te genereren en vergaderingen sneller te boeken met behulp van chatberichten.
Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub
Gainight vertaalt datapunten naar een bruikbare strategie voor klantensucces, waardoor je je klantenretentie kunt verhogen en de omzet kunt vergroten.
Vitally helpt bedrijven van elke omvang om klantervaringen van wereldklasse te leveren, onverwachte uitdagingen aan te gaan en efficiënter te werken.
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
Appcues is de gemakkelijkste manier om je productervaring te personaliseren zonder code te hoeven schrijven. Meer informatie over Appcues

Reviews over Custify

Gemiddelde score

In totaal
4,9
Gebruiksgemak
4,8
Klantenservice
5,0
Functies
4,9
Prijs-kwaliteitverhouding
4,9

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
91%
4
8%
3
1%
Oliver
Oliver
Founder & CEO in Roemenië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Loving it so far

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: We’ve increased our customer satisfaction, resulting in higher revenues for us, the tool pays itself in the first day of the month - highly recommend.

Pluspunten:

Various health scores in a 360 view of our customers, very flexible automation engine, actionable tasks and super easy to use UI. Also worth mentioning the great onboarding and follow-up support.

Minpunten:

Nothing so far. We'll review this with with every new use case.

Eerder overwogen alternatieven: ChurnZero en Planhat

Redenen om over te stappen op Custify: Other systems are more complex to use and our CSMs would need to work manually quite a bit. We've been looking for a system that allows our CSMs to spend their time with our clients instead of doing copy & paste. As a result, we’ve integrated Custify via API so we're sending events and attributes which allowed us to automate everything.

Edona
Head of Client Services in VK
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Head of Client Services

5,0 vorig jaar

Pluspunten:

-Playbooks ( I absolutely love the flexibility to automate outreach, create reminders and create notes and tasks for the team via playbooks. It is a critical feature if you work with small and midsize companies. Managing the clients has never been easier for us. Custify played a big plan in our overview Success strategy - Healthscoors- It's been a game changer for us to be able and monitor our client's journey and more so, to be able to create our healthcare matrixes - The support team is fantastic- They were always happy to jump on meetings and help us with the setup

Minpunten:

- The only thing I would point out is improving the native integrations. We use several other tools, and we are limited on being able to send data from Custify to our CRM, so we can centralize the data for all teams

Eerder overwogen alternatieven: ChurnZero

Redenen om over te stappen op Custify: - Custify fits the best to our business model.- The team was friendly and professional, and we loved working with people with the same values.-Innovative and flexible to customize Custify so it could meet our needs

Alex
Managing Director in VK
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

It just does sooo much

4,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Its been brilliant for us, and still we are only just scratching the surface.
The product is great, the business is great and the support is great.
My advice to anyone looking at CS software (and we looked at LOTS) I would say do your homework, have a clear plan on what it is exactly you want to prioritise and achieve using that CS software and stick to it. Then, pick Custify and get going.

Pluspunten:

It is so flexible. Once you get your head around how you can use the calculated metrics and segments to really control any activities you want to plan with our customer its such a powerful tool. The support we have received from Custify and in particular Giorgiana is incredible. ALWAYS there, on hand to help us if we have questions or need advice. They listen. We recommended a few improvements on calls with them during our time so far and they take note, pass them on and then in future releases you see some of your suggestions being included - its brilliant.

Minpunten:

There is a lengthy setup process. To really get the full benefit of Custify you need to have it integrating with your systems. They have inbuilt integrations with some CRMs and accounting software but if you want it to connect with your software too you have to be prepared to invest time and resource into developing that integration.

Peter
Head of Product in VS
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Descent product, makes NPS collection easy

3,0 vorig jaar

Pluspunten:

NPS collection feature. Customer Support.

Minpunten:

Occasional bug encounter, and the logic for setting up cohorts and surveys and playbooks is a bit hard to follow.

Nicole
Chief Customer Officer in VS
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

A great tool with surprising depth and prolific product development

4,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: Overall, I'm pleased. I get really important insights from custify which I have come to rely on. I believe in their product development efforts as a company - they are so prolific and the scope of features they are releasing regularly really blows me away. I will be sticking around to work through getting my team more fully adopted and working through the other kinks.

Pluspunten:

I really do love Custify. It's a tool with great depth of functionality and it's fairly consistent across it's platform. I really enjoy the level of configuration you have in the tool and more so, the ease of filtering, tagging, segmenting, developing health scores,integration etc. I have very limited access to our tech team and so they did only the minimal integration between our product and custify. [When I consider some of our issues with adoption, it's likely due to how the integration was architected and tradeoffs we made.]. Given that, I set up everything else. I really rely on the insights that I can get about customers' use of our system and the alerting it does for us regarding when usage dips or increases. Playbooks are really helpful and user friendly.

Minpunten:

The UI - it's hard to make sense of everything. I don't enjoy how the UI is organized on the company 360 with each type of record ordered by group. I would prefer to be able to switch to see a time-based view. Additionally, as we add to the metrics we watch for customers, it will need some revisiting bc the right hand column gets very long. I've had a hard time getting CSMs to fully transition to using Custify - this is due to an integration issue between Hubspot, our product and Custify related to having users that can be users of multiple customers' sites. Lastly, we have uncovered some issues that have made the finance reports unusable for us.