Wat is Commusoft?

Commusoft is alles-in-één cloudgebaseerde B2B-software die is ontworpen voor buitendienstbedrijven met meer dan drie technici. Meer dan 15.000 gebruikers vertrouwen elke dag op Commusoft. Het helpt je bij het beheren van je CRM, offertes, werkorders, planningen voor technici, middelenbeheer, inventaris, PPM, SLA's, checklists en facturering, en het kan worden geïntegreerd met populaire tools zoals MailChimp, Salesforce, naturalForms, Stripe, Quickbooks en Google-agenda. Het is toegankelijk op je pc, Mac, iPhone, iPad, Android-telefoon of Android-tablet.

Wie gebruikt Commusoft?

Commusoft is alles-in-één online servicesoftware om je buitendienstactiviteiten te beheren: klantendatabase, offertes, werkorders, dispatch, bedrijfsmiddelen, inventaris, facturering, betalingen en meer.

Waar kan Commusoft worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Commusoft
  • Gevestigd in Chicago, VS
  • Opgericht in 2005
  • Telefonische ondersteuning

Beschikbaar in deze landen

Amerikaanse Maagdeneilanden, Anguilla, Aruba, Bahama’s, Britse Maagdeneilanden en nog 6 andere

Talen

Engels

prijzen van Commusoft

Beginprijs:

£ 40,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Commusoft heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Commusoft heeft een betaalde versie vanaf £ 40,00/maand.

Over de leverancier

  • Commusoft
  • Gevestigd in Chicago, VS
  • Opgericht in 2005
  • Telefonische ondersteuning

Beschikbaar in deze landen

Amerikaanse Maagdeneilanden, Anguilla, Aruba, Bahama’s, Britse Maagdeneilanden en nog 6 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Commusoft

Commusoft Software - 1
Commusoft Software - 2
Commusoft Software - 3
Commusoft Software - 4
Commusoft Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Commusoft-video
Commusoft Software - 1
Commusoft Software - 2
Commusoft Software - 3
Commusoft Software - 4
Commusoft Software - 5

Vergelijk de kosten van Commusoft met soortgelijke producten

Commusoft

£ 40,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 35,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 69,95/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Commusoft

  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Administratie
  • Afspraakplanning
  • Apparatuur bijhouden
  • Apparatuurbeheer
  • Assets volgen
  • Beheer van technici
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Betalingen verwerken
  • CRM
  • Compliancebeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Formulierbeheer
  • Foto's toevoegen & bewerken
  • Foto's vastleggen
  • GPS
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Kostendatabase
  • Kostenschatting
  • Locatie bijhouden
  • Logistiekbeheer
  • Mobiele app
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Offertes
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Online tijdklok
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Preventief onderhoud
  • Productiekosten
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportsamenvatting
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime updates
  • Roosterbeheer
  • Routering
  • Schattingen
  • Servicegeschiedenis
  • Sjablonen
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Verzendbeheer
  • Voor HVAC-bedrijven
  • Voor commerciële en/of industriële installateurs
  • Voor de installatiebranche
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Werkorderbeheer
  • Werkorders maken
  • Werkprognoses
  • Woninginspecties

Alternatieven voor Commusoft

De webgebaseerde en mobiele CMMS-oplossing voor aanbieders van vastgoedonderhoud
The only field service management software that pays for itself.
Help residentiële/commerciële HVAC-, loodgieters- en elektrotechnische dienstverleners om hun inkomsten te laten groeien en de bedrijfsactiviteiten te stroomlijnen.
AroFlo is gebouwd door experts uit de branche en is de meest vertrouwde buitendienstsoftware op de markt. Het automatiseert bedrijven en verandert levens.
Platform voor personeelsbeheer. Het is net een CRM voor het operationele team, samenwerking/productiviteit. Start/stop op elk gewenst moment - GEEN contracten. $ 5/licentie/maand. Meer informatie over AI Field Management
Simplified and complete solution for your estimate and jobs, dispatch, inventory, point of sale, accounting, real time tracking.
One cloud industry-focused field service, work and asset management solution. Digitizes the complete service contract-to-bill processes
Alles-in-één-app voor buitendienstbeheer met volledige functionaliteit om werkzaamheden van elke omvang te runnen en laten groeien. Facturering, betalingen en meer!
Gemakkelijk. Krachtig. Mobiel. Beheer van schattingen en taken, dispatch, facturering, elektronische en mobiele betalingen. Vanaf $ 99/maand, geen gebruikerskosten.
Smart, flexible paperless forms, Job Scheduling, CRM and Smart Automation all included in one powerful but super simple to use solution
Tradify biedt buitendienstbeheersoftware ontwikkeld voor vakbedrijven en dienstverleners. Offerte opstellen, inplannen, bijhouden en factureren, allemaal onderweg.
Vonigo is geschikt voor buitendienstbedrijven die hun activiteiten willen stroomlijnen en de omzet willen verhogen.
Meest aanbevolen, eenvoudig te gebruiken software voor buitendienstbeheer met planning, verzending, contracten, facturering, urenstaten en meer.

Reviews over Commusoft

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,8
Functies
4,6
Waar voor je geld
4,6

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
76%
4
23%
3
2%
Phil C.
Phil C.
Director in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Reliable, advanced, bespoke software that I genuinely couldn't run my business without.

5 5 jaar geleden

Pluspunten:

Apart for the ability to seamlessly control every aspect of my business, from the initial customer inquiry all the through to invoicing, it's the customer support and wide range of industry-specific knowledge which the Commusoft team delivers that sets them apart from the competition. I really don't know how I managed before using Commusoft. Commusoft is constantly evolving and updating. Whenever I think of a function I would like to see available it's usually already been thought of and in the process of happening.

Harry P.
Director in VK
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Review from a plumbing company

5 2 jaar geleden

Opmerkingen: Excellent, Once it’s all set up which does take a little time it makes us so efficient.

Pluspunten:

Love this software, we upgraded to commusoft from cheaper alternatives and will stick with commusoft. All engineers love the app, Far easier for everyone to use. Can store photos/videos/certificates on each job. Estimating/invoicing great too. Also great integration with accounting software

Minpunten:

Only thing I would love is a refresh button on the app, as there can be a slight lag sometimes.

Martin C.
Heating engineer, Director in VK
2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Experience with commusoft

3 6 jaar geleden

Opmerkingen: When you first start you should be given more one to one help, then mistakes wouldn't happen.
Bit disappointed with the diary and other features, cant understand why I've not been set up on the new system yet which looks a lot better.
Seem to be having lots of problems with the two systems together quick books and commusoft.

Pluspunten:

Customer data base, quick to find out what you have done at a property,

Minpunten:

need more training on how to use the software, now ive been using it a while, I'm sure there is plenty of bits I'm not using that I could be using

Reactie Commusoft

6 jaar geleden

Hi Martin, we appreciate users have different roles/skills within a business, so we provide users access to our knowledge base which contains videos/guides about how to use the system. We have training programmes for 1-2-1 training, walking clients through the system and provide consultation on how to adhere to best practises when using the system. Let me know if you want more details. I've checked with the technical team regarding QB and cannot see open tickets with you on this, please email [email protected] who will be happy to help. As much as we would love to have all our clients on the new version, the process is not a simple software upgrade and much more like moving from one software to another. This means the process is longer and more complex. We¿ve already started migrating clients as part of the beta program so we can make sure we are ticking all the boxes as your data is important to us, as it is to you.

Steve T.
Director in VK
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

SR Hall ltd review of Commusoft

5 4 maanden geleden

Opmerkingen: Absolute brilliant software and works well in our company.

Pluspunten:

We like the way it Integrated with our accounts package and the ease of transferring data form Commusoft to Sage. The programme is also useful in planning your workload for the day and week ahead. You are also able to keep clients up to date with all works going on and keeping all materials updated and costed.

Minpunten:

Set up was a bit tricky but support were brilliant.

Adam L.
Director in VK
Fabricage van elektrische/elektronische producten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Commusoft is great

5 9 maanden geleden

Opmerkingen: In my opinion, this specific product is good user friendly. you do have to take time and invest in trying to understand the methods and process is that already exists within the software and have a clear understanding with regards to how you would like the software to operate with those two things in mind you can approach their customer support team that can talk you through implementations.

Pluspunten:

What I liked was the ability to be able to repurpose already set up systems that can be utilised in my specific way for my business.

Minpunten:

As with all software, there are some limitations that exist within the software I have also used to competitors software over the years and I have found commusoft to be the best value for money and the better product