QuickBooks Online Advanced

QuickBooks Online Advanced

door Intuit

Wie gebruikt QuickBooks Online Advanced?

De populairste boekhoud- en financiële software voor kleine bedrijven.

Wat is QuickBooks Online Advanced?

QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks kun je duizenden dollars per jaar besparen vergeleken met vergelijkbare oplossingen. Vind de oplossing voor je middelgrote bedrijf met QuickBooks.

QuickBooks Online Advanced - Details

Intuit

https://quickbooks.intuit.com/accounting/advanced/

Opgericht in 1983

QuickBooks Online Advanced - Prijsoverzicht

QuickBooks Online Advanced heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode.

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Online

Functies van QuickBooks Online Advanced

Advocaten software
Beheer van juridische zaken
CRM
Conflictbeheer
Contractbeheer
Documentbeheer
E-mailbeheer
Factureren
Kalenderbeheer
Klantenportal
Taakbeheer
Tijd bijhouden
Vertrouwensadministratie
Factureren
Foto's in rapporten
Inspectiebeheer
Offertes
Taakplanning
Terugkerende afspraken
Vegetatie in kaart brengen
Voor boom chirurgen
Budgettering en prognoses
Cashbeheer
Crediteuren
Debiteuren
Factureren
Grootboek
Inkooporderbeheer
Offertes
Overschrijdingsprognoses
Payrollbeheer
Productiekosten
Specificaties van bouwconstructies
Activiteiten volgen
Assetbeheer
Budgettering en prognoses
Compliancebeheer
Crediteuren
Debiteuren
Donorenbeheer
Grootboek
Inkoop en ontvangst
Partnerschapadministratie
Toetsing van bankgegevens
Aanwezigheidsbeheer
Beheer van vaste activa
Budgettering en prognoses
Crediteuren
Factureren
Fondsadministratie
Grootboek
Inkoop
K-12
Laden van klassen
Payrollbeheer
Voor privéscholen
Budgettering en prognoses
Crediteuren
Debiteuren
Donaties bijhouden
Fondsadministratie
Inkoop en ontvangst
Payrollbeheer
Projectadministratie
Subsidiebeheer
Toetsing van bankgegevens
Assets volgen
Budgettering/prognoses
Crediteuren
Debiteuren
Donatiebeheer
Fondsadministratie
Payrollbeheer
Toetsing van bankgegevens
Aanpasbare sjablonen
Aansturing van onderaannemers
Audittrail
Elektriciteitsschatting
Historische database
Integratie in de administratie
Loodgieterswerk inschatten
Materiaalonderzoek
Projectbeheer
Rapportage en analyse
Schattingen voor klimaatregeling
Wat-als-analyse
Aansturing van onderaannemers
Apparatuur bijhouden
Budget volgen / taakuitgaven
CRM
Commercieel
Contractbeheer
Informatieverzoeken en aanvragen
Integratie in de administratie
Mobiele toegang
Offline toegang
Onderaannemers
Rapportage van incidenten
Schattingen
Wijzigingsorders
Woning
Commercieel / industrieel
Gegevens importeren en exporteren
Kostendatabase
Leidingenbeheer
Materiaalonderzoek
Offertes en voorstellen
Schatting van overheadkosten
Voor aannemers
Voormontage
Wijzigingsorders
Biedingsbeheer
Database voor bouwmaterialen
Factureren
Klantenbeheer
Materiaalonderzoek
Offertebeheer
Plannen
Projectbeheer
Wijzigingsorders
Biedingsbeheer
Enquêtes en feedback
Factureren
Klantenbeheer
Kwaliteitscontrole
Mobiele toegang
Payrollbeheer
Personeelsplanning
Tijd bijhouden
Voorraadbeheer
Werkorderbeheer
Contractbeheer
Factureren
Klantenbeheer
Mobiele toegang
Offertes
Plannen
Tijd bijhouden
Voor commerciële en/of industriële installateurs
Werkorderbeheer
Alumnibeheer
Betalingen verwerken
Bijdragen bijhouden
CRM
Campagnebehee
Donateurswerving bij derden
Donorenbeheer
Evenementenbeheer
Gift matching beheer
Lidmaatschapsbeheer
Mobiel doneren
Pandbeheer
Subsidiebeheer
Terugkerende giften
Veilingbeheer
Vrijwilligersbeheer
Apparatuur bijhouden
Contractbeheer
Factureren
Garanties bijhouden
Klantenbeheer
Plannen
Productiekosten
Verzendbeheer
Voorraadbeheer
Beheer van technici
Factureren
Inventarisatie
Klantendatabase
Mobiele toegang
Offertes
Onderhoudsplanning
Plannen
Routering
Taakbeheer
Verzendbeheer
Volgen van servicegeschiedenis
Werkorderbeheer
Afspraakplanning
Contractbeheer
Factureren
Klantendatabase
Landschapsontwerp
Offertes
Payrollbeheer
Routering
Taakbeheer
Tijd bijhouden
Verzendbeheer
Werkorderbeheer
Conflictbeheer
Gevalsgedefinieerde tijdmeters
Herinneringen
Meerdere vestigingen
Op regels gebaseerde planning
Personeelskalender
Status bijhouden
Taakbeheer
Voltooiing bijhouden
Administratiebeheer
Automatische facturering
Casusbeheer
Documentbeheer
Kalenderbeheer
Klantenportal
Onkosten bijhouden
Tijd bijhouden
Assets volgen
Beheer van technici
Factureren
Kalibratiebeheer
Mobiele toegang
Plannen
Predictief onderhoud
Preventief onderhoud
Sleutels- en slotenbeheer
Volgen van servicegeschiedenis
Voorraadbeheer
Werkorderbeheer
Biedingsbeheer
Gantt-grafieken
Opnieuw plannen
Personeelskalender
Projectplanning
Taakbeheer
Taakplanning
Wijzigingsorders
CRM
Commercieel
Controlelijsten en inspecties
Factureren
Foto's vastleggen
Luchtmeting
Offertes
Plannen
Verzendbeheer
Werkorderbeheer
AI/Machine Learning
Annotaties
Casus-analyse
Filteren
Gegevensvisualisatie
Integratie van analyses door derden
Jurisprudentieonderzoek
Onderzoek van belastingwetgeving
Onderzoek van statuten
Query-suggesties
Rechtzaakmeldingen
Wijzigingen bijhouden
Zoeken via selfservice
Zoekgeschiedenis
Betalingen verwerken
Elektronische handtekening
Factureren
Mobiele betalingen
Offertes
Tijd bijhouden
Verzendbeheer
Voorraadbeheer
Werkorderbeheer
Beheer van technici
Factureren
Klantendatabase
Mobiele app
Offertes
Plannen
Routering
Taakbeheer
Verzendbeheer
Volgen van servicegeschiedenis
Voorraadbeheer
Werkorderbeheer
Administratie
Beheer van fondsenwerving
Beheer van sociale media
Commissiebeheer
Donorenbeheer
Evenementenbeheer
Ledendatabase
Lidmaatschapsbeheer
Schuldenbeheer
Vrijwilligersbeheer
Factureren
Klantendatabase
Mobiele toegang
Offertes
Plannen
Routering
Taakbeheer
Terugkerende afspraken
Verzendbeheer
Volgen van servicegeschiedenis
Werkorderbeheer
Apparatuur bijhouden
Factureren
Klantenbeheer
Mobiele toegang
Online reserveren
Plannen
Verzendbeheer
Werkorderbeheer
Community's
Beheer van fondsenwerving
Beheer van verkiezingen
Commissiebeheer
E-mailmarketing
Evenementenbeheer
Financieel beheer
Hoofdstukbeheer
Ledenlijst
Ledenportal
Lidmaatschapsbeheer
Schuldenbeheer
Vacaturebank
Websitebeheer

Reviews van QuickBooks Online Advanced

5 van 3.776 reviews worden weergegeven

In totaal
4,2/5
Gebruiksgemak
4,1/5
Klantenservice
3,9/5
Functies
4,1/5
Waar voor je geld
4,1/5
Tammi O.
Owner
Financiële dienstverlening, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-9-2019

"Great product with several variable add ons"

Opmerkingen: I have been using QB's online for 8 years including 2 different versions. I have created several reports easily and pulled data into spreadsheets. Very user friendly regardless of which version you use and can seamlessly connect additional services. One of the best accounting sites available

Pluspunten: This software is very easy to use, I have used both for LLC and Self Employed versions and can customize to what the clients need. Running reports for various needs is quick and easy.

Minpunten: Depending on the version and add on service that you use the 1099 reporting was a little more expensive than another service I found in recent years, but overall not an outrageous amount at all.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-9-2019
Joshua M.
Owner
Vastgoed, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    2/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    6/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-7-2019

"Should Be Great...But There Are Some Issues"

Opmerkingen: Overall, the software should be and is quite capable, however, it seems the staff need more resources/training to troubleshoot issues and the pay period settings need to be more customizable.

Pluspunten: Quickbooks is the most well-known accounting software on the planet. It's slick, the software is implemented and developed well with no bugs in my experience, and the capability fits any size business via their subscription plans. This was very much needed for me as a small business owner and it's been a great step up from what I was previously doing.

Minpunten: Here's the cons: When setting up an employee the software gave me a notification and wouldn't allow me to go further once I selected that I had paid the employee previously and would be paying back taxes on them myself rather than charging those to the employee payroll. The notification wanted me to contact Quickbooks for "special handling". The problem is that the QB staff didn't seem to know what or why it was doing that and in the end basically I just had to bypass that whole question altogether to get the employee in the system and I'll have to figure out the previous taxes come tax time. This was like a 2 week process of asking QB repeatedly about this issue. The last con is the software's insistence to have me running payroll on the same day as the end of the pay period. I've never worked anywhere that did this and it doesn't make a whole lot of sense considering you don't have the hours for that last day yet. But nonetheless, I cannot find any option to change this and I end up waiting a week later, then running payroll, but the software ends up changing the pay date to the previous pay date after a couple of days, so my records are off. This has been the single most frustrating part of the software and nobody seems to know how to modify this particular aspect of it.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-7-2019
Geverifieerde reviewer
Controller
Automotive, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-5-2020

"Great for Small Business Owners"

Opmerkingen: Their customer service line has been a huge help with any questions that I have and has made it possible for me to implement and use this software. Without it, I'm not sure that I would be able to fully utilize QuickBooks online. Overall, I've had a positive experience with this product and would buy it again

Pluspunten: We like that we can access QuickBooks from any computer now rather than it simply being on one desktop. The most useful part of this software is knowing that I am compliant in the areas that I need to be as far as payroll goes. I was essentially self taught to do our books and QuickBooks Online made it easy for me to make sure that we were legal in our payroll process and helped me to identify mistakes I had made.

Minpunten: It is a lot cleaner and the interface is more simple than desktop but sometimes I feel that the functionality is not as good as the desktop version. QuickBooks online does not communicate with Skyworks, an autodealer software, very well and that has been frustrating to have to input the data twice. We are considering moving to a different software for auto dealers and I am anxious to see if it will be able to pull the data into QuickBooks better.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-5-2020
Keirsten B.
Customer Service Manager
Internet, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-8-2019

"Quickbooks Online is not the same as Quickbooks Desktop!"

Opmerkingen: We solved the issue of being able to log in from anywhere, however, we did go back to the desktop version for report purposes.

Pluspunten: It was easy to log in from anywhere and add transactions. It was super easy to take pictures of transactions and upload them into the online platform. QBO does work with Tsheets as well, but not in the way that the desktop is capable.

Minpunten: Job costing and certified payroll are not possible with Quickbooks Online. Many of the reports I need to utilize are not available with the online. It would be great for a small home type business, but anything where intricate reports are needed or as stated, certified payroll or prevailing wages, are just not possible with the online version. We ended up going back to Quickbooks Desktop due to the certified payroll and job costing/mapping.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-8-2019
Geverifieerde reviewer
Treasurer
Openbare veiligheid, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    1/5
  • Waar voor je geld
    2/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    5/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-6-2020

"Good usability, poor platform"

Opmerkingen: Good product if you want flexibility in work location and are willing to pay for it. If you ever would consider transferring to desktop, I would recommend not starting with QB Online. There are other similar products that you also can try for less money.

Pluspunten: The ability to work remotely, or access your data from any computer was very convenient. There was a broad assortment of tools and the ability to customize them to fit different organizations. The software connected with banking institutions fairly easily. It was easy to share data with CPA's for assistance or audit purposes.

Minpunten: The cost was a major disappointment. We needed to subscribe to the highest tier in order to use the tools for greatest productivity. The price increased rapidly and made for a very expensive year over year cost. That annual cost drove us to switch to the desktop version. We thought that it would be a seamless transfer since they are similar products from the same company. The data conversion was a nightmare. It was confusing for our IT professional to navigate; it took hours to complete the conversion after multiple attempts; some of the data would not convert; the conversion removed ALL of our reconciliations. Over one year later and I am still finding conversion issues.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-6-2020