Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is bao?

bao ondersteunt teamleiders en verkopers in elke fase van de verkooppijplijn. Begeleiding met playbooks en onmiddellijke afhandeling van bezwaren. Realtime documentatie en flexibele CRM-integratie. Dashboard met conversatie en geaggregeerde analyse van verkoopprocessen. Voldoet aan de AVG-voorschriften.

Ga op zoek naar het perfecte verkoopgesprek met bao.

Wie gebruikt bao?

B2B-ondernemingen die de manier waarop ze met hun klanten praten continu willen verbeteren, het delen van best practices van interne teams mogelijk willen maken en de onboarding-tijd van nieuw verkooppersoneel aanzienlijk willen verkorten.

bao Software - 1
bao Software - 2
bao Software - 3
bao Software - 4
bao Software - 5

Twijfels over bao? Vergelijk met een populair alternatief

bao

bao

4,8 (15)
€ 950,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
18
9
4,7 (15)
4,3 (15)
5,0 (15)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 25,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
194
26
4,0 (18.352)
4,0 (18.352)
4,1 (18.352)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor bao

Salesforce Sales Cloud
Functies met hoogste score
Gedeelde contacten
Klanten volgen
Voor salesteams/-organisaties
Zoho CRM
Functies met hoogste score
Communicatiebeheer
Helpdeskbeheer
Realtime data
Gong.io
Functies met hoogste score
On-demand opnamen
Opnemen
Oproepen opnemen
Demodesk
Functies met hoogste score
Contentbeheer
Desktop/browser delen
Toegang en controle op afstand
Clari Copilot
Functies met hoogste score
On-demand opnamen
Opnemen
Oproepen opnemen
Salesflare
Functies met hoogste score
Beheer van verkooppipeline
Contactenbeheer
Leads beheren
Modjo
Functies met hoogste score
Contentbeheer
Opnemen
Trainingsbeheer
Ciara
Functies met hoogste score
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
Upland Altify
Functies met hoogste score
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.

Reviews over bao

Gemiddelde score

In totaal
4,8
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
5,0
Functies
4,3
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
80%
4
20%
Florian Hofmann
Florian Hofmann
Sales Manager in Duitsland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Online media, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Great software!

5,0 4 jaar geleden

Pluspunten:

We use bao for the first connect with our inbound leads. It helps us to make sure our sales reps do not forget to ask any questions that might be relevant for the further sales process. The documentation generated from the calls is superb!

Minpunten:

Their customer success team is a little bit annoying 😉

Marina
Inside Sales Specialist in Duitsland
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Better quality of calls for better results

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: The tool alone deserves great praise to the founders and developers. But what completely excites me and inspires me to achieve better results is the highest level of expertise in matters of sales conversations of Bao-colleagues! After every training session or call with our manager at Bao, I have new insights and ideas that help me move forward. You know the great feeling of being able to do something better in the calls. My only regret is that I'm basically on mailing follow-up calls and discovery calls. And I would like to comprehend with Bao the customer reactivation or mystery calls, as well as needs assessment calls...
And who doesn't dream of selling products on the phone?! ;-)

Pluspunten:

Along with my favorite features like - Creation of individual scripts for phone calls - Analysis of conversations with customers - Analysis of own activity - Possibility to log the calls and save them in the CRM it was important that the transfer of knowledge can take place in our team. Thanks to the well-thought-out onboarding phase and support during familiarization with the tool, it was painless and integration into our business processes was easy.

Minpunten:

Sometimes when I'm working on the script, I can get distracted by a phone call or a chat and the script can be lost. So I wished for me the auto-safe function, but maybe I should rather be more attentive to what I do myself. :-)

Matthias
Chief Growth Officer in Duitsland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Internet, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Sales intelligence made in Germany

5,0 4 jaar geleden

Pluspunten:

- bao helped us to understand what actually happens in our conversations - We identified success factors which we rolled out throughout the sales org - Integrations to all tools we need: Salesforce, Hubspot, Slack

Minpunten:

- As you would expect, the onboarding and setup required some time. The education of our employees to really use it to the best extent took us 2 months.

Jochen
Head of Regional Account Management in Duitsland
Consumentenelektronica, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

work with Bao

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: The cooperation with the Bao team is very good. Questions are answered quickly and competently in the call.

Pluspunten:

With Bao, I can create very individual and easy-to-follow guides tailored to my business.

Minpunten:

no handicaps occurred when creating our campaigns. The dashboards were adapted very promptly to our special requirements

Jörg
ceo in Zwitserland
Managementconsulting, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

innovative gamechanger in the field of negotiation and communication

5,0 4 jaar geleden

Pluspunten:

Easy onboarding: good usability; was initiating a paradigm shift in my mind

Minpunten:

It took some time until I understood how to build playbooks on my own. :-) The support helped me to work through this issue in a very professional way.