Wat is Gist?

Eén bron voor je contacten met livechat, helpdesk, kennisbank, e-mailmarketingautomatisering en meer.

Wie gebruikt Gist?

SaaS, marketingbureaus, zakelijke diensten, thuisdiensten, bloggers en uitgevers, e-commerce

Gist - Details

ConvertFox Global

Opgericht in 2017

Video's en afbeeldingen van Gist

Gist-video
▶︎

Gist - Details

ConvertFox Global

Opgericht in 2017

Vergelijk Gist met soortgelijke producten

Vanaf

US$ 9,00/maand
US$ 19,00/maand
US$ 14,00/maand
N.v.t

Gratis versie

Gratis versie Ja
Gratis versie Nee
Gratis versie Ja
Gratis versie Nee

Gratis proef

Gratis proef Ja
Gratis proef Ja
Gratis proef Ja
Gratis proef Ja

Gist - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • 24/7 (contact met medewerker)

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web

Training

  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie

Functies van Gist

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van supporttickets
  • Bewaking
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailsjablonen
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Helpdeskbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Netwerkcontrole
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime chatten
  • Realtime meldingen
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Helpdesk software

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Active Directory-integratie (AD)
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Beslissingsondersteuning
  • Bestandsbeheer
  • CRM
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Categoriseren/Groeperen
  • Chatten/messaging
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Discussies / forums
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Gamification
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • Markeren
  • Online forums
  • Opmerkingen/notities
  • Prognoses
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Slepen en neerzetten
  • Tekstbewerking
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Zelf leren
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst

Bekijk de volledige lijst van Knowledge management tools

Reviews van Gist

Lees alle 134 reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,7
Functies
4,6
Waar voor je geld
4,7

Reviews op basis van score

5
105
4
25
3
2
2
1
1
1

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Christopher M.
Christopher M.
Author, Digital Marketer
Publiceren, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26-1-2021

"SLICK Messenger Bot + Full Email Automation"

Opmerkingen: Been using Gist for years now--replaced Active Campaign for me--and I'm able to do all the same things with a messenger bot, too!

Pluspunten: Gist's messenger bot is very powerful and you're able to put it on your website as well as all your subdomains. It's become the #1 way my visitors prefer to interact with me. I had no idea how much interaction I was missing until I installed it. Then add full email marketing and you're really flying!

Minpunten: Gist is working to improve their speed through the browser. I wish the free plan allowed for use of webhooks like the paid plans do. But $29/mo isn't bad!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26-1-2021
Ben G.
Marketing Manager
Gezondheid, wellness en fitness, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-3-2021

"A great solution for small businesses"

Opmerkingen: Very positive experience. All contacts with the company have been exemplary and their support is fantastic, very helpful.

Pluspunten: It has a range of features that allow you to automate many of the processes of growing a customer database and communicating with them

Minpunten: Have to invest time to understand how it all works but that's the case with any sophisticated software.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-3-2021
William A.
owner
Omroepen, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    0/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-9-2020

"+6 months I asked to have my billing information removed..."

Opmerkingen: After I had this experience with the emails I told them to delete my billing information as I didn't want to be charged another $200 in December when the addons I purchased were due to renew. Its been 6 months and I just took matters into my own hands. I had to add a prepaid gift card to the billing info, switch the default card to this junk gift card. After this I could finally delete my actual credit card. I was not going to fight them on a chargeback this december. This companies support has really become crap like the rest of their services.

Pluspunten: The idea of using this software to run a ton of other things was very appealing, but it fell way short of this goal, left me very disapointed.

Minpunten: I received emails telling me that my ability to send emails was suspended for sending spam. I was not sending spam, and somehow the double optin email form I had on the site was the only thing sending out emails. So on 2-3 different occasions I had my account suspended for spam I wasn't sending out. They always verified that I wasn't sending out anything and quickly restored my access. Then the time when I actually did have something to send, I had a page that was only viewable if you had a password that was given out on a business card. If you entered your email there, it would send you out something very specific for a hiring event I was trying to do. This flagged my email again as spam. Again a password protected page with a double optin, and my legit emails were flagged as spam. It was too much.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-9-2020
Oliver B.
Oliver B.
SEO Strategist
Financiële dienstverlening, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26-8-2019

"Gist is a powerhouse in the making"

Pluspunten: The fact that EDMs, transactional emails, support chat, bots and knowledgebase features are all in the one place, connected by automation triggers and workflows is very useful.
The scope of personalisation you can achieve by combining all these elements on top of a single user database which includes user behaviour is powerful.

Minpunten: Some features a still underdeveloped such as the pop-ups, but I do see the Gist team making steady progress and am sure these items will be developed.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26-8-2019
Dan W.
Dan W.
Founder
Mediaproductie, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-10-2019

"Great set of features, replaces a handful of other services"

Opmerkingen: I'm using Gist in a SaaS product to welcome and on-board new users and to send new feature emails. Also using automations to trigger messages based on certain user actions.. Users of Intercom will likely see a cost reduction by switching to Gist, and also get a handful of other integrated features included too.

Pluspunten: The integration of all the features is killer. Contacts, leads, marketing emails, automation emails, knowledge base, all tie together really well. The UI is nicely laid out and easy to use. As is the APPI, if you need to dive that deep. Well thought and full featured.

Minpunten: I had a couple of issues importing contacts from my app but the support team sorted me out in a few minutes. I'd also like to see some more backend integrations, like a Ruby gem for Rails applications.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-10-2019