Wat is Gist?

Eén bron voor je contacten met livechat, helpdesk, kennisbank, e-mailmarketingautomatisering en meer.

Wie gebruikt Gist?

SaaS, marketingbureaus, zakelijke diensten, thuisdiensten, bloggers en uitgevers, e-commerce

Twijfels over Gist?
Vergelijk met een populair alternatief

Gist

4,7 (137)
Gist
Niet beschikbaar in jouw land
US$ 29,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
14
Geen integraties gevonden
4,5 (137)
4,7 (137)
4,7 (137)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 24,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
68
112
4,7 (1.466)
4,5 (1.466)
4,6 (1.466)

Andere goede alternatieven voor Gist

LiveChat
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van supporttickets
Consumentgericht chatten in realtime
Mobiele toegang
HubSpot Marketing Hub
Functies met hoogste beoordeling
Contactendatabase
E-mailmarketing
Marketingautomatisering
Customerly
Functies met hoogste beoordeling
Consumentgericht chatten in realtime
Contactenbeheer
Mobiele toegang
Mailchimp
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van e-mailcampagnes
E-mailbeheer
E-mailmarketing
Ortto
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van e-mailcampagnes
Lijstbeheer
Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
MailerLite
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van e-mailcampagnes
Lijstbeheer
Marketingautomatisering
Platformly
Functies met hoogste beoordeling
Aanpasbare velden
Beheer van e-mailcampagnes
Marketingautomatisering
Zendesk Suite
Functies met hoogste beoordeling
Ondersteuningstickets bijhouden
Oproepen routeren
Ticketbeheer
User.com
Functies met hoogste beoordeling
Contactenbeheer
Interactie bijhouden
Marketingautomatisering

Reviews over Gist

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,7
Functies
4,5
Waar voor je geld
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Oliver
Oliver
SEO Strategist in Australië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Financiële dienstverlening, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Gist is a powerhouse in the making

5,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

The fact that EDMs, transactional emails, support chat, bots and knowledgebase features are all in the one place, connected by automation triggers and workflows is very useful. The scope of personalisation you can achieve by combining all these elements on top of a single user database which includes user behaviour is powerful.

Minpunten:

Some features a still underdeveloped such as the pop-ups, but I do see the Gist team making steady progress and am sure these items will be developed.

Andrew
Andrew
Andrew Beach in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Managementconsulting, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Course Creator's Dream: marketing, customer service, booking, knowledge base - It's all here

4,0 4 jaar geleden

Pluspunten:

Love that everything is integrated and works together. Chat is cross platform with twitter, facebook and your website (javascript can be placed on any website that allows it including many 3rd party apps). Email product is maturing really well compared to others in the market in just 2 short years.

Minpunten:

Having an all-in-one product is really ambitious. Doing that in 2 years is spectacular. Although some features aren't yet fully developed, the product is definitely a player against others in the space. Also needs updates to customer service/communications especially in the area of product updates.

Fredrik
CEO in Zweden
E-learning, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Poor customer support that don't really give you any support

1,0 4 dagen geleden Nieuw

Opmerkingen: Have not really been able to get it working and I have a free lifetime plan. But, that is normally how things go. If it is cheap then it normally is not worth you time.

Pluspunten:

The most useful part about Gist is that I don't need to use it since there are many other systems out there that offers what they do.

Minpunten:

It is not easy to get started and their support leaves a lot to wish for.

Razvan
Razvan
Founder & CEO in Roemenië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Feature rich CRM

5,0 3 maanden geleden

Pluspunten:

Trial emails and customer support messenger with behavioral targeted emails and messages.

Minpunten:

Occasional bugs, but they are usually fixed fast by customer support.

Vinson Matthew
Vinson Matthew
SEO Specialist in Filipijnen
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

A Marketing Suite anyone can use

4,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: So far I'm very happy with Gist and their support team was outstanding. They will definitely guide and help you if your stuck into a feature or experiencing some problems or issues with a certain technology that you think is not working the way it should be.

Pluspunten:

Really love their live chat feature as we are seeing a lot of enquiries compared to any other communication channels such as email, and phone call. We also love how you can segment all the leads who have contacted your website using their livechat, plus the other features will help you nurture your leads.

Minpunten:

Their basic lead capture forms, pop-ups. Hope they can create a better editor for this one so that we can build good looking forms that are enticing for our website visitors.