microtech büro+

Wat is microtech büro+?

komplex ist einfach: Die ERP-Lösung von microtech.

Wir bei microtech treten täglich aufs Neue für unsere Vision an: Niemand verschwendet mehr Zeit für Routinearbeiten!

Im deutschsprachigen Handel und E-Commerce vereinfacht microtech komplexe Prozesse, automatisiert Abläufe und ermöglicht datenbasierte Entscheidungen. microtech schafft Anbindungen an Online-Shops und Online-Marktplätze und beschleunigt und vereinfacht Logistik- und Versand-Prozesse.

Wie gebruikt microtech büro+?

komplex ist einfach: Die ERP-Lösung von microtech. Wir bei microtech treten täglich aufs Neue für unsere Vision an: Niemand verschwendet mehr Zeit für Routinearbeiten!

Waar kan microtech büro+ worden geïmplementeerd?

Windows (desktop), Windows (lokaal)

Over de leverancier

  • microtech
  • Opgericht in 1985
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland

Talen

Duits, Engels

Over de leverancier

  • microtech
  • Opgericht in 1985
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland

Talen

Duits, Engels

Video's en afbeeldingen van microtech büro+

microtech büro+ Software - 1
microtech büro+ Software - 2
microtech büro+ Software - 3
microtech büro+ Software - 4
microtech büro+ Software - 5
Nog 5 andere bekijken
microtech büro+ Software - 1
microtech büro+ Software - 2
microtech büro+ Software - 3
microtech büro+ Software - 4
microtech büro+ Software - 5

Vergelijk de kosten van microtech büro+ met soortgelijke producten

microtech büro+

(0)
€ 100,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 20,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 476,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef

Functies van microtech büro+

  • Aanpasbare facturen
  • Activabeheersysteem voor bedrijven
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Beheer van vaste activa
  • Belastingberekening
  • Berekening van verzendkosten
  • Bestellingen bijhouden
  • Betalingen verwerken
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Contracten opstellen
  • Crediteuren
  • Databaseondersteuning
  • Debiteuren
  • Documentbeheer
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Financiële verslaglegging
  • Gegevenstransformatie
  • Geïntegreerde bedrijfsvoering
  • Grootboek
  • HR-beheer
  • Import- en exportbeheer
  • In- en uitchecken
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkoopbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Integraties van derden
  • Itembeheer
  • Kortingsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Nabestellingbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Orderbeheer
  • Orders afhandelen
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Prijsbeheer
  • Productieplanning
  • Prognose
  • Projectadministratie
  • Rapportage en analyse
  • Retailbeheer
  • Retourbeheer
  • Retouren bijhouden
  • Sales- en operationsplanning
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Streepjescodes/RFID
  • Supply-chainbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toetsing van bankgegevens
  • Touchscreen
  • Transport bijhouden
  • Uitgavenbeheer
  • Verkooppunt
  • Verkooprapporten
  • Versiebheer
  • Vervoer over land
  • Vervoersbeheer
  • Verzendetiketten
  • Voltooiing bijhouden
  • Voor de detailhandel
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadoptimalisatie
  • Vorderingenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Winkelwagen
  • Zoeken in gehele tekst
  • eCommerce-beheer

Alternatieven voor microtech büro+

POS software that allows retail, trade and wholesale businesses to handle price, stock, general ledger, payments processing, and more.
AccelGrid is een pakket voor bedrijfsvoering dat distributie- en productiebedrijven helpt efficiënter en winstgevender te worden. Meer informatie over AccelGrid
Een geweldige oplossing voor boekhoudsoftware en financieel beheer. Ontworpen voor financiële mensen door financiële mensen
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Alles-in-één eenvoudige tool voor je bedrijf: bevat CRM, offerte, facturering, projecten, HR...
MYOB Advanced business management software is tailored to mid-sized businesses & integrates real-time data across your entire business.
A cloud ERP solution that is affordable & easy to use. We focus on field service, distribution, and professional services.
Digitize and automate your processes with our tailor-made ERP software especially for retailers and service providers.
Brightpearl is een platform voor detailhandelsactiviteiten en is nauw geïntegreerd in al je verkoopkanalen.
Cin7 biedt voorraadbeheer en automatisering van bestellingen en productie tot het magazijn/3PL tot elk B2B-/B2C-verkoopkanaal dat je gebruikt.
Spruce software is easy to use and completely integrated, helping building suppliers streamline processes and reduce costly errors.
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!