Wat is Enterprise Bot?

Geavanceerde AI-chatbots om klantenservice en verkoopinteracties op te schalen. AI-gestuurde automatisering van e-mailrespons om e-mails van klanten sneller en effectiever te beheren. End-to-end spraakautomatiseringsbots voor naadloze klantenondersteuning. Het platform biedt geavanceerde en kosteneffectieve conversationele AI-tools, via chat, e-mail en spraak, om de interactie met klanten voor ondernemingen over de hele wereld te transformeren.

Wie gebruikt Enterprise Bot?

Grote ondernemingen over de hele wereld, in verschillende sectoren zoals transport, financiën en verzekeringen.

Enterprise Bot Software - 1
Enterprise Bot Software - 2
Enterprise Bot Software - 3
Enterprise Bot Software - 4
Enterprise Bot Software - 5

Twijfels over Enterprise Bot? Vergelijk met een populair alternatief

Enterprise Bot

Enterprise Bot

4,5 (10)
US$ 50,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
153
10
4,6 (10)
4,4 (10)
5,0 (10)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
€ 9,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
175
138
4,5 (1.328)
4,7 (1.328)
4,7 (1.328)

Andere goede alternatieven voor Enterprise Bot

LiveAgent
Functies met hoogste beoordeling
Consumentgericht chatten in realtime
Live chatten
Ticketbeheer
Zoho Desk
Functies met hoogste beoordeling
Helpdeskbeheer
Ondersteuningstickets bijhouden
Ticketbeheer
Commence
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van verkooppipeline
Contactenbeheer
Kalender-/herinneringssysteem
Intercom
Functies met hoogste beoordeling
Consumentgericht chatten in realtime
Live chatten
Transcripten/chatgeschiedenis
Front
Functies met hoogste beoordeling
E-mailbeheer
Inboxbeheer
Mobiele toegang
Drift
Functies met hoogste beoordeling
Consumentgericht chatten in realtime
Online reserveren
Transcripten/chatgeschiedenis
User.com
Functies met hoogste beoordeling
Contactenbeheer
E-mailbeheer
Marketingautomatisering
INSIDE
Functies met hoogste beoordeling
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
Zendesk Suite
Functies met hoogste beoordeling
Incidentenbeheer
Ondersteuningstickets bijhouden
Ticketbeheer

Reviews over Enterprise Bot

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
5,0
Functies
4,5
Waar voor je geld
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
60%
4
30%
3
10%
Nurul Salimah
Nurul Salimah
Oracle Database Administrator in Maleisië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Financiële dienstverlening, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Quick chat and live support chat

5,0 10 maanden geleden

Opmerkingen: It is a great alternative to let customers to directly connecting and chatting with us. It has help our customer to have a quick replies for their inquiries.

Pluspunten:

It's a great and precious customer support application that is easy to incorporate into a webpage or e-commerce without requiring knowledge and skills. Place the widget or the scripts it generates in the target position. It includes a lot of customization possibilities for design and translation and responds automatically. Because agility and quickness in service are critical for client retention, time and pleased customers are saved.

Minpunten:

Setting up meetings using the live chat interface might be a friendly alternative, especially if the system can recognize spam users. Even though they're not clients, Enterprise Bot allows anybody to enquire about corporate information.

imane
Project manager in Zwitserland
Verzekeringen, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Very nice experience with Enterprise bot

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: Throughout the process from contracting to production and even after the production, the customer satisfaction was the priority one for Enterprise bot.
We were supported all along by rigorous ans conscientious project manager.
During the implementation, we informed Enterprise bot about some unforseen requirement not sent at the begenning and Enterprise Bot did the necessary to stick to the planning.
They also helped us to reach our KPIs to make the pilot a success.
Enterprise bot is very flexible and delivers high quality mirroring the orinigal demand, adding the possibility to improve it in the future.

Pluspunten:

We enjoyed: - the flexibility about the software (Rule-Based Chatbot + IA chatbot) and the adaptation of the IA. - the user-freindly interfaces - the simplicity and completeness of the interfaces in terms of functionality - the ease of training the AI - the easy addition of a language -the strength of the product engine which avoids doing specific development for very specific requests - Reporting

Minpunten:

Not being able to filter on requests not understood by the chatbot Ability to find duplicates tiggers in different intents Co-browsing module directly integrated in the lifechat

Yoëlle
Innovation Consultant in Zwitserland
Vrije tijd, reizen en toerisme, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

The best people and support

4,0 vorig jaar

Pluspunten:

Overall the system is very easy to use and even without much coding background understandable. The quality of the software is good and it supports the customer to the best of its capabilities. Lastly, the people you are working with are very understanding, supportive, and collaborative, which makes every project with them fun and easy.

Minpunten:

As I am not an IT expert, I don't know how feasible these options are. Though, using two languages complicates the system since this results in two back-ends.

Gloria
Digital Marketing Manager in Zwitserland
Financiële dienstverlening, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Great for customer care support

5,0 vorig jaar

Pluspunten:

The click bot helped us to give real-time answers to our new clients on the website and social media (Facebook).

Minpunten:

The process of creating (conversation's flow, content, translations, etc...) a chatbot is time-consuming, but we were able to implement our click bot just in time for the launch of our financial product thanks to the support of the Enterprise Bots team.

Reactie Enterprise Bot

vorig jaar

Thank you for your response, Gloria. Appreciate your valuable feedback. As you have rightly pointed out, we too have recognised the time and effort taken to build a bot using intents and triggers. To make bot-building simpler and easier, we have built a new solution that cuts down the human effort and gets your bot up and running in a day. Happy to explain further!

Kilian
Projektleiter Digitalisierung in Zwitserland
Vervoer/over de weg/per spoor, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Innovatives und felxibles Unternehmen

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: Dank Enterprise Bot können wir unseren Kundinnen und Kunden einen innovativen Kommunikationskanal anbieten.

Pluspunten:

Die Chat Bot und Live Chat Funktion welche Enterprise Bot anbietet ist ein Mehrwert für unsere Kunden.

Minpunten:

Das Training des Bots ist sehr zeitaufwändig und ein stetiger Prozess.