Wat is 8x8 X Series?

Met het 8x8 Virtual Office Unified Communications-platform kunnen bedrijven van elke omvang overal en op elk apparaat de samenwerking verbeteren, met bedrijfsbrede privéchat, aanwezigheidsdetectie, softphones, webvergaderingen, video en mobiele apps voor Apple en Android. 8x8 Virtual Office integreert met toonaangevende bedrijfsoplossingen zoals Salesforce, Zendesk en NetSuite. Beschikbaar in de cloud, binnen enkele minuten ingesteld en eenvoudig te beheren vanaf elk apparaat.

Wie gebruikt 8x8 X Series?

Vertrouwd door meer dan 1 miljoen gebruikers. Toonaangevend cloudcommunicatieplatform. Flexibel voor elk bedrijf. Naadloze integratie.

Waar kan 8x8 X Series worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • 8X8
  • Gevestigd in Campbell, VS
  • Opgericht in 1987
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Nieuw-Zeeland, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Talen

Engels

Over de leverancier

  • 8X8
  • Gevestigd in Campbell, VS
  • Opgericht in 1987
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Nieuw-Zeeland, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van 8x8 X Series

8x8 X Series Software - 1
8x8 X Series Software - 2
Nog 3 andere bekijken
8x8 X Series-video
8x8 X Series Software - 1
8x8 X Series Software - 2

Vergelijk de kosten van 8x8 X Series met soortgelijke producten

8x8 X Series

US$ 15,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 14,99/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 13,99/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 29,95/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van 8x8 X Series

  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteitendashboard
  • Archiveren en retentie
  • Audio-/videovergaderen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatische nummerkiezer
  • Beheer van vergaderingen
  • Belgroepen
  • Beller-ID
  • Bellijstbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestandsoverdracht
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Call conferencing
  • Call screening
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Controle van oproepen
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • Geplande opname
  • Groepsberichten
  • IVR en spraakherkenning
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Mobiele toegang
  • On-demand opnamen
  • Online spraakoverdracht
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opnemen
  • Oproepen bijhouden
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen rapporteren
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepverdeling
  • PBX
  • Planning voor terugbellen
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • SIP-trunking
  • Samenwerking tussen meerdere gebruikers
  • Samenwerkingstools
  • Sms-berichten
  • Tekst naar spraak
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • Tweewegs audio en video
  • Vergaderen
  • Videovergaderen
  • Virtuele extensies
  • Virtuele voicemail
  • VoIP-verbinding
  • Voicemail
  • Voicemailtranscriptie
  • Voor cloudtelefoonsystemen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer

Alternatieven voor 8x8 X Series

Cloudgebaseerd communicatieplatform dat bedrijven helpt bij het beheren van oproepen, chats, evenementen, audio/video-webconferenties en het delen van schermen.
Software voor het opnemen van zakelijke gesprekken. Gratis installatie, upgrades en ondersteuning.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
Australia's Premier 13, 1300, 1800 and Smart Number Provider.
3CX is een open standaard IP-telefooncentrale met videovergaderingen, livechat en mobiele apps. Geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector Meer informatie over 3CX
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk! Ontvang je GRATIS proefversie vandaag nog! Meer informatie over CloudTalk
No matter your business communication requirement, Acefone has you covered with its bespoke cloud telephony solutions.
Unlimited Voice, SMS, Fax, Chat, Video. Fully Customizable and Scalable to fit your Needs. All with our Award-winning 24/7/365 support.
TalkChief is een zakelijk telefoonplatform dat is ontworpen om de efficiëntie van je team te verhogen met behulp van krachtige functies.
Wildix is a global provider of unified communications solutions for simpler, more secure business communications in the digital age.
BeInContact is an enterprise, 100% Cloud, Contact Center Software Omnichannel platform.
Thrio's CCaaS platform features robotic process automation, inbound/outbound voice, full omnichannel, and built-in AI tools.
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter

Reviews over 8x8 X Series

Gemiddelde score

In totaal
4,0
Gebruiksgemak
3,9
Klantenservice
3,6
Functies
4,0
Waar voor je geld
3,8

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Ashley
Ashley
Operations Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Werving en selectie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Perfect Business Phone System!!

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: We absolutely love 8x8 virtual office, we do not see a world where we would switch to a different phone software. If you are looking for a seamless phone software look no further!

Pluspunten:

8x8 virtual office is awesome! There are so many cool features to this software. We have used 8x8 for over 5 years now, customer service has always been super helpful if we ever had any issues or questions. Purchasing new phones for new employees is a breeze, and setting everything up is always straight forward! What more can you ask for? We also love that virtual office has the chat feature, we utilize this daily to chat with all of the employees. We also love that there is a app, all of the employees have this app on their phone and have been using it like their desk phone during this COVID work from home time.

Minpunten:

there are sometimes some delays, but very rarely is there any issues!

Reactie 8X8

8 maanden geleden

We're happy to see that you had a 5-Star experience at 8x8. Thanks for sharing!

Ralph
Owner in VS
Telecommunicatie, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Great product - wouldn't want to be without it.

5,0 8 maanden geleden

Opmerkingen: In general, I have been very happy with 8x8, and would not want to be without it.

Pluspunten:

Easy to use, dependable, and administering the system is one of the simplest I have done. .

Minpunten:

Nothing comes to mind; I have no suggestions.

Reactie 8X8

7 maanden geleden

Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review.

Geverifieerde reviewer
Manager of WebForms Fulfillment Implementation in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Quickly improving to be a solid calling tool

3,0 4 jaar geleden

Pluspunten:

8x8 checks all the basic boxes. It's easy to use for people who don't want to spend a lot of time getting to know the bells and whistles, but powerful enough to meet the needs to super users. Cross-platform functionality is good and the experience between desktop/mobile has recently been brought into alignment with updates 8x8 has made. The company clearly cares about it's customers too as they are happy to come onsite for training and driving user adoption.

Minpunten:

While the applications have drastically improved, a few small and large things annoy users. First, some of the interface screens still have not been updated to a high-definition visual, resulting in certain screens (like the login screen) leaving the application feeling out-dated and slightly disjointed. Second, and perhaps the biggest concern, is call quality can sometimes suffer, even with an excellent internet connection. If users experience a call breaking up, they are inclined to default back to personal phone lines and bypass 8x8 to ensure a solid call experience. This quickly erodes confidence that 8x8 can deliver a seamless call. To be fair, the call quality has been improving drastically and this issue plagues the mobile app less and less.

Jim
Jim
President in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

8x8 has been great for us

5,0 8 maanden geleden

Opmerkingen: We've been with them for about 4 years now and they've been fantastic. When we were
first with them, there were a couple of minor hiccups, especially with the android app,
but for the last 2+ years they've been rock solid and the features they add are useful and
work well.

Pluspunten:

The relatively rich chat feature, screen sharing, and ease of transferring a call or meeting from one device to another.

Minpunten:

It's not as intuitive to copy/paste out of the chat sessions and I find it difficult to archive a chat, though I may just not know how to do it as it's not something I do regularly.

Reactie 8X8

7 maanden geleden

Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star rating - it's much appreciated!

Chirag
CITO in VS
Verzekeringen, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Good alternative for Internet telephony

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: The overall experience was poor. Sales was eager to give us a free proof of concept during the discovery phase. Their billing team eagerly started invoicing us when we were not even their customers. Sales stopped answer our questions. Support wasn't useful in resolving matters. The entire process looked chaotic. 8x8 could have had a great sales cycle and they could have had a great shot it but they blew their chances.

Pluspunten:

8x8's video conferencing system was really. Their system allowed the organizer of a video conferencing meet to see each participant's talk time, which can allow the organizer or facilitator to prompt for opinion and ask a frequent talker to give others a chance to speak. This was a unique and useful feature.

Minpunten:

8x8's didn't have a great faxing solution for our needs. Their fax feature appeared to be bolted on to their unified platform and couldn't handle a large volume of faxes on a daily basis.

Reactie 8X8

8 maanden geleden

Thank you for bringing this to our attention. We're sorry you had a bad experience. We'll strive to do better.