Intuit Field Service Management ES

Wie gebruikt Intuit Field Service Management ES?

Edities gewijd aan aannemers, productie en groothandel, non-profitorganisaties, detailhandel en meer.

Wat is Intuit Field Service Management ES?

Intuit FSM ES is complete software voor buitendienstbeheer die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen voor jouw specifieke sector. Probeer het vandaag nog gratis uit.

Intuit Field Service Management ES - Details

Intuit

https://enterprisesuite.intuit.com/

-thumb
-thumb

Intuit Field Service Management ES - prijsoverzicht

Intuit Field Service Management ES heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode.


Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Intuit Field Service Management ES - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Geïnstalleerd - Mac
  • Cloud, SaaS, Web
  • Geïnstalleerd - Windows

Training

  • Webinars
  • Documentatie

Functies van Intuit Field Service Management ES

  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Contactendatabase
  • Contractbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Online Time Clock
  • Plannen
  • Routering
  • Verzendbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Field service software

  • Beheer van technici
  • Contractbeheer
  • Factureren
  • Inventarisatie
  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Software voor buitendienstbeheer

  • Contractbeheer
  • Inventarisatie
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Plannen
  • Preventief onderhoud
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Verzendbeheer
  • Work Order Creation

Bekijk de volledige lijst van Werkorder software

Intuit Field Service Management ES alternatieven

Meer alternatieven voor Intuit Field Service Management ES

Reviews van Intuit Field Service Management ES

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 3,5
Klantenservice 3
Functies 2,2
Waar voor je geld 2,7

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Michael S.
Office Manager
Professionele training en coaching, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-4-2020

"Connections"

Opmerkingen: It was a big installation and training process. Ot took a little while to be up and running efficiently

Pluspunten: Intuit enables us to keep connected. The consultants in the field the different department heads. Also invoicing is also connected.

Minpunten: Nothing I can think of. It works very well. Enables us to keep better control over consultants who are most6out of of6.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-4-2020
Danielle J.
manager
Facilitaire diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    3 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    1 /5
  • Klantenondersteuning
    1 /5
  • Waar voor je geld
    2 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    3/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-10-2020

"Not great"

Opmerkingen: We ended up switching to Service Fusion so that we could have additional features and upgrades.

Pluspunten: It is very basic, it follows a tab-type process.

Minpunten: Nothing ever changes. There are no updates. If you need help, support is very hard to get ahold of. You pay by the user license.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-10-2020
Shirley V.
Vice President, CFO
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    3 /5
  • Gebruiksgemak
    3 /5
  • Functies en functionaliteit
    2 /5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    1/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-8-2019

"I Hate this program"

Opmerkingen: I can see no benefit as far as Quickbooks goes. Everything in QB is a mess. How can I clean this mess up. Do you people have a solution to my accounting problem?

Pluspunten: 1. Scheduling the guys and they can see w/o on phones.
2. Charging the clients on site.

Minpunten: We've had this program for over 4 years and our Quickbooks is a mess.
Does not synchronize well.
When we try to enter checks on QB for deposits, the invoice does not always show up over 3/4 of the time.
I looked at QB the other day and there are so many A/P open and I know it is not true.
This is after 4 years of use. Imagine how sad I am that I choose this program for my office people.

Antwoord van de leverancier

van Intuit op 8-8-2019

Hi there, Shirley. As a company executive, the last thing you should have to worry about is having an inaccurate A/P account. You may wish to consider contacting one of our QuickBooks certified accountants, known as ProAdvisors, to assist with resolving any discrepancies in your file. The following link provides a list of available ProAdvisors in your area: https://quickbooks.intuit.com/find-an-accountant/

Thank you for taking the time to share your thoughts on the program. David, the QuickBooks Team

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-8-2019
Geverifieerde reviewer
Service Technician
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
  • Totaalscore
    2 /5
  • Gebruiksgemak
    2 /5
  • Functies en functionaliteit
    1 /5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    1 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    2/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-10-2018

"Yikes"

Pluspunten: It’s technically a field service management tool.

Minpunten: Everything. It’s poorly implemented, way overpriced, and just crusty. Features are fewer and less helpful across the board versus even the worst standalone FSM software I tried in our search.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-10-2018