Wat is Hubstaff Tasks?

Blijf op schema en krijg meer gedaan met gerichte sprints, gedetailleerde taken en visuele kanban-achtige workflows die je processen automatiseren. Combineer het met tijdregistratie van Hubstaff voor een gestroomlijnde bedrijfsvoering.

Wie gebruikt Hubstaff Tasks?

Hubstaff Tasks is voor bedrijfseigenaren en teams die niet willen dat het projectbeheer zelf ook een project wordt.

Waar kan Hubstaff Tasks worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web

Over de leverancier

  • Hubstaff
  • Opgericht in 2012
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 5 andere

Talen

Engels

prijzen van Hubstaff Tasks

Beginprijs:

US$ 5,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Hubstaff Tasks heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Hubstaff Tasks heeft een betaalde versie vanaf US$ 5,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Hubstaff
  • Opgericht in 2012
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 5 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Hubstaff Tasks

Hubstaff Tasks Software - 1
Hubstaff Tasks Software - 2
Hubstaff Tasks Software - 3
Nog 4 andere bekijken
Hubstaff Tasks-video
Hubstaff Tasks Software - 1
Hubstaff Tasks Software - 2
Hubstaff Tasks Software - 3

Functies van Hubstaff Tasks

  • Aanpasbare sjablonen
  • Bestanden delen
  • Ideeënbeheer
  • Kanban-bord
  • Projectplanning
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Workflowconfiguratie

Alternatieven voor Hubstaff Tasks

Online tijdregistratiesoftware, ideaal voor iedereen die op zoek is naar een flexibele oplossing om tijd bij te houden, het bedrijf te analyseren of facturen te verzenden aan klanten. Meer informatie over Harvest
De salonsoftware van Timely beheert je hele bedrijf vanaf elk apparaat. Beheer moeiteloos je agenda, klanten, personeel, voorraad, rapportage en meer!
Volg de tijd op jouw favoriete manier: op je computer, met behulp van een desktop-app, Google Chrome-invoegtoepassing of -webapp, of met de mobiele TimeCamp-app.
Teamwork maakt werkmanagementtoepassingen voor teams van elke omvang en uit elke sector, zodat je efficiënter, georganiseerd en tevreden kunt werken. Meer informatie over Teamwork
Todoist helpt mensen zich te organiseren, zodat ze een aangenamer en rustiger leven kunnen leiden.
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer. Meer informatie over Wrike
Bekroonde online projectmanagementsoftware met projectdashboards, Gantt-diagrammen, kanbanborden en teamsamenwerking.

Reviews over Hubstaff Tasks

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,8
Klantenservice
4,8
Functies
4,3
Waar voor je geld
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
57%
4
43%
Geverifieerde reviewer
Founder & Director in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Muziek, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Fantastic Task Management solution where time tracking is also needed

5,0 9 maanden geleden

Opmerkingen: Overwhelmingly positive, a great solution to my company's task management. Support is also very responsive.

Pluspunten:

The ability to execute detailed task management and simple workflows in Kanban style projects, with integrated time tracking (via main Hubstaff SaaS)

Minpunten:

Some missing features (e.g task templates) and integrations (e.g API connection possibilities)

Overwogen alternatieven: TimeCamp, Timely, Harvest, Clockify, Asana en Insightful

Redenen om voor Hubstaff Tasks te kiezen: Time Doctor lacked in-depth task management tools and didn't integrate well enough with external task management tools.

Overgestapt van: Time Doctor

Redenen om over te stappen op Hubstaff Tasks: Best solution to integrated time tracking and task management

Eric
owner in VS
Grafisch ontwerp, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Easy to get stated & versatile

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Being able to use it as a commutation/portal with my clients in a creative agency type capacity is fantastic. It replaces the need for many tools at one time. Using that way allows for transparency on the client end, too, since they can be notified every time we complete a Pinterest Pin Design for them or an hour of Pinterest VA work, etc.

Pluspunten:

Having tried many Project Manager tools, Hubstaff Tasks is the most drop-dead simple to get started with a simple workflow quickly. It has the core features you need to get up & running with a Kanban flow. It's easy to make a quick board either with a blank template or one their preset workflows. Very low-friction.

Minpunten:

There are a few basic things that could improve the product. Being able to Copy & Paste a whole project (or even just a card) & just re-title it would be great. I use the service as a portal for my Pinterest Pin Design clients (www.pinpals.design), so just being able to reuse the same reject over again for a new client, rather than having to create a whole new project from scratch each time would save me a lot of time each month. Also wish that the site worked a bit better on mobile. I've noticed it's too easy to drag an item out of place on touch interfaces, etc.

Overwogen alternatieven: Teamwork

Redenen om voor Hubstaff Tasks te kiezen: Easier to use for my needs, mixed with cost, & ease of on boarding clients. Also like the other products by Hubstaff.

Overgestapt van: Trello

Redenen om over te stappen op Hubstaff Tasks: For the reasons above.

Nikita
Nikita
Drupal developer in Frankrijk
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Review as standalone developer, that use Hubstaff to my clients

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: It's like Trello,.

Pluspunten:

Of course, time tracker, owned report and tasks.

Minpunten:

There's not enough functionality for standalone developer.

Reactie Hubstaff

vorig jaar

Hi Nikita, Thanks for your feedback! We would love to hear more about your feedback, Would you mind shooting me an email at [email protected] so we can discuss further what kind of functionality you are looking for? Thanks again!

Simon
Director in Zambia
Detailhandel, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Useful Product

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: Rolling out a new project & this software has allowed us to co-ordinate much easier than before.

Pluspunten:

Increased our accountability for all staff (both on site & remote). Allowed us to improve upon productivity & implement our new project.

Minpunten:

Yes, could do with a mobile app, as some features are not available when logging in via browser on mobile devices.

Reactie Hubstaff

3 maanden geleden

Hello Simon, thank you for taking the time to submit this review about your experience on Hubstaff Tasks. Indeed, at the moment, we do not have a dedicated standalone application for Hubstaff Tasks. The Hubstaff time tracking application will allow for interaction with tasks and projects from Hubstaff Tasks, provided that the two products are linked together. I will forward your suggestion for a standalone app for Tasks to be considered further, by our product team. If you do encounter any other need for assistance, feel free to reach out to our team on [email protected]

Geverifieerde reviewer
CEO in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
E-learning, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Excellent Product but no active Development

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: Love the product but hope the development continues as well.

Pluspunten:

Super fast. Templates to quickly use working workflows for task tracking. Sprints to opt-in/opt-out to as every project doesn't belong in a sprint. Asynchronous Daily standups so your team can update the status at their time.

Minpunten:

No active development. No mobile app. No webhooks / API. No integrations like Slack. No active roadmap with active customer feedback loop.

Overwogen alternatieven: Todoist

Redenen om voor Hubstaff Tasks te kiezen: When I left Todoist it didnt had Boards. Now I am considering going back to Todoist.

Overgestapt van: Todoist

Redenen om over te stappen op Hubstaff Tasks: Cost, platform speed and Time tracking.