Wie gebruikt HelpDesk?

Van beginnende startups tot wereldwijde ondernemingen, HelpDesk is geschikt voor alle bedrijven, ongeacht hun omvang of sector.

Wat is HelpDesk?

HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotities toevoegen, tickets toewijzen aan specifieke teamleden en standaardantwoorden opstellen. Om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen, versleutelt het systeem je gegevens met het 256bit SSL-protocol. HelpDesk is ontworpen om je medewerkers tijd te besparen en hen in staat te stellen het hoogste niveau van klantenservice te bieden. Moeiteloos.

HelpDesk - Details

LiveChat

https://www.helpdesk.com/

Opgericht in 2002

HelpDesk-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb

HelpDesk - prijsoverzicht

Prijsmodellen bekijken

HelpDesk heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. HelpDesk betaalde versie vanaf US$ 4,00/maand.


Beginprijs

US$ 4,00/maand Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Nee

HelpDesk - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Online

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web

Training

  • Live online
  • Documentatie

Functies van HelpDesk

  • Afdrukbeheer
  • Batchcommunicatie
  • Chatten / messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Contentbeheer
  • E-maildistributie
  • Interactieve inhoud
  • On-demand communicatie
  • Personalisatie
  • Sjabloonbeheer
  • Video-inhoud

Bekijk de volledige lijst van Customer communication management software

  • 360-gradenfeedback
  • Analyse
  • Enquêtebeheer
  • Oproepen rapporteren
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback

Bekijk de volledige lijst van Customer satisfaction software

  • Aanpasbare branding
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Documenten opslaan
  • E-mailintegratie
  • Geautomatiseerde routing
  • Integratie van sociale media
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Netwerkcontrole
  • Rapportage en analyse
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Helpdesk software

  • Auditing van problemen
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Uitgifteplanning

Bekijk de volledige lijst van Issue tracking software

  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Casusbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Enquêtebeheer
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Routering
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Klachtenbeheer software

  • Afsprakenbeheer
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Integratie van sociale media
  • Kennisbank
  • Live chatten
  • Prestatiemeetwaarden
  • Virtuele assistent
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Klantenservice software

HelpDesk alternatieven

Meer alternatieven voor HelpDesk

Reviews van HelpDesk

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,8
Klantenservice 4,8
Functies 4,4
Waar voor je geld 4,4

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Anna O.
Head of Growth
Internet, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    3 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-7-2020

"The ideal tool for Support Teams"

Pluspunten: Using this ticketing system, you can manage all of your communication with clients (emails, live chat messages, and others) in a simple and easy way. You can create ticketing lists using defined filters or tags – it helps to manage tasks between teammates. I really like the feature of adding your own notes to the ticket – thanks to that all users can see it and use it to solve the client’s problem.

Minpunten: Pricing is a bit high, so there is a possibility that startups and small companies won’t be able to afford this tool.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-7-2020
Stephen G.
I.T. Assistant
Religieuze instellingen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    3 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 14-4-2020

"Very Useful to start a Helpdesk experience"

Opmerkingen: Overall Helpdesk has been great for me to begin using a ticket system. Before we where using Helpdesk it was difficult for my team to keep track of which problems were solved and who was responsible for them, but now my agents always know what they are responsible for and they are able to see each ticket though to completion.

Pluspunten: Helpdesk is very easy to get started with and is extremely affordable compared to other options. It was very easy for me to already use our existing Helpdesk email address and give my agents a way to track their tickets. The software is very easy for my agents to understand and it is great that they can access it online anywhere.

Minpunten: I would like to see an option for omnichannel so we can respond to customers in the medium they use to first reach out rather than always have to redirect to our support email.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 14-4-2020
Vanessa D.
Customer Success Specialist
Design en ontwerp, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-1-2021

"Efficient and Easy to use!"

Opmerkingen: I love how it makes our tasks easier and we're excited to discover more of its other features that we can use in our other lines of business. :)

Pluspunten: What I liked the most about HelpDesk is that it gives us the convenience of being able to work on our tickets on an organized page, thus saving a lot of time. It's simple and so easy to use. The internal note feature ensures that everyone in the team is on the same page, resulting in a great client experience.

Minpunten: I'm still in the process of getting to know more about HelpDesk but I'm already loving it.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-1-2021
Fazal A.
Implementation & Support Specialist
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
  • Totaalscore
    3 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    3 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    3 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-1-2021

"A good tool for Customer Support"

Pluspunten: we can easily convert client messages to tickets and provide support and help documentation.

Minpunten: We didn't go along with this tool as it had fewer features and integrations.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-1-2021
Nicholas H.
Developer / Technical Support
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31-7-2020

"Easy to use!"

Pluspunten: HelpDesk is very easy to set up and start using. I find it especially helpful for some of our non-technical co-workers, compared to other support software we've used which required some extensive instructions to help onboarding coworkers.

Minpunten: Certain actions can only be done using the multiple select checkbox, for example closing a single ticket either requires you to go into the ticket and update the status, or use the multiple select checkbox to close a ticket.
The spam filter is also quite annoying, while it does block a lot of spam emails, we've missed quite a few non-spam tickets, resulting in upset clients.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31-7-2020