Wie gebruikt HelpDesk?

Van beginnende startups tot wereldwijde ondernemingen, HelpDesk is geschikt voor alle bedrijven, ongeacht hun omvang of sector.

Wat is HelpDesk?

HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotities toevoegen, tickets toewijzen aan specifieke teamleden en standaardantwoorden opstellen. Om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen, versleutelt het systeem je gegevens met het 256bit SSL-protocol. HelpDesk is ontworpen om je medewerkers tijd te besparen en hen in staat te stellen het hoogste niveau van klantenservice te bieden. Moeiteloos.

HelpDesk - Details

LiveChat

https://www.helpdesk.com/

Opgericht in 2002

HelpDesk - Prijsoverzicht

HelpDesk vanaf US$ 4,00/maand. HelpDesk heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Hieronder vindt u extra prijsinformatie voor HelpDesk.

Beginprijs

US$ 4,00/maand
Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Nee

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Training

Live online

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Online

Functies van HelpDesk

Customer communication management software
Afdrukbeheer
Batchcommunicatie
Chatten / messaging
Communicatie via meerdere kanalen
Contentbeheer
E-maildistributie
Interactieve inhoud
On-demand communicatie
Personalisatie
Sjabloonbeheer
Video-inhoud
360-gradenfeedback
Analyse
Enquêtebeheer
Oproepen rapporteren
Toezicht houden op klachten
Verzamelen van feedback
Aanpasbare branding
Beheer van IT-assets
Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Communicatie via meerdere kanalen
Documenten opslaan
E-mailintegratie
Geautomatiseerde routing
Interactie bijhouden
Kennisbankbeheer
Netwerkcontrole
Realtime chatten
Ticketbeheer
Waarschuwingen / Escalatie
Zelfserviceportal
Auditing van problemen
Dashboard
Escalatiebeheer
Kennisbankbeheer
Opdrachtenbeheer
Projectbeheer
Taakbeheer
Terugkerende problemen
Uitgifteplanning
Bewaking van sociale media
Bijhouden van klachten van klanten
Casusbeheer
Corrigerende maatregelen (CAPA)
Enquêtebeheer
Feedbackbeheer
Formulierbeheer
Klachtenclassificatie
Kwaliteitsborgingbeheer
Problemen bijhouden
Routering
Zelfserviceportal
Afsprakenbeheer
Callcenterbeheer
E-mailbeheer
Enquêtes en feedback
Integratie van sociale media
Kennisbank
Live chatten
Prestatiemeetwaarden
Virtuele assistent
Waarschuwingen / Escalatie
Wachtrijbeheer
Workflowbeheer
Zelfserviceportal

Reviews van HelpDesk

2 van 2 reviews worden weergegeven

In totaal
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Klantenservice
5/5
Functies
5/5
Waar voor je geld
5/5
Thomas V.
CTO
Computersoftware, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-8-2019

"Helpdesk"

Pluspunten: I'm very happy with Helpdesk, it solve our support problems, recommended. Like that they keep me posted when they implement some features I requested / wished through their support.

Minpunten: For now nothing particular, it's a young product, so limited in features, but they add features week by week.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-8-2019
Richard E.
Chief Executive Officer
Detailhandel, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-1-2020

"Better than the rest!"

Opmerkingen: We've used Salesforce Service Cloud, Zendesk, Groove and a slew of others. The team at Helpdesk has built a functionally rich solution that doesn't require a degree to understand how to operate. We're able to manage tickets in a clean and visually minimal environment and get information without needing to execute multiple clicks. Definitely recommend this solution for teams of all sizes.

Pluspunten: Super easy to get up and running and start managing customer support inquiries. The support team at HelpDesk is very attentive in addressing any questions.

Minpunten: Tighter integration with LiveChat when we selected the software would have been great, but that has since been rolled out.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-1-2020