Wie gebruikt HelpDesk?

Van beginnende startups tot wereldwijde ondernemingen, HelpDesk is geschikt voor alle bedrijven, ongeacht hun omvang of sector.

Wat is HelpDesk?

HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotities toevoegen, tickets toewijzen aan specifieke teamleden en standaardantwoorden opstellen. Om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen, versleutelt het systeem je gegevens met het 256bit SSL-protocol. HelpDesk is ontworpen om je medewerkers tijd te besparen en hen in staat te stellen het hoogste niveau van klantenservice te bieden. Moeiteloos.

HelpDesk - Details

LiveChat

https://www.helpdesk.com/

Opgericht in 2002

HelpDesk - Prijsoverzicht

HelpDesk heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. HelpDesk betaalde versie vanaf US$ 4,00/maand.

Beginprijs

US$ 4,00/maand
Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Nee

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Training

Live online

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Online

Functies van HelpDesk

Customer communication management software
Afdrukbeheer
Batchcommunicatie
Chatten / messaging
Communicatie via meerdere kanalen
Contentbeheer
E-maildistributie
Interactieve inhoud
On-demand communicatie
Personalisatie
Sjabloonbeheer
Video-inhoud
360-gradenfeedback
Analyse
Enquêtebeheer
Oproepen rapporteren
Toezicht houden op klachten
Verzamelen van feedback
Aanpasbare branding
Beheer van IT-assets
Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Communicatie via meerdere kanalen
Documenten opslaan
E-mailintegratie
Geautomatiseerde routing
Interactie bijhouden
Kennisbankbeheer
Netwerkcontrole
Realtime chatten
Ticketbeheer
Waarschuwingen / Escalatie
Zelfserviceportal
Auditing van problemen
Dashboard
Escalatiebeheer
Kennisbankbeheer
Opdrachtenbeheer
Projectbeheer
Taakbeheer
Terugkerende problemen
Uitgifteplanning
Bewaking van sociale media
Bijhouden van klachten van klanten
Casusbeheer
Corrigerende maatregelen (CAPA)
Enquêtebeheer
Feedbackbeheer
Formulierbeheer
Klachtenclassificatie
Kwaliteitsborgingbeheer
Problemen bijhouden
Routering
Zelfserviceportal
Afsprakenbeheer
Callcenterbeheer
E-mailbeheer
Enquêtes en feedback
Integratie van sociale media
Kennisbank
Live chatten
Prestatiemeetwaarden
Virtuele assistent
Waarschuwingen / Escalatie
Wachtrijbeheer
Workflowbeheer
Zelfserviceportal

Reviews van HelpDesk

5 van 6 reviews worden weergegeven

In totaal
4,5/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenservice
4,7/5
Functies
4/5
Waar voor je geld
4,3/5
Thomas V.
CTO
Computersoftware, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-8-2019

"Helpdesk"

Pluspunten: I'm very happy with Helpdesk, it solve our support problems, recommended. Like that they keep me posted when they implement some features I requested / wished through their support.

Minpunten: For now nothing particular, it's a young product, so limited in features, but they add features week by week.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-8-2019
Stephen G.
I.T. Assistant
Religieuze instellingen, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 14-4-2020

"Very Useful to start a Helpdesk experience"

Opmerkingen: Overall Helpdesk has been great for me to begin using a ticket system. Before we where using Helpdesk it was difficult for my team to keep track of which problems were solved and who was responsible for them, but now my agents always know what they are responsible for and they are able to see each ticket though to completion.

Pluspunten: Helpdesk is very easy to get started with and is extremely affordable compared to other options. It was very easy for me to already use our existing Helpdesk email address and give my agents a way to track their tickets. The software is very easy for my agents to understand and it is great that they can access it online anywhere.

Minpunten: I would like to see an option for omnichannel so we can respond to customers in the medium they use to first reach out rather than always have to redirect to our support email.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 14-4-2020
Karolis B.
Head of Customer service
Kansspelen en casino's, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-4-2020

"HelpDesk by LiveChat Review"

Pluspunten: Easy to use, user friendly, easy to instal

Minpunten: No reports export, No tags reports. Need more reports like live chat has

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-4-2020
Danielle A.
Non-Profit Manager
Bibliotheken, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8-4-2020

"So easy you can't pass it up!"

Opmerkingen: It's been a pleasure to use and has made my job so much easier!

Pluspunten: There is really no learning curve for using this software. From the first day you are ready to go, helping your clients, and getting feedback for your services. They are very receptive to feedback and are constantly improving the software. Love it!

Minpunten: I love it!! This software is so easy to use I don't have any complaints.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8-4-2020
Richard E.
Chief Executive Officer
Detailhandel, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-1-2020

"Better than the rest!"

Opmerkingen: We've used Salesforce Service Cloud, Zendesk, Groove and a slew of others. The team at Helpdesk has built a functionally rich solution that doesn't require a degree to understand how to operate. We're able to manage tickets in a clean and visually minimal environment and get information without needing to execute multiple clicks. Definitely recommend this solution for teams of all sizes.

Pluspunten: Super easy to get up and running and start managing customer support inquiries. The support team at HelpDesk is very attentive in addressing any questions.

Minpunten: Tighter integration with LiveChat when we selected the software would have been great, but that has since been rolled out.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-1-2020