
Wie gebruikt HelpDesk?
Van beginnende startups tot wereldwijde ondernemingen, HelpDesk is geschikt voor alle bedrijven, ongeacht hun omvang of sector.
Wat is HelpDesk?
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotities toevoegen, tickets toewijzen aan specifieke teamleden en standaardantwoorden opstellen. Om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen, versleutelt het systeem je gegevens met het 256bit SSL-protocol. HelpDesk is ontworpen om je medewerkers tijd te besparen en hen in staat te stellen het hoogste niveau van klantenservice te bieden. Moeiteloos.
HelpDesk - Details
LiveChat
https://www.helpdesk.com/
Opgericht in 2002







HelpDesk - prijsoverzicht
Prijsmodellen bekijkenHelpDesk heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. HelpDesk betaalde versie vanaf US$ 4,00/maand.
Beginprijs
US$ 4,00/maand Zie de prijsinformatie
Gratis versie
Nee
Gratis proef
HelpDesk - implementatie en ondersteuning
Ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Online
Implementatie
- Cloud, SaaS, Web
Training
- Live online
- Documentatie
Functies van HelpDesk
Customer communication management software
- Afdrukbeheer
- Batchcommunicatie
- Chatten / messaging
- Communicatie via meerdere kanalen
- Contentbeheer
- E-maildistributie
- Interactieve inhoud
- On-demand communicatie
- Personalisatie
- Sjabloonbeheer
- Video-inhoud
Bekijk de volledige lijst van Customer communication management software
Customer satisfaction software
- 360-gradenfeedback
- Analyse
- Enquêtebeheer
- Oproepen rapporteren
- Toezicht houden op klachten
- Verzamelen van feedback
Bekijk de volledige lijst van Customer satisfaction software
Helpdesk software
- Aanpasbare branding
- Beheer van IT-assets
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Documenten opslaan
- E-mailintegratie
- Geautomatiseerde routing
- Integratie van sociale media
- Interactie bijhouden
- Kennisbankbeheer
- Macro's/reacties via sjablonen
- Netwerkcontrole
- Rapportage en analyse
- Realtime chatten
- Ticketbeheer
- Toegang en controle op afstand
- Waarschuwingen / Escalatie
- Workflowconfiguratie
- Zelfserviceportal
Issue tracking software
- Auditing van problemen
- Dashboard
- Escalatiebeheer
- Kennisbankbeheer
- Opdrachtenbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Terugkerende problemen
- Uitgifteplanning
Klachtenbeheer software
- Bewaking van sociale media
- Bijhouden van klachten van klanten
- Casusbeheer
- Corrigerende maatregelen (CAPA)
- Enquêtebeheer
- Feedbackbeheer
- Formulierbeheer
- Klachtenclassificatie
- Kwaliteitsborgingbeheer
- Problemen bijhouden
- Routering
- Zelfserviceportal
Klantenservice software
- Afsprakenbeheer
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Enquêtes en feedback
- Integratie van sociale media
- Kennisbank
- Live chatten
- Prestatiemeetwaarden
- Virtuele assistent
- Waarschuwingen / Escalatie
- Wachtrijbeheer
- Workflowbeheer
- Zelfserviceportal
HelpDesk alternatieven
Meer alternatieven voor HelpDeskReviews van HelpDesk
Lees alle reviewsTotaalscore
Gemiddelde score

Anna O.
-
Totaalscore5 /5
-
Gebruiksgemak5 /5
-
Functies en functionaliteit5 /5
-
Klantenondersteuning5 /5
-
Waar voor je geld3 /5
-
Waarschijnlijkheid van aanbeveling
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 24-7-2020
"The ideal tool for Support Teams"
Pluspunten: Using this ticketing system, you can manage all of your communication with clients (emails, live chat messages, and others) in a simple and easy way. You can create ticketing lists using defined filters or tags – it helps to manage tasks between teammates. I really like the feature of adding your own notes to the ticket – thanks to that all users can see it and use it to solve the client’s problem.
Minpunten: Pricing is a bit high, so there is a possibility that startups and small companies won’t be able to afford this tool.
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 24-7-2020
Stephen G.
-
Totaalscore5 /5
-
Gebruiksgemak4 /5
-
Functies en functionaliteit3 /5
-
Klantenondersteuning5 /5
-
Waar voor je geld4 /5
-
Waarschijnlijkheid van aanbeveling
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 14-4-2020
"Very Useful to start a Helpdesk experience"
Opmerkingen: Overall Helpdesk has been great for me to begin using a ticket system. Before we where using Helpdesk it was difficult for my team to keep track of which problems were solved and who was responsible for them, but now my agents always know what they are responsible for and they are able to see each ticket though to completion.
Pluspunten: Helpdesk is very easy to get started with and is extremely affordable compared to other options. It was very easy for me to already use our existing Helpdesk email address and give my agents a way to track their tickets. The software is very easy for my agents to understand and it is great that they can access it online anywhere.
Minpunten: I would like to see an option for omnichannel so we can respond to customers in the medium they use to first reach out rather than always have to redirect to our support email.
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 14-4-2020

Vanessa D.
-
Totaalscore5 /5
-
Gebruiksgemak5 /5
-
Functies en functionaliteit5 /5
-
KlantenondersteuningZonder beoordeling
-
Waar voor je geldZonder beoordeling
-
Waarschijnlijkheid van aanbeveling
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 30-1-2021
"Efficient and Easy to use!"
Opmerkingen: I love how it makes our tasks easier and we're excited to discover more of its other features that we can use in our other lines of business. :)
Pluspunten: What I liked the most about HelpDesk is that it gives us the convenience of being able to work on our tickets on an organized page, thus saving a lot of time. It's simple and so easy to use. The internal note feature ensures that everyone in the team is on the same page, resulting in a great client experience.
Minpunten: I'm still in the process of getting to know more about HelpDesk but I'm already loving it.
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 30-1-2021
Fazal A.
-
Totaalscore3 /5
-
Gebruiksgemak5 /5
-
Functies en functionaliteit3 /5
-
Klantenondersteuning5 /5
-
Waar voor je geld3 /5
-
Waarschijnlijkheid van aanbeveling
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 27-1-2021
"A good tool for Customer Support"
Pluspunten: we can easily convert client messages to tickets and provide support and help documentation.
Minpunten: We didn't go along with this tool as it had fewer features and integrations.
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 27-1-2021
Nicholas H.
-
Totaalscore4 /5
-
Gebruiksgemak5 /5
-
Functies en functionaliteit4 /5
-
KlantenondersteuningZonder beoordeling
-
Waar voor je geldZonder beoordeling
-
Waarschijnlijkheid van aanbeveling
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 31-7-2020
"Easy to use!"
Pluspunten: HelpDesk is very easy to set up and start using. I find it especially helpful for some of our non-technical co-workers, compared to other support software we've used which required some extensive instructions to help onboarding coworkers.
Minpunten:
Certain actions can only be done using the multiple select checkbox, for example closing a single ticket either requires you to go into the ticket and update the status, or use the multiple select checkbox to close a ticket.
The spam filter is also quite annoying, while it does block a lot of spam emails, we've missed quite a few non-spam tickets, resulting in upset clients.
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 31-7-2020