Wie gebruikt deze software?

Voor teams in ondernemingen (niet alleen maar projectmanagers) die al hun werk moeten beheren (via waterval, Agile of anderszins) op één slimme, verbonden locatie.

Gemiddelde scores

958 beoordelingen
  • In totaal 4.5 / 5
  • Gebruiksgemak 4 / 5
  • Klantenservice 4.5 / 5
  • Functies 4 / 5
  • Waar voor je geld 4 / 5

Productgegevens

  • Gratis versie Nee
  • Gratis proefversie Nee
  • Implementatie Cloud, SaaS, Web
    Mobiel - iOS native
    Mobiel - Android native
  • Training Persoonlijk
    Live online
    Webinars
    Documentatie
  • Ondersteuning 24/7 (contact met medewerker)
    Kantooruren
    Online

Leveranciergegevens

  • Workfront
  • http://www.workfront.com
  • Opgericht in 2001

Over Workfront

Workfront is het eerste moderne platform voor werkmanagement dat op één plek zowel de obstakels om werk gedaan te krijgen weghaalt als het werk organiseert en versnelt. Workfront beheert projecten en integreert tools, teams en hele ondernemingen zodat teams kunnen samenwerken, bedrijfsmiddelen beheren en zicht krijgen op elk aspect van hun workflow. Workfront is ontworpen met mensen in het achterhoofd en helpt hen hun beste werk te leveren, zodat ondernemingen kunnen gedijen.

Functies van Workfront

  • CRM
  • Factureren
  • Financieel beheer
  • Inkoop
  • Leveranciersbeheer
  • Marketingmanagement
  • Orderbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Plannen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Projectbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Contactendatabase
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailmarketing
  • Kanaalbeheer
  • Leads beheren
  • Meerdere campagnes
  • Beheer van problemen
  • Fouten bijhouden
  • Mijlpalen bijhouden
  • Ondersteuning van agile-software
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Priorisering
  • Resourcebeheer
  • Roadmaps van producten
  • Scrum-ondersteuning
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Vereistenbeheer
  • Aanpasbare sjablonen
  • Agile-methodiek
  • Budgetbeheer
  • Gantt-grafieken
  • Ideeënbeheer
  • Kanban-bord
  • Klantenportal
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Mijlpalen bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Resourcebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Traditionele methodologieën
  • Beheer van problemen
  • Budgetbeheer
  • Dashboard
  • Mijlpalen bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Resourcebeheer
  • Samenwerking
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Vereistenbeheer
  • Beheer van bezettingsgraad
  • Capaciteitsbeheer
  • Gefilterd zoeken
  • Gegevensvisualisatie
  • Personeelsplanning
  • Slepen en neerzetten
  • Toewijzing van resources
  • Vaardigheden bijhouden
  • Voorspellen van de vraag
  • Brainstormen
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Discussieforums
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Taakbeheer
  • Versiebheer
  • Videovergaderen
  • Beheer van terugkerende taken
  • Gamification
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mobiele toegang
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Samenwerkingstools
  • Spreadsheetweergave
  • Subtaken maken
  • Takenbordweergave
  • Takenlijstweergave
  • Tijd bijhouden
  • Aanpasbaar dashboard
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Compliance bijhouden
  • Documentbeheer
  • Formulierbeheer
  • Grafische workfloweditor
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • No-code
  • Taakbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Workflowconfiguratie

De nuttigste reviews van Workfront

PMO take on Workfront

Beoordeeld op 8-5-2019
Sara T.
Project Manager
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: I am a champion of Workfront for my company, although I am a SME/admin and not responsible for the day to day Workfront use, it was a great experience begin involved in the implementation and owning one of the workstreams. Workfront lets you become a SME and get to know the system so easily, without constantly changing it (or providing straight forward changes that do not interrupt your day to day work.

Pluspunten: Going from using four different platforms to manage the intake, planning and execution of projects
(ServiceNow, excel, Smartsheet and Microsoft Project) down to 1 single platform has been a life saver for the teams that I am on for my company. We were able to train our submitters on one system, built our own workflows, and then turned around and trained our PM's on the same system. One Pro I love is that we can make changes and enhancements on the drop of a hat (well, with planning and thought ahead of time), versus ServiceNow, where it took us 2-3 minutes to simply change a field name. I also enjoy the time and attention that Workfront has given to my company, they listen well and problem solve along side us, not just for us,

Minpunten: We are still in the Legacy Resource Planner because we have set up our job roles for each team, so the legacy system lets us set capacity estimates when planning projects (for example, Our Integration team is all under Integration job role, but we allocated 10% of their time in our resource planner towards discretionary projects, which allows us to better plan and prioritize this huge bucket of work). There is no way for us to set capacity %'s for job roles in the new system, without creating new job roles.

Big Fan

Beoordeeld op 7-5-2019
Marketing Project Manager
Vrije tijd, reizen en toerisme, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
4 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
4 / 5
Klantenondersteuning
4 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: I started as a planner and then got promoted to a Marketing Project Manager and became the System Admin. Over time I've noticed people staying on track of their assignments better and knowing overall deadlines. Also all communication for the project lives in one place for everyone on the project, so you don't have to be worried about falling out of the loop via emails like before. User adoption is up thanks to great boot camp training for me as a system admin.

Pluspunten: I really like the organizational elements. Building templates takes a lot of time, but once they're built, it makes it easy for bulk editing and converting requests into projects. When it was first implemented, the company wasn't on board outside of the Marketing department. After attending Admin Boot Camp, I created a staff training program and now user adoption is much higher. I especially love the legacy of projects. You can refer to previous years for recurring events/projects. Your support team is very nice and professional. Lately your team has offered calls after submitting tickets which I greatly appreciate it. It makes it much clearer on both ends. Also love that all documents, updates, etc. live in one place and not in dozens of offline emails!

Minpunten: The new Home isn't fantastic. There are still a lot of limitations, so the number of clicks are still the same as the legacy version. For example, if they want to refer to a document in the task, they have to click into the task. Also, there's difficulty in seeing all updates made in the task so if you need to reply to a thread, you can't do it. At least our users can't.

Lees meer reviews