Synder

Synder

door CloudBusiness

Wie gebruikt Synder?

QuickBooks-gebruikers met PayPal, Stripe of Square: bedrijfseigenaren, boekhoudprofessionals en boekhouders.

Wat is Synder?

Synchroniseer je factuurbetalingen via PayPal, Stripe en Square, betalingen, terugbetalingen, winkelwagenbetalingen, uitgaven en uitbetalingen (Stripe) met QuickBooks. Het is niet nodig om afzonderlijke apps te installeren om elk betalingssysteem te synchroniseren, alles wat je nodig hebt en nog veel meer is al aanwezig.

Synder - Details

CloudBusiness

https://cloudbusinesshq.com/

Opgericht in 2016

Synder - Prijsoverzicht

Synder vanaf US$ 15,99/maand. Synder heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Hieronder vindt u extra prijsinformatie voor Synder.

Beginprijs

US$ 15,99/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Training

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van Synder

Software voor accountants
Bijhouden van vervaldatums
Documentbeheer
Factureren
Goedkeuringswerkstroom
Klantenbeheer
Klantenportal
Personeelsbeheer
Projectbeheer
Tijd bijhouden
Voor accountancybedrijven

Reviews van Synder

5 van 130 reviews worden weergegeven

In totaal
4.8/5
Gebruiksgemak
4.7/5
Klantenservice
4.9/5
Functies
4.8/5
Waar voor je geld
4.8/5
Michael M.
Owner/ProAdvisor
Administratie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-5-2019

"Simple Time Saver"

Opmerkingen: Importing/Posting Stripe activity into QBO for my client.

Pluspunten: The ease of setup. The fact you can import past transactions to save hours of time.

Minpunten: I have not found anyting yet - just started using.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-5-2019
Enid N.
Treasurer, Board of Trustees
E-learning, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-2-2020

"Intuit should be grateful this company exists"

Opmerkingen: Compared to the desktop version, Quickbooks online is a hot mess. It is probably fabulous for a tiny business or individual entrepreneur. But our online educational non-profit is obviously far too complicated for their programmers. Our transactions are through PayPal, Square, and Stripe. With the online version of Quickbooks - you cannot get a good import from these major providers unless you purchase Synder. At least the programmers at Synder know how to get it done and get it done right. Every question I have asked has been immediately answered with the right information that I needed. The program itself works like a charm.

Pluspunten: As I told [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] the last time I asked for his help importing PayPal and Stripe - This service is the only reason I'm not on tranquilizers while trying to work with Quickbooks online. The Synder app is logical, well thought out and works - in other words, everything that Quickbooks online is not.

Minpunten: At the moment I'm so grateful it exists I cannot think of a con.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-2-2020
Erika N.
Virtual Controller
Administratie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-2-2020

"Excellent software"

Opmerkingen: I needed to automatize the entry from Stripe to QBO to avoid the manual entry and bank fee reclassification. Synder take care everything for me and the reconciliation is very easy.

Pluspunten: Easy to set up and connect to QBO and support is fantastic. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is wonderful and have a lot knowledge about the software and how works. He take care my issue immediately and show me how make the corrections etc.

Minpunten: I like everything. I don't have any that i don't like

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-2-2020
Jadon L.
president
Filantropie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    5/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 28-5-2019

"review"

Opmerkingen: bookkeeping and accounting. much neede tool to expedite our needs

Pluspunten: The tool is very easy to use. I was up and running within minutes

Minpunten: nothing. I had a very successful time integrating the app into our normal bookkeeping records

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 28-5-2019
Caleb S.
Owner
Restaurants, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-1-2020

"Great Sync App and customer service"

Pluspunten: Accurate transaction syncs. Great customer service. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was of great help.

Minpunten: The transfer app is a little on the expensive side.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-1-2020