Wie gebruikt Boost.ai?

Bankwezen, financiële diensten, verzekeringen, telecommunicatie, nutsbedrijven, openbare sector, e-commerce, energie, interne ondersteuning, HR en overheidsinstanties.

Wat is Boost.ai?

Conversationele, op AI gebaseerde software om virtuele agenten te creëren die de klantenservice en interne ondersteuningskanalen automatiseren, de efficiëntie van menselijke agenten verbeteren en inkomsten genereren via online gesprekken.

Implementeer een transformerende klantervaring binnen dagen en niet weken, gebouwd op een basis van het hoogste niveau van NLU (Natural Language Understanding). De verfijning van het NLU zorgt ervoor dat virtuele agenten van boost.ai duizenden gebruikersintenties aankunnen zonder dat de resolutie daalt.

Boost.ai - Details

Boost.ai

https://www.boost.ai

Opgericht in 2016

Boost.ai-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Boost.ai - prijsoverzicht

Prijsmodellen bekijken

Boost.ai heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode.


Gratis versie

Nee

Boost.ai - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • 24/7 (contact met medewerker)

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web

Training

  • Persoonlijk
  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie

Functies van Boost.ai

  • Chatbot
  • Codevrije ontwikkeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Contextafhankelijke richtlijnen
  • Intentieherkenning
  • Live chatten
  • Rapportage en analyse
  • Sentimentanalyse
  • Spraakherkenning
  • Spraaksynthese
  • Voor meerdere talen
  • Voor ontwikkelaars
  • Vooraf geconfigureerde bot

Bekijk de volledige lijst van Chatbot software

Boost.ai alternatieven

Meer alternatieven voor Boost.ai

Reviews van Boost.ai

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,8
Klantenservice 4,7
Functies 4,7
Waar voor je geld 4,6

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Marcos daniel M.
Co Founder
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-5-2020

"Robust conversational AI platform that help us build advance virtual agents without coding"

Opmerkingen: Boost.ai helped us (Wize AI) support the Baltic languages (Estonian, Latvian, Lithuanian, Russian) when almost no international companies wanted to do it, for conversational AI solutions.

Pluspunten: The platform is easy to master as the e-learning material is well developed and easy to digest. All the existing features offer us the capability to govern the virtual agents and control what happen during the conversations with citizens and customers. There is no black box. I also appreciate a lot the number of reports and analytics boost.ai has. I can see that our customers are taking advantage of the self-learning features (the platform suggests what intents we should add and even training data we can use) and integration with existing human chat solutions.

Minpunten: Even though boost.ai platform offers many pre-made virtual agents or modules (for banks, insurance, telco, municipalities, COVID-19 crisis, HR) I believe that customers will benefit even more if there are more pre made agents (some for specific roles) available.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-5-2020
Michael F.
Country Manager
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-4-2020

"Virtual assistants"

Opmerkingen: We have currently implementing for two cases and a third is soon coming up. Impressed by the results obtained from only a limited amount of training rounds with the software.

Pluspunten: The ease of use
Particularly great on Nordic languages
The user interphase
The quality Assurance during the training sessions

Minpunten: It would be great to have a multi tenant user interphase making more developers working simultaneously.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-4-2020
Geverifieerde reviewer
VP, Partnerships
Computersoftware, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    4 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-5-2020

"Virtual Assistant"

Opmerkingen: Positive overall experience. Great team, with very responsive PMs and partner resources.

Pluspunten: Pre-built modules within the sectors it was needed. Clean interface with easy to access tutorials.

Minpunten: Too early to say. The collaboration is still in it's early stages, but so far there isn't anything which stands out as a deficiency.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-5-2020
Soren N.
Head of Commercial
Informatietechnologie en -diensten, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-5-2020

"Amazing value for money"

Opmerkingen: Boost.ai help reduce the traffic to the expensive contact centres by giving customers access to an intelligent chatbot. Boost.ai are easy to work with and provide value within three months.

Pluspunten: This product is very easy to set-up and easy to learn for our employees. It has a great business case and the AI is truly amazing.

Minpunten: If I have to say something negative then it is a lack of communication with regards to the product road-map.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-5-2020
Markus M.
Consultant
Managementconsulting, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-6-2020

"The best conversational AI on the market"

Opmerkingen: More efficient customer service with higher service level and better customer engagement and experience.

Pluspunten: The best NLP capabilities of the chatbot solutions on the market and easy to develop and implement.

Minpunten: The solution could be more configurable for the admins/developers and the pricing is also reflecting the quality of the solution.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-6-2020