WinTeam

WinTeam

door TEAM Software

Wie gebruikt WinTeam?

Het bedient schoonmaak- en beveiligingscontractanten met verspreide personeelsbestanden.

Wat is WinTeam?

Vergeet meerdere softwaretoepassingen, onhandige gegevensimport en aangepaste interfaces. WinTeam is ontworpen om schoonmaak- en beveiligingscontractanten een holistische manier te bieden om de prestaties te meten en het dagelijkse financiële, operationele en personeelsbeheer te automatiseren.

WinTeam - Details

TEAM Software

https://teamsoftware.com

Opgericht in 1989

WinTeam - Prijsoverzicht

WinTeam heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode. Hieronder vindt u extra prijsinformatie voor WinTeam.

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Nee

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Functies van WinTeam

Aanwezigheidsregistratie software
FMLA bijhouden
Kalenderbeheer
Overurenberekening
Personeelsplanning
Rapportage en analyse
Tijd bijhouden
Zelfserviceportal
Accountancybedrijven
Beheer van vaste activa
Belastingbeheer
Debiteuren
Factureren
Fondsadministratie
Inkooporders
Nonprofits
Onkosten bijhouden
Overheidsinstellingen
Payrollbeheer
Projectadministratie
Toetsing van bankgegevens
CRM
Factureren
Financieel beheer
Inkoop
Leveranciersbeheer
Marketingmanagement
Orderbeheer
Personeelsbeheer
Plannen
Prestatiemeetwaarden
Projectbeheer
Tijd en onkosten bijhouden
Trainingsbeheer
Voorraadbeheer
Activiteit-/nieuwsfeed
Audio-/videovergaderen
Bestanden delen
Blogs
Chatten / messaging
Enquêtes en feedback
Evenementenkalender
Kennisbeheer
Nieuwsbrievenbeheer
Personeelslijst
Biedingsbeheer
Enquêtes en feedback
Factureren
Klantenbeheer
Kwaliteitscontrole
Mobiele toegang
Payrollbeheer
Personeelsplanning
Tijd bijhouden
Voorraadbeheer
Werkorderbeheer
1099-voorbereiding
Afstemmen van inkooporders
Cashbeheer
Controle van goedkeuringsbeheer
Elektronische geldoverdracht
Factuurverwerking
Fraudedetectie
Gegevensextractie
Leveranciersbeheer
Terugkerende betalingen
Tijdsverloop van openstaande facturen bijhouden
Uitschrijven van cheques
Waarschuwing bij dubbele betaling
Cheques verwerken
Debiteurengrootboek
Factureren
Gedeeltelijke betalingen
Klantenverhalen
Online betalingsverwerking
Terugkerende facturering
Tijdsverloop van openstaande facturen bijhouden
Verwerking van ACH-betalingen
Verwerking van overbetaling
Verzamelingenbeheer
Activabeheersysteem voor bedrijven
CRM
Distributiebeheer
Financieel beheer
HR-beheer
Inkooporderbeheer
Magazijnbeheer
Orderbeheer
Projectbeheer
Rapportage en analyse
Supply-chainbeheer
Voorraadbeheer

De leverancier heeft deze informatie niet opgegeven.

Belastingbeheer
Budgettering en prognoses
Cashbeheer
Consolidering / Roll-up
Financiële verslaglegging
Inkomstenverantwoording
Projectbeheer
Risicobeheer
Valutabeheer
Vermogensbeheer
360-gradenfeedback
Aanstellen (van personeel)
Beheer van verlofuren
Beheer van voordelen
Payrollbeheer
Prestatiebeheer
Schadevergoedingsbeheer
Tijd- en aanwezigheidsbeheer
Volgen van sollicitanten
Werknemersdatabase
Werknemersprofielen
Wervingsbeheer
Zelfserviceportal
Geautomatiseerde planning
Geplande distributie
Messaging
Mobiele toegang
Online tijdklok
Payrollbeheer
Rapportage en analyse
Resourcebeheer
Wisselen van dienst
Afspraakplanning
Faciliteitsplanning
Geautomatiseerde planning
Groepsplanning
Klasplanning
Multilocatie
Personeelsplanning
Realtime planning
Reserveringsbeheer voor kamers
Resources plannen
Waarschuwingen/Meldingen
401(k) tracking
Afdrukken van cheques
Beheer van voordelen
Directe storting
Loonadministratierapportage
Loonbeslag
Meerdere landen
Meerdere staten (alleen VS)
Naleving van fiscale wetgeving
Outsourcing van salarisadministratie
Vakantie en verlof bijhouden
W-2/1099-voorbereiding
Zelfserviceportal
Biometrische herkenning
Messaging
Mobiele toegang
Online ponskaart
Payrollbeheer
Ponskaart
Rapportage en analyse
Roosterbeheer
Vakantie en verlof bijhouden
Werknemers bijhouden
Werkstations bijhouden
Ziekteverlof bijhouden
Beheer van onderaannemers
Budgettering/prognoses
Levenscyclusbeheer van personeel
Personeelsplanning
Prestatiemeetwaarden
Tijd- en aanwezigheidsbeheer
Vaardigheden bijhouden
Variabele werkkrachten
Werkprognoses
Wervingsbeheer

Reviews van WinTeam

5 van 83 reviews worden weergegeven

In totaal
4.4/5
Gebruiksgemak
4/5
Klantenservice
4.6/5
Functies
4.1/5
Waar voor je geld
4.1/5
Tracie B.
President
Facilitaire diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-4-2019

"Great software to run my entire business"

Opmerkingen: Overall, Winteam has helped me streamline my back office, while also controlling things in the field. It has saved me money by allowing me to in-house payroll and by preventing the timecard errors we used to have when our employees were filling out timecards by hand. The alert system allows me to know if a building is not being cleaned, so that one of my supervisors can handle the issue before the customer opens in the morning, so that we never have a client going without service, even if their regular cleaner can't get there.

Pluspunten: I love that Winteam designed a software specifically for my industry. From estimates & scheduling to timekeeping, payroll and invoicing, and even benefits management tools, this software can handle every aspect of my commercial janitorial company.

Minpunten: I would find it very helpful if all reports were able to be printed. Not only do I find it a bit difficult to design custom reports, but some things simply cannot be printed. Also, the accounting piece is not as simple as something like Quickbooks. I can really drill down into the nitty-gritty of every aspect of my company, but I need my accountant to help me do it!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-4-2019
Alex R.
Accountant
Facilitaire diensten, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-6-2019

"Winteam in review"

Opmerkingen: Overall, Winteam is great but there is always room for improvement. This being my first office job using a software based system, winteam has helped me succeed way better than the older software my company used to have.

Pluspunten: I enjoy the simplicity when it comes to navigating certain aspects of the system. I also enjoy finding out new ways to complete tasks more efficiently and sharing with the rest of my team. This software has helped save hundreds of hours when analyzing and entering data.

Minpunten: There were a few things that felt like they were finished half way before the software was released. For example, the PO and AP Invoice sections need to be linked better to let you know when a PO already has an invoice and when the PO has been fulfilled to avoid going over the PO amount. Similar to the AR Invoice Review tab, there should be a way to review what invoices are under that PO and the amount remaining, invoiced and over/under when the PO has reached its expiration date.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-6-2019
Deborah B.
Payroll Manager
Beveiliging en opsporing, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-9-2019

"There are enhancements I'd like to see implemented"

Opmerkingen: WinTeam is our all-in-one platform for human resources, accounting, and operations. We're highly satisfied.

Pluspunten: The payroll module for WinTeam is the best I've used in a 20+ year career of processing payroll. Ease of data import from scheduling, ease of processing deductions, ability to revise checks at the batch review level - all of those functions are vital to our processing flow and are greatly appreciated.

Minpunten: There are AR issues that I've discussed with Team tech support over 12 years that we'd like to see addressed at some point, such as the ability to search for an invoice by amount and also the ability to print an invoice to reflect partial payments/balance due.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-9-2019
Tom R.
Controller
Facilitaire diensten, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    5/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-3-2019

"What is not new"

Opmerkingen: Team has a good mobile application for payroll logging. This is not unique today with a lot of competition and user interfaces that are just as robust or more so than Team.

Pluspunten: integrated package with a mobile platform that ties payroll with accounting functions.

Minpunten: Lack of HR package and the partner is not a viable solution. Platforms need to be updated with emphasis on user ease with analytical capability in all applications. BI is not a solution and requires the software provider to work with users to develop analytical reports. Of course that is also an opportunity to charge the user additional fees for something that should be part of the package. This is very yesterday in feel and use. Other software platforms are more robust and have many more features as a standard.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-3-2019
Leah S.
Acct and HR manager
Facilitaire diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-3-2019

"One system for everything "

Opmerkingen: We started using Team when before we were using 3 or 4 different programs to conduct business and keep track administratively. We often had to enter data 2-3 times. We had spreadsheets that worked well enough but to was all a bit clumsy and overly redundant, not to mention prone to error. We’ve used Team for about 6 years now and now everything “talks” to each other- payroll integrates with work tickets, benefits are programmed in, we can track for bonus metrics without a separate system, etc. We can compare financial projections to actuals and have control of our P&Ls. We love it and keep learning more that we can do to make our business more efficient.

Pluspunten: We can use one software for everything and it all talks to each other. Also, we have been able to go from paper based to electronically based- completely! No more timesheets. They clock in with the phone. The list goes on!

Minpunten: On the accounting side- everything we need is there but it’s a lot less automated than say quickbooks as the software as a whole is not an accounting software. Just takes some time to learn.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-3-2019