Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Operate?

Operate is speciaal gebouwde software voor werkruimtebeheer voor het beheren van cruciale dagelijkse coworking- en flexibele werkruimteactiviteiten. Met het end-to-end ERP-systeem van Operate dat is gebouwd voor ambitieuze operators met meerdere locaties, kunnen belanghebbenden complexiteit wegnemen, realtime inzicht krijgen, de ledenervaring verbeteren en het boeken, kopen en factureren van services vergemakkelijken.

Wie gebruikt Operate?

Operate is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van je werkruimte terwijl deze groeit. Het bekroonde platform voor werkplekbeheer is ontworpen voor operators van flexibele werkplekken van één tot meerdere locaties.

Operate Software - 1
Operate Software - 2
Operate Software - 3
Operate Software - 4
Operate Software - 5

Twijfels over Operate? Vergelijk met een populair alternatief

Operate

Operate

4,0 (3)
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
14
8
4,0 (3)
3,3 (3)
3,7 (3)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
195
Geen integraties gevonden
4,5 (35)
4,5 (35)
4,5 (35)

Andere goede alternatieven voor Operate

Spacewell
Functies met hoogste score
Documenten opslaan
Waarschuwingen/escalatie
Werkorderbeheer
FMS:Workplace
Functies met hoogste score
Kamers reserveren
Plattegronden
Ruimtebeheer
Smartway2
Functies met hoogste score
Kamers reserveren
Online reserveren
Werkplekreservering
Common Areas
Functies met hoogste score
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
anny
Functies met hoogste score
Afsprakenbeheer
Kalenderbeheer
Online reserveren
Tango
Functies met hoogste score
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
WorkInSync
Functies met hoogste score
Rapportage van bezettingsgraad
Waarschuwingen/Meldingen
Werknemersdatabase
Witco
Functies met hoogste score
Kamers reserveren
Online reserveren
Planning beschikbare ruimtes
Envoy
Functies met hoogste score
Bezoekers bijhouden
Self check-in/check-out
Waarschuwingen/Meldingen

Reviews over Operate

Gemiddelde score

In totaal
4,0
Gebruiksgemak
4,0
Klantenservice
3,7
Functies
4,0
Prijs-kwaliteitverhouding
3,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

4
100%
Nir
CE in Israël
Commercieel vastgoed, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

My Review

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: I will be happy to discuss further in a call .

Pluspunten:

The Software is easy to use . I like that the system supports the full costumer journey ( Lead > Tour > Opportunity > singed agreement . I also appreciate our Account manager ( [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] ) support and service .

Minpunten:

the APP doesnt work good for us in most of the locations . Sorting issues take a lot of time with the development team . I miss an online signage option . The "shelf" reports are not easy to use , for example i cannot sum amounts when i convert them to excel as the cells are defined in a special way . [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] mentioned this will be sorted but again too long to wait ... The system does not support Events registration , we need to use additional sofware and pay more money to have that ( community event ect ) . We are also using an extra system for mailing . I believe the need of the Coworking providers are quite clear and you can have all the solutions under the same roof .

Wendy
HR/Organizational Development in VS
Vastgoed, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Transitioning to Operate

4,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: TBD.

Pluspunten:

Operate surpasses the competition that we reviewed in their extensive knowledge base and guide videos. They also have a great chat feature that stores previous chats and allow for easy recall of similar questions. The workflows are intuitive and easy to follow. They system has a very robust portal that is very client centric. It also has extensive Reporting features.

Minpunten:

The onboarding process takes far too long and requires too much critical work to be accomplished by people (customers) new to the system. It causes delays and work that has to be done and redone which ultimately leads to frustration. Also not all the features work with our systems or processes. We are not completely launched so my feedback is really pertinent only to system comparison and onboarding experience.

Richard
Accounts Manager in VK
Vastgoed, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Comprehensive product

4,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

Full reporting structure, API integration, complex workflow procedures can be utilised to streamline processes

Minpunten:

Price points for higher versions and add-on products is high. Lead system could be streamlined/improved.

Software gevonden in