Wat is Locobuzz?

Locobuzz is a unified customer experience platform that converges technologies like Artificial Intelligence, Machine Learning, Big Data, Analytics to help brands forge stronger relationships with their customers and increase their lifetime value. We connect organisations with their customers across a spectrum of digital channels and leverage analytics and automation to increase efficiency across business processes and create a seamless experience for customers.

Wie gebruikt Locobuzz?

We provide a technology platform to help you win, retain and delight customers. We leverage AI, analytics, big data and automation to manage your customer experience.

Waar kan Locobuzz worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel)

Over de leverancier

  • Locobuzz Solutions
  • Opgericht in 2015
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, India, Indonesië, Maleisië, Nieuw-Zeeland en nog 7 andere

Talen

Arabisch, Duits, Engels, Hindi, Iers en nog 4 andere

Over de leverancier

  • Locobuzz Solutions
  • Opgericht in 2015
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, India, Indonesië, Maleisië, Nieuw-Zeeland en nog 7 andere

Talen

Arabisch, Duits, Engels, Hindi, Iers en nog 4 andere

Video's en afbeeldingen van Locobuzz

Locobuzz Software - 1
Locobuzz Software - 2
Locobuzz Software - 3
Nog 4 andere bekijken
Locobuzz-video
Locobuzz Software - 1
Locobuzz Software - 2
Locobuzz Software - 3

Vergelijk de kosten van Locobuzz met soortgelijke producten

Locobuzz

N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Locobuzz

  • AI/machine learning
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Antwoordbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Bewaking van sociale media
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Chatbot
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Concurrenten volgen
  • Contactenbeheer
  • Dashboard
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Integratie van sociale media
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Klantenbinding
  • Leads vastleggen
  • Live chatten
  • Merken volgen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en analyse
  • Realtime meldingen
  • Reviews controleren
  • Samenwerkingstools
  • Sentimentanalyse
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Sociale media monitoren
  • Sociale profielen van klanten
  • Spraakherkenning
  • Tekstanalyse
  • Trefwoorden bijhouden
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen/Meldingen

Alternatieven voor Locobuzz

Helpt bedrijven met het verzamelen, volgen en marketen van klantbeoordelingen om de online reputatie te beheren en de klantervaring te verbeteren.
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM
Sociale mediamarketing en klantbelevingsbeheer op één eenvoudig te gebruiken platform.
Software die bedrijven helpt bij het beheren van en reageren op beoordelingen, het verbeteren van waarderingen en rangschikkingen en het ontdekken van belangrijke klantinzichten.
Het platform biedt ondernemingen kosteneffectieve conversationele AI-oplossingen via chat, e-mail en spraak om de interactie met klanten te transformeren. Meer informatie over Enterprise Bot
An omnichannel CRM life sciences platform built on Microsoft Cloud for healthcare.
Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
Facelift Cloud is een gecertificeerde softwareoplossing met alle componenten voor professionele social media marketing, geschikt voor grote ondernemingen. Meer informatie over Facelift Cloud
User.com is een geavanceerd marketing- en verkoopsysteem dat helpt bij het automatiseren van gepersonaliseerde communicatie en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen.
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
Drift helpt je team om meer leads te genereren en vergaderingen sneller te boeken met behulp van chatberichten.
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Tool voor management binnen social media met merkbewaking, delen van inhoud, ondersteuning voor meerdere netwerken, analyseren en volgen van sociale media/e-mail.

Reviews over Locobuzz

Gemiddelde score

In totaal
4,2
Gebruiksgemak
4,1
Klantenservice
4,6
Functies
4,1
Waar voor je geld
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
40%
4
40%
3
17%
2
3%
Sumeet Z.
Sumeet Z.
Digital Marketing Manager in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Kansspelen en casino's, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Best ORM Platform

5 11 maanden geleden

Opmerkingen: It's very good for us as app company we got to know about our competitors

Pluspunten:

Ticketing auto conversion from the social media negative comments

Minpunten:

Auto replies not able to see the comments on actual comments

Reactie Locobuzz Solutions

11 maanden geleden

Hi Sumeet! Thank you for taking the time to review Locobuzz! Our team hugely appreciates it as we value your feedback highly. We're working on improving our products and services and will continue to serve you better into the future. Regards, Team Locobuzz

Monika B.
Assistant Manager Digital in
Marketing en reclame, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

User Friendly and data enriched tool for customer study

5 3 jaar geleden

Opmerkingen: We are using Locobuzz for our response management, competition analysis, category listening and to be updated about digital chatter of other competitors.

Pluspunten:

Its customization option as per requirement, Real time visualization, Reporting, data extraction and its DIY dashboards for the ease, understanding the digital chatter across all platforms with easy and clean reports, very cooperative staff and hardworking agents.

Minpunten:

Influencer stream can be more streamlined, e commerce listening

Johnson J.
Sr. Account Manager in India
Marketing en reclame, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Can be much better!

2 3 jaar geleden

Opmerkingen: It's plain ok. Not to graet

Pluspunten:

One of the first companies to adopt command center setup in India. The UI/UX was the best at that time and functionality was spot on for times 5 years ago

Minpunten:

While other industry leaders have constantly developed, Locobuzz is slow in it's updates. The tool seems outdated and the sentiment mapping is currently at the worst in the industry. Moreover, too many complicated issues. They do not even have a unibox setup

Geverifieerde reviewer
Vice President in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Financiële dienstverlening, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

ORM Done Right!

5 2 jaar geleden

Opmerkingen: The team is very responsive. They try to keep new updates on the software and have various services that can bring a significant change in overall customer experience.

Pluspunten:

Locobuzz as tool is a good platform for social listening and addressing customer issues. The software covers not only social media but also allows to scan the larger digital space. It integrates smoothly into your CRM systems and helps to build the response process efficiently. This is a big differentiation as a marketer.

Minpunten:

The ride has been smooth over last 2 years

Geverifieerde reviewer
Digital Expert in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bankwezen, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

A Good Product

4 2 jaar geleden

Opmerkingen: Overall the platform is robust and is getting better over time.

Pluspunten:

The platform is a single point of contact between the user and the social channels.

Minpunten:

The URLs cannot be tracked and posting on certain platforms (Google Maps) is tricky.