Wat is awork?

awork is automatisch projectmanagement voor teams. Het bundelt taken in lijsten, gegroepeerde Kanbanborden en Gantt-diagrammen. awork ondersteunt het dagelijkse werk van je teams en houdt je op de hoogte via slimme meldingen - zelfs volledig geautomatiseerd: op de automatische piloot. Dankzij de geïntegreerde urenregistratie analyseer je tijden en factureer je je klanten. Als het eerste AVG-compliante alternatief uit Duitsland kan awork providers uit Silicon Valley bijhouden en tegelijkertijd nieuwe benchmarks opzetten.

Wie gebruikt awork?

awork is voor teams van elke omvang en sector - zolang hun werk kan worden georganiseerd in onderwerpen of projecten. De geïntegreerde urenregistratie maakt awork de ideale metgezel voor professionele diensten.

Waar kan awork worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • awork
  • Gevestigd in Hamburg, Duitsland
  • Opgericht in 2012

Ondersteuning voor awork

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Andorra, Belarus, België, Bosnië en Herzegovina en nog 49 andere

Talen

Duits, Engels

prijzen van awork

Beginprijs:

€ 8,99/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

awork heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. awork heeft een betaalde versie vanaf € 8,99/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • awork
  • Gevestigd in Hamburg, Duitsland
  • Opgericht in 2012

Ondersteuning voor awork

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Andorra, Belarus, België, Bosnië en Herzegovina en nog 49 andere

Talen

Duits, Engels

Video's en afbeeldingen van awork

awork Software - 1
awork Software - 2
awork Software - 3
awork Software - 4
awork Software - 5
Nog 6 andere bekijken
awork-video
awork Software - 1
awork Software - 2
awork Software - 3
awork Software - 4
awork Software - 5

Functies van awork

  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Agile-methodiek
  • Automatische tijdregistratie
  • Backlog-beheer
  • Beheer van problemen
  • Beheer van vergaderingen
  • Bestanden delen
  • Brainstormen
  • Capaciteitsbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • E-mails omzetten naar taken
  • Externe ondersteuning
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureren
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Ideeënbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kanban-bord
  • Live chatten
  • Markeren
  • Messaging
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Online tijdregistratie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsplanning
  • Priorisering
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projecttijd bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime bewerken
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Subtaken maken
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Terugkerende taken
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Visualisatie
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor awork

Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor taakbeheer en samenwerking op het web.
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren.
Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Eenvoudig te implementeren, geweldige rapporten, ondersteuning voor meerdere apparaten en offline.
Microsoft To Do is een samenwerkingssoftware waarmee gebruikers takenlijsten met elkaar kunnen delen, herinneringen kunnen instellen en notities kunnen toevoegen.
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
TrackingTime biedt productieve teams een manier om hun werktijd te volgen, beheren en analyseren.

Reviews over awork

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,8
Functies
4,3
Waar voor je geld
4,8

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
71%
4
26%
3
3%
Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

good project management tool with clear presentation

5,0 5 maanden geleden

Pluspunten:

it is very easy to structure your tasks and projects with awork. The due dates can be set easily and one or more responsible users can be added for each task.

Minpunten:

from time to time problems occur with the login. It helps me then to use another browser. then it works again.

Moritz
Digital Media Designer in Duitsland
Design en ontwerp, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Create tool for small teams doing customer jobs

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: we are really small design studio working on client projects. everybody takes his tasks out of awork and tracks his times there. it's super easy to use for young and old.

Pluspunten:

It's easy to use and you get a clear overview of your tasks. I love the automations. The great integration of time tracking and Lexoffice is a game changer.

Minpunten:

I would love to track times directly on a client. Sometimes there are super small tasks where it is not worth it to create a new project for. I feel like sortable priority tags are missing.

Overwogen alternatieven: Jira, monday.com, Asana en Notion

Redenen om voor awork te kiezen: because of the built in time tracking and the clear interface. and it's much easier to customize the workflows. only relevant settings - you have to study jira to set it up really properly.

Overgestapt van: Jira, Trello, Microsoft To Do en Notion

Thomas
Thomas
Managing Director in Oostenrijk
Human Resources, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Nice Design - but I miss Timelines and Gant Charts

4,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: It's ok but at the moment I am more convinced by Flow and Asana

Pluspunten:

Nice design, similar zu asana, easy to use

Minpunten:

Timelines, Project Overviews with Gant Charts.

Reactie awork

4 jaar geleden

Hey Thomas, thank you for your review. We have good news for you: There is a new awork feature, called timeline. Now you can plan your projects visually, similar to Gantt-Charts. We hope you love it. You can check it out here: https://blog.awork.io/neues-feature/visuelle-planung/

Michael
CMO in Duitsland
Sportartikelen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Easy, Top UI

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: We put all kind of daily tasks in it. Maybe we will find some more things that are missing, but know everything is fine in this usecase.

Pluspunten:

the interface which is very good to handle. No "Clicky Bunti" Stuff, just useful things.

Minpunten:

nothing to say here atm. Sometimes some features are a bit buggy (Text Editor) which can happen on Java Script Solutions. No urgent accidents to name;)

Overwogen alternatieven: Trello

Redenen om voor awork te kiezen: we had to have more possibilities and activity log for our tasks

Overgestapt van: Microsoft To Do

Redenen om over te stappen op awork: after trying, we closed an further try on trello, cause we prefer fast decisions ;)

Marcus
Managing Director / Art Director in Duitsland
Grafisch ontwerp, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

The best solution for our team

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: We are still in the initial phase of using awork, but so far it seems to be the optimal solution for mapping both complex project processes and small tasks in daily business.

Pluspunten:

The tidy and well-structured interface and the dashboard, which gives me access to all current and relevant features.

Minpunten:

Since I have not been using awork for so long, I cannot say at the moment.

Overwogen alternatieven: monday.com en Asana

Overgestapt van: Trello

Redenen om over te stappen op awork: The fast, uncomplicated support and the fact that awork was developed in Germany and is operated on German servers.