Raydiant

Raydiant

door Raydiant

Wie gebruikt Raydiant?

Raydiant bedient duizenden bedrijven met één locatie, met meerdere locaties en grote ondernemingen, waaronder Wahlburgers, Ramada, Westin, Pizza Ranch, Harvard, Princeton en de Dallas Mavericks.

Wat is Raydiant?

Raydiant maakt het gemakkelijk en betaalbaar voor elk bedrijf om zijn tv's te transformeren in prachtige schermsignage. Gebruik Raydiant om nieuws, menu's, promoties, social media en meer rechtstreeks naar elke tv te brengen. Duizenden bedrijven gebruiken Raydiant om hun omzet te verhogen, ervaringen te verbeteren en werknemers betrokken te maken. Raydiant verbetert ook de medewerkersbetrokkenheid voor back-of-house usecases, inclusief aankondigingen, openings- en sluitingsprocedures, ploegenschema's en interactieve teleconferentie en training.

Raydiant - Details

Raydiant

https://www.raydiant.com/

Opgericht in 2016

Raydiant - Prijsoverzicht

Raydiant heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Raydiant betaalde versie vanaf US$ 59,00/maand.

Beginprijs

US$ 59,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van Raydiant

Digital signage software
Automatische spelerupdates
Beheer van externe weergave
Contentplanning
Mediabibliotheek
Ondersteuning voor meerdere schermen
Visuele editor

Reviews van Raydiant

5 van 59 reviews worden weergegeven

In totaal
4,8/5
Gebruiksgemak
4,9/5
Klantenservice
4,7/5
Functies
4,4/5
Waar voor je geld
4,7/5
Damien G.
Marketing Director
Programmaontwikkeling, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-2-2019

"Mira review - how it works for me."

Opmerkingen: It's been a great addition to our marketing efforts from within the store. Our locations are very busy and it's not always that easy for our customer service specialist to mention current promos. We rely on Mira to assist in this area greatly.

Pluspunten: The set up process was very easy and fast. The support team was great as well.

Minpunten: Nothing really that I didn't like, however, it'd be great if the implemented a kinetic typography module.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-2-2019
Beth S.
Owner
Entertainment, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-2-2019

"MIRA highlights my business when I'm not there to do it in person."

Opmerkingen: My business shares space with a movie theater. As moviegoers stand in line for tickets or concessions, MIRA piques interest and provides information about my business with an audience of potential customers, that may not be exposed to my business otherwise.

Pluspunten: I love the ability to manage my MIRA signage from anywhere... at work, from my couch, on vacation. Keeping my posts fresh keeps my patrons current on what's happening in my business, including operating hours (especially during holiday and school vacation periods), our current escape room themes, promotional programs and the weather. We even have a trivia slide that keeps onlookers' interest throughout the entire loop.

Minpunten: I wish some of the templates were a bit easier to customize. I use the Presentation template to display my operating hours. It work for the most part, but a template specifically for hours would be great. Random loop freezing or skipping, not due to internet connectivity, occurs. If it occurs during off hours, I have no way of telling, therefore no way of rebooting the connections, or in my case, republishing. I wish there was an option for trouble notifications of some sort.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-2-2019
Sam N.
Marketing Coordinator
Automotive, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-2-2019

"Mira displays at Wilder Auto Center"

Opmerkingen: We are an Auto Mall with 9 car brands. We strive to have consistent messages through the dealership, and yet needed to have brand specific ads appear uniquely in each showroom. Mira is an inexpensive and very easy solution to that.

Pluspunten: Custom displays in each showroom allow us to message our clients uniquely, depending on which showroom they're in, while maintaining a consistent message throughout all showrooms. Easy to handle all displays from a single computer. Works on virtually any display we have in our complex.

Minpunten: System, as of now, can not refresh the displays remotely if the display has gone off line. Requires an employee to physically unplug and reboot the Mira controller which is often hard to access as it is tucked behind the screen. Would like a refresh button via the Mira Dashboard to force a reboot remotely.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-2-2019
David D.
Digital Marketing Manager
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-2-2019

"Great product with innovative functions"

Opmerkingen: We use Mira to engage with our guests and stores on a more personal level. With the proper
equipment, we are able to 'facetime' with our guests during an event or on any occasions that we see fit. And of course, its core digital signage functionality is a great in-store communication channel that can push any promotional messages almost instantly.

Pluspunten: It can display digital menus, promotional ads, video messages, youtube videos and offer a variety of capabilities. What makes it stand out is its video conferencing capability - it's like facetime but when it is used in a commercial setting with the ability to broadcast to multiple locations at the same time through TVs, it is veryinnovative. The management/service team is responsive, reliable, and great to work with.

Minpunten: Video conferencing requires the user to facilitate the process and turn on the equipment. If everything can be automated with 1 single tab that will be incredible.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-2-2019
Lori B.
Continuous Improvement Coordinator
Vervoer/over de weg/per spoor, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-2-2019

"Mira Makes Life Easy"

Opmerkingen: Mira Screen Signage is a simple solution for our company. We needed a way to consolidate and streamline all the signage that cluttered the customer area of our dealership. Mira gave us a one-stop-shop with one digitial screen in the customer area and it is working out exactly as we expected. Great bang for our bucks!

Pluspunten: Plug and Play
Easy to Install
Intuitive Navigation
Great Support and Follow Up
Good Value for the investment

Minpunten: We had a few issues initially with the software locking up on certain screens and we had to reset the device or Mira had to reset the software for us. However, things seem to be error free and performing as expected ever since.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-2-2019