Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

Nederland Lokaal product

Wat is Channable?

Channable is een datafeedbeheertool voor online marketingbureaus en adverteerders. De alles-in-één tool bevat veel functies zoals datafeedoptimalisatie, productvermeldingen en orderverbindingen voor marktplaatsen, het genereren van dynamische tekstadvertenties en een analytics-verbinding. Importeer je artikelen met een feed, API of een van de e-commerce plug-ins. Je kunt zelfs meerdere gegevensbronnen van verschillende systemen combineren. Profiteer van internationale expertise om overal te adverteren.

Wie gebruikt Channable?

e-Commerce retailers, marketingbureaus, reisadverteerders, digitale wervingsbureaus,

Waar kan Channable worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Channable
  • Gevestigd in Utreacht, Nederland
  • Opgericht in 2014

Ondersteuning voor Channable

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Amerikaanse Maagdeneilanden, Argentinië, Australië, Belarus en nog 90 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands en nog 1 andere

prijzen van Channable

Beginprijs:

US$ 139,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Channable heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Channable heeft een betaalde versie vanaf US$ 139,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Channable
  • Gevestigd in Utreacht, Nederland
  • Opgericht in 2014

Ondersteuning voor Channable

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Amerikaanse Maagdeneilanden, Argentinië, Australië, Belarus en nog 90 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands en nog 1 andere

Video's en afbeeldingen van Channable

Channable Software - 1
Channable Software - 2
Channable Software - 3
Channable Software - 4
Channable Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Channable-video
Channable Software - 1
Channable Software - 2
Channable Software - 3
Channable Software - 4
Channable Software - 5

Functies van Channable

  • Beheer van meerdere kanalen
  • Campagnebeheer
  • Catalogi samenstellen
  • Catalogusbeheer
  • Categoriseren/Groeperen
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Dynamische inhoud
  • E-mailmarketing
  • Integraties van derden
  • Inventarisatie
  • Kanaalanalytics
  • Kanaalbeheer
  • Maatwerk
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marktplaatsintegratie
  • Orderbeheer
  • Partnerbeheer
  • Prijsbeheer
  • ROI-tracking
  • Sjabloonbeheer
  • Social marketing
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Voorraad bijhouden
  • Zoeken/filteren
  • eCommerce-beheer

Alternatieven voor Channable

Lengow is the e-commerce automation solution helping brands improve performance, automate business processes and grow internationally.
Optimaliseer en beheer je productfeeds voor meer dan 1000 winkelkanalen, marktplaatsen en vergelijkingssites om groei en rendement te stimuleren.
ChannelEngine koppelt de webshop of backend systemen van je bedrijf met online marktplaces voor gemakkelijkere uitbreiden en managing van je verkoopkanalen. Meer informatie over ChannelEngine
Verspreid nauwkeurige, op maat gemaakte productinformatie en digitale middelen naar al je verkoopkanalen.
Eén platform om je producten en bestellingen te beheren en te publiceren bij en te leveren aan grote marktplaatsen en winkels.
Sana Commerce Cloud helps organizations delight clients, boost efficiency, and drive agility by making ERP & e-commerce work as one
Sellercloud is het groeiplatform voor e-commerce dat de tools samenbrengt die nodig zijn om je bedrijf te ondersteunen.
EQUP is een cloudgebaseerd CRM-systeem waarmee je marketing-, verkoop- en factureringsactiviteiten kunt automatiseren.
Verander transactionele B2B-relaties in goed presterende partnerschappen met behulp van een toonaangevend platform voor partnerrelatiebeheer.

Reviews over Channable

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
4,6
Functies
4,5
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Joost
Directeur in Nederland
Consumentengoederen, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Goed product, slechte aftersales

3,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: Al enkele jaren zijn wij een van de vele gebruikers van Channable. Ik schrijf deze review met lichte tegenzin, maar ik zie oprecht geen andere oplossing meer. Al 5 weken geleden hebben wij Channable gewezen op een grote fout in de connectie tussen Amazon en Channable. Hierdoor komt grofweg 10% van de orders met verkeerde naw gegevens in Channable terecht. Ons systeem is gekoppeld aan Channable en zendingen gaan automatisch. Daardoor hebben wij elke dag meerdere orders die niet naar de juiste klant gaan. Het gevolg is dat wij meerdere zendingen moeten inschieten en dat wij vele slechte reviews krijgen. Channable erkent dit probleem al weken lang niet. Afgelopen dinsdag zagen ze dan toch het licht, maar nog steeds hebben wij geen oplossing. Ondertussen zijn de kosten voor ons in de duizenden euro's gelopen, maar reacties van Channable krijgen we bijna niet. Daarnaast claimt Channable retouren van Bol te kunnen verwerken. Dit kunnen zij ook wel, mits je een kleine klant bent. Wanneer je meer dan 50 retouren per dag hebt, dan is de batchgrote te klein. Hierdoor moeten wij alsnog alles handmatig doen. Het ophogen van de batchgrote weigeren ze te doen. In het kort, Channable heeft een heel mooi product. Maar de service is momenteel echt dramatisch te noemen. Mocht bovenstaande opgelost worden dan hebben ze weer een mooi product. Maar dat neemt niet weg dat het kwalijk is dat Channable niet naar hun klanten luistert. Ik heb beide problemen zeer uitgebreid aangeleverd met meerdere voorbeelden. Het issue, en de impact, had al veel eerder duidelijk moeten zijn.

Pluspunten:

veel integraties zijn er mogelijk. Ook werkt het goed samen met bijvoorbeeld Google.

Minpunten:

beperkingen voor grotere klanten. Toen wij kleiner waren werkte alles voor mijn gevoel veel beter. Momenteel is met name de orderkoppeling met Amazon bijzonder slecht. Dit kost meer geld dan het oplevert.

Reactie Channable

2 maanden geleden

Beste Joost, Hartelijk dank voor je feedback en het delen van jouw ervaringen met Channable. We vinden het zeer vervelend om te horen dat je deze problemen hebt ondervonden. Wij zijn bekend met de meldingen die jij maakt en we nemen de feedback zeer serieus, zowel over ons product als over onze service. Het is spijtig om te horen dat dit tot zo'n vervelende situatie heeft geleid en dat wij niet aan jouw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We erkennen dat onze communicatie effectiever kan en we zijn vastbesloten om dit te verbeteren. Uiteraard willen we deze problemen in de toekomst voorkomen. Wij gaan intern verder onderzoek doen hiernaar en onze service verbeteren op basis van jouw feedback en ervaring met ons. Met vriendelijke groet, Channable Customer Support

Pepijn
Marketplace specialist in Nederland
Kleding en mode, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Pepijns review Channable

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: Wij zijn erg blij met Channable, hierdoor is onze stroom continu up-to-date.

Pluspunten:

Door Channable hebben wij verschillende systemen gekoppeld. Hierdoor hoeven we dit niet meer handmatig te doen wat het ontzettend makkelijk maakt.

Minpunten:

Je hebt enige kennis nodig om goed met Channable overweg te kunnen. Daarnaast zijn regels niet altijd duidelijk te organiseren.

Milan
Marketplace Specialist in Nederland
Marketing en reclame, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

BF X Channable

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: De beste software voor feedmanagement. Wij gebruiken de feeds zelf op allerlei verschillende shops. Dit is enorm makkelijk te exporteren.

Pluspunten:

De software is enorm goed voor productfeeds. Verder is het fijn dat de support in het Nederlands beschikbaar is.

Minpunten:

Het enige minpunt vind ik dat het voor beginners moeilijk te begrijpen is hoe de software werkt. Verder valt er nog wat te zeggen over de aantrekkelijkheid van de website. Wel moet ik zeggen dat het op technisch gebied enorm goed functioneert.

Dyan
Senior campaign Manager in Spanje
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Beste tool voor feed management

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Altijd goed geweest. Ik heb channable voor meerde klanten gebruikt om product feeds te organsieren. Nu voor het eerste een feed opgebouwd wat heel gemakkelijk ging.

Pluspunten:

Ik vind Channable de meeste gangbare tool voor feed management. Ik raad het aan al mijn klanten aan. Zeker omdat het makkelijk in gebruik is en, Nederlandse support en de support echt van hoog niveau is (zeker op technisch niveau).

Minpunten:

Het enige wat ik kan bedenken is dat ik het design van de software niet echt mega aantrekkelijk vind, maar functionaliteit is daartegenover weer heel goed.

Victoria
Online marketeer in Nederland
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Geweldige tool!

5,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

Zéér eenvoudig te gebruiken en een hele goede service!

Minpunten:

Momenteel geen opmerkingen om de tool te verbeteren.