Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
Wat is Channable?
Een volledig geïntegreerde manier om uw producten online op de markt te brengen.
We helpen meer dan 6.500 wereldwijde bedrijven, waaronder Samsung, Deloitte, Vodafone, TUI en meer om hun online verkopen te laten groeien, hun ROI te verhogen door een efficiëntere manier te bieden om productgegevens te beheren - met behulp van one single source of truth.
Channable helpt je om ingebouwde feedtemplates te gebruiken voor meer dan 2500 prijsvergelijkingswebsites, partnerplatforms en marktplaatsen - en om advertenties te genereren voor Microsoft Advertising, Google Ads en meer.
Wie gebruikt Channable?
e-Commerce retailers, marketingbureaus, reisadverteerders, digitale wervingsbureaus,
Waar kan Channable worden geïmplementeerd?
Over de leverancier
- Channable
- Gevestigd in Utreacht, Nederland
- Opgericht in 2014
Ondersteuning voor Channable
- Telefonische ondersteuning
- Chatten
Beschikbaar in deze landen
Albanië, Amerikaanse Maagdeneilanden, Argentinië, Australië, Belarus en nog 90 andere
prijzen van Channable
Beginprijs:
- Ja, heeft een gratis proefversie
- Geen gratis versie
Channable heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Channable heeft een betaalde versie vanaf US$ 119,00/maand.
Over de leverancier
- Channable
- Gevestigd in Utreacht, Nederland
- Opgericht in 2014
Ondersteuning voor Channable
- Telefonische ondersteuning
- Chatten
Beschikbaar in deze landen
Albanië, Amerikaanse Maagdeneilanden, Argentinië, Australië, Belarus en nog 90 andere
Video's en afbeeldingen van Channable






Functies van Channable
Reviews over Channable
BF X Channable
Opmerkingen: De beste software voor feedmanagement. Wij gebruiken de feeds zelf op allerlei verschillende shops. Dit is enorm makkelijk te exporteren.
Pluspunten:
De software is enorm goed voor productfeeds. Verder is het fijn dat de support in het Nederlands beschikbaar is.
Minpunten:
Het enige minpunt vind ik dat het voor beginners moeilijk te begrijpen is hoe de software werkt. Verder valt er nog wat te zeggen over de aantrekkelijkheid van de website. Wel moet ik zeggen dat het op technisch gebied enorm goed functioneert.
Pepijns review Channable
Opmerkingen: Wij zijn erg blij met Channable, hierdoor is onze stroom continu up-to-date.
Pluspunten:
Door Channable hebben wij verschillende systemen gekoppeld. Hierdoor hoeven we dit niet meer handmatig te doen wat het ontzettend makkelijk maakt.
Minpunten:
Je hebt enige kennis nodig om goed met Channable overweg te kunnen. Daarnaast zijn regels niet altijd duidelijk te organiseren.
Beste tool voor feed management
Opmerkingen: Altijd goed geweest. Ik heb channable voor meerde klanten gebruikt om product feeds te organsieren. Nu voor het eerste een feed opgebouwd wat heel gemakkelijk ging.
Pluspunten:
Ik vind Channable de meeste gangbare tool voor feed management. Ik raad het aan al mijn klanten aan. Zeker omdat het makkelijk in gebruik is en, Nederlandse support en de support echt van hoog niveau is (zeker op technisch niveau).
Minpunten:
Het enige wat ik kan bedenken is dat ik het design van de software niet echt mega aantrekkelijk vind, maar functionaliteit is daartegenover weer heel goed.
Geweldige tool!
Pluspunten:
Zéér eenvoudig te gebruiken en een hele goede service!
Minpunten:
Momenteel geen opmerkingen om de tool te verbeteren.

Amazing software, even more amazing Support
Opmerkingen: Amaging. Can´t stress this enough.
Pluspunten:
The features and explanation you receive for each of the data fields is great. It makes it really easy to use. But most amazing is the support. They are so extremely helpful. I´ve never experienced anything like the people from this support. They really know what they´re doing and find solutions really fast. Whatever "problem" I´m not able to fix on my own they either fix it with me and explain how that works or they just call me back or send an email within a very short period of time (anything from 10 minutes to 2 hours) and will have solved it. No idea how they do it but I wish everyone I work with had a support department THIS GOOD. People tend to underestimate how important support is - Channable does not. They have an amazing software that lets you edit any piece of information and an extraordinary support.
Minpunten:
Nothing at all. I like all the features and would only like to see more marketplace connections.