Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

Nederland Lokaal product

Wat is Channable?

Channable is een datafeedbeheertool voor online marketingbureaus en adverteerders. De alles-in-één tool bevat veel functies zoals datafeedoptimalisatie, productvermeldingen en orderverbindingen voor marktplaatsen, het genereren van dynamische tekstadvertenties en een analytics-verbinding. Importeer je artikelen met een feed, API of een van de e-commerce plug-ins. Je kunt zelfs meerdere gegevensbronnen van verschillende systemen combineren. Profiteer van internationale expertise om overal te adverteren.

Wie gebruikt Channable?

e-Commerce retailers, marketingbureaus, reisadverteerders, digitale wervingsbureaus,

Waar kan Channable worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Channable
  • Gevestigd in Utreacht, Nederland
  • Opgericht in 2014

Ondersteuning voor Channable

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Amerikaanse Maagdeneilanden, Argentinië, Australië, Belarus en nog 90 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands en nog 1 andere

prijzen van Channable

Beginprijs:

US$ 139,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Channable heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Channable heeft een betaalde versie vanaf US$ 139,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Channable
  • Gevestigd in Utreacht, Nederland
  • Opgericht in 2014

Ondersteuning voor Channable

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Amerikaanse Maagdeneilanden, Argentinië, Australië, Belarus en nog 90 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands en nog 1 andere

Video's en afbeeldingen van Channable

Channable Software - 1
Channable Software - 2
Channable Software - 3
Channable Software - 4
Channable Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Channable-video
Channable Software - 1
Channable Software - 2
Channable Software - 3
Channable Software - 4
Channable Software - 5

Functies van Channable

  • Beheer van meerdere kanalen
  • Campagnebeheer
  • Catalogi samenstellen
  • Catalogusbeheer
  • Categoriseren/Groeperen
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Dynamische inhoud
  • E-mailmarketing
  • Integraties van derden
  • Inventarisatie
  • Kanaalanalytics
  • Kanaalbeheer
  • Maatwerk
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marktplaatsintegratie
  • Orderbeheer
  • Partnerbeheer
  • Prijsbeheer
  • ROI-tracking
  • Sjabloonbeheer
  • Social marketing
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Voorraad bijhouden
  • Zoeken/filteren
  • eCommerce-beheer

Alternatieven voor Channable

Optimaliseer en beheer je productfeeds voor meer dan 1000 winkelkanalen, marktplaatsen en vergelijkingssites om groei en rendement te stimuleren.
ChannelEngine maakt het eenvoudig om e-commerce te beheren op meer dan 950 online marktplaatsen. Met gesynchroniseerde productvermeldingen, inventaris en meer. Meer informatie over ChannelEngine
Eén platform om je producten en bestellingen te beheren en te publiceren bij en te leveren aan grote marktplaatsen en winkels.
Verspreid nauwkeurige, op maat gemaakte productinformatie en digitale middelen naar al je verkoopkanalen.
Lengow is the e-commerce automation solution helping brands improve performance, automate business processes and grow internationally.
Sana Commerce Cloud helps organizations delight clients, boost efficiency, and drive agility by making ERP & e-commerce work as one
Sellercloud is het groeiplatform voor e-commerce dat de tools samenbrengt die nodig zijn om je bedrijf te ondersteunen.
EQUP is een cloudgebaseerd CRM-systeem waarmee je marketing-, verkoop- en factureringsactiviteiten kunt automatiseren.
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn.

Reviews over Channable

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
4,6
Functies
4,5
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Joost
Directeur in Nederland
Consumentengoederen, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Goed product, slechte aftersales

3,0 5 maanden geleden

Opmerkingen: Al enkele jaren zijn wij een van de vele gebruikers van Channable. Ik schrijf deze review met lichte tegenzin, maar ik zie oprecht geen andere oplossing meer. Al 5 weken geleden hebben wij Channable gewezen op een grote fout in de connectie tussen Amazon en Channable. Hierdoor komt grofweg 10% van de orders met verkeerde naw gegevens in Channable terecht. Ons systeem is gekoppeld aan Channable en zendingen gaan automatisch. Daardoor hebben wij elke dag meerdere orders die niet naar de juiste klant gaan. Het gevolg is dat wij meerdere zendingen moeten inschieten en dat wij vele slechte reviews krijgen. Channable erkent dit probleem al weken lang niet. Afgelopen dinsdag zagen ze dan toch het licht, maar nog steeds hebben wij geen oplossing. Ondertussen zijn de kosten voor ons in de duizenden euro's gelopen, maar reacties van Channable krijgen we bijna niet. Daarnaast claimt Channable retouren van Bol te kunnen verwerken. Dit kunnen zij ook wel, mits je een kleine klant bent. Wanneer je meer dan 50 retouren per dag hebt, dan is de batchgrote te klein. Hierdoor moeten wij alsnog alles handmatig doen. Het ophogen van de batchgrote weigeren ze te doen. In het kort, Channable heeft een heel mooi product. Maar de service is momenteel echt dramatisch te noemen. Mocht bovenstaande opgelost worden dan hebben ze weer een mooi product. Maar dat neemt niet weg dat het kwalijk is dat Channable niet naar hun klanten luistert. Ik heb beide problemen zeer uitgebreid aangeleverd met meerdere voorbeelden. Het issue, en de impact, had al veel eerder duidelijk moeten zijn.

Pluspunten:

veel integraties zijn er mogelijk. Ook werkt het goed samen met bijvoorbeeld Google.

Minpunten:

beperkingen voor grotere klanten. Toen wij kleiner waren werkte alles voor mijn gevoel veel beter. Momenteel is met name de orderkoppeling met Amazon bijzonder slecht. Dit kost meer geld dan het oplevert.

Reactie Channable

4 maanden geleden

Beste Joost, Hartelijk dank voor je feedback en het delen van jouw ervaringen met Channable. We vinden het zeer vervelend om te horen dat je deze problemen hebt ondervonden. Wij zijn bekend met de meldingen die jij maakt en we nemen de feedback zeer serieus, zowel over ons product als over onze service. Het is spijtig om te horen dat dit tot zo'n vervelende situatie heeft geleid en dat wij niet aan jouw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We erkennen dat onze communicatie effectiever kan en we zijn vastbesloten om dit te verbeteren. Uiteraard willen we deze problemen in de toekomst voorkomen. Wij gaan intern verder onderzoek doen hiernaar en onze service verbeteren op basis van jouw feedback en ervaring met ons. Met vriendelijke groet, Channable Customer Support

Milan
Marketplace Specialist in Nederland
Marketing en reclame, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

BF X Channable

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: De beste software voor feedmanagement. Wij gebruiken de feeds zelf op allerlei verschillende shops. Dit is enorm makkelijk te exporteren.

Pluspunten:

De software is enorm goed voor productfeeds. Verder is het fijn dat de support in het Nederlands beschikbaar is.

Minpunten:

Het enige minpunt vind ik dat het voor beginners moeilijk te begrijpen is hoe de software werkt. Verder valt er nog wat te zeggen over de aantrekkelijkheid van de website. Wel moet ik zeggen dat het op technisch gebied enorm goed functioneert.

Pepijn
Marketplace specialist in Nederland
Kleding en mode, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Pepijns review Channable

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: Wij zijn erg blij met Channable, hierdoor is onze stroom continu up-to-date.

Pluspunten:

Door Channable hebben wij verschillende systemen gekoppeld. Hierdoor hoeven we dit niet meer handmatig te doen wat het ontzettend makkelijk maakt.

Minpunten:

Je hebt enige kennis nodig om goed met Channable overweg te kunnen. Daarnaast zijn regels niet altijd duidelijk te organiseren.

Dyan
Senior campaign Manager in Spanje
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Beste tool voor feed management

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Altijd goed geweest. Ik heb channable voor meerde klanten gebruikt om product feeds te organsieren. Nu voor het eerste een feed opgebouwd wat heel gemakkelijk ging.

Pluspunten:

Ik vind Channable de meeste gangbare tool voor feed management. Ik raad het aan al mijn klanten aan. Zeker omdat het makkelijk in gebruik is en, Nederlandse support en de support echt van hoog niveau is (zeker op technisch niveau).

Minpunten:

Het enige wat ik kan bedenken is dat ik het design van de software niet echt mega aantrekkelijk vind, maar functionaliteit is daartegenover weer heel goed.

Victoria
Online marketeer in Nederland
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Geweldige tool!

5,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

Zéér eenvoudig te gebruiken en een hele goede service!

Minpunten:

Momenteel geen opmerkingen om de tool te verbeteren.

Nathan
Nathan
SEA specialist in Nederland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Detailhandel, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great tool, great support

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: I have discovered and used channable for multiple clients during my job as an SEA specialist at a marketing agency; the tool is also widely used in my current job at a retail company. I have always experienced the use of Channable as very easy, and as indicated earlier, I am very positive about the contact moments with support.

Pluspunten:

You have all the options you need to set up the perfect product feeds. Using the tool is very simple and intuitive. The support department is very helpful if anything is unclear.

Minpunten:

Maybe I have overlooked a possibility myself, but otherwise it would be a welcome addition to be able to adjust rules in bulk. (for example: in all selected rules, replace the word "test.com" for "test.nl" or the "delivery" attribute for another attribute called "shipping_time".) In my case, this could save quite a bit of time. I would also find some more options for filtering in the overview of all feeds useful, because with more than 90 feeds you can easily lose the overview sometimes. But in this case too; maybe there are options that I myself have overlooked.

Reactie Channable

4 jaar geleden

Hello Nathan, Thank you for such an outstanding review and for trusting us to help grow and organize your business for over two years! As to your comments, there is 100% a solution to manage rules in bulk using Channable's 'Master Rules.' Please feel free to contact our support team or go to our help center articles on the Channable website, that cover this feature. Kind regards, The Channable Team

Falk
E-Commerce Manager in Duitsland
Consumentengoederen, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

A big Thanks to the Support

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: The Overall Experience went from OK to Excellent, because the Technical Service were able to guide me threw the Process in my native language, so that I can replicate what we have done for Other Plattforms.Having the Abillity to call the technical support when having Issiues makes the difference from a 2-3 Star to a 5-Star Review, because It gives me the Confidence to Achive the goals we need to Solve with Channable.Without The Technical Support, It would Consume Way more Time and Energy.So Here a big Thanks to [sensitive content hidden] for guiding me so well, full of ease and patience through the Process so that I can replicate it. That helped me a lot by Skipping Unnessesary Trial and Error!!!

Pluspunten:

User Interface is clear and userfriendly. I were Able to quickly get an overview of the possibillities and Things that can be done. No Messed up UI with thousands of same looking buttons. Other Toole look and feel way more clunky like SAP.

Minpunten:

The Rules and the Attribute Matching were not that self explainig, that I were able to upload a feed with a good Quality. To go threw The Channable Academy were Time consuming and did not resultet in giving me the exact information needed. But just 2 Days after I had a Very Good Call in German with a German speaking technikal support and we were able to Setup our. first Feed together, so now I know all the Steps Needed to upload feeds in a good quality to various plattforms.

Pavel
PPC consultant in Tsjechië
Marketing en reclame, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

good helper for marketplaces.

3,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

Great tool to tweak and tune your essential data feeds.

Minpunten:

I was not very satisfied with the support

Nils
Digital Advertising Specialist in Zweden
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

An integral part of my routine

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: An integral part of my weekly routine managing ecommerce clients and enhancing their product feeds.

Pluspunten:

Ease of use, quick and competent support, time saving possibilites.

Minpunten:

Some settings are hidden, or buried deep.

William
Digital Manager in Frankrijk
Textiel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Highly satisfied

5,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

Former deceased client of Lengow we migrated to Chanable three months ago. Thanks to the support of the Chanable team we were able to quickly implement the solution and even create parent to child feeds on our different Amazon platforms. Since then we have been able to use the solution correctly and our sales have even increased. I recommend it!

Minpunten:

Nothing to report the api provided the work requested.

Reactie Channable

5 jaar geleden

Hello William, Channable is happy that we could bring your Amazon connections back to life! Thank you for the kind review and if there is anything Channable can help with you know where to find us. Kind regards, the Channable team

Florian
CEO in Duitsland
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Very good tool when it comes to feed management

5,0 vorig jaar

Pluspunten:

Once you have dealt with the tool regularly, the handling is good and the features that go beyond the feed management are also quite useful.

Minpunten:

It takes some time to get used to the tool and to feel at home with it.

Elisabeth
Marketing Manager in Oostenrijk
Detailhandel, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Very helping customer support Team

4,0 vorig jaar

Pluspunten:

The excellent support - always if I asked for help - it appeared immediately

Minpunten:

So far nothing - controll is given, support is there and helping faqs are too availalbe

Giorgio
CEO in Spanje
Consumentengoederen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

absolutely delighted

5,0 vorig jaar

Pluspunten:

everything, it is simple and easy to understand

Minpunten:

nothing to complain about, we are happy!

Laura
Laura
E-commerce marketeer in Nederland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Saves me so much time

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: This tool is very easy to work. Great customer service and it makes my clients grow through it's possibilities and connections.

Pluspunten:

Using Channable makes me create more effective campaigns and feeds, and therefore the ROI of my clients campaigns grows. Which in return makes them and us happy, since KPIs are met. It also creates a lot of opportunities like advertising on marketplaces and other platforms. Feeds can be created in an instant.

Minpunten:

Order connections are not available for every CMS.

Reactie Channable

5 jaar geleden

Hello Laura, Thank you for the wonderful review and taking the time to voice your opinion! We strive to meet the needs of all of our clients and are happy to take suggestions for how to better our tool. We develop based off customer feedback, so please, if there is a connection you need contact our support team. Any CMS can be connected via our custom API. Kind regards, The Channable team.

Philipp
Philipp
Senior Technical Product Manager in Duitsland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Good feed management tool

4,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: We use channable to split our "Master Feed" in individual feeds and also to import and convert external feeds to the format used by our backend.

Pluspunten:

1. Easy to use 2. Fast 3. Reliable 4. Can handle huge feeds easily

Minpunten:

1. All changes go directly live when you hit save - there's no way to revert it, and no undo. 2. It would be great if there would be some versioning system in place so that one can always revert to a previous version of the feed config. (See Google Tag Manager for a great example of how it could be done) 3. There could be some more operators, like random number etc. 4. Import of JSON 5. Nesting of the feed goes only 2 elements deep, eg. Product->Features->Colour

Reactie Channable

5 jaar geleden

Thank you Philipp for taking the time to give us a review. All of your feed back is very helpful and are features we will take into account as we develop our tool further. Kind regards, The Channable team

Rafa
Rafa
Operations Manager in Spanje
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Delas mejores opciones para la gestión multimarketplace

5,0 vorig jaar

Pluspunten:

Es bastante sencillo e intuitivo de usar, y permite la creación de más lógicas automáticas que algunas herramientas más caras

Minpunten:

Echo de menos el poder hacer ciertas gestiones en bloque en vez de manualmente.

Eerder overwogen alternatieven: Lengow, ChannelEngine en Shoppingfeed

Redenen om over te stappen op Channable: Por una combinación de alcance, funcionalidades y precio

Achim
Founder in Duitsland
Marketing en reclame, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Channable for Marketing Automation - No 1 Choice

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: Very good, tool works as it should and customer service is always very helpful

Pluspunten:

Easy to implementEasy to useSaves us a huge amount of time and work

Minpunten:

Some features are missing, but nothing criticalWe have some very specific needs in the way we handle our accounts that sometimes we need the support team to help set up things correctly

Mark
Director in Nederland
Detailhandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Perfect

5,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

Easy to use and customer support. Quick responsie and very helpful

Minpunten:

Nothing at all, perfect for me at the moment

Fredrik
SEO- and AdWords-specialist in Noorwegen
Detailhandel, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Happy customer over last 2 years

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Overall the experience with Channable has been great. We are pretty satisfied. We have never had an issue we could not solve. Support is great. And with Channable we can access new marketing channels quickly based on our feed.

Pluspunten:

Channable is easy to use. It has many useful features. And the integration was easy to set up.

Minpunten:

For the "generating categories" step when setting up feeds, I wish there was an "exporting and importing"-option as well. Currently the auto category generation feature got us about half way through the set up. The rest is manual and we have to re-check if the auto generation was correct. If would be easier to work with if we could first auto generate as much as possible, then export to excel file, then make changes and even add new category lines, then bulk import everything.

Froukje
Product Group Manager in Nederland
Consumentenelektronica, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Great tool, easy to use and implement

4,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: We use Channable mainly to prepare our product data in the right set up for our etailers/retailers and content providers. So, in Channable we have:
> direct feeds towards platforms as Google Shopping, Flixmedia, Icecat etc.
> specific sheets available for download (preferably XLSX) to transfer to etail/retail.
In the second place, we use Channable to check our product data: we prepare a sheet so we can check all data for a specific product in a specific language.

Pluspunten:

1. Intuitive way of working (very easy to start with) 2. Connector with inRiver 3. "Unlimited" amount of feeds to add

Minpunten:

1. Changing the labels of the (imported) attributes is not very practical: you need to adjust the labels per project. 2. I would like to download a feed directly as XLSX, instead of CSV. 3. I would like to see who has started/set up the feed; with multiple users on board it is nice to have contact with them about for examples changes. 4. I would like to have roles and rights within our account; now everyone sees (and could change) all projects/feeds but we use the account with different departments and brands (and it would be better to have some of the projects hidden for some). 5. Sometimes the inRiver connector is not steady (some attributes are not filled), then we need support from our partner Xsarus to have it fixed. 6. The rules are sometimes hard to set up and combine. Thanks to our partner, we could manage, but this tab in the system can cause a lot of irritation.

Reactie Channable

5 jaar geleden

Hello Froukje, Thank you for the feedback! It's great to hear that we've helped you so far and your suggestions have been forwarded internally. Your feedback helps our tool grow, it's so essential that you keep letting us know how we can improve. Our rules are one of the strong points of Channable. If you are ever feeling like you need help, please feel free to call. We have live support and a online help center for all your questions. Kind regards, The Channable team

Brian
BI in Duitsland
Detailhandel, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Excellent software and service

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Channable offers an easy way of producing product feeds in different formats that allow us to send product data to all of our customers and partners.

Pluspunten:

Product is easy to use and packs a punch in regards to data management, data sharing and even data manipulation.

Minpunten:

Channable could use a few more sharing/security options. Such as one time links or encrypted messaging.

Marco
Consultant in Tsjechië
Marketing en reclame, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

The guide of a data jungle

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: We have tried manage product data with Channable and sell omnichannel.

Pluspunten:

We have tried Channable for our clients who needs it for his omnichannel solution.

Minpunten:

The tool seems to expensive for our needs.

Ties
SEA specialist in Nederland
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Channable is top!

5,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

It is very easy to use! The service of Channable is amazing.

Minpunten:

There is nothing that I don't like, but de prices are a little bit higher than other feed management platforms.

Reactie Channable

5 jaar geleden

Hello Ties, Thank you for the wonderful review. We are always happy to hear how our customers experience Channable! As for the pricing we are very transparent as to what services we provide and hope that the quality of our tool and service lives up to your expectations.

Winfried
Owner in Nederland
Detailhandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Awesome support

5,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

Apart from being a wonderful product, I would like to highlight the absolute world class customer support. They are easy to contact and without exception find the solution within minutes. Highly knowledgeable, friendly and fast. This is really the best CS I have ever experienced.

Minpunten:

They're not cheap, but worth it anyway...

Reactie Channable

5 jaar geleden

Hello Winfried, Thank you so much for awesome review. It is great to hear a happy user and are glad you think we are worth your business! Kind regards, the Channable team.

Remco
Online Marketeer in Nederland
Detailhandel, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Excellent tool

5,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: Channable helps us set up personalized feeds for a number of different channels from one master feed. This way we can get the right offers to the right people.

Pluspunten:

Great variety of channels to link your product feeds to. After the initial learning of the system it's easy to copy often used filters and values to different feeds. Many options to keep your feeds up to date with the right package.

Minpunten:

Learning curve for setting up the system at the start.

Reactie Channable

5 jaar geleden

Hello Remco, Thank you for taking the time out to leave Channable such a kind review. It's our pleasure to work with you. If you ever need any help please feel free to call, we have a live support team to work with you and a online help center on the Channable website for all your questions. Kind regards, The Channable team