Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is CloudTalk?

CloudTalk is een telefoonsysteem dat binnen een paar minuten klaar is voor gebruik. Dit bedrijf heeft al met meer dan 1000 klanten gewerkt van bedrijven zoals DHL, Electronic Star, Yves Rocher, Karcher en vele anderen. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantondersteuningsteams met meer dan 40 geavanceerde belfuncties. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen.

Wie gebruikt CloudTalk?

Voor ondersteunings- en verkoopteams die werken in startups, het MKB of e-commerce die ernaar streven de klantervaring en -prestaties te verbeteren door middel van belangrijke statistieken en gepersonaliseerde communicatie.

Waar kan CloudTalk worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • CloudTalk
  • Gevestigd in New York City, VS
  • Opgericht in 2016

Ondersteuning voor CloudTalk

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Amerikaanse Maagdeneilanden, Andorra, Anguilla, Antigua en Barbuda en nog 91 andere

Talen

Engels, Tsjechisch

prijzen van CloudTalk

Beginprijs:

US$ 25,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

CloudTalk heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. CloudTalk heeft een betaalde versie vanaf US$ 25,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • CloudTalk
  • Gevestigd in New York City, VS
  • Opgericht in 2016

Ondersteuning voor CloudTalk

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Amerikaanse Maagdeneilanden, Andorra, Anguilla, Antigua en Barbuda en nog 91 andere

Talen

Engels, Tsjechisch

Video's en afbeeldingen van CloudTalk

CloudTalk Software - 1
CloudTalk Software - 2
CloudTalk Software - 3
CloudTalk Software - 4
CloudTalk Software - 5
Nog 6 andere bekijken
CloudTalk-video
CloudTalk Software - 1
CloudTalk Software - 2
CloudTalk Software - 3
CloudTalk Software - 4
CloudTalk Software - 5

Functies van CloudTalk

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteitendashboard
  • Agent-interface
  • Archiveren en retentie
  • Audio-/videovergaderen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatisch nummers kiezen
  • Automatische nummerkiezer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van onbewaakte oproepen
  • Belgroepen
  • Beller-ID
  • Bellerprofielen
  • Bellijstbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Call conferencing
  • Call screening
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Coachingtools voor medewerkers
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Controle van oproepen
  • Conversies bijhouden
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gespreksduur
  • Geïntegreerde communicatie
  • IVR en spraakherkenning
  • Inbound callcenter
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Invoer via telefoontoetsen
  • KPI-controle
  • Kwaliteitsbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • Meerdere scripts
  • Meetwaarden voor call tracking
  • Mobiele toegang
  • On-demand opnamen
  • Online spraakoverdracht
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opnemen
  • Oproepen bijhouden
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen rapporteren
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Oproepverdeling
  • Outbound callcenter
  • PBX
  • Planning voor terugbellen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Rapportage binnenkomende items
  • Rapportage door verlenging
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime rapportage
  • Registratie van respondenten
  • SIP-trunking
  • Samenwerkingstools
  • Sms-berichten
  • Stemaanpassing
  • Tekst naar spraak
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • Trefwoorden bijhouden
  • Uitgaande rapportage
  • Vergaderen
  • Videovergaderen
  • Virtuele extensies
  • VoIP
  • VoIP-verbinding
  • Voicemail
  • Voicemailtranscriptie
  • Voor cloudtelefoonsystemen
  • Voor kleine bedrijven
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer

Alternatieven voor CloudTalk

Mixmax-imaliseer de productiviteit van je verkoopteam met krachtige verbetering, tracking en automatisering van je uitgaande communicatie.
Het platform maakt het bereik van je verkoopteam effectiever om meer afspraken te realiseren.
Aircall is het meest intuïtieve cloudgebaseerde telefoonsysteem. Ervaar een eenvoudige installatie, geen hardware en tientallen CRM-integraties.
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
8x8 is de wereldleider in cloudcommunicatie en heeft meer dan 47.000 bedrijven getransformeerd in meer dan 100 landen.
Voor kleine bedrijven en ondernemingen die een virtueel telefoonsysteem nodig hebben om klantenondersteuning vanuit meerdere locaties effectief te beheren.
PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid.
3CX is een open standaard IP-telefooncentrale met videovergaderingen, livechat en mobiele apps. Geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector Meer informatie over 3CX
Bouw betekenisvolle klantrelaties op via elk kanaal met het Infobip full-stack platform voor cloudcommunicatie.

Reviews over CloudTalk

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,3
Functies
4,3
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Eyituoyo
Eyituoyo
Linux System Admin in Nigeria
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

intruitive for Both Admins and Users

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: There are few companies that earn our respect in both terms of service and after-sales support and Cloudtalk has really impressed us. We see ourselves doing business with them for the foreseeable future.

Pluspunten:

One of the most difficult issues with adapting to new software is not just getting the administrators to like and accept the software but to also get the final users of the solutions (support team) to use it with minimal setup and a short learning cycle. It was so easy for staff to make use of it right out of the box that we were running literally within minutes. Also as a Systems Administrator, nothing is better than having a clean interface to work with, you get a quick summary right on your dashboard and any function or feature you need is within easy reach. Plus with the support staff helping to iron out any and all issues that pop up, which was very few (was mostly our fault - a bad internet), we were more than happy having it as our default solution moving forward.

Minpunten:

For now, I don't think there is anything negative I have to say about Cloudtalk. Would love to pick a number from a selection but that's not a con.

Victor
Customer service developer in Finland
Administratie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Well functioning and good integration with HubSpot

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: We are able to better document our communication with customers in HubSpot. We are able to get more data on our communication

Pluspunten:

Integration with HubSpot allows for all of the information to be documented in HubSpot. This allows for recording calls on tickets and getting call analytics for the reports dashboard in Hubspot

Minpunten:

The customer service was sometimes slow to respond or did not have answers for my questions. We have encountered some bugs with the service but they have not been critical and were fixed very quickly after giving information.

Eerder overwogen alternatieven: Twilio Flex

Redenen om voor CloudTalk te kiezen: Freshcaller did not have a good integration for hubspot

Overgestapt van: Twilio

Redenen om over te stappen op CloudTalk: Ease of use and ease of deployment.

Andres
Recruitment Manager in Colombia
Outsourcing/Offshoring, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Unreliable tool for small businesses that do not work 24/7

2,0 7 maanden geleden

Pluspunten:

The waiting time for the phone lines is short. That is the main positive thing

Minpunten:

Reception is unstable.assigning a caller ID takes over one month.they will do unexpected maintenance during the middle of the night, without asking/advising their night-users about itCustomer service is awful.

Eerder overwogen alternatieven: RingCentral MVP

Redenen om voor CloudTalk te kiezen: Cloudtalk includes an option for SMS's

Reactie CloudTalk

7 maanden geleden

I'm sorry to hear about your disappointing experience with us. It's always our intention to provide great customer service and useful, transparent advice. Please accept our sincerest apologies that we didn't live up to your expectations on this occasion. I'm thankful that you reached out to share your experience as your valuable feedback helps us to improve our processes and better serve our clients. Please reach out to us at [email protected] to discuss how we can make this right.

Stefan
Stefan
Sales Manager in Duitsland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

CloudTalk offers the best solution to our small team

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: With CloudTalk we are solving the cold outreach via phone to potentially interested customers. The benefits of the software are: Monthly payable (no annual membership required), great customer support(!), intuitive handling and easy to use. Plus, CloudTalk works very well with most existing CRMs.

Pluspunten:

The most incredible feature about CloudTalk is the function to autorecord convesations and to integrate them into our current CRM (we are using HubSpot). This is very convenient when reaching out to potential clients once again after several days or even weeks have passed because I can always go back into the frame and the vibe of the previous call and seamlessly go on to the next.

Minpunten:

There is nothing in particular that comes to mind. Maybe the call prices per minute are a little higher than for other cloud telephone systems.

Eerder overwogen alternatieven: Aircall

Redenen om over te stappen op CloudTalk: Because monthly payment was a given with CloudTalk and Aircall starts with 2 or 3 users minimum but we only need one call agent at the moment.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Easy to use call center software

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Great experience overall, especially in COVID times Cloudtalk has helped us to stay efficient and organized.

Pluspunten:

Great call quality both sound and video, great support. Perfect integration with HubSpot so we are able to keep track of all the calls and engagement.

Minpunten:

We are happy with CloudTalk's call center software how it is, but they keep on improving and adding new features so I am sure it will get even better over time.