ONEiO

ONEiO

door Oneio Cloud

Wie gebruikt ONEiO?

Enterprises, SMBs and Managed Service Providers (MSP)

Wat is ONEiO?

Cloud based, next generation iPaaS that enables fast and easy integrations as a service. ONEiO integrates technology, data and people. It is at it's best in vendor outsourcing and business-to-business integrations. Totally no-code integration hub for end-to-end process integrations.
1. Subscribe
2. Select end-points
3. define your process and logic
4. You are all set

ONEiO - Details

Oneio Cloud

https://oneio.cloud

Opgericht in 2011

ONEiO - Prijsoverzicht

ONEiO vanaf US$ 499,00/maand. ONEiO heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Hieronder vindt u extra prijsinformatie voor ONEiO.

Beginprijs

US$ 499,00/maand

Prijsinformatie

starting 499¿/month

Gratis versie

Ja

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van ONEiO

integratiesoftware
Dashboard
ETL – extraheren / overdragen / laden
Meerdere gegevensbronnen
Metadatabeheer
Webservices

Reviews van ONEiO

5 van 5 reviews worden weergegeven

In totaal
4.6/5
Gebruiksgemak
4.2/5
Klantenservice
5/5
Functies
4.6/5
Waar voor je geld
4.4/5

Integrations made easy!

Beoordeeld op 3-1-2019
Geverifieerde reviewer
CTO
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
4/5
Gebruiksgemak
4/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
4/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Service management system integrations are so much easier, but don't forget: Still the process mapping needs to be done properly.

Pluspunten: - Free integration of new software products which are not already onboard in ONEiO
- Simple mapping of data between systems to be integrated
- Easy to use UI

Minpunten: - Reuse of existing mapping templates could be easier
- High quality process mapping required

SKAT ONEiO

Beoordeeld op 12-2-2020
Mathias djurhuus C.
IT-Administrator
Informatietechnologie en -diensten, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
4/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: We're using ONEiO to integrate both in and out of the organization. It's been amazing not having to worry to much about the API's! We've had great success integrating our "Remedy ARS 19.8" and our DevOps "Jira" instance which made DevOps really happy because they could continue using their own tool.

Pluspunten: After learning how the software works and which mappings does what it's fairly simple to setup an integration, I think the webinar(s) I attended was great and it helped me move forward with a totally unrelated integration between Remedy ARS 19.8 and 4me

Minpunten: Recently had a problem where values with square brackets couldn't be used, but our supplier (VisionWillov DK) send a request to get these values to work and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] fixed it pretty fast, great work [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]

Review

Beoordeeld op 27-9-2019
Omers G.
Platfrom Manager (ServiceNow)
Informatiediensten, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
4/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: Easy To use
Good Customer Support
Fast response

Minpunten: No direct contract, Required partners for contract.

ONEiO can do ANYTHING

Beoordeeld op 27-9-2019
Jennifer G.
Dynamics 365 Manager
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
4/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: We needed a product to help us integrate our clients' CRM systems' into ours. ONEiO not only does this, but does it with an intuitive UI, fast set-up, speedy processing and stellar customer support. We had our first integration set-up within 2 hours. ONEiO has helped us bring in Enterprise Clients, since we now have the capability to allow them to use their own CRM system for Ticket entry. Thank you, ONEiO!

Pluspunten: 1. Easy to learn, once you have been using and with their documentation/wiki
2. Easy to integrate with multiple systems
3. Fast set-up
4. Customer support is AMAZING
5. Always improving

Minpunten: 1. I wish you could resubmit messages after error resolution

New Markets

Beoordeeld op 13-12-2018
Geverifieerde reviewer
Managing Director
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
4/5
Gebruiksgemak
4/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
4/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Our overall experience is that we have found the ONEiO to be very receptive to our needs and have provided the best service, despite time zone issues.

Pluspunten: ONEiO is an excellent solution and can be easily configured to meet your requirements. We are more than happy to recommend ONEiO to any of our customers.

Minpunten: The solution could be further improved with drag and drop technology