Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Salesforce Commerce Cloud?

Converteer meer klanten en laat je merk groeien met Salesforce Commerce Cloud, het toonaangevende e-commerceplatform. Innoveer met de snelheid van je klanten, schaal eenvoudig over de hele wereld en voldoe aan elke vraag. Breid je handel uit met een partner-ecosysteem van apps om ervaringen te bieden zoals augmented reality, marktplaatsen en meer. Verenig gegevens, personaliseer elke interactie en verhoog de omzet via verschillende kanalen met automatisering, AI en één enkele bron van waarheid.

Wie gebruikt Salesforce Commerce Cloud?

Het platform helpt klanten van elke omvang te groeien.

Waar kan Salesforce Commerce Cloud worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Salesforce
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2003

Ondersteuning voor Salesforce Commerce Cloud

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)

Beschikbaar in deze landen

België, Canada, Denemarken, Duitsland, Finland en nog 12 andere

Talen

Engels

prijzen van Salesforce Commerce Cloud

Beginprijs:

Niet door leverancier verstrekt.
  • Geen gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Salesforce Commerce Cloud heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode.

Over de leverancier

  • Salesforce
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2003

Ondersteuning voor Salesforce Commerce Cloud

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)

Beschikbaar in deze landen

België, Canada, Denemarken, Duitsland, Finland en nog 12 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Salesforce Commerce Cloud

Salesforce Commerce Cloud Software - 1
Salesforce Commerce Cloud Software - 2
Salesforce Commerce Cloud Software - 3
Salesforce Commerce Cloud Software - 4
Salesforce Commerce Cloud Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Salesforce Commerce Cloud-video
Salesforce Commerce Cloud Software - 1
Salesforce Commerce Cloud Software - 2
Salesforce Commerce Cloud Software - 3
Salesforce Commerce Cloud Software - 4
Salesforce Commerce Cloud Software - 5

Functies van Salesforce Commerce Cloud

  • API
  • Backorderbeheer
  • Bestellingen bijhouden
  • CRM
  • Catalogiseren/categoriseren
  • E-mailmarketing
  • Gegevensbeveiliging
  • Inkooporderbeheer
  • Integraties van derden
  • Inventarisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Leveringsbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marktplaatsintegratie
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Nabestellingbeheer
  • Orderbeheer
  • Orders afhandelen
  • Prognose
  • Promotiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Retourbeheer
  • Reviewbeheer
  • SEO-beheer
  • Terugkerende orders
  • Vervoersbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadoptimalisatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Websitebeheer
  • Winkelwagen
  • eCommerce-beheer

Alternatieven voor Salesforce Commerce Cloud

Multichannel e-commercepakket waarmee detailhandelsbedrijven bestellingen, klanten, voorraden, verzending, catalogi en meer kunnen beheren.
BigCommerce is een toonaangevend cloudgebaseerd e-commerceplatform voor zowel gevestigde als snelgroeiende bedrijven. Meer informatie over BigCommerce
Webgebaseerd open source e-commerceplatform dat helpt bij het creëren van een online winkel met thema's, betaling, verzendopties en meer.
Shopify is een handelsplatform dat verkoop eenvoudig maakt voor iedereen – online, op een winkellocatie en alles daartussenin.
BI-rapportagetool die e-commerce-leveranciers helpt de prestaties van hun winkel te analyseren en groeimogelijkheden te identificeren.
Maakt dynamische, onderling verbonden bedrijfsprocessen mogelijk en levert effectieve toepassingsinfrastructuren voor alle zakelijke situaties.
Software voor middelgrote bedrijven die CRM- en e-commerce-/webcapaciteiten combineert met boekhoud-/ERP-capaciteiten in één webgebaseerde toepassing.
Voor kleinere bedrijven (5-100 werknemers $ 79/gebruiker/maand). Alles wordt uitgevoerd vanaf een enkele cloud-bedrijfssuite. Gevestigd in de VS.
Jouw alles-in-één oplossing. Deze app is gebruiksvriendelijk en volledig geïntegreerd met Odoo Sales, Inventory en alle belangrijke verzend-/betaalmethoden.

Reviews over Salesforce Commerce Cloud

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,2
Klantenservice
4,4
Functies
4,6
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
48%
4
52%
Leticia
Leticia
Acconut Manager in Brazilië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Telecommunicatie, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great software but complicated to handle

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: It serves to give you all the company's numbers and it is possible to integrate them all into a single system, however, as there are several layers of software, you can't manage without an internally prepared team to provide you with the support that you need.

Pluspunten:

It has many features, is very detailed, and can help you in every part of the sales funnel. It has a good integration with other apps, but you need a team to make it happen faster.

Minpunten:

Because it is so detailed, it is sometimes difficult to have quick information in the palm of your hand, especially when providing dashboards and reports.

Guido
Digital Marketing Manager and E-Commerce Manager in Italië
Meubels, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

The best Cloud e-commerce platform

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: We've switched from a custom platform to SFCC, and it has been a game changer.It has allowed us to speed up our online business and to grow our e-commerce significantly.

Pluspunten:

Almost everything.Very solid platform, easy to manage and it allows a very fast time to market when you need to open new markets.Full of great functionalities and features and easy integration with external services.

Minpunten:

You definitely need a certified system integrator which could help you with integrations, developments and maintenance.You cannot manage it on your own.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Detailhandel, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

good catalog system

4,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: the overall experience is good, maybe it miss some functionality to integrate with external monitoring system

Pluspunten:

we are using it for all our catalog and it replace our custom system with an high improvement on our service

Minpunten:

some time since it is a saas, any change is a problem and became quite long. recently we had several issue with authentication

christian
Digital Marketer in VS
Detailhandel, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Recently Migrated From Magento To SFCC

4,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Great onboarding experience and great customer support. They really want to help your business succeed. Little quarks can be weird to transition but overall very happy.

Pluspunten:

I really like the features out of the box. Lots of options that usually would have to be custom developed by developers are included right away. The layout and ease of use are great. Love the marketing and Promo capabilities and Salesforce updates with new features a couple of times a year. Customer support and learning prior to launch is great. Salesforce wants you to succed.

Minpunten:

There are some small things that do need additional development to work the way you want. SFCC teaches you about these things like they're included but you need developers to add the code or style. ex. source code - gift with purchase (when selecting one of a choice of free products) There are also little nuances like case-sensitivity that gets annoying but I think that can come with any platform

Eerder overwogen alternatieven: BigCommerce en Shopify

Redenen om voor Salesforce Commerce Cloud te kiezen: Needed an upgrade

Overgestapt van: Adobe Commerce

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Sportartikelen, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

B2C Commerce in Salesforce is an excellent option for an e-commerce operation

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: All our company's sales and marketing efforts are made easier by utilizing the Commerce Cloud in conjunction with the Sales Cloud. Because of the size of our organization, being able to communicate with our audience is a huge benefit of using this platform. Using this tool, our team can track their progress and see where they stand on the goals, they've set for themselves.

Pluspunten:

My company's website utilizes Salesforce to keep track of all visitors and clients. We've been able to better manage our workflow and keep track of all the responsibilities we've delegated to others thanks to it. Keeping track of our clients and consumers on the same platform where we do all our other businesses is also a big plus for us. Having fewer browser tabs or tabs open at the same time can save time when working from home. Salesforce is far more user-friendly and efficient than any other platform I've tried. I haven't had the same level of anxiety about keeping track of our inventory and orders as I used to.

Minpunten:

People who work from home have had trouble with their internet connections because they need a fast one to get the most out of the software. As a result of unanticipated delays in reporting, our timelines have been disrupted. The single time this has occurred is extremely rare. To execute simple activities, there are too many functions. We commonly realize that a process is made more difficult by the presence of numerous features. (It's fair if my lack of technical knowledge is to blame for my desire for it to be a little less complicated).