Wat is Salesforce Commerce Cloud?

Converteer meer klanten en laat je merk groeien met Salesforce Commerce Cloud, het toonaangevende e-commerceplatform. Converteer meer klanten met naadloze B2C e-commercetransacties. Probeer het vandaag nog gratis en geef je klanten dezelfde gemakkelijke, consument-achtige winkelervaringen die ze in hun persoonlijke leven ook hebben, altijd, overal, op elk apparaat.

Wie gebruikt Salesforce Commerce Cloud?

Het platform helpt klanten van elke omvang te groeien.

Waar kan Salesforce Commerce Cloud worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Salesforce
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2003

Ondersteuning voor Salesforce Commerce Cloud

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)

Beschikbaar in deze landen

Canada, Duitsland, Oostenrijk, Verenigde Staten

Talen

Engels

prijzen van Salesforce Commerce Cloud

Beginprijs:

Niet door leverancier verstrekt
  • Geen gratis versie

Salesforce Commerce Cloud heeft geen gratis versie.

Over de leverancier

  • Salesforce
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2003

Ondersteuning voor Salesforce Commerce Cloud

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)

Beschikbaar in deze landen

Canada, Duitsland, Oostenrijk, Verenigde Staten

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Salesforce Commerce Cloud

Salesforce Commerce Cloud Software - 1
Salesforce Commerce Cloud Software - 2
Salesforce Commerce Cloud Software - 3
Salesforce Commerce Cloud Software - 4
Salesforce Commerce Cloud Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Salesforce Commerce Cloud-video
Salesforce Commerce Cloud Software - 1
Salesforce Commerce Cloud Software - 2
Salesforce Commerce Cloud Software - 3
Salesforce Commerce Cloud Software - 4
Salesforce Commerce Cloud Software - 5

Functies van Salesforce Commerce Cloud

  • API
  • Backorderbeheer
  • Beheer van productgegevens
  • Bestellingen bijhouden
  • CRM
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Contactendatabase
  • E-mailmarketing
  • Elektronische betalingen
  • Gegevensbeveiliging
  • Inkooporderbeheer
  • Integraties van derden
  • Inventarisatie
  • Kanaalbeheer
  • Klantenaccounts
  • Kosten bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marktplaatsintegratie
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Nabestellingbeheer
  • Orderbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Productidentificatie
  • Prognose
  • Rapportage en analyse
  • Retourbeheer
  • SEO-beheer
  • Terugkerende orders
  • Vervoersbeheer
  • Voorraadauditing
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadoptimalisatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Websitebeheer
  • Winkelwagen
  • Zoeken/filteren
  • eCommerce-beheer

Alternatieven voor Salesforce Commerce Cloud

NetSuite is een cloudgebaseerd ERP dat je het inzicht en de controle geeft die je nodig hebt om slimme beslissingen te nemen en met vertrouwen te groeien. Meer informatie over NetSuite
Voor kleinere bedrijven (5-100 werknemers $ 79/gebruiker/maand). Alles wordt uitgevoerd vanaf een enkele cloud-bedrijfssuite. Gevestigd in de VS.
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Cin7 biedt voorraadbeheer en automatisering van bestellingen en productie tot het magazijn/3PL tot elk B2B-/B2C-verkoopkanaal dat je gebruikt.
Brightpearl is een platform voor detailhandelsactiviteiten en is nauw geïntegreerd in al je verkoopkanalen.
Magestore is een POS voor Magento en stroomlijnt activiteiten door het in real time synchroniseren van gegevens over de online en fysieke winkels.
FocusPoint is certified for SAP Business One. An all-in-one e-commerce platform at an affordable price.
Sana Commerce Cloud helps organizations delight clients, boost efficiency, and drive agility by making ERP & e-commerce work as one Meer informatie over Sana Commerce
SalesWarps order management software streamlines your operations so you can focus on growth, not the process.

Reviews over Salesforce Commerce Cloud

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
4,1
Klantenservice
4,4
Functies
4,5
Waar voor je geld
4,2

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
33%
4
67%
Anastasiia
Anastasiia
Customer Service Representative in Polen
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Import en export, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Salesforce Commerce Cloud

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Pluspunten:

I have worked with Salesforce Commerce Cloud for a couple of months to manager the orders and inventory. It is very well configured and working with it was very easy.

Minpunten:

I believe that Shopify provides more features. So in case the Company you work in does not use Salesforce as a CRM, then Shopify seems to be a better choice for eCommerce

christian
Digital Marketer in VS
Detailhandel, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Recently Migrated From Magento To SFCC

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Great onboarding experience and great customer support. They really want to help your business succeed. Little quarks can be weird to transition but overall very happy.

Pluspunten:

I really like the features out of the box. Lots of options that usually would have to be custom developed by developers are included right away. The layout and ease of use are great. Love the marketing and Promo capabilities and Salesforce updates with new features a couple of times a year. Customer support and learning prior to launch is great. Salesforce wants you to succed.

Minpunten:

There are some small things that do need additional development to work the way you want. SFCC teaches you about these things like they're included but you need developers to add the code or style. ex. source code - gift with purchase (when selecting one of a choice of free products) There are also little nuances like case-sensitivity that gets annoying but I think that can come with any platform

Overwogen alternatieven: BigCommerce en Shopify

Redenen om voor Salesforce Commerce Cloud te kiezen: Needed an upgrade

Overgestapt van: Adobe Commerce

Geverifieerde reviewer
ANALISTA PROGRAMMATORE in Italië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Detailhandel, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

good catalog system

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: the overall experience is good, maybe it miss some functionality to integrate with external monitoring system

Pluspunten:

we are using it for all our catalog and it replace our custom system with an high improvement on our service

Minpunten:

some time since it is a saas, any change is a problem and became quite long. recently we had several issue with authentication

Geverifieerde reviewer
Tech Lead in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Take your store live quicker with Salesforce commerce cloud

4,0 3 maanden geleden

Pluspunten:

It's latest store front reference architecture it became easy to go live on mobile and launch ecommerce portal specific to countries with changes in short apan of time.

Minpunten:

Ecommerce portals built on top of commerce cloud were having little loading time at initial launch, once portal cached it is good to go.

Geverifieerde reviewer
Marketing Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Sportartikelen, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

B2C Commerce in Salesforce is an excellent option for an e-commerce operation

4,0 6 maanden geleden

Opmerkingen: All our company's sales and marketing efforts are made easier by utilizing the Commerce Cloud in conjunction with the Sales Cloud. Because of the size of our organization, being able to communicate with our audience is a huge benefit of using this platform. Using this tool, our team can track their progress and see where they stand on the goals, they've set for themselves.

Pluspunten:

My company's website utilizes Salesforce to keep track of all visitors and clients. We've been able to better manage our workflow and keep track of all the responsibilities we've delegated to others thanks to it. Keeping track of our clients and consumers on the same platform where we do all our other businesses is also a big plus for us. Having fewer browser tabs or tabs open at the same time can save time when working from home. Salesforce is far more user-friendly and efficient than any other platform I've tried. I haven't had the same level of anxiety about keeping track of our inventory and orders as I used to.

Minpunten:

People who work from home have had trouble with their internet connections because they need a fast one to get the most out of the software. As a result of unanticipated delays in reporting, our timelines have been disrupted. The single time this has occurred is extremely rare. To execute simple activities, there are too many functions. We commonly realize that a process is made more difficult by the presence of numerous features. (It's fair if my lack of technical knowledge is to blame for my desire for it to be a little less complicated).