RMS Campground & Park

RMS Campground & Park

door RMS - The Hospitality Cloud

Wie gebruikt RMS Campground & Park?

Lokale, staats en overheidsparken. Beheermaatschappijen van camperparken en onafhankelijke, particuliere camperterreinen, camperparken en campings.

Wat is RMS Campground & Park?

RMS Campground is een cloudgebaseerd softwaresysteem dat speciaal is ontworpen om te voldoen aan de bedrijfsvoeringsbehoeften van de markt voor kampeerterreinen en campers. RMS integreert met je website en creëert een totaaloplossing voor het boeken en beheren van onroerend goed. RMS is ontworpen zodat het snel te leren en gemakkelijk te gebruiken is.

RMS Campground & Park - Details

RMS - The Hospitality Cloud

https://www.rmscloud.com/

Opgericht in 1985

RMS Campground & Park - Prijsoverzicht

RMS Campground & Park heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. RMS Campground & Park betaalde versie vanaf US$ 99,00/maand.

Beginprijs

US$ 99,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Online

Functies van RMS Campground & Park

Camping software
Assetbeheer
Energierekeningen
In- en uitchecken
Multilocatie
Online reserveren
Sitemaps
Staanplaatsreserveringsbeheer
Vergunningenbeheer
Verhuurbeheer
Verkooppunt

Reviews van RMS Campground & Park

5 van 299 reviews worden weergegeven

In totaal
4,4/5
Gebruiksgemak
4,2/5
Klantenservice
4,5/5
Functies
4,3/5
Waar voor je geld
4,3/5
Josh R.
Operations Manager
Horeca, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-8-2019

"WE love RMS and wish we had switched sooner!"

Opmerkingen: Overall our experience has been great! All the automation saves us lots of time and makes us look more professional as well.

Pluspunten: We like that it's cloud-based so we can access it from anywhere on any device at any time we choose. It's also very user-friendly for those taking reservations and the ability to easily take online reservations is great.

Minpunten: Can be a little challenging when making changes in the backend, but if we ever have any issues tech support walks us through it.

Antwoord van de leverancier

van RMS - The Hospitality Cloud op 4-9-2019

Thanks for your positive feedback Josh! We are thrilled RMS is helping your campground reach its full potential. We are glad our user-friendly system is making managing your property easier. RMS is committed to ongoing software development and exceptional customer support.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-8-2019
Mark A.
Owner/GM
Horeca, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-8-2019

"Use the software the way you want to."

Pluspunten: Customization of this software is the best I've seen in this industry. If we decide we want to track something new. We can simply add the field. Modify rates on a daily basis, automatically. The customization saves time and gives peace of mind.

Minpunten: Like all online / network software, they can be slow as data is being pulled across the country / world.

Antwoord van de leverancier

van RMS - The Hospitality Cloud op 4-9-2019

Thanks Mark for your positive feedback! We're thrilled RMS' customization is helping your property reach its full potential. RMS is committed to ongoing software development and exceptional customer support to make managing your property easier.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-8-2019
Sue H.
Owner
Horeca, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-6-2020

"Great service"

Opmerkingen: Record keeping, financial recording, managing the cabins and cleaning rosters, RMS covers everything.

Pluspunten: We could no longer operate our business without RMS, it has an abundance of capabilities and is constantly improving.

Minpunten: At times it can be slow but given the size of our database this is normal.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-6-2020
Ron B.
Owner
Horeca, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    2/5
  • Klantenondersteuning
    1/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    0/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-4-2019

"Faulty product with crappy support"

Opmerkingen: I have started the selection process for another product because I want proper support.

Pluspunten: It works, as far as direct bookings and Booking.com bookings are concerned.
It synchronises well with Booking.com. we have had no over bookings.

Minpunten: RMS is not capable to connect my hotel to Expedia. REALLY, I am not kidding. RMS passes the wrong currency. We are located in Cape Verde and they pass our prices to Expedia in Australian dollars.
RMS have been working on this for over a month now. I have to beg for updates on this problem and all they have told me is that it is a very complicated problem (where it really is only a matter of passing the right currency for the selected country).
Less important but still annoying problems are: Old (fashioned) user interface: Not all the screens work on a Mac, some screens only work in full screen mode. The application is not scalable/responsive.

Antwoord van de leverancier

van RMS - The Hospitality Cloud op 11-6-2019

Thank you for posting your feedback and Ron, we appreciate the opportunity to discuss this openly and frankly with you.

The information provided has been escalated with the entire global support team, especially the UK team.

Receiving unfavourable feedback is never nice to hear, but its a powerful tool that can be used in the ongoing training and development of our team.

We are sorry we failed to deliver the level of service you expected and required and please rest assured that corrective steps have been taken with respect to your particular circumstances.

Best regards,

Peter Ferris
Director of Global Sales & Marketing

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-4-2019
Anne R.
Owner
Horeca, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-3-2020

"Does everything you expect and so much more"

Opmerkingen: We have turned our ratings and occupancy upside down in aa couple of years and RMS has played an integral role in this. It's ease of operation and excellent support makes running the system efficient and trouble free

Pluspunten: The ability to customise correspondence and offer unique guest interaction

Minpunten: The printing interface causes challenges too often. Would like greater access to formal training (however the youtube videos are a good alternative)

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-3-2020