Wat is Ideta?

Met Ideta kunnen bedrijven zonder enige codering hun eigen chatbot/voicebot ontwikkelen.

Je kunt je bot inzetten op verschillende communicatiekanalen zoals je bestemmingspagina, Facebook Messenger, een telefoonnummer (Twilio...), Slack, Microsoft Teams enz.

Je kunt zonder enige codering via API verbinding maken met alle software.

Je kunt zonder enige codering de beste natuurlijke taalverwerkingstools gebruiken (bijv. Dialogflow, Luis, Watson) en moeiteloos overschakelen van de ene naar de andere.

Wie gebruikt Ideta?

De doelmarkt is bedrijven die conversationele AI willen gebruiken, maar zonder al de gebruikelijke rompslomp. De gebruiksscenario's zijn zeer gevarieerd, van HR tot IT en marketing. Alles wat je maar kunt bedenken is mogelijk.

Waar kan Ideta worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web

Over de leverancier

  • Ideta
  • Gevestigd in 75003, Frankrijk
  • Opgericht in 2017
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Andorra, Belarus, België, Bosnië en Herzegovina en nog 51 andere

Talen

Engels, Frans

prijzen van Ideta

Beginprijs:

€ 29,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Ideta heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Ideta heeft een betaalde versie vanaf € 29,00/maand.

Prijsmodellen

Over de leverancier

  • Ideta
  • Gevestigd in 75003, Frankrijk
  • Opgericht in 2017
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Andorra, Belarus, België, Bosnië en Herzegovina en nog 51 andere

Talen

Engels, Frans

Video's en afbeeldingen van Ideta

Ideta Software - 1
Ideta Software - 2
Ideta Software - 3
Ideta Software - 4
Ideta Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Ideta-video
Ideta Software - 1
Ideta Software - 2
Ideta Software - 3
Ideta Software - 4
Ideta Software - 5

Functies van Ideta

  • AI/machine learning
  • Aanpasbare branding
  • Autoresponders
  • Chatbot
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Geotargeting
  • Integraties van derden
  • Live chatten
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Proactief chatten
  • Rapportage en analyse
  • Samenwerkingstools
  • Spraakherkenning
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Voor meerdere talen
  • Websitebezoekers bijhouden

Alternatieven voor Ideta

Respond.io is a business messaging platform that connects contacts from any channel to every team.
All-in-one multi-channel marketing platform that helps businesses manage Messenger, SMS, email, social media and eCommerce marketing.
The world's leading chatbots and voice bots are built by yellow.ai. We deliver 60% automation in the first 30 days of a bot going live.
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Zakelijke berichtenfunctie met meerdere kanalen zoals oproepen, online chatten, integraties met Facebook en nog veel meer. Alles wat je bedrijf nodig heeft.
Botgate is een platform voor conversationele marketing, verkoop en berichten met AI. Meer informatie over Botgate
Tidio is een klantenserviceplatform waarmee je uitstekende klantenondersteuning kunt bieden en omzet kunt genereren met live chat en chatbots. Meer informatie over Tidio
Easily create Facebook Messenger bots for marketing, sales, and support.
Platform zonder code voor het bouwen en trainen van intelligente virtuele assistenten en slimme chatbots die natuurlijke talen begrijpen.

Reviews over Ideta

Gemiddelde score

In totaal
4,7 (45)
Gebruiksgemak
4,4 (45)
Klantenservice
4,8 (45)
Functies
4,6 (45)
Waar voor je geld
4,8 (45)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
71%
4
29%
Zachary I.
Zachary I.
President in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

I wouldn’t run my business without Ideta.

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: We are incredibly lucky to have found such a partner. I wouldn’t run our business without them.

Pluspunten:

Incredibly easy to use. Links and syncs quick, and has had 99% uptime since implementing

Minpunten:

The UI does need tweaking. But after hearing the user feedback they already started making proactive and positive changes

Edison augusto P.
CEO in Colombia
Computernetwerken, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Great chatbot and easy to use

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: The time I've been there has seemed to me an application of a very good level and very advanced functionalities (more than expected). I was positively impressed with everything it brings.

Pluspunten:

The application has many interesting features and the possibility of extending its options with dialogflow. I think it's one of the best apps I've ever bought. After you understand the interface well, you can easily implement the chatbots and adapt them to the requirements of my clients.

Minpunten:

the interface is difficult to understand, and the options could be improved depending on where they are placed, as well as the editor, which can be improved compared to other chatbot applications. I hope they improve that part.

Overwogen alternatieven: UChat en Marketing Master IO

Redenen om voor Ideta te kiezen: I needed something that would integrate me multiple channels and link with dialogflow

Overgestapt van: Typebot en BotStar

Redenen om over te stappen op Ideta: the price, the functionalities and the generous limits that it includes

Shreyans J.
Founder in India
Detailhandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Creates Chatbot In Minutes

4,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

- Finish Creating your new chatbot in minutes. - Easy integration with major leading platforms.

Minpunten:

- I found some of the Ai had some irrelevant suggestions, that needs to be improved. - The interface is a bit of learning curve. But you’ll get use to it later when you start using it.

Overwogen alternatieven: yellow.ai

Redenen om over te stappen op Ideta: - Pricing and having LTD deal.

Jorge T.
CEO & Founder in Mexico
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Simple, easy to use chatbot with lot of power

4,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: I had a great experience using Ideta. Although easy to use, is full of features that I havent seen in other chatbots and I believe is really promising. For example the comments automation for Facebook. The more I know the software, the more I enjoy it.

Pluspunten:

The capabilities it has for implementing a chatbot on your website. Has sliders with images for your client to chose from, easy to use dialog and store of important data. Also has out of the box validation for email (really important in my opinion) and a "are your still there?" automatic dialog.

Minpunten:

Some out of the box features that I need to work around to cover, like Google Ads integration and some specific entities store in NLP (Dialogflow specifically). Im confident that the development team is covering this sooner than later so Im looking forward to develop new projects with Ideta.

Overwogen alternatieven: respond.io en Cliengo

Redenen om over te stappen op Ideta: I choose Ideta for this specific project that wanted me to put a slider the user can choose from on the website chat. None of the other chatbots that I tried let me do that. Once I started using Ideta discovered how easy is to create new bots from scratch so thats why I offer it to my clients.

Vinnie R.
Online Marketing in Australië
E-learning, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Highly Recommended

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: The software works beautifully and it's packed with powerful features such as the possibility of sending images, videos, links, etc in your conversation, which is very handy as a chatbot to automate conversation flow. Its package also offers a very generous number of conversations you can have per tier making it a great opportunity for those who want to use it as a small agency and build chatbots for other business owners. The only downside in my opinion is their thinking behind the conversation flow building. Most software uses that drag-and-drop canvas to build the conversation flow, whereas Ideta's developers have to build a totally different way to do it making it a bit hard to start since you have to adapt yourself to their tool, but once you learn how it works, it super easy. It's just that initial first contact with the tool that can be a bit time and energy-consuming, and I was told that they're looking to improve it to the traditional drag-and-drop in a conversation with the team.

Pluspunten:

- A lot of handy features - Very generous package - Best value for money - High-quality customer support -Highly customizable

Minpunten:

They have their own unique way of building a chat conversation that differs from the traditional "drag-and-drop" flow.