Relias Healthcare LMS

Wat is Relias Healthcare LMS?

Leermanagementsysteem voor de gezondheidszorg dat beheerders helpt om snel klinische vaardigheden te evalueren en aangepaste leerplannen voor hun personeel te maken. Gebruik analyse, beoordelingen en leertools om gepersonaliseerde leerprogramma's te creëren om de prestaties van het personeel te verbeteren, klinische kennishiaten op team- en individueel niveau te bepalen en afwijkingen te verminderen door kritieke problemen vast te stellen.

Wie gebruikt Relias Healthcare LMS?

Zorgorganisaties die zich richten op het verminderen van afwijkingen en het creëren van gepersonaliseerde leerprogramma's voor verpleegkundig en paramedisch personeel om de prestaties te verbeteren en naleving te handhaven.

Waar kan Relias Healthcare LMS worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Relias
  • Opgericht in 2014
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Verenigde Staten

Talen

Engels

Over de leverancier

  • Relias
  • Opgericht in 2014
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Verenigde Staten

Talen

Engels

Vergelijk de kosten van Relias Healthcare LMS met soortgelijke producten

Relias Healthcare LMS

N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Relias Healthcare LMS

  • Activiteitendashboard
  • Certificering en licentieverlening
  • Cijferlijst
  • Competentiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Contentbibliotheek
  • Cursusbeheer
  • Cursussen bijhouden
  • Gamification
  • Gemengd leren
  • Geïntegreerd systeem voor maken van cursussen
  • Leerpaden en -trajecten
  • Mobiel leren
  • Opdrachtenbeheer
  • Personeelsportal
  • Portal voor leerlingen
  • Rapportage en analyse
  • Self-service content curation
  • Tests en beoordelingen
  • Trainingbeheer
  • Virtueel klaslokaal
  • Voortgang bijhouden

Alternatieven voor Relias Healthcare LMS

MATCHLEARNING - the next generation platform for a blended, interactive, efficient et engaging training experience
Gratis online leerbeheersysteem dat docenten van over de hele wereld een open source-oplossing biedt voor e-learning.
Het SAP Litmos-leerplatform stelt duizenden bedrijven wereldwijd in staat om in het moment trainingen te geven. Meer informatie op de website van Litmos.
BrainCert is de gemakkelijkste manier om online te leren, les te geven en samen te werken. BrainCert biedt vier producten in één uniforme oplossing.
With 5 star support, innovative technology, and attractive pricing, DigitalChalk is a perfect fit for online training providers.
Software voor mentoring en leren van Qooper om je werknemers te omringen met de juiste mentoren, collega's, groepen en middelen voor een betere carrière.
Vergroot de betrokkenheid van leerlingen en het behoud van kennis in het hoger onderwijs en bedrijfstrainingen. Meer informatie over Eduflow
iTacit is a front-line employee platform that puts everything work in one mobile-first, easily accessible place.
Thinqi is your LMS or LXP, only smarter. With over 25 million users worldwide, maximise the potential of your people through learning.
imc Learning Suite is de ideale kruising tussen een LMS & LXP. Het is volledig in het Nederlands beschikbaar en is een van de meest uitgebreide leerplatformen op de markt.
Bied moderne, prescriptieve en mobiele training aan iedere medewerker en ontwikkel zo een deskundig personeelsbestand.
Software voor het vereenvoudigen van personeelstaken zoals loonadministratie of vakanties, voor kleine en middelgrote bedrijven.

Reviews over Relias Healthcare LMS

Gemiddelde score

In totaal
3,9
Gebruiksgemak
3,8
Klantenservice
3,2
Functies
3,8
Waar voor je geld
3,2

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Kenneth
Kenneth
Executive Director in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Relias LMS has been a great training resource for my organization

5,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

Relias LMS offers a large array of quality training courses which are current and relevant to the needs of my organization's workforce. Many of the courses enable credentialed staff to receive instant CEUs once they have completed them. Relias LMS also provides detailed tracking and alerts for a host of human resources functions.

Minpunten:

The cost of the optional human resources management package and specialized training products could seem a little pricey for smaller organizations.

Donna
Agency Trainer in VS
Geestelijke gezondheidszorg, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Using Relias to Train Staff Who Work 'Round the Clock

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Because Relias is accessible any time, any where, we are able to train our 'round the clock staff in an efficient, consistent, user-friendly manner. Putting together training modules, designing training plans and even entering new users into the system is easy enough that this clinical counselor-turned-trainer was able to do it without issue, in an impressively short time. Per staff report, training is easy to navigate, with staff being able to use the system immediately upon training assignments. It's a great tool to keep track of completed, late and missed trainings, including external trainings. Because our staff are mandated to complete specific training on cultural diversity, sexual harassment, ethics, safety, HIPAA, confidentiality and direct care, Relias affords them the opportunity to receive training during available time. No need to think about transportation time to attend training, as all you need is a device connected to the Internet and you're good to go. Although we mainly use Relias via a browser, we also use the Relias app on Chromebooks and phones.

Pluspunten:

Relias is accessible any time, any where. Once set up in the Relias system, all staff have to do is have access to an electronic device and Internet connection. It's very easy to navigate, with users needing little introduction to the product.

Minpunten:

In the past, I would have said connectivity issues but that issue has been resolved; in fact, we have very little issue using Relias. Perhaps updating some of the trainings on a more frequent basis would be beneficial to the customer

Jennifer
HR in VS
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Relias Online Training Review

3,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: It was rough and then we got stuck and still pay monthly for a service we don't use.

Pluspunten:

The wide variety and amount of content available for training needs.

Minpunten:

Lots of issues with employees accessing and using the platform. We had it ever since it was Silverchair.

Geverifieerde reviewer
Instructional Technologist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
E-learning, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Good Product. Great Service. Just a few small issues.

5,0 vorig jaar

Pluspunten:

I like the reporting, certificates, and approved pre-built trainings that can be used as CE credits for a multiple of licensures. Our customer service rep has been fantastic when it comes to being responsive to our company needs and problems we encounter in the system.

Minpunten:

Some of the pre-built trainings are very poorly built. Many of our staff find themselves "completed" with the learning portion, but unable to enter the final exam (which is required for every Relias course). Also, when exporting reports we must do a lot of formatting to get a usable .csv or excel file.

Rachel
Learning & Development Coordinator in VS
Management non-profit organisaties, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Functional for our needs

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Overall this software has been very useful. I came on board after Relias had already been implemented for ~2 years and without an LMS administrator, many features had been overlooked completely. Now we are using much more of the capabilities of the system.

Pluspunten:

Customer support is quick to respond and resolve issues. Administration is simple, I can log in as users quickly and troubleshoot.

Minpunten:

I would like to be able to customize reports more, or build my own.