ManageEngine ServiceDesk Plus

ManageEngine ServiceDesk Plus

Wat is ManageEngine ServiceDesk Plus?

ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand.

Wie gebruikt ManageEngine ServiceDesk Plus?

De software biedt het gebruiksgemak dat een MKB nodig heeft en de krachtige functies die vereist worden door de grootste ondernemingen. Meer dan 100.000 bedrijven over de hele wereld vertrouwen op dit product om hun IT-services te beheren.

ManageEngine ServiceDesk Plus-video
ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 1 ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 2 ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 3

Twijfel je over ManageEngine ServiceDesk Plus? Vergelijk met een populair alternatief

ManageEngine ServiceDesk Plus

4,3 (179)
ManageEngine ServiceDesk Plus
Niet beschikbaar in jouw land
US$ 120,00
jaar
Gratis versie
Gratis proefversie
76
8
4,2 (179)
4,2 (179)
4,1 (179)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 15,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
127
85
4,5 (2.661)
4,4 (2.661)
4,5 (2.661)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor ManageEngine ServiceDesk Plus

Gesponsord
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Beheer eenvoudig al je helpdeskactiviteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard. Meer informatie over SysAid
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Online ITSM-servicedesk met beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgaven en bedrijfsmiddelen, naast krachtige ticketing en automatisering.
Een open source-systeem voor klantenondersteuning dat binnenkomende ondersteuningsverzoeken organiseert, beheert en archiveert.
Samanage is het IT-helpdeskplatform met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen: lees wat de klanten zeggen!
ServiceNow automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Het is gebruiksvriendelijk en schaalbaar.
Maakt binnen enkele seconden verbinding met elke pc of server over de hele wereld. Bedien een partner-pc op afstand alsof je ervoor zit.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
Een volledig managed service-beheerpakket met ticketing, werkstroomautomatisering en notificatie voor ITSM, klantenservice en beveiliging.
Cloudcomputingplatform voor het creëren van VM's, het ontwerpen en uitvoeren van webgebaseerde toepassingen, smart client-toepassingen en XML-webservices.
Eindgebruikers kunnen serviceverzoeken indienen, naar oplossingen zoeken en de status van hun openstaande incidenten bekijken.
Radicaal herontworpen om een nieuwe norm te stellen voor IT-servicebeheer op locatie of in de cloud.
Bookkeeping tool for business owners that do not have prior accountign knowledge. Functionality includes invoice writing and tax prep.
Op ITIL afgestemde software voor servicebeheer met een KPI-dashboard dat helpt de werklast van elke werknemer bij te houden en taken efficiënt toe te wijzen.
ConnectWise Control biedt de mogelijkheid om apparaten te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding.
IT-servicebeheer voor middelgrote organisaties
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.

Reviews over ManageEngine ServiceDesk Plus

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
4,2
Klantenservice
4,1
Functies
4,3
Waar voor je geld
4,2

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Sergio
Sergio
IT Consultant in Italië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

A complete, easy to deploy and use, customizable service management solution

5,0 10 maanden geleden

Opmerkingen: We implemented it in a hared service center serving more than 40 legal entities, with approximately 2,000 workstations/users and about 36 technicians. We gradually implemented it and had the chance to streamline processes and customize the solution for our different companies. Integration with email and AD was a great help in setting up the environment with no additional work.

Pluspunten:

It sports a complete set of well-designed and ITIL-oriented functions; it can fit both a small firm and an enterprise - with proper licensing and setup. Complete, customizable, easy to use, clear to setup, integrated with other Managengine (and 3rd party) solutions.

Minpunten:

As per my latest experience (2019) workflow management could be improved; while it's not its primary focus, still it could give great advantages in automating service workflows (eg joiner & leavers).

Harry
Harry
Systems & Digital Marketing Administrator in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bouw, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Great software, could use more features

4,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: It's a great piece of software/service to have, it could do with being more fluid from an administrators point of view, but it's improving during the time we've been using it.

Pluspunten:

Multiple of the applications ManageEngine provide can be integrated with one another (not all at this current time) but this allows a more fluid and easy management of the services.The functionality of adding our assets and having a helpdesk in a single location is convenient and does the job required. There is also a feature on pages which if what you required isn't available in a "features" aspect, you can request it, however it isn't clear on when it will be implemented other than in a future version.

Minpunten:

The functionality can be confusing for some features, some configurations need to be done in the admin settings when logically, I think being able to edit them in the current page you're on which the change relates to would be more convenient. Also there isn't a timeline of features being implemented, so it's not clear if the features you may want, are going to happen.

Mark
VS
Financiële dienstverlening, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Basic Helpdesk Application

2,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: Our company has been using ManageEngine plus ServiceDesk for our IT Helpdesk support system for several years now. Although this application has been reliable and used widely by our IT support team, it is limited on features and functionality. The support for the application from ManageEngine has been somewhat limited as well. If you are looking for a very basic IT support system, then ManageEngine's ServiceDesk might be a good fit. The application is just limited on what it can do and its ability to scale to fit our needs.

Pluspunten:

ServiceDesk Plus from ManageEngine is fairly easy to implement and provides the most basic needs of an IT support application.

Minpunten:

ServiceDesk Plus from ManageEngine is very limited in features and functionality. It also has a fairly complex interface that is out of date. Our company has trouble tracking IT support tickets because of this limitation.

José
José
IM Manager in Dominicaanse Republiek
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Olie en energie, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Good IT Ticking system

5,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: The easy and fast way to have the configuration done and running. The web interface and mobile work are fantastic.

Pluspunten:

The integration with the rest of the applications Zoho and ManageEngine have. Easy to set up and fast to be deployed.

Minpunten:

If you are a small company, the best recommendation must work On a Cloud solution they provide.

Ricardo
Ricardo
Business Intelligence Team Lead in Zuid-Afrika
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Juridische dienstverlening, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Manage Engine Service Desk Review

4,0 9 maanden geleden

Opmerkingen: We used it as a ticket system for IT but overall did not like the experience.

Pluspunten:

It makes for an easy ticketing system for IT to use and helps keep track of ticket progress quite well

Minpunten:

There is too much freedom for the technician around what they can do with the ticket. They can delete etc too easily, also it's not easy to use for the end user and hard to track outstanding tickets efficiently