Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is SmileBack?

Klanttevredenheid is de grootste succesindicator voor MSP's en helpdesks, en dit platform is een van de experts op dit gebied. Met de CSAT, NPS en rapportagetools van SmileBack kun je je bedrijf laten groeien door feedback overvloedig en bruikbaar te maken.

Deze producten zullen niet alleen de hoeveelheid feedback die je ontvangt drastisch verhogen, maar je ook helpen bij het analyseren ervan en het ondernemen van zinvolle actie om je klantenbehoud te verbeteren en marketing uit te voeren voor nieuwe kansen.

Wie gebruikt SmileBack?

Klanten zijn gebruikers van helpdesks. Dit zijn uitbestede helpdesks zoals MSP's, maar ook de bredere helpdesksector, waar de helpdesk een bedrijf ondersteunt, maar niet het bedrijf zelf is.

SmileBack Software - 1
SmileBack Software - 2
SmileBack Software - 3
SmileBack Software - 4
SmileBack Software - 5

Twijfels over SmileBack? Vergelijk met een populair alternatief

SmileBack

SmileBack

4,9 (33)
US$ 99,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
19
11
5,0 (33)
4,7 (33)
4,8 (33)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 14,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
202
70
4,1 (6.749)
4,3 (6.749)
4,1 (6.749)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor SmileBack

Zoho CRM
Functies met hoogste score
CRM
Helpdeskbeheer
Voor start-ups
ChurnZero
Functies met hoogste score
Klantenbinding
Klantensegmenten
Taakbeheer
ConnectWise ScreenConnect
Functies met hoogste score
Onbeheerde toegang
Scherm delen
Toegang en controle op afstand
SurveyMonkey
Functies met hoogste score
Beheer van enquêtes/peilingen
Enquêtes opstellen
Rapportage en analyse
Hootsuite
Functies met hoogste score
Dashboard
Integratie van sociale media
Postplanning
XM for Customer Experience
Functies met hoogste score
Beheer van negatieve feedback
Enquêtes en feedback
Rapportage en analyse
Genesys Cloud CX
Functies met hoogste score
Automatic call distribution (ACD)
Callcenterbeheer
VoIP-verbinding
Pendo
Functies met hoogste score
Communicatiebeheer
Rapportage en analyse
Volgen en analyseren van gebruik
Kangaroo
Functies met hoogste score
Bonusbeheer
Loyaliteitsprogramma
Verkooppunt

Reviews over SmileBack

Gemiddelde score

In totaal
4,9
Gebruiksgemak
5,0
Klantenservice
4,8
Functies
4,7
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
91%
4
6%
3
3%
Jared
Jared
NOC Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Simple Customer Satisfaction Metrics

5,0 6 jaar geleden

Pluspunten:

Metrics galore! Cut up the data received from surveys in many ways. Very helpful to manage service providers with many clients, giving an idea of how your employees are doing. Delegate access to your managers and automation to alert the right users when negative feedback is received to handle accordingly.

Minpunten:

Don't love being locked down to only 3 responses but in truth that keeps it simple and keeps me from going to wild with customization. The data is only useful if its easy to read and understand and Smileback keeps you in a box to ensure that happens.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

SmileBack is a great solution for measuring customer satisfaction.

5,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: We are improving customer satisfaction by taking action on their reviews. We improve our employees through coaching on customer responses and we strengthen our relationships with our customers by listening to what makes them happy and what doesn't.

Pluspunten:

I like how it integrates into ConnectWise Manage and alerts us with each new review.

Minpunten:

Some of the filters remain the same when revisiting the site and some have to be changed. Having to update the date range every time and the agents is one example.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Managementconsulting, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Value for price

3,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

The pricing is good for the features that SmileBack offers.

Minpunten:

At the time that our company used SmileBack, there were no incentives to encourage our employees to request a client fill out the survey/click the icons.

Jennifer
Jennifer
Web Developer & Designer in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great Design & Easy to Use!

5,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: We are allowing our customer to easily rate their experience, and before SmileBack it was a laborious task and we got very few responses. With SmileBack our response rate is up 43%!

Pluspunten:

Clean emails that get sent out. Easy to understand. Very easy to setup. Easy to make back-end changes. How easy it is for customer to give feedback, it is really amazing!

Minpunten:

I would love to be able to tweak the widget design more easily. Real-time widget reporting.

Curtis
Curtis
Technology Services Supervisor in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Telecommunicatie, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Great Tool to measure Customer Satisfaction

5,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: We have realized a 20-30 percent increase in responses on surveys after we switched to SmileBack!

Pluspunten:

The simplicity of the actions needed by customers makes this a winner. We went from 7-8 percent return to over 40 percent return just by switching to Smileback. Their support is quick to respond if and when you need them. Overall this product is very well thought out and works great for gathering feedback from customers.

Minpunten:

The reporting function for technicians is lacking and needs to be improved upon. There seems to be a misunderstanding of what is important to report on.