Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Deepser?

Deepser is moderne helpdesk- en ticketing-software met een interactieve webinterface. Hiermee kun je de klantenondersteuning efficiënt beheren, het gebruik van bedrijfsmiddelen optimaliseren en tijd besparen. Dankzij Deepser kun je moeiteloos servicegegevens meten, prestaties controleren met rapporten en dashboards, KPI's respecteren en de klanttevredenheid verbeteren. De software is intuïtief en eenvoudig aan te passen, modulair en schaalbaar, handig en afgestemd op je behoeften.

Wie gebruikt Deepser?

Elke organisatie die zijn dienstverlening moet structureren met behulp van een moderne ITIL-conforme tool. Deepser helpt je bij het geven van de juiste prioriteit aan elk verzoek en proces en bij het toewijzen van taken aan de juiste teams.

Deepser Software - 1
Deepser Software - 2
Deepser Software - 3
Deepser Software - 4
Deepser Software - 5

Twijfels over Deepser? Vergelijk met een populair alternatief

Deepser

Deepser

4,6 (44)
US$ 35,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
139
12
4,5 (44)
4,1 (44)
4,7 (44)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 15,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
116
85
4,5 (3.289)
4,4 (3.289)
4,5 (3.289)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Deepser

Freshdesk
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Consumentgericht chatten in realtime
Ticketbeheer
Jira
Functies met hoogste score
Agile-methodiek
Projectplanning
Taakbeheer
JIRA Service Management
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Taakbeheer
Ticketbeheer
SysAid
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Ticketbeheer
Waarschuwingen/escalatie
OTRS
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Realtime meldingen
Ticketbeheer
SolarWinds Service Desk
Functies met hoogste score
Realtime meldingen
Toegangsopties/machtigingen
Waarschuwingen/escalatie
Zendesk Suite
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Consumentgericht chatten in realtime
Ticketbeheer
HaloITSM
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Incidentenbeheer
Rapportage van incidenten
ManageEngine ServiceDesk Plus
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Incidentenbeheer
Ticketbeheer

Reviews over Deepser

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,7
Functies
4,6
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
61%
4
34%
3
5%
Carlo
Carlo
Project Manager in Italië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Deepser and Device 42 a complete solution for ticketing and asset management

4,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: I contributed to the choice of Deepser that best met my client's needs. Moreover, it is integrated with the American Device 42 software that is more focused on Data Centers.

Pluspunten:

User Experience Ease of use Integrated with Active Directory

Minpunten:

nothing in particular or it is too early to find defects

Stefano
Head of Enterprise architecture in Italië
Bankwezen, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Lo strumento a copertura del Service Desk, IT Support & Asset management

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Esperienza estremamente positiva anche grazie al supporto veloce e puntuale del team che sviluppa e manutiene il prodotto. Modello di pricing e copertura dei serivizi adeguato sia alle piccole stratup che alle aziende più strutturate

Pluspunten:

Lo strumento è in grado molto facilmente di adeguarsi ai processi aziendali di gestione e suporto ai clienti siano essi interni od esterni. Copre molti ambiti relativi alla gestione e governance dei processi di IT support e monitoraggio degli asset.

Minpunten:

Nessuna problematica individuata, necessario avere molto chiaro il perimetro di intervento ed un piano di implementazione strutturato

Reactie Deepser

5 maanden geleden

Stefano, grazie della tua recensione top! E' importante che tu e la tua azienda siate soddisfatti dell'adozione di Deepser, considerato che lo utilizzate come strumento per gestire molti processi aziendali e che siete una realtà in crescita, quindi in continua evoluzione.

Gianluca
Tecnico IT e procedure certificazione in Italië
Facilitaire diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Ottima piattaforma flessibile e personalizzanile per la gestione di pìù aree/attività aziendali

5,0 8 maanden geleden

Opmerkingen: Esperienza molto positiva sia lato tecnico che commerciale.

Pluspunten:

La possibilità di personalizzazione , la flessibilità dei moduli e la presenza di molte funzionalità già a bordo

Minpunten:

Non è proprio no-code low-code ma lo si gestisce.

Reactie Deepser

5 maanden geleden

Gianluca, ci fa molto piacere che la tua esperienza con noi sia positiva, sia quella con il nostro team tecnico che con il nostro team commerciale. Investiamo molto nella formazione del nostro staff. Stiamo lavorando a migliorare l'interfaccia e contiamo che poi gestire Deepser diventi per voi ancora più semplice.

Daniele
System Integrator in Italië
Computernetwerken, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Finalmente, perfetto per le MSP!

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Dopo svariate ricerche per un prodotto che si adattasse con facilità e personalizzazione alla nostra realtà con Deepser l'abbiamo trovata.
Mi ha stupito la rapidità di nuove features e la precisione della roadmap.
Molto soddisfatti per i moduli che usiamo noi, Help Desk, Knowledge Base, Password Manager, CMDB, CRM.

Pluspunten:

Costo, personalizzazione e semplicità sono i punti forti. Le API sono perfette! Con Deepser abbiamo centralizzato i nostri servizi.

Minpunten:

Bisogna munirsi di pazienza iniziale per la startup, ma non credo esista un software dove non che sia calzato a pennello senza un attività iniziale di personalizzazione, anzi..

Jonny
Resp. IT in Italië
Administratie, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Suite help Desk e non solo

4,0 8 maanden geleden

Pluspunten:

Gestione del cliente discreta, assistenza al prodotto ottima e tempestiva

Minpunten:

L'aspetto grafico è arretrato anche se allineato ai concorrenti, servirebbe uno svecchiamento generale

Reactie Deepser

5 maanden geleden

Jonny stiamo lavorando ad una nuova UI. Contiamo di mostrartela molto presto!