Wat is Deepser?

Deepser is moderne ITSM-software met een interactieve webinterface. Hiermee kun je alle diensten op één platform beheren en ondersteuningsverzoeken organiseren, de klanttevredenheid verbeteren en het gebruik van bedrijfsmiddelen optimaliseren. Deepser is modulair en schaalbaar: ticketing, CMDB (Configuration Management Database), ITAM (IT asset management), CRM enz. Het maakt een snelle implementatie en verschillende integraties mogelijk. Beschikbaar als lokale versie of in de cloud. Alle functies zijn inbegrepen in de lage prijs van de licentie: het is handig en afgestemd op je behoeften.

Wie gebruikt Deepser?

Elke organisatie die zijn dienstverlening moet structureren met behulp van een moderne ITIL-conforme tool. Deepser helpt je bij het geven van de juiste prioriteit aan elk verzoek en proces en bij het toewijzen van taken aan de juiste teams.

Waar kan Deepser worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Deepser
  • Gevestigd in Schio, Italië
  • Opgericht in 2017

Ondersteuning voor Deepser

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, Denemarken, Duitsland en nog 8 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands en nog 2 andere

prijzen van Deepser

Beginprijs:

Niet door leverancier verstrekt
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Deepser heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Deepser
  • Gevestigd in Schio, Italië
  • Opgericht in 2017

Ondersteuning voor Deepser

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, Denemarken, Duitsland en nog 8 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands en nog 2 andere

Video's en afbeeldingen van Deepser

Deepser Software - 1
Deepser Software - 2
Deepser Software - 3
Deepser Software - 4
Deepser Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Deepser-video
Deepser Software - 1
Deepser Software - 2
Deepser Software - 3
Deepser Software - 4
Deepser Software - 5

Functies van Deepser

  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteitendashboard
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Auditing van problemen
  • Automatische apparaatherkenning
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van problemen
  • CMDB
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiemanagement
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contentbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle en beheer op afstand
  • Dashboard
  • IT-assets bijhouden
  • IT-reporting
  • In kaart brengen van relaties
  • Incidentenbeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantenondersteuning
  • Leveranciersbeheer
  • Licentiebeheer
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Onderhoudsplanning
  • Patchbeheer
  • Priorisering
  • Probleembeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage van incidenten
  • Realtime meldingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Tekstbewerking
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Veranderingsbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst

Alternatieven voor Deepser

Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
Online ITSM-servicedesk met beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgaven en bedrijfsmiddelen, naast krachtige ticketing en automatisering. Meer informatie over Freshservice
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Open source IT management software with user management, EULAs, license management.
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Toonaangevende software voor spreadsheets en gegevensanalyse. Doorgaans gebundeld met Microsoft Office.
Help desk solution that helps manage inbound ticket requests received from various channels such as email, social, web, phone and chat.
Open-source ticketing systems that helps users create, manage and automate workflows, automate operaitions and track multiple tasks.

Reviews over Deepser

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,6
Functies
4,5
Waar voor je geld
4,2

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
60%
4
30%
3
10%
Nadia
Puchasing &controlling Manager in Italië
Machine- en installatiebouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Perfect tool to keep track of maintenance work

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Deepser gives us total visibility of the service hours contracted; there is no risk to work for free! We get reminders when a contract is about to expire and action needs to be taken to renew it. The system informs us when there is scheduled maintenance to organize. Our field technicians can insert directly in the system the amount of hours they spent at the client's plant, type of maintenance done, extra notes and they can create instant work report to be signed by the client.

Pluspunten:

Ease of use; competent project managers and support team

Minpunten:

There is no native App of Deepser, but it is web-responsive

Stefano
Head of Enterprise architecture in Italië
Bankwezen, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Lo strumento a copertura del Service Desk, IT Support & Asset management

5,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: Esperienza estremamente positiva anche grazie al supporto veloce e puntuale del team che sviluppa e manutiene il prodotto. Modello di pricing e copertura dei serivizi adeguato sia alle piccole stratup che alle aziende più strutturate

Pluspunten:

Lo strumento è in grado molto facilmente di adeguarsi ai processi aziendali di gestione e suporto ai clienti siano essi interni od esterni. Copre molti ambiti relativi alla gestione e governance dei processi di IT support e monitoraggio degli asset.

Minpunten:

Nessuna problematica individuata, necessario avere molto chiaro il perimetro di intervento ed un piano di implementazione strutturato

Overwogen alternatieven: ServiceNow Customer Service Management, Jira en Zendesk Suite

Redenen om over te stappen op Deepser: Realtà italiana focalizzata sul prodotto ed il supporto al cliente con tutti i moduli necessari a chi comincia e a chi sta affrontando la crescita e lo scale up dell'azienda.

Carlo
Carlo
Project Manager in Italië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Deepser and Device 42 a complete solution for ticketing and asset management

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: I contributed to the choice of Deepser that best met my client's needs. Moreover, it is integrated with the American Device 42 software that is more focused on Data Centers.

Pluspunten:

User Experience Ease of use Integrated with Active Directory

Minpunten:

nothing in particular or it is too early to find defects

Overwogen alternatieven: ManageEngine ServiceDesk Plus en SolarWinds Service Desk

Redenen om voor Deepser te kiezen: The features and functionality of the software were not suitable for the customer's needs.

Overgestapt van: Snipe-IT

Redenen om over te stappen op Deepser: It is very easy to use and has a licensing policy that is very flexible and very suitable for Italian SMEs.

Daniele
System Integrator in Italië
Computernetwerken, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Finalmente, perfetto per le MSP!

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Dopo svariate ricerche per un prodotto che si adattasse con facilità e personalizzazione alla nostra realtà con Deepser l'abbiamo trovata.
Mi ha stupito la rapidità di nuove features e la precisione della roadmap.
Molto soddisfatti per i moduli che usiamo noi, Help Desk, Knowledge Base, Password Manager, CMDB, CRM.

Pluspunten:

Costo, personalizzazione e semplicità sono i punti forti. Le API sono perfette! Con Deepser abbiamo centralizzato i nostri servizi.

Minpunten:

Bisogna munirsi di pazienza iniziale per la startup, ma non credo esista un software dove non che sia calzato a pennello senza un attività iniziale di personalizzazione, anzi..

Overwogen alternatieven: ServiceNow Customer Service Management, Ivanti Help Desk, ManageEngine ServiceDesk Plus, InvGate Service Desk, SysAid en Freshdesk

Redenen om over te stappen op Deepser: Il rapporto qualità prezzo è imbattibile soprattutto se penso alle personalizzazioni. Con gli altri prodotti non sarei mai riuscito a personalizzarlo così pesantemente in così poco tempo.

Fabrizio
Consulente e sviluppatore sw in Italië
Informatiediensten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Ottimo prodotto italiano che pur partendo col minimo indispensabile garantisce di poter crescere

4,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Facciamo assistenza a programmi gestionali, in cinque persone seguiamo 300 aziende, col telefono era diventato un infermo. Abituati con i ticket tutto è più ordinato, silenzioso e efficace. Poi decidiamo noi quando alzare la cornetta.Con deepser il lavoro è davvero cambiato

Pluspunten:

Le funzionalità sono completamente personalizzabili scrivendo funzioni specifiche, l'architettura e le API sono pensate per estendere il progetto ed adattarlo con poche difficoltà a tanti ambiti oltre che alla gestione ticket che inizialmente era il primo obiettivo.

Minpunten:

Il prodotto è cresciuto molto nel tempo e questo porta a desiderarlo per tante richieste aziendali, coninvolgendo più colleghi possibili. Purtroppo anche il costo delle licenze è aumentato.A livello di funzionalità dei ticket, manca la possibilità di assegnarelo stesso ticket a più operatori e questo crea problemi quando il ticket viene riaperto ed l'agente incaricato è in ferie.

Reactie Deepser

2 weken geleden

Grazie per la tua recensione Fabrizio! E' importante un riscontro così positivo da un cliente che utilizza la nostra piattaforma già da diversi anni. Continueremo a lavorare duramente per offrire una soluzione di alta qualità.