Wat is Deepser?

Deepser is moderne ITSM-software met een interactieve webinterface. Hiermee kun je alle diensten op één platform beheren en ondersteuningsverzoeken organiseren, de klanttevredenheid verbeteren en het gebruik van bedrijfsmiddelen optimaliseren. Deepser is modulair en schaalbaar: ticketing, CMDB (Configuration Management Database), ITAM (IT asset management), CRM enz. Het maakt een snelle implementatie en verschillende integraties mogelijk. Beschikbaar als lokale versie of in de cloud. Alle functies zijn inbegrepen in de lage prijs van de licentie: het is handig en afgestemd op je behoeften.

Wie gebruikt Deepser?

Elke organisatie die zijn dienstverlening moet structureren met behulp van een moderne ITIL-conforme tool. Deepser helpt je bij het geven van de juiste prioriteit aan elk verzoek en proces en bij het toewijzen van taken aan de juiste teams.

Waar kan Deepser worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop)

Over de leverancier

  • Deepser
  • Gevestigd in Schio, Italië
  • Opgericht in 2017
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, Denemarken, Duitsland en nog 8 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands en nog 2 andere

Over de leverancier

  • Deepser
  • Gevestigd in Schio, Italië
  • Opgericht in 2017
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, Denemarken, Duitsland en nog 8 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands en nog 2 andere

Video's en afbeeldingen van Deepser

Deepser Software - 1
Deepser Software - 2
Deepser Software - 3
Deepser Software - 4
Deepser Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Deepser-video
Deepser Software - 1
Deepser Software - 2
Deepser Software - 3
Deepser Software - 4
Deepser Software - 5

Vergelijk de kosten van Deepser met soortgelijke producten

Deepser

N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 19,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 0,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 14,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Deepser

  • Aanpasbare rapporten
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Auditing van problemen
  • Automatische apparaatherkenning
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van problemen
  • CMDB
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatiemanagement
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contentbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle en beheer op afstand
  • Dashboard
  • IT-reporting
  • In kaart brengen van relaties
  • Incidentenbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Licentiebeheer
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Onderhoudsplanning
  • Probleembeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage van incidenten
  • Realtime meldingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Tekstbewerking
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Veranderingsbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst

Alternatieven voor Deepser

Beheer eenvoudig al je helpdeskactiviteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard. Meer informatie over SysAid
Help desk solution that helps manage inbound ticket requests received from various channels such as email, social, web, phone and chat.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
EcholoN, het softwarepakket voor servicebeheer, vertegenwoordigt een allesomvattende oplossing voor service, ondersteuning en klantenservice.
HaloITSM brengt alles wat je nodig hebt voor IT-ondersteuning samen op één centrale locatie. Meer informatie over HaloITSM
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Uitgebreide helpdeskprobleemvolging voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
C2 ATOM is a powerful online IT service management software, fully customizable to your operational performance enhancement needs.
De BOSS Solutions Suite is een bekroonde, volledig geïntegreerde help desk-/IT-oplossing voor servicebeheer die zowel in de cloud als lokaal beschikbaar is.
USU IT Service Management is a modular, fully ITIL-compliant software suite. It offers everything IT organizsations need.

Reviews over Deepser

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,8
Klantenservice
4,9
Functies
4,7
Waar voor je geld
4,6

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
58%
4
33%
3
8%
Marco
Marco
Senior Developer & End User Support in Italië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Gestione Ticket innovativo

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: La mia esperienza complessiva è eccellente, lo consiglierei sicuramente.

Pluspunten:

Il prodotto è molto ricco di funzionalità, non nascondo ci sia voluto del tempo per padroneggiarlo ma ora sia io sia i miei clienti non ne possiamo più fare a meno. Sicuramente ha come punto di forza l'interfaccia e la personalizzazione, anche lato End User è molto intuitivo.

Minpunten:

All'inizio risulta un po' macchinoso, occorre quindi farci la mano e impararlo

Daniele
System Integrator in Italië
Computernetwerken, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Finalmente, perfetto per le MSP!

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Dopo svariate ricerche per un prodotto che si adattasse con facilità e personalizzazione alla nostra realtà con Deepser l'abbiamo trovata.
Mi ha stupito la rapidità di nuove features e la precisione della roadmap.
Molto soddisfatti per i moduli che usiamo noi, Help Desk, Knowledge Base, Password Manager, CMDB, CRM.

Pluspunten:

Costo, personalizzazione e semplicità sono i punti forti. Le API sono perfette! Con Deepser abbiamo centralizzato i nostri servizi.

Minpunten:

Bisogna munirsi di pazienza iniziale per la startup, ma non credo esista un software dove non che sia calzato a pennello senza un attività iniziale di personalizzazione, anzi..

Barbara
Barbara
Operations Manager in Zwitserland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Vervoer/over de weg/per spoor, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

DeepDesk e la sua combinazione vincente: flessibilità unita a qualità del lavoro

3,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

Il sistema dispone di una struttura di base dei moduli (ticket/CRM/etc..) che pero' è altamente flessibile e personalizzabile a seconda delle esigenze del cliente. Il Team di DeepDesk si è rivelato disponibile e attivo nello sviluppare implementazioni pensate ad hoc per le nostre esigenze, il che rende il sistema qualcosa di malleabile e adattabile alle mutabili dinamiche lavorative, fattore essenziale per chi come noi lavora in un settore che necessita di continue migliorie e sviluppi per stare al passo con il mercato. Credo che non esista il software perfetto, esiste invece una perfetta sinergia quando si trova il partner in grado di comprendere i bisogni e tradurli in un software sempre aggiornato, al passo con la naturale evoluzione dell'azienda e delle sue attività.

Minpunten:

Gestire alcune modifiche, in particolare di "forma", spesso ci è parso un po' complicato ed alcuni passaggi dei processi interni risultano alle volte macchinosi - soprattutto in presenza di una grande quantità di gestioni (lato ticket). Il sistema permette di fare molte cose ma senza un manuale di istruzioni spesso possiamo solo rimetterci all'assistenza di DeepDesk per avere delle modifiche forse gestibili anche in autonomia.

Michele
IT in Italië
Civiele techniek, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Recensione Deepdesk IQT

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Molto soddisfacente e malleabile

Pluspunten:

Flessibilità Facilità d'uso Personalizzazione

Minpunten:

Lettura e scorrimento griglie di visualizzazione Assenza del filtro logico AND/OR

Carlo
Carlo
Project Manager in Italië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Deepser and Device 42 a complete solution for ticketing and asset management

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: I contributed to the choice of Deepser that best met my client's needs. Moreover, it is integrated with the American Device 42 software that is more focused on Data Centers.

Pluspunten:

User Experience Ease of use Integrated with Active Directory

Minpunten:

nothing in particular or it is too early to find defects