Wie gebruikt APRO CRM?

Makelaarskantoren en onafhankelijke agenten

Wat is APRO CRM?

Database met eigenschappen geïntegreerd met alle populaire advertentieplatforms, aangepaste rapporten voor eigenaren van onroerend goed, automatisering van verzoek-eigendommen, bezoekersstatistieken van websites, ingebouwde IP-telefonie en e-mail, interne en externe online messenger-, e-mail- en sms-campagnes, automatiseringsalgoritmen voor bedrijfsprocessen van bedrijven, verkoop- en taakbeheer, documentsjablonen, verkooptrechters, interne bedrijfsportal, HR-hulpmiddelen, aanpasbare rapporten en veldinstellingen, opslag van cloudbestanden en nog veel meer.

APRO CRM - Details

APRO CRM

https://www.crma.pro/

Opgericht in 2008

APRO CRM - Prijsoverzicht

APRO CRM heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. APRO CRM betaalde versie vanaf US$ 45,00/maand.

Beginprijs

US$ 45,00/maand
Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Training

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van APRO CRM

CRM-software voor makelaars
Afstemming van klanten en vastgoed
Campagnebehee
Contactenbeheer
E-mailmarketing
Interactie bijhouden
Leads beheren
Referenties bijhouden
Segmentering
Waarschuwingen voor vastgoed
Documenten opslaan
E-mailmarketing
Integratie van marketingautomatisering
Integratie van sociale media
Interne chatintegratie
Kalender-/herinneringssysteem
Leads genereren
Leadscoring
Mobiele toegang
Offertes en voorstellen
Segmentering
Taakbeheer
Territoriumbeheer

Reviews van APRO CRM

1 van 1 reviews wordt weergegeven

In totaal
5/5
Gebruiksgemak
4/5
Klantenservice
5/5
Functies
5/5
Waar voor je geld
5/5
Kirill T.
CEO
Vastgoed, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-2-2019

"The right automation solution for your real estate business"

Opmerkingen: The system is of extreme efficiency in terms of workflow and business process automation. Automatic matching of property listings to clients’ requests is a huge time saver! The CRM algorithms ensure that property owners get timely and detailed system-generated reports upon each property viewing and every potential client is provided with a fresh presentation of properties matching their request on a daily basis. We can now create a rental or a sales contract right from its ready-made template with just a couple of clicks and send it right away from the CRM built-in mailbox. After we integrated APRO CRM with our website, we started to get current statistics on our website visitors and can now pick new leads from online forms, calls from website, and live messenger. Keeping in touch with any client overseas is no longer a problem either — we use the built-in external CRM messenger and employ APRO CRM IP phone to call both local and foreign phone lines. Although not all the international providers can yet be found on the list, APRO CRM tech team got some new ones connected for us in just a couple of days. The CRM has a nearly unlimited potential in terms of workflow automation: task management, appointment schedules and commission sharing are no longer a challenge. We usually get quite a lot of new listings weekly and have a huge constant flow of new potential clients, which can make any human error in lead processing a fatal one. APRO CRM has spared us that...

Pluspunten: - automation opportunities for business processes of nearly any complexity
- ready-made templates for company documents and property presentations
- automatic reports for property owners sent upon each viewing
- database of interrelated property/owner/client/agent profiles
- autosearch of listings matching client’s request
- unlimited tech support services for free
- website integration features: online forms, live chat, call from website
- website statistics and analytics
- integrated ready-to-use email, multiline IP phone and online messenger

Minpunten: - not all IP phone providers are integrated
- interface can be a challenge at times

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-2-2019