Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen

Nederland Lokaal product
Trengo

Trengo

Nederland Lokaal product

Wat is Trengo?

Ontdek Trengo, het platform voor klantcommunicatie dat alle berichtenkanalen verenigt in één weergave.

Beantwoord berichten van traditionele kanalen zoals e-mail, VoIP en sms, maar ook moderne kanalen zoals WhatsApp, Facebook Messenger, Instagram, Twitter, websitechat, Google Business-berichten, WeChat en Telegram vanaf één platform.

Gebruik de krachtige samenwerkingsfuncties, automatiseer gesprekken met bots en meet klanttevredenheid via elk kanaal.

Maak klantcommunicatie eenvoudig.

Wie gebruikt Trengo?

Trengo is het omnichannel klantcontact platform voor het MKB. Actief in verschillende sectoren zoals; ecommerce, automotive, travel & meer.

Trengo Software - 1
Trengo Software - 2
Trengo Software - 3

Twijfels over Trengo? Vergelijk met een populair alternatief

Netherlands
Trengo

Trengo

4,1 (25)
Lokaal product
€ 125,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
61
14
4,1 (25)
4,0 (25)
3,9 (25)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 20,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
159
80
4,4 (2.199)
4,5 (2.199)
4,3 (2.199)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Trengo

Zoho Desk
Functies met hoogste score
Factureren
Priorisering
Ticketbeheer
Agorapulse
Functies met hoogste score
Beheer van meerdere accounts
Geautomatiseerd publiceren
Postplanning
Microsoft 365
Functies met hoogste score
Bestanden delen
Documenten opslaan
Samenwerkingstools
osTicket
Functies met hoogste score
Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Ticketbeheer
Zelfserviceportal
Teamwork Desk
Functies met hoogste score
Aanpasbare branding
Alerts/Escalation
Ticketbeheer
Zendesk Suite
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Real-Time Notifications
Ticketbeheer
LiveAgent
Functies met hoogste score
Controle van oproepen
Inboxbeheer
Oproepregistratie
Front
Functies met hoogste score
E-mailbeheer
Inboxbeheer
Mobiele toegang
Salesforce Service Cloud
Functies met hoogste score
Contactendatabase
Rapportage en analyse
Wachtrijbeheer

Reviews over Trengo

Gemiddelde score

In totaal
4,1
Gebruiksgemak
4,1
Klantenservice
3,9
Functies
3,9
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Thijs
Owner in Nederland
Detailhandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

choose elsewhere

1,0 10 maanden geleden

Opmerkingen: Verschrikkelijke ervaring met Trengo. De software zit vol fouten en er is geen klantenservice die je helpt. Problemen blijven zich opstappelen en als klap op de vuurpijl worden extreem prijzen verhoogd.

Pluspunten:

In de basis lijkt de software logisch opgebouwd. Het functioneert alleen niet.

Minpunten:

Een klantenservicetool met zelf de slechte klantenservice ooit! De software zit vol fouten waardoor we bijv. de factuurgegevens van een ander bedrijf in ons account hadden, we bij ieder ticket een foutmelding kregen die we moesten wegklikken en na het aanzetten van een voicemail i.v.m. pasen zijn we weken onbereikbaar geweest omdat de setting niet meer te wijzigen was. De klantenservice is letterlijk onbereikbaar en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd met chatbots en automatische reacties in verschillende talen notabene. No customer support Bad code, many errors and no way to fix it

Lena
Proces- en klantbeheer in Nederland
Duurzaamheid en milieu, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Fijn programma met veel mogelijkheden

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: Fijne partij die altijd klaar staat om je te helpen. Vriendelijke support medewerkers denken goed mee voor een gepaste oplossing

Pluspunten:

Fijn programma waar alles onder een dak zit. Van chat tot mail. Trengo biedt de mogelijkheid om klanten zo snel en goed mogelijk te helpen.

Minpunten:

Het is een one size fits all programma. Hierdoor ben je beperkt in je mogelijkheden.

Floortje
Customer Care manager in Nederland
Detailhandel, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Werkt super voor onze customer care afdeling!

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: We zijn als organisatie heel erg tevreden over het gebruik van Trengo en de communicatie met het support en IT team van Trengo. Het is heel makkelijk om je wensen door te geven en we hebben het gevoel dat er naar ons, als gebruiker, wordt geluisterd.

Pluspunten:

Als customer care manager heb ik, sinds de start van het gebruik van Trengo, een veel beter inzicht in alle conversaties tussen mijn collega's en de consument. De verschillende teams (meertalig) kunnen ook makkelijk met elkaar communiceren.

Minpunten:

We verkopen als webshop een deel via Amazon en die koppeling werkt soms niet helemaal optimaal, maar gelukkig is het makkelijk en snel communiceren met het support team van Trengo en denken zij graag mee om tot een oplossing te komen.

Stijn
Manager zakelijke contacten en inkoop in Nederland
Muziek, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Slechte klantenservice en slecht werkende telefoon systeem

2,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Het gebruiken van de optie voice werkt nauwelijks tot niet. De software had ervoor moeten zorgen dat onze customer support makkelijker werd en beter voor de klant, maar het word er tot nu toe alleen meer gestrest door. Wij gebruiken de telefoon service "voice" en die werkt bijna niet en hierdoor hebben wij al vele klanten telefonisch niet kunnen helpen. Ik had niet veel verwacht van de software die ze ervoor aanboden, maar het zou wel moeten werken. Ook hun support is zeer omslachtig en niet eens Nederlands. Ik word 4x gevraagd om dezelfde gegevens toe te sturen naar het support team. Ik snap niet waarom ze dat bijvoorbeeld niet kunnen terugvinden in hun eigen gemaakte systeem.

Pluspunten:

Makkelijk tickets delen met collega's en toewijzen.

Minpunten:

Het gebruiken van de optie voice werkt nauwelijks tot niet. De software had moeten lijden dat onze customer support makkelijker werd, maar het word er tot nu toe alleen meer gestrest door.

Hartger
ICT Manager in Nederland
Groothandel, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Lijkt goed, is niet altijd intuitief. Slechte support desk

3,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Makkelijke implementatie. Lastige support.

Pluspunten:

Super makkelijk te implementeren. Veel kanalen.

Minpunten:

Email is omslachtig, koppelingen van emails in threads niet altijd intuitief. Koppelen en verwijderen niet altijd slim.