Wat is Trengo?
Trengo is het klantcontact platform dat alle communicatie kanalen samenbrengt in één duidelijk overzicht.
Antwoord klanten via traditionele kanalen zoals email, telefonie en SMS. Maar ook moderne kanalen zoals WhatsApp, Facebook Messenger, Instagram DM's, Twitter, Live chat op je website, Google Business Messages, Telegram & WeChat. Allemaal vanuit één platform.
Werk samen met je team, automatiseer gesprekken met chatbots en meet klanttevredenheid via ieder klantcontact kanaal.
Maak klantenservice makkelijk!
Wie gebruikt Trengo?
Trengo is het omnichannel klantcontact platform voor het MKB. Actief in verschillende sectoren zoals; ecommerce, automotive, travel & meer.
Waar kan Trengo worden geïmplementeerd?
Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
Over de leverancier
- Trengo
- Gevestigd in Utrecht, Nederland
- Opgericht in 2015
- Telefonische ondersteuning
- Chatten
Talen
Engels, Nederlands, Spaans
prijzen van Trengo
Beginprijs:
- Ja, heeft een gratis proefversie
- Geen gratis versie
Trengo heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Trengo heeft een betaalde versie vanaf € 15,00/maand.
Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aanOver de leverancier
- Trengo
- Gevestigd in Utrecht, Nederland
- Opgericht in 2015
- Telefonische ondersteuning
- Chatten
Talen
Engels, Nederlands, Spaans
Video's en afbeeldingen van Trengo







Functies van Trengo
Reviews over Trengo
Floortje V.
Werkt super voor onze customer care afdeling!
Opmerkingen: We zijn als organisatie heel erg tevreden over het gebruik van Trengo en de communicatie met het support en IT team van Trengo. Het is heel makkelijk om je wensen door te geven en we hebben het gevoel dat er naar ons, als gebruiker, wordt geluisterd.
Pluspunten:
Als customer care manager heb ik, sinds de start van het gebruik van Trengo, een veel beter inzicht in alle conversaties tussen mijn collega's en de consument. De verschillende teams (meertalig) kunnen ook makkelijk met elkaar communiceren.
Minpunten:
We verkopen als webshop een deel via Amazon en die koppeling werkt soms niet helemaal optimaal, maar gelukkig is het makkelijk en snel communiceren met het support team van Trengo en denken zij graag mee om tot een oplossing te komen.
Mariëlle V.
Handige software en compleet pakket
Opmerkingen: Via zowel chat als telefoon kunnen we onze klanten snel en goed advies geven!
Pluspunten:
Veel mogelijkheden om service te verlenen aan klanten, ook online te gebruiken.
Minpunten:
In het begin wat problemen gehad met de integratie van Trengo omdat dit toen ook nog een vrij nieuwe software was, gelukkig is dit nu goed opgelost. Betreft telefonisch contact zou het handig zijn dat mensen die in de wacht staan te horen kunnen krijgen hoelang ze nog moet wachten / hoeveel mensen er nog voor hen zijn. Nu wordt er soms opgehangen omdat het te lang duurt.
Shelly V.
Fijn in gebruik
Opmerkingen: Software is makkelijk om in gebruik te nemen. Erg fijn dat je uit 1 inbox werkt en daarnaast ook kan monitoren of berichten worden opgepakt.
Pluspunten:
Fijn om uit 1 inbox te werken. Makkelijk in gebruik.
Minpunten:
Op dit moment heb ik nog geen nadelen ondervonden.

Frits P.
Very nice messaging app
Opmerkingen: Our clients are helped through various channels, served by Trengo
Pluspunten:
Useful messaging platform for all channels: Whatsapp, Facebook, SMS, Website chat, Telegram.
Minpunten:
They changed their pricing plan, with a half year for existing customers.
Laurien V.
A nice program
Opmerkingen: A really nice and user friendly program. I like the layout and how this is working. Improvements are mainly on having history.
Pluspunten:
I really like that you can open it anywhere, which makes it really easy to combine the chat function with other activities.
Minpunten:
For me, it was quite difficult that there is no history of a conversation with a customer. Sometimes a customer came back and he had to explain his whole story all over again. Maybe a function to save conversations would be nice.
Reactie Trengo
2 jaar geleden
Hi Lauren, Thank you for your review and valuable feedback! It is possible to see the historical conversations with the customer in the sidebar under "contact moments" ("contactmomenten" in dutch). If you have more questions or feedback for our product, do not hesitate to reach out. Best, Luuk