Wie gebruikt Trengo?

Trengo is geschikt voor elk bedrijf, van startups tot ondernemingen, dat efficiënt wil werken en communiceren met leads, klanten, teams en collega's. Trengo is gemakkelijk te gebruiken en te begrijpen.

Wat is Trengo?

Trengo verbetert de productiviteit van teams en zorgt voor efficiënte klancommunicatie door alle communicatiekanalen te koppelen in één inbox.

Ontvang berichten via e-mail, Facebook Messenger, WhatsApp, sms, telefonie, livechat en nog veel meer op één centrale plek.

Trengo - Details

Trengo

https://trengo.com

Opgericht in 2015

Trengo - Prijsoverzicht

Trengo heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Trengo betaalde versie vanaf US$ 8,00/maand.

416518
416519
416520
416521
416522
Trengo video
Play
416518-thumb
416519-thumb
416520-thumb
416521-thumb
416522-thumb

Beginprijs

US$ 8,00/maand
Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Nee

Implementatie

Geïnstalleerd - Mac

Cloud, SaaS, Web

Geïnstalleerd - Windows

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van Trengo

Customer communication management software
Afdrukbeheer
Batchcommunicatie
Chatten / messaging
Communicatie via meerdere kanalen
Contentbeheer
E-maildistributie
Interactieve inhoud
On-demand communicatie
Personalisatie
Sjabloonbeheer
Video-inhoud
Analyse
Communicatiebeheer
Communitybeheer
Contentsyndicatie
Gamification
Live chatten
Opzeggingenbeheer
Verzamelen van feedback
Video-inhoud
Aanstellen (van personeel)
Accountbeheer
Accountwaarschuwingen
Communicatiebeheer
Gezondheidsscore
Inkomstenbeheer
Klantenbinding
Levensduurbeheer van klanten
Volgen en analyseren van gebruik
Winst- en verliesanalyse
Aanpasbare branding
Beheer van IT-assets
Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Communicatie via meerdere kanalen
Documenten opslaan
E-mailintegratie
Geautomatiseerde routing
Interactie bijhouden
Kennisbankbeheer
Netwerkcontrole
Realtime chatten
Ticketbeheer
Waarschuwingen / Escalatie
Zelfserviceportal
Afsprakenbeheer
Callcenterbeheer
E-mailbeheer
Enquêtes en feedback
Integratie van sociale media
Kennisbank
Live chatten
Prestatiemeetwaarden
Virtuele assistent
Waarschuwingen / Escalatie
Wachtrijbeheer
Workflowbeheer
Zelfserviceportal
Aanpasbare branding
Geotargeting
Gestandaardiseerde antwoorden
Integratie van derden
Offline formulier
Overdrachten en routering
Proactief chatten
Scherm delen
Websitebezoekers bijhouden
Afstandsbediening
Beheer van IT-assets
CMDB
Incidentenbeheer
Inkoopbeheer
Kennisbank
Mobiele toegang
SLA-beheer
Veranderingsbeheer
Zelfserviceportal
Activiteiten van werknemers monitoren
Beheer van vergaderingen
Elektronische handtekening
Externe ondersteuning
Externe toegang
Live chatten
Samenwerking
Softphone
Taakbeheer
Tijdzones bijhouden
Videochat
Webvergaderen

Reviews van Trengo

5 van 18 reviews worden weergegeven

In totaal
4,7/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenservice
4,7/5
Functies
4,4/5
Waar voor je geld
4,7/5
Floortje V.
Customer Care manager
Detailhandel, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-4-2020

"Werkt super voor onze customer care afdeling!"

Opmerkingen: We zijn als organisatie heel erg tevreden over het gebruik van Trengo en de communicatie met het support en IT team van Trengo. Het is heel makkelijk om je wensen door te geven en we hebben het gevoel dat er naar ons, als gebruiker, wordt geluisterd.

Pluspunten: Als customer care manager heb ik, sinds de start van het gebruik van Trengo, een veel beter inzicht in alle conversaties tussen mijn collega's en de consument. De verschillende teams (meertalig) kunnen ook makkelijk met elkaar communiceren.

Minpunten: We verkopen als webshop een deel via Amazon en die koppeling werkt soms niet helemaal optimaal, maar gelukkig is het makkelijk en snel communiceren met het support team van Trengo en denken zij graag mee om tot een oplossing te komen.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-4-2020
Mariëlle V.
Verkoop Binnendienst
Fabricage van elektrische/elektronische producten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-4-2020

"Handige software en compleet pakket"

Opmerkingen: Via zowel chat als telefoon kunnen we onze klanten snel en goed advies geven!

Pluspunten: Veel mogelijkheden om service te verlenen aan klanten, ook online te gebruiken.

Minpunten: In het begin wat problemen gehad met de integratie van Trengo omdat dit toen ook nog een vrij nieuwe software was, gelukkig is dit nu goed opgelost.
Betreft telefonisch contact zou het handig zijn dat mensen die in de wacht staan te horen kunnen krijgen hoelang ze nog moet wachten / hoeveel mensen er nog voor hen zijn. Nu wordt er soms opgehangen omdat het te lang duurt.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-4-2020
Shelly V.
Senior recruiter
Facilitaire diensten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-4-2020

"Fijn in gebruik"

Opmerkingen: Software is makkelijk om in gebruik te nemen. Erg fijn dat je uit 1 inbox werkt en daarnaast ook kan monitoren of berichten worden opgepakt.

Pluspunten: Fijn om uit 1 inbox te werken. Makkelijk in gebruik.

Minpunten: Op dit moment heb ik nog geen nadelen ondervonden.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-4-2020
Frits P.
Owner
Automotive, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-1-2020

"Very nice messaging app"

Opmerkingen: Our clients are helped through various channels, served by Trengo

Pluspunten: Useful messaging platform for all channels: Whatsapp, Facebook, SMS, Website chat, Telegram.

Minpunten: They changed their pricing plan, with a half year for existing customers.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-1-2020
Laurien V.
Management trainee supply chain
Voedselproductie, 10.001+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-4-2020

"A nice program"

Opmerkingen: A really nice and user friendly program. I like the layout and how this is working. Improvements are mainly on having history.

Pluspunten: I really like that you can open it anywhere, which makes it really easy to combine the chat function with other activities.

Minpunten: For me, it was quite difficult that there is no history of a conversation with a customer. Sometimes a customer came back and he had to explain his whole story all over again. Maybe a function to save conversations would be nice.

Antwoord van de leverancier

van Trengo op 28-4-2020

Hi Lauren,

Thank you for your review and valuable feedback!

It is possible to see the historical conversations with the customer in the sidebar under "contact moments" ("contactmomenten" in dutch).

If you have more questions or feedback for our product, do not hesitate to reach out.

Best,
Luuk

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-4-2020