Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Nederland Lokaal product

Wat is Trengo?

Trengo is het klantcontact platform dat alle communicatie kanalen samenbrengt in één duidelijk overzicht.

Antwoord klanten via traditionele kanalen zoals email, telefonie en SMS. Maar ook moderne kanalen zoals WhatsApp, Facebook Messenger, Instagram DM's, Twitter, Live chat op je website, Google Business Messages, Telegram & WeChat. Allemaal vanuit één platform.

Werk samen met je team, automatiseer gesprekken met chatbots en meet klanttevredenheid via ieder klantcontact kanaal.

Maak klantenservice makkelijk!

Wie gebruikt Trengo?

Trengo is het omnichannel klantcontact platform voor het MKB. Actief in verschillende sectoren zoals; ecommerce, automotive, travel & meer.

Waar kan Trengo worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Trengo
  • Gevestigd in Utrecht, Nederland
  • Opgericht in 2015

Ondersteuning voor Trengo

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Argentinië, Australië, België, Brazilië, Canada en nog 44 andere

Talen

Engels, Nederlands, Spaans

prijzen van Trengo

Beginprijs:

€ 15,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Trengo heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Trengo heeft een betaalde versie vanaf € 15,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Trengo
  • Gevestigd in Utrecht, Nederland
  • Opgericht in 2015

Ondersteuning voor Trengo

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Argentinië, Australië, België, Brazilië, Canada en nog 44 andere

Talen

Engels, Nederlands, Spaans

Video's en afbeeldingen van Trengo

Trengo Software - 1
Trengo Software - 2
Trengo Software - 3
Nog 4 andere bekijken
Trengo-video
Trengo Software - 1
Trengo Software - 2
Trengo Software - 3

Functies van Trengo

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Autoresponders
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van supporttickets
  • Callcenterbeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • E-mailbeheer
  • Inboxbeheer
  • Integraties van derden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie
  • Proactief chatten
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Samenwerkingstools
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Videochat
  • Videovergaderen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor Trengo

Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Een open source-systeem voor klantenondersteuning dat binnenkomende ondersteuningsverzoeken organiseert, beheert en archiveert.
Een geïntegreerd pakket met toepassingen omvat e-mail, agenda en adresboek die 24/7 toegankelijk zijn via internet.
Pakket voor social media management en CRM
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie.
Omnichannel platform voor klantenbinding: livechat, sms-tekstintegratie, supportticketbeheer, kennisbank, Facebook en meer.
Stel klantenservice centraal in uw bedrijf. Maak klanten tevredener, agenten zelfstandiger en uw bedrijf gezonder. Meer informatie over Zoho Desk
Het moderne helpdeskplatform voor elk type organisatie. Gehoste cloud of installeerbare lokale versie voor zelfhosting.

Reviews over Trengo

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,3
Functies
4,2
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
60%
4
30%
3
5%
2
5%
Floortje
Customer Care manager in Nederland
Detailhandel, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Werkt super voor onze customer care afdeling!

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: We zijn als organisatie heel erg tevreden over het gebruik van Trengo en de communicatie met het support en IT team van Trengo. Het is heel makkelijk om je wensen door te geven en we hebben het gevoel dat er naar ons, als gebruiker, wordt geluisterd.

Pluspunten:

Als customer care manager heb ik, sinds de start van het gebruik van Trengo, een veel beter inzicht in alle conversaties tussen mijn collega's en de consument. De verschillende teams (meertalig) kunnen ook makkelijk met elkaar communiceren.

Minpunten:

We verkopen als webshop een deel via Amazon en die koppeling werkt soms niet helemaal optimaal, maar gelukkig is het makkelijk en snel communiceren met het support team van Trengo en denken zij graag mee om tot een oplossing te komen.

Stijn
Manager zakelijke contacten en inkoop in Nederland
Muziek, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Slechte klantenservice en slecht werkende telefoon systeem

2,0 12 maanden geleden

Opmerkingen: Het gebruiken van de optie voice werkt nauwelijks tot niet. De software had ervoor moeten zorgen dat onze customer support makkelijker werd en beter voor de klant, maar het word er tot nu toe alleen meer gestrest door. Wij gebruiken de telefoon service "voice" en die werkt bijna niet en hierdoor hebben wij al vele klanten telefonisch niet kunnen helpen. Ik had niet veel verwacht van de software die ze ervoor aanboden, maar het zou wel moeten werken. Ook hun support is zeer omslachtig en niet eens Nederlands. Ik word 4x gevraagd om dezelfde gegevens toe te sturen naar het support team. Ik snap niet waarom ze dat bijvoorbeeld niet kunnen terugvinden in hun eigen gemaakte systeem.

Pluspunten:

Makkelijk tickets delen met collega's en toewijzen.

Minpunten:

Het gebruiken van de optie voice werkt nauwelijks tot niet. De software had moeten lijden dat onze customer support makkelijker werd, maar het word er tot nu toe alleen meer gestrest door.

Eerder overwogen alternatieven: Zendesk Suite

Redenen om over te stappen op Trengo: Voor een bedrijf die klantenservice hulpmiddelen verkoopt moeten ze zelf nog aan het werk met hun eigen klantenservice. Omdat Trengo een Nederlands bedrijf is. Ik hoopte op ook Nederlands support. Ook hadden ze een overzichtelijkere software met meerdere functies.

Mariëlle
Verkoop Binnendienst in Nederland
Fabricage van elektrische/elektronische producten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Handige software en compleet pakket

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Via zowel chat als telefoon kunnen we onze klanten snel en goed advies geven!

Pluspunten:

Veel mogelijkheden om service te verlenen aan klanten, ook online te gebruiken.

Minpunten:

In het begin wat problemen gehad met de integratie van Trengo omdat dit toen ook nog een vrij nieuwe software was, gelukkig is dit nu goed opgelost. Betreft telefonisch contact zou het handig zijn dat mensen die in de wacht staan te horen kunnen krijgen hoelang ze nog moet wachten / hoeveel mensen er nog voor hen zijn. Nu wordt er soms opgehangen omdat het te lang duurt.

Hartger
ICT Manager in Nederland
Groothandel, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Lijkt goed, is niet altijd intuitief. Slechte support desk

3,0 11 maanden geleden

Opmerkingen: Makkelijke implementatie. Lastige support.

Pluspunten:

Super makkelijk te implementeren. Veel kanalen.

Minpunten:

Email is omslachtig, koppelingen van emails in threads niet altijd intuitief. Koppelen en verwijderen niet altijd slim.

Shelly
Senior recruiter in Nederland
Facilitaire diensten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Fijn in gebruik

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Software is makkelijk om in gebruik te nemen. Erg fijn dat je uit 1 inbox werkt en daarnaast ook kan monitoren of berichten worden opgepakt.

Pluspunten:

Fijn om uit 1 inbox te werken. Makkelijk in gebruik.

Minpunten:

Op dit moment heb ik nog geen nadelen ondervonden.