Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
Wat is Trengo?
Trengo is het klantcontact platform dat alle communicatie kanalen samenbrengt in één duidelijk overzicht.
Antwoord klanten via traditionele kanalen zoals email, telefonie en SMS. Maar ook moderne kanalen zoals WhatsApp, Facebook Messenger, Instagram DM's, Twitter, Live chat op je website, Google Business Messages, Telegram & WeChat. Allemaal vanuit één platform.
Werk samen met je team, automatiseer gesprekken met chatbots en meet klanttevredenheid via ieder klantcontact kanaal.
Maak klantenservice makkelijk!
Wie gebruikt Trengo?
Trengo is het omnichannel klantcontact platform voor het MKB. Actief in verschillende sectoren zoals; ecommerce, automotive, travel & meer.
Waar kan Trengo worden geïmplementeerd?
Over de leverancier
- Trengo
- Gevestigd in Utrecht, Nederland
- Opgericht in 2015
Ondersteuning voor Trengo
- Telefonische ondersteuning
- Chatten
Talen
Engels, Nederlands, Spaans
prijzen van Trengo
Beginprijs:
- Ja, heeft een gratis proefversie
- Geen gratis versie
Trengo heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Trengo heeft een betaalde versie vanaf € 15,00/maand.
Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aanOver de leverancier
- Trengo
- Gevestigd in Utrecht, Nederland
- Opgericht in 2015
Ondersteuning voor Trengo
- Telefonische ondersteuning
- Chatten
Talen
Engels, Nederlands, Spaans
Video's en afbeeldingen van Trengo




Functies van Trengo
Reviews over Trengo
Werkt super voor onze customer care afdeling!
Opmerkingen: We zijn als organisatie heel erg tevreden over het gebruik van Trengo en de communicatie met het support en IT team van Trengo. Het is heel makkelijk om je wensen door te geven en we hebben het gevoel dat er naar ons, als gebruiker, wordt geluisterd.
Pluspunten:
Als customer care manager heb ik, sinds de start van het gebruik van Trengo, een veel beter inzicht in alle conversaties tussen mijn collega's en de consument. De verschillende teams (meertalig) kunnen ook makkelijk met elkaar communiceren.
Minpunten:
We verkopen als webshop een deel via Amazon en die koppeling werkt soms niet helemaal optimaal, maar gelukkig is het makkelijk en snel communiceren met het support team van Trengo en denken zij graag mee om tot een oplossing te komen.
Slechte klantenservice en slecht werkende telefoon systeem
Opmerkingen: Het gebruiken van de optie voice werkt nauwelijks tot niet. De software had ervoor moeten zorgen dat onze customer support makkelijker werd en beter voor de klant, maar het word er tot nu toe alleen meer gestrest door. Wij gebruiken de telefoon service "voice" en die werkt bijna niet en hierdoor hebben wij al vele klanten telefonisch niet kunnen helpen. Ik had niet veel verwacht van de software die ze ervoor aanboden, maar het zou wel moeten werken. Ook hun support is zeer omslachtig en niet eens Nederlands. Ik word 4x gevraagd om dezelfde gegevens toe te sturen naar het support team. Ik snap niet waarom ze dat bijvoorbeeld niet kunnen terugvinden in hun eigen gemaakte systeem.
Pluspunten:
Makkelijk tickets delen met collega's en toewijzen.
Minpunten:
Het gebruiken van de optie voice werkt nauwelijks tot niet. De software had moeten lijden dat onze customer support makkelijker werd, maar het word er tot nu toe alleen meer gestrest door.
Eerder overwogen alternatieven: Zendesk Suite
Redenen om over te stappen op Trengo: Voor een bedrijf die klantenservice hulpmiddelen verkoopt moeten ze zelf nog aan het werk met hun eigen klantenservice. Omdat Trengo een Nederlands bedrijf is. Ik hoopte op ook Nederlands support. Ook hadden ze een overzichtelijkere software met meerdere functies.
Handige software en compleet pakket
Opmerkingen: Via zowel chat als telefoon kunnen we onze klanten snel en goed advies geven!
Pluspunten:
Veel mogelijkheden om service te verlenen aan klanten, ook online te gebruiken.
Minpunten:
In het begin wat problemen gehad met de integratie van Trengo omdat dit toen ook nog een vrij nieuwe software was, gelukkig is dit nu goed opgelost. Betreft telefonisch contact zou het handig zijn dat mensen die in de wacht staan te horen kunnen krijgen hoelang ze nog moet wachten / hoeveel mensen er nog voor hen zijn. Nu wordt er soms opgehangen omdat het te lang duurt.
Lijkt goed, is niet altijd intuitief. Slechte support desk
Opmerkingen: Makkelijke implementatie. Lastige support.
Pluspunten:
Super makkelijk te implementeren. Veel kanalen.
Minpunten:
Email is omslachtig, koppelingen van emails in threads niet altijd intuitief. Koppelen en verwijderen niet altijd slim.
Fijn in gebruik
Opmerkingen: Software is makkelijk om in gebruik te nemen. Erg fijn dat je uit 1 inbox werkt en daarnaast ook kan monitoren of berichten worden opgepakt.
Pluspunten:
Fijn om uit 1 inbox te werken. Makkelijk in gebruik.
Minpunten:
Op dit moment heb ik nog geen nadelen ondervonden.