Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen

Wat is Trengo?
Ontdek Trengo, het platform voor klantcommunicatie dat alle berichtenkanalen verenigt in één weergave.
Beantwoord berichten van traditionele kanalen zoals e-mail, VoIP en sms, maar ook moderne kanalen zoals WhatsApp, Facebook Messenger, Instagram, Twitter, websitechat, Google Business-berichten, WeChat en Telegram vanaf één platform.
Gebruik de krachtige samenwerkingsfuncties, automatiseer gesprekken met bots en meet klanttevredenheid via elk kanaal.
Maak klantcommunicatie eenvoudig.
Wie gebruikt Trengo?
Trengo is het omnichannel klantcontact platform voor het MKB. Actief in verschillende sectoren zoals; ecommerce, automotive, travel & meer.
Twijfels over Trengo?
Vergelijk met een populair alternatief

Trengo
Reviews over Trengo
choose elsewhere
Opmerkingen: Verschrikkelijke ervaring met Trengo. De software zit vol fouten en er is geen klantenservice die je helpt. Problemen blijven zich opstappelen en als klap op de vuurpijl worden extreem prijzen verhoogd.
Pluspunten:
In de basis lijkt de software logisch opgebouwd. Het functioneert alleen niet.
Minpunten:
Een klantenservicetool met zelf de slechte klantenservice ooit! De software zit vol fouten waardoor we bijv. de factuurgegevens van een ander bedrijf in ons account hadden, we bij ieder ticket een foutmelding kregen die we moesten wegklikken en na het aanzetten van een voicemail i.v.m. pasen zijn we weken onbereikbaar geweest omdat de setting niet meer te wijzigen was. De klantenservice is letterlijk onbereikbaar en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd met chatbots en automatische reacties in verschillende talen notabene. No customer support Bad code, many errors and no way to fix it
Fijn programma met veel mogelijkheden
Opmerkingen: Fijne partij die altijd klaar staat om je te helpen. Vriendelijke support medewerkers denken goed mee voor een gepaste oplossing
Pluspunten:
Fijn programma waar alles onder een dak zit. Van chat tot mail. Trengo biedt de mogelijkheid om klanten zo snel en goed mogelijk te helpen.
Minpunten:
Het is een one size fits all programma. Hierdoor ben je beperkt in je mogelijkheden.
Werkt super voor onze customer care afdeling!
Opmerkingen: We zijn als organisatie heel erg tevreden over het gebruik van Trengo en de communicatie met het support en IT team van Trengo. Het is heel makkelijk om je wensen door te geven en we hebben het gevoel dat er naar ons, als gebruiker, wordt geluisterd.
Pluspunten:
Als customer care manager heb ik, sinds de start van het gebruik van Trengo, een veel beter inzicht in alle conversaties tussen mijn collega's en de consument. De verschillende teams (meertalig) kunnen ook makkelijk met elkaar communiceren.
Minpunten:
We verkopen als webshop een deel via Amazon en die koppeling werkt soms niet helemaal optimaal, maar gelukkig is het makkelijk en snel communiceren met het support team van Trengo en denken zij graag mee om tot een oplossing te komen.
Eerder overwogen alternatieven:
Slechte klantenservice en slecht werkende telefoon systeem
Opmerkingen: Het gebruiken van de optie voice werkt nauwelijks tot niet. De software had ervoor moeten zorgen dat onze customer support makkelijker werd en beter voor de klant, maar het word er tot nu toe alleen meer gestrest door. Wij gebruiken de telefoon service "voice" en die werkt bijna niet en hierdoor hebben wij al vele klanten telefonisch niet kunnen helpen. Ik had niet veel verwacht van de software die ze ervoor aanboden, maar het zou wel moeten werken. Ook hun support is zeer omslachtig en niet eens Nederlands. Ik word 4x gevraagd om dezelfde gegevens toe te sturen naar het support team. Ik snap niet waarom ze dat bijvoorbeeld niet kunnen terugvinden in hun eigen gemaakte systeem.
Pluspunten:
Makkelijk tickets delen met collega's en toewijzen.
Minpunten:
Het gebruiken van de optie voice werkt nauwelijks tot niet. De software had moeten lijden dat onze customer support makkelijker werd, maar het word er tot nu toe alleen meer gestrest door.
Lijkt goed, is niet altijd intuitief. Slechte support desk
Opmerkingen: Makkelijke implementatie. Lastige support.
Pluspunten:
Super makkelijk te implementeren. Veel kanalen.
Minpunten:
Email is omslachtig, koppelingen van emails in threads niet altijd intuitief. Koppelen en verwijderen niet altijd slim.