Nederland Lokaal product

Wat is Trengo?

Trengo is het klantcontact platform dat alle communicatie kanalen samenbrengt in één duidelijk overzicht.

Antwoord klanten via traditionele kanalen zoals email, telefonie en SMS. Maar ook moderne kanalen zoals WhatsApp, Facebook Messenger, Instagram DM's, Twitter, Live chat op je website, Google Business Messages, Telegram & WeChat. Allemaal vanuit één platform.

Werk samen met je team, automatiseer gesprekken met chatbots en meet klanttevredenheid via ieder klantcontact kanaal.

Maak klantenservice makkelijk!

Wie gebruikt Trengo?

Trengo is het omnichannel klantcontact platform voor het MKB. Actief in verschillende sectoren zoals; ecommerce, automotive, travel & meer.

Waar kan Trengo worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Trengo
  • Gevestigd in Utrecht, Nederland
  • Opgericht in 2015
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Argentinië, Australië, België, Brazilië, Canada en nog 44 andere

Talen

Engels, Nederlands, Spaans

prijzen van Trengo

Beginprijs:

€ 15,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Trengo heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Trengo heeft een betaalde versie vanaf € 15,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Trengo
  • Gevestigd in Utrecht, Nederland
  • Opgericht in 2015
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Argentinië, Australië, België, Brazilië, Canada en nog 44 andere

Talen

Engels, Nederlands, Spaans

Video's en afbeeldingen van Trengo

Trengo Software - 1
Trengo Software - 2
Trengo Software - 3
Nog 4 andere bekijken
Trengo-video
Trengo Software - 1
Trengo Software - 2
Trengo Software - 3

Functies van Trengo

  • Aanpasbare branding
  • Autoresponders
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van supporttickets
  • Callcenterbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • E-mailbeheer
  • Integraties van derden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie
  • Proactief chatten
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Samenwerkingstools
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Videochat
  • Videovergaderen
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor Trengo

Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Het moderne helpdeskplatform voor elk type organisatie. Gehoste cloud of installeerbare lokale versie voor zelfhosting.
BeInContact is an enterprise, 100% Cloud, Contact Center Software Omnichannel platform.
Helpshift is het toonaangevende automatiseringsplatform voor klantenservice.
Het platform biedt ondernemingen kosteneffectieve conversationele AI-oplossingen via chat, e-mail en spraak om de interactie met klanten te transformeren. Meer informatie over Enterprise Bot
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
INSIDE van Powerfront is omnichannel klantenservice software die online naadloos een persoonlijke beleving reproduceert.
Verbeter je klantensucces en klantenondersteuning en koester je klanten gedurende hun hele levenscyclus via één platform. Meer informatie over Froged
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Reviews over Trengo

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,7
Functies
4,4
Waar voor je geld
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
67%
4
33%
Floortje V.
Customer Care manager in Nederland
Detailhandel, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Werkt super voor onze customer care afdeling!

5 2 jaar geleden

Opmerkingen: We zijn als organisatie heel erg tevreden over het gebruik van Trengo en de communicatie met het support en IT team van Trengo. Het is heel makkelijk om je wensen door te geven en we hebben het gevoel dat er naar ons, als gebruiker, wordt geluisterd.

Pluspunten:

Als customer care manager heb ik, sinds de start van het gebruik van Trengo, een veel beter inzicht in alle conversaties tussen mijn collega's en de consument. De verschillende teams (meertalig) kunnen ook makkelijk met elkaar communiceren.

Minpunten:

We verkopen als webshop een deel via Amazon en die koppeling werkt soms niet helemaal optimaal, maar gelukkig is het makkelijk en snel communiceren met het support team van Trengo en denken zij graag mee om tot een oplossing te komen.

Mariëlle V.
Verkoop Binnendienst in Nederland
Fabricage van elektrische/elektronische producten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Handige software en compleet pakket

4 2 jaar geleden

Opmerkingen: Via zowel chat als telefoon kunnen we onze klanten snel en goed advies geven!

Pluspunten:

Veel mogelijkheden om service te verlenen aan klanten, ook online te gebruiken.

Minpunten:

In het begin wat problemen gehad met de integratie van Trengo omdat dit toen ook nog een vrij nieuwe software was, gelukkig is dit nu goed opgelost. Betreft telefonisch contact zou het handig zijn dat mensen die in de wacht staan te horen kunnen krijgen hoelang ze nog moet wachten / hoeveel mensen er nog voor hen zijn. Nu wordt er soms opgehangen omdat het te lang duurt.

Shelly V.
Senior recruiter in Nederland
Facilitaire diensten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Fijn in gebruik

4 2 jaar geleden

Opmerkingen: Software is makkelijk om in gebruik te nemen. Erg fijn dat je uit 1 inbox werkt en daarnaast ook kan monitoren of berichten worden opgepakt.

Pluspunten:

Fijn om uit 1 inbox te werken. Makkelijk in gebruik.

Minpunten:

Op dit moment heb ik nog geen nadelen ondervonden.

Frits P.
Frits P.
Owner in Nederland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Automotive, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Very nice messaging app

5 2 jaar geleden

Opmerkingen: Our clients are helped through various channels, served by Trengo

Pluspunten:

Useful messaging platform for all channels: Whatsapp, Facebook, SMS, Website chat, Telegram.

Minpunten:

They changed their pricing plan, with a half year for existing customers.

Laurien V.
Management trainee supply chain in België
Voedselproductie, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

A nice program

4 2 jaar geleden

Opmerkingen: A really nice and user friendly program. I like the layout and how this is working. Improvements are mainly on having history.

Pluspunten:

I really like that you can open it anywhere, which makes it really easy to combine the chat function with other activities.

Minpunten:

For me, it was quite difficult that there is no history of a conversation with a customer. Sometimes a customer came back and he had to explain his whole story all over again. Maybe a function to save conversations would be nice.

Reactie Trengo

2 jaar geleden

Hi Lauren, Thank you for your review and valuable feedback! It is possible to see the historical conversations with the customer in the sidebar under "contact moments" ("contactmomenten" in dutch). If you have more questions or feedback for our product, do not hesitate to reach out. Best, Luuk