Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Nederland Lokaal product
Trengo

Trengo

Nederland Lokaal product

Wat is Trengo?

Trengo is het klantcontact platform dat alle communicatie kanalen samenbrengt in één duidelijk overzicht.

Antwoord klanten via traditionele kanalen zoals email, telefonie en SMS. Maar ook moderne kanalen zoals WhatsApp, Facebook Messenger, Instagram DM's, Twitter, Live chat op je website, Google Business Messages, Telegram & WeChat. Allemaal vanuit één platform.

Werk samen met je team, automatiseer gesprekken met chatbots en meet klanttevredenheid via ieder klantcontact kanaal.

Maak klantenservice makkelijk!

Wie gebruikt Trengo?

Trengo is het omnichannel klantcontact platform voor het MKB. Actief in verschillende sectoren zoals; ecommerce, automotive, travel & meer.

Trengo Software - 1
Trengo Software - 2
Trengo Software - 3

Twijfels over Trengo? Vergelijk met een populair alternatief

Netherlands
Trengo

Trengo

4,3 (22)
Lokaal product
€ 125,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
61
14
4,3 (22)
4,3 (22)
4,2 (22)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 14,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
159
40
4,4 (2.144)
4,5 (2.144)
4,3 (2.144)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Trengo

Zoho Desk
Functies met hoogste score
Aanpasbare branding
CRM
Ticketbeheer
Salesforce Service Cloud
Functies met hoogste score
Contactendatabase
Klantgeschiedenis
Wachtrijbeheer
osTicket
Functies met hoogste score
Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Ticketbeheer
Zelfserviceportal
Agorapulse
Functies met hoogste score
Beheer van meerdere accounts
Contentbeheer
Postplanning
Microsoft 365
Functies met hoogste score
Bestanden delen
Documenten opslaan
E-mailbeheer
Zendesk Suite
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Consumentgericht chatten in realtime
Ticketbeheer
LiveAgent
Functies met hoogste score
Inboxbeheer
Oproepregistratie
Proactief chatten
Front
Functies met hoogste score
E-mailbeheer
Inboxbeheer
Mobiele toegang
LiveHelpNow
Functies met hoogste score
Autoresponders
Mobiele toegang
Transcripten/chatgeschiedenis

Reviews over Trengo

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
4,2
Functies
4,1
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
55%
4
32%
3
5%
2
9%
Floortje
Customer Care manager in Nederland
Detailhandel, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Werkt super voor onze customer care afdeling!

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: We zijn als organisatie heel erg tevreden over het gebruik van Trengo en de communicatie met het support en IT team van Trengo. Het is heel makkelijk om je wensen door te geven en we hebben het gevoel dat er naar ons, als gebruiker, wordt geluisterd.

Pluspunten:

Als customer care manager heb ik, sinds de start van het gebruik van Trengo, een veel beter inzicht in alle conversaties tussen mijn collega's en de consument. De verschillende teams (meertalig) kunnen ook makkelijk met elkaar communiceren.

Minpunten:

We verkopen als webshop een deel via Amazon en die koppeling werkt soms niet helemaal optimaal, maar gelukkig is het makkelijk en snel communiceren met het support team van Trengo en denken zij graag mee om tot een oplossing te komen.

Stijn
Manager zakelijke contacten en inkoop in Nederland
Muziek, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Slechte klantenservice en slecht werkende telefoon systeem

2,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Het gebruiken van de optie voice werkt nauwelijks tot niet. De software had ervoor moeten zorgen dat onze customer support makkelijker werd en beter voor de klant, maar het word er tot nu toe alleen meer gestrest door. Wij gebruiken de telefoon service "voice" en die werkt bijna niet en hierdoor hebben wij al vele klanten telefonisch niet kunnen helpen. Ik had niet veel verwacht van de software die ze ervoor aanboden, maar het zou wel moeten werken. Ook hun support is zeer omslachtig en niet eens Nederlands. Ik word 4x gevraagd om dezelfde gegevens toe te sturen naar het support team. Ik snap niet waarom ze dat bijvoorbeeld niet kunnen terugvinden in hun eigen gemaakte systeem.

Pluspunten:

Makkelijk tickets delen met collega's en toewijzen.

Minpunten:

Het gebruiken van de optie voice werkt nauwelijks tot niet. De software had moeten lijden dat onze customer support makkelijker werd, maar het word er tot nu toe alleen meer gestrest door.

Mariëlle
Verkoop Binnendienst in Nederland
Fabricage van elektrische/elektronische producten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Handige software en compleet pakket

4,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Via zowel chat als telefoon kunnen we onze klanten snel en goed advies geven!

Pluspunten:

Veel mogelijkheden om service te verlenen aan klanten, ook online te gebruiken.

Minpunten:

In het begin wat problemen gehad met de integratie van Trengo omdat dit toen ook nog een vrij nieuwe software was, gelukkig is dit nu goed opgelost. Betreft telefonisch contact zou het handig zijn dat mensen die in de wacht staan te horen kunnen krijgen hoelang ze nog moet wachten / hoeveel mensen er nog voor hen zijn. Nu wordt er soms opgehangen omdat het te lang duurt.

Lena
Proces- en klantbeheer in Nederland
Duurzaamheid en milieu, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Fijn programma met veel mogelijkheden

4,0 5 maanden geleden

Opmerkingen: Fijne partij die altijd klaar staat om je te helpen. Vriendelijke support medewerkers denken goed mee voor een gepaste oplossing

Pluspunten:

Fijn programma waar alles onder een dak zit. Van chat tot mail. Trengo biedt de mogelijkheid om klanten zo snel en goed mogelijk te helpen.

Minpunten:

Het is een one size fits all programma. Hierdoor ben je beperkt in je mogelijkheden.

Hartger
ICT Manager in Nederland
Groothandel, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Lijkt goed, is niet altijd intuitief. Slechte support desk

3,0 vorig jaar

Opmerkingen: Makkelijke implementatie. Lastige support.

Pluspunten:

Super makkelijk te implementeren. Veel kanalen.

Minpunten:

Email is omslachtig, koppelingen van emails in threads niet altijd intuitief. Koppelen en verwijderen niet altijd slim.