Wie gebruikt deze software?

The ServiceGuru kiosk works anywhere you physically serve customers. Restaurants, hotels, retail, medical practices and service-based businesses.

Gemiddelde scores

7 beoordelingen
  • In totaal 4.9 / 5
  • Gebruiksgemak 4.9 / 5
  • Klantenservice 5 / 5
  • Functies 4.7 / 5
  • Waar voor je geld 4.9 / 5

Productgegevens

  • Beginprijs US$ 99,00/maand
  • Prijsinformatie $249 startup and $99 per month includes hardware, software, and support.
  • Gratis versie Nee
  • Gratis proef Ja
  • Implementatie Cloud, SaaS, Web
    Mobiel - iOS native
  • Training Persoonlijk
    Live online
    Webinars
    Documentatie
  • Ondersteuning Online

Leveranciergegevens

  • ServiceGuru
  • https://www.serviceguru.com
  • Opgericht in 2016

Over ServiceGuru Rating Kiosk

The ServiceGuru Kiosk captures feedback about your staff and business, so you know how your customers really feel about their experience. Collect 50x more feedback than review sites, receipt surveys, and traditional methods combined.

The healthcare, hospitality, retail, and entertainment industries use ServiceGuru kiosks to ensure their customers are happy and to improve their service.

All hardware, software and support needed to run the kiosks is provided as a service with month to month.

Functies van ServiceGuru Rating Kiosk

  • Campagnebehee
  • Gedragsanalyse
  • Gegevens toetsen
  • Gegevensintegratie
  • Klantensegmenten
  • Klantprofielen
  • Naleving van AVG
  • Personalisatie
  • Predictieve modellering
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communitybeheer
  • Contentsyndicatie
  • Gamification
  • Live chatten
  • Opzeggingenbeheer
  • Verzamelen van feedback
  • Video-inhoud
  • Analyse
  • Beheer van enquête/peiling
  • Dashboard
  • Feedbackbeheer
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Kennisbeheer
  • Klantensegmenten
  • Predictieve analyse
  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Activiteiten volgen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bonusbeheer
  • CRM
  • Klantenkaarten
  • Ledenportal
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Referenties bijhouden
  • 360-gradenfeedback
  • Analyse
  • Enquêtebeheer
  • Oproepen rapporteren
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Afdrukken op locatie
  • Beveiligd browsen
  • Bijhouden en analyseren van gebruik
  • Digitale handtekening
  • Draadloze internettoegang
  • Orders afhandelen
  • Toegang en controle op afstand
  • Touchscreen
  • Virtueel toetsenbord
  • Antwoordbeheer
  • Bewaking van sociale media
  • Campagnebehee
  • Gamification
  • Meetwaarden voor sociale media
  • Reviews controleren
  • Reviews genereren
  • Sentimentanalyse
  • Antwoordbeheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Campagnebehee
  • Dashboard
  • Maatschappelijk delen
  • Reviewaanvraag
  • Reviewmelding
  • Reviews controleren
  • Sentimentanalyse

De nuttigste reviews van ServiceGuru Rating Kiosk

A must-have for customer facing companies

Beoordeeld op 28-2-2019
Shel H.
Human Capital
Medische praktijk, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: It's so simple to use. My patient demographic is far and wide. The interface is so easy to navigate that even my tech-fearful elderly patients use it with ease.

Pluspunten: The way it revolutionized how we think about customer service. If you think no news is good news you are entirely wrong. Great news is great news and its even better when it instantaneous. My employees get instant feedback which boosts their morale and I am able to see exactly where and how I can improve to further satisfy my patients.

Minpunten: That it doesn't do my laundry. Seriously, this tool does even more than I could imagine. The developers are constantly making changes to improve it. It can now post my 5 star reviews to Google, Yelp and Facebook so the whole world can see how awesome we are. What more could I ask for?

SG review

Beoordeeld op 30-1-2019
Stephanie M.
2nd In Command
Sport, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: This has been an efficient way for us to get real-time feedback from our customers, which has in turn provided us the opportunity to address and fix issues as soon as they arrive. Our employees take their service resume very seriously, it’s an amazing thing to see as an employer. The kiosk is an invaluable tool for those in the service industry.

Pluspunten: The software is very user friendly and intuitive. It gives our customers a quick and easy way to provide feedback.

Minpunten: I personally like the option to leave notes and write a specific review, but that hasn’t proven to be what our customers want.

Antwoord van de leverancier

van ServiceGuru op 31-1-2019

Thanks for the great feedback Stephanie.

ServiceGuru Rocks

Beoordeeld op 31-1-2019
Aimee E.
Front Office
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Very easy to utilize for staff as well as patients. The customer service with this company is top notch

Pluspunten: The Ease of patients being able to navigate their way

Minpunten: There is nothing that I don't like about this software

Love working with ServiceGuru

Beoordeeld op 4-3-2019
Lauren A.
HR Assistant
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Right now we are focusing on how our patients feel they were greeted when they walk in and we're also gathering information on patient wait times as well.

Pluspunten: I really like how user friendly the software is and how easy it is for our patients to use while checking out. The process is very fast and efficient while gathering great data about our patient experience in our offices.

Minpunten: So far I have not experienced any negatives with ServiceGuru.

Service Guru - Great for a different point of view

Beoordeeld op 1-2-2019
Johnny B.
COO
Restaurants, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
4 / 5
Gebruiksgemak
3 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
4 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Great growing company. Service and communication is exceptional. Well worth it, we plan to keep service guru for years to come!

Pluspunten: The immediate feedback and the quantity of reviews coming from customers dining in.

Minpunten: Ability for mis-use/mis-information (i.e. kids/employees using kiosk) Still great room for functionality and "back-end" analytics to improve.

Lees meer reviews